abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96737456
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 08:03 schreef Hexagon het volgende:
Overigens als ras een rol zou spelen zoals sneakypete suggereert dan betekent dat dat het dus al bij de geboorte misgaat met die gasten.
Ja, een nogal discutabele stelling als je het mij vraagt...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:07:51 #102
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96738186
quote:
Overigens als ras een rol zou spelen zoals sneakypete suggereert dan betekent dat dat het dus al bij de geboorte misgaat met die gasten.
Je wordt geboren in een "niet bepaald stimulerende intellectuele" omgeving, maar heeft verder weinig uit te staan met ras me dunkt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_96742347
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Toch opvallend dat vrienden die ik spreek en in respectievelijk Den Haag en bijvoorbeeld Utrecht (Kanaleneiland bijv.) wonen, mijn ervaringen delen. En de negatieve vooroordelen die de ronde doen voornamelijk gebaseerd zijn op verhalen van horen zeggen of die ene keer dat men een klootzak treft. Boeiend.
Toch wel vreemd dat mijn marokkaanse collega's, mijn vrienden in ikzelf die uit Utrecht komen toch echt wel HELE andere ervaringen met dat kuttuig hebben.

Ik krijg bij jou (en ook Mutant01) ook altijd het 'wij van WC-eend..' gevoel.
pi_96742781
quote:
Aangezien dat het Rifgebied (daar waar 90% van de marokkanen hier vandaan komen) al in de 17e eeuw bekend stond als 'de schrik van de middelandse zee' begin je dat wel te denken ja...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Barbarijse_zeerovers
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:46:48 #105
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_96743330
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:32 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Aangezien dat het Rifgebied (daar waar 90% van de marokkanen hier vandaan komen) al in de 17e eeuw bekend stond als 'de schrik van de middelandse zee' begin je dat wel te denken ja...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Barbarijse_zeerovers
Maar feitelijk is het toch echt niet zo
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:05:05 #106
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_96748610
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar feitelijk is het toch echt niet zo
Heel goed dat je niet met de stroming van Henk en Ingrid mee gaat, maar ik krijg echt het idee dat je even de realiteit kwijt bent.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_96761204
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:20 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Toch wel vreemd dat mijn marokkaanse collega's, mijn vrienden in ikzelf die uit Utrecht komen toch echt wel HELE andere ervaringen met dat kuttuig hebben.
Ik beweer ook niet dat ervaringen wat dat betreft anders kunnen zijn, maar het merendeel baseert dat gevoel op verhalen van anderen.

quote:
Ik krijg bij jou (en ook Mutant01) ook altijd het 'wij van WC-eend..' gevoel.
Ik ben tamelijks 'Hollands' geloof ik, dus maak je daar geen zorgen over.
pi_96763646
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:07 schreef sneakypete het volgende:
maar moslims zijn echt niet het populairste volkje op aarde en dat 'vooroordeel' bestaat niet alleen onder West-Europeanen.
Niet alleen zit je te generaliseren, maar het is ook nog eens een zeer domme en arrogante uitspraak. Moslims zijn helemaal geen 'volkje'. Over wie heb je het? De Afghanen? Tunesiėrs? Sahrawi's? Azeri's? Koerden? Turken? Arabieren? Perzen? Mauritaniėrs? Jemenieten? Irakezen? Indonesiėrs? Marokkanen? Egyptenaren? Libiėrs? Jordaniėrs? Libanezen? Nigerianen? Somaliėrs? Palestijnen? Algerijnen? Saoedi's? Pakistanen? Oezbeken? Senegalezen? Koeweiti's? Turkmenen? Malinezen? Maleisiėrs? Bengalen? Kosovaren? Bosniėrs? Tajieken? Pashtoenen? Baloechi's? Albanezen? Soedanezen? En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Hoe weet je zo zeker dat de vriendelijke Chinees of Indiėr geen moslim is? Tientallen miljoenen mensen uit die landen zijn ook moslims. Net zoals twintigduizend autochtone Nederlanders moslim zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')