SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
DE OP IS HIER TE VINDEN
Ik was gisteren nog in Uutje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:40 schreef GameBabe het volgende:
Ik hou het bij nijmegen heyendaal. Even het ziekenhuis bezoeken en dan terug naar utrecht...
We zijn wel aardig op elkaar ingespeeld. Het is wel vaak '2 zielen, 1 gedachte'.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:30 schreef GameBabe het volgende:
En er is niet meer dan vriendschap? Je zou bijna denken dat als je als man en vrouw zoveel bij elkaar bent en elkaar mag, dat je hormonen het dan wel afmaken...
Radboudquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:40 schreef GameBabe het volgende:
Ik hou het bij nijmegen heyendaal. Even het ziekenhuis bezoeken en dan terug naar utrecht...
Er staat bij Kuuk ook dat ze lief is en dat klopt ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Welke onverlaat betitelt me als PSN-downie?
Ik heb echt mega/care op PSN![]()
Hoezo is Kuuk niet lief?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er staat bij Kuuk ook dat ze lief is en dat klopt ook nietSo deal with it
Dat stukje heeft het maar 1 OP overleefd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:00 schreef Poit het volgende:
Vroeger heb ik nog eens een keigaaf stukje voor Fruit geschreven.. Waar is dat heen
Jawelquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:21 schreef DustPuppy het volgende:
Kan iemand anders eens een leuke omschrijving voor mij verzinnen voor in de op?
Mooiquote:
In de serie lijkt ze zo liefquote:
nicequote:
Daar is ze wel echt heel schattig jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
In de serie lijkt ze zo liefmaar dat valt toch tegen irl
Jama t andere topic stond nog open hierquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:34 schreef Misan het volgende:
[..]
alsof die niet automagisch in je MyAT stond
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er staat bij Kuuk ook dat ze lief is en dat klopt ook nietSo deal with it
Had precies hetzelfdequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jama t andere topic stond nog open hierIk was zowaar aan het werk en jullie gingen te snel
Dat jij het meisje van de op was..quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Nee, wat er eerst stond. Dát was waar
.
Dat ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:01 schreef Poit het volgende:
Dat jij het meisje van de op was..
Met die hella nice boobies!
Daar heb jij geen OP voor nodig.. Da's toch algemeen bekendquote:
Is dat zo??quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Daar heb jij geen OP voor nodig.. Da's toch algemeen bekend
Ik vind van welquote:
Kan ik er toch naar starenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:19 schreef Kuukske het volgende:
*Proest*. Nou, die zitten veilig verpakt in een t-shirtje ofzo hoor Kn0xiep0xie.
Zolang het bij staren blijft is het goed.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zolang het bij staren blijft is het goed.
En een klein beetje kwijlen natuurlijk..quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zolang het bij staren blijft is het goed.
Omdat je nog niet op een meet geweest bentquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom heb ik de buubs van kuuks nog niet gezien!
Omdat je afgeleid werd door de aantrekkingskracht van de mannen van de GAM SC?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
We have a winner!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:42 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Omdat je afgeleid werd door de aantrekkingskracht van de mannen van de GAM SC?
ik heb zo ook niet gezien hoor..quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Als je zelf je kwijl afpoetst.quote:
ohja dat is het!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:42 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Omdat je afgeleid werd door de aantrekkingskracht van de mannen van de GAM SC?
Je hebt het alleenre.. ohnee. Pheno heeft ze ook gezien. En Fallen. Natuurlijk.quote:
Met jouw shirtje dan welquote:
Niks d'rvan. M'n shirtjes zijn me heilig.quote:
Pff, moet ik eerst m'n bakkebaarden flink laten groeien.. Zit nu heul weinig..quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niks d'rvan. M'n shirtjes zijn me heilig.
Maar ik weet het goed gemaakt. Als ik je bakkebaarden mag aanraken, mag jij de mouw van m'n shirtje aanraken.
Je hebt nog ff. Wanneer is de volgende meet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, moet ik eerst m'n bakkebaarden flink laten groeien.. Zit nu heul weinig..
Dunno.. Housewarming @ Petti?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hebt nog ff. Wanneer is de volgende meet?
De verhuizing schiet aardig op. Dus hopelijk snelquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hebt nog ff. Wanneer is de volgende meet?
Die is opgepaktquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:58 schreef Poit het volgende:
Trouwens.. Ik heb Nick al een tijd niet meer gezien..
Nee joh, hoe minder inrichting hoe meer we kunnen trashen!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
De verhuizing schiet aardig op. Dus hopelijk snelik moet natuurlijk wel een beetje ingerichte woning hebben
maar mijn geniale poster moet er nog hangenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee joh, hoe minder inrichting hoe meer we kunnen trashen!!
en welke mag dat zijn??quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
maar mijn geniale poster moet er nog hangen
Ik maak wel een foto als ik thuis benquote:
JAHOOR!!quote:
Ja! Pets gaat tosti's voor me maken.quote:
Omdat jij ook niet op de meet was. Overigens is het aantal mensen dat ze gezien heeft bijzonder laag hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:15 schreef GameBabe het volgende:
Zo weer zsm over die rivieren proberen te komen. Helaas is de Appelflaptop bijna leeg
En waarom heb ik de tetters van Kuuks niet gezien en jullie wel
Oja, jij was er ook. Jouw staarbeurt is voorbij.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:15 schreef Gamer_V het volgende:
Oh heuy, ik lees dat we naar tieten aan het staren zijn
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, jij was er ook. Jouw staarbeurt is voorbij.![]()
Ik denk omdat het kan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat jij ook niet op de meet was. Overigens is het aantal mensen dat ze gezien heeft bijzonder laag hoor.
WAAROM bespreken we dit ook alweer?
Jij mag heel niet zeuren, jij kan de hele dag al naar je eigen tetters kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:15 schreef GameBabe het volgende:
Zo weer zsm over die rivieren proberen te komen. Helaas is de Appelflaptop bijna leeg
En waarom heb ik de tetters van Kuuks niet gezien en jullie wel
Ja, vroeg ik me ook af.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik denk omdat het kan.
Over meets gesproken, wann gehen wir einer meet plannen?
Ik vind het eigenlijk een vreemde prepositie. Als man staar je toch ook niet de hele dag naar je eigen penis?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij mag heel niet zeuren, jij kan de hele dag al naar je eigen tetters kijken
Poit wel. Denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:17 schreef Gamer_V het volgende:
Ik vind het eigenlijk een vreemde prepositie. Als man staar je toch ook niet de hele dag naar je eigen penis?
Nee, ik zit wel vaak aan m'n eigen billen..quote:
Ik kijk dan ook niet naar iemand anders z'n penis. Zo vreemd is dat dus niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:17 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een vreemde prepositie. Als man staar je toch ook niet de hele dag naar je eigen penis?
Je eigen manboobies dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook niet naar iemand anders z'n penis. Zo vreemd is dat dus niet.
Die heeft 'ie toch niet? Hij is toch breed en gespierd?quote:
Ben niet bekend met de bandquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik dénk, dat ik zo es een paar uurtjes opneem en richting huis kachel.
Vanavond naar de Beatsteaks mensen![]()
Zal vanavond eens luisteren of de band wat is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:38 schreef Kuukske het volgende:
Ohw, jammer. Best grappig bandje.
Anders kom je vanavond ook naar Eindhoven.
Als ik weet wanneer kan ik alvast de aanvraag indienen of ik de grens over magquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:43 schreef Kuukske het volgende:
We kunnen ook meeten voor de housewarming van Petti natuurlijk.
Ergens. In Brabant. Leuk. Gezellig.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die heeft 'ie toch niet? Hij is toch breed en gespierd?
Oh. * Kuukske stelt beeld bij.quote:
Gij mag'da wel hoor. Ik geef vast toestemming.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Als ik weet wanneer kan ik alvast de aanvraag indienen of ik de grens over mag
Je hebt m'n facebookfoto's toch gezien gekkie.quote:
Ja. Gekkie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Je hebt m'n facebookfoto's toch gezien gekkie.
BBQquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik stel voor bij iemand die een tuin heeft waar de bbq aangegooid wordt
BBQquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik stel voor bij iemand die een tuin heeft waar de bbq aangegooid wordt
Leuk dat je iemand anders zijn tuin aanbiedtquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
BBQ. Doe maar bij Rossdale dan. Dan kan ik zelf m'n braadpannetje meenemen voor m'n hamburgers.
Mag ik meebraaien.. Anders eet ik weer te weinig en ben ik nog sneller dronken..quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
BBQ. Doe maar bij Rossdale dan. Dan kan ik zelf m'n braadpannetje meenemen voor m'n hamburgers.
Braaienquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Mag ik meebraaien.. Anders eet ik weer te weinig en ben ik nog sneller dronken..
Ja, mijn tuin ligt helemaal open.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:50 schreef Rossdale het volgende:
Leuk dat je iemand anders zijn tuin aanbiedt
Tuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:50 schreef Poit het volgende:
Mag ik meebraaien.. Anders eet ik weer te weinig en ben ik nog sneller dronken..
mijn tetten heb ik inmiddels wel gezien hoor, het wordt tijd voor wat nieuws om naar te kijken. Bijna op kantoor. Best ver fietsen dat nijmegen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij mag heel niet zeuren, jij kan de hele dag al naar je eigen tetters kijken
Oh das ook leuk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb ook geen BBQWel een gourmetstel en bakplaat
Share the wealth, zeg ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
mijn tetten heb ik inmiddels wel gezien hoor, het wordt tijd voor wat nieuws om naar te kijken. Bijna op kantoor. Best ver fietsen dat nijmegen...
Ik heb een redelijk groot balkon, maar geen tuin. Nu nog een BBQ vinden die geen rook produceertquote:
Elektrische barbecue :pquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:28 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk groot balkon, maar geen tuin. Nu nog een BBQ vinden die geen rook produceert
Jij woont ook belachelijk ver weg! Moet komend weekend al voor een bbq naar weert, de week erna naar zeeland... kunnen we niet gewoon in het mooie zuid holland meeten? op het veld bij mij in de buurt mag gebbqt worden!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:28 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk groot balkon, maar geen tuin. Nu nog een BBQ vinden die geen rook produceert
primaquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef koei het volgende:
[..]
Jij woont ook belachelijk ver weg! Moet komend weekend al voor een bbq naar weert, de week erna naar zeeland... kunnen we niet gewoon in het mooie zuid holland meeten? op het veld bij mij in de buurt mag gebbqt worden!
BBQquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:39 schreef AQuila360 het volgende:
nu krijg ik overal BBQ reclame![]()
Shut up over BBQ's dus
Heul niet. We meeten wel in Eindhoven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef koei het volgende:
[..]
Jij woont ook belachelijk ver weg! Moet komend weekend al voor een bbq naar weert, de week erna naar zeeland... kunnen we niet gewoon in het mooie zuid holland meeten? op het veld bij mij in de buurt mag gebbqt worden!
Stoutie!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:03 schreef SuperFruitig het volgende:
FFFUUUUUUUUuuu
Echt 4 uur liggen debuggen op een stukkie code, werkte steeds maar niet, en steeds maar niet. Snapte er geen hol van.
Lag de server eruit____________________
FFFUUUUUUUUuuu
Echt 4 uur liggen debuggen op een stukkie code, werkte steeds maar niet, en steeds maar niet. Snapte er geen hol van.
Dim fail as Boolean = truequote:Op donderdag 12 mei 2011 14:03 schreef SuperFruitig het volgende:
FFFUUUUUUUUuuu
Vind ik primaquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef koei het volgende:
[..]
FFFUUUUUUUUuuu
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:25 schreef DustPuppy het volgende:
Aaargh wie maakt deze testscripts![]()
* DustPuppy mist een 'schiet jezelf voor je kop' smiley.
Niet zo goed als Lost Vikings.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:21 schreef AQuila360 het volgende:
Dat Viking was trouwens een toffe game
nerdquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:11 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dim fail as Boolean = true
If Fail Then
Fruit.Scream("FFFUUUUUUU")
End If
Lost Vikings was een epic puzzelplatformgame!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:28 schreef AQuila360 het volgende:
Lost Vikings niet gespeeld maar was toch een hele andere game?
Vikings was bruut en klein beetje vrijheid
Saaie game, maar wel redelijk wat sfeer.quote:
Sfeer was ziekelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Saaie game, maar wel redelijk wat sfeer.
Goede review ook van ZeroPunctuation:
http://www.escapistmagazi(...)live-Barkers-Jericho
Dat heb ik liever niet.quote:
... Hoezo?quote:
Omdat ik in een tegendraadse bui ben vandaagquote:
quote:
En dan ga je lekker voor me koken??quote:
quote:
Hier ookquote:
Fixedquote:
Nodig je de rest van de SC ook uit> ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ik verhuisd ben mag je komen eten!
Ik zie een housewarming meet aan komenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb er nu al zin in!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Shar wil me duidelijk voor d'rzelfquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nodig je de rest van de SC ook uit> ?
Die kan je er dinsdag uitschoppen dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:49 schreef Morthill het volgende:
zo, analyse voor scriptie is goedgekeurd, alleen nog schrijven kortom
bij case gaat het helemaal mis, een van de mensen uit het groepje heeft voor de derde keer een bespreking gemist en lijkt geen fuck meer te doen met als excuus, werken en andere vakken. We hebben hem tot dinsdag gegeven, voor we hem eruit trappen als hij niks doet.
We zullen zien, het zou voor hem betekenen dat hij een probleem heeft, want dan kan hij voorlopig niet afstuderen. Maar goed, ik schat de kansen 50/50quote:
De mensen die willen komen zijn uiteraard welkom!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nodig je de rest van de SC ook uit> ?
Mét uniform?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Eerste deel BHV cursus gehad, lekker brandweerman spelen!
Ik was inderdaad naakt!!quote:
Zodat iedereen je goed nat kon spuiten met een brandslang?quote:
Wat een Poitoriaanse opmerking!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zodat iedereen je goed nat kon spuiten met een brandslang?
Ja, wel hè?quote:
Ah, dat is altijd leuk. De reanimatie is een stuk saaier.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Eerste deel BHV cursus gehad, lekker brandweerman spelen!
Zuur matje opquote:
BWOAH! Die zijn zo lekker.quote:
de gekste!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:45 schreef Kuukske het volgende:
Nog ff un bakske vatten en dan richting Eindhovuueuhhhhhhh.
Was ook lekkerquote:
volgende keer delenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Was ook lekker
Zit alleen wel vol voorlopig.
okquote:
Na al die jaren nog altijd kippevelquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef RickoKun het volgende:
HITLER...........................iz out of ze WAY
qftquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Na al die jaren nog altijd kippeveldie game was zo meesterlijk geniaal gaaf, die muziek, die sfeer, het verhaal
zo worden ze niet meer gemaakt
Da's ook lullig, waar moet hij dan volgende keer mee koken?quote:
ik mag morgen om 4.00 opstaan, dus pils is er voor mij ook niet bijquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:08 schreef koei het volgende:
* koei gaat vergaderen
Tis oneerlijk verdeeld in de wereld
Nog een half uurtje, ga ik ook weer ff sporten, en dus rondjes rennen....quote:
Makkelijker dan Portal 1quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
Is die tof Shar?
Want ik vond deel 1 tof maar dat was gewoon een onderdeeltje van een goedgevulde box. En nu is het dus alleen portal 2 en dan weet ik het niet.
Is ie ook lastig?
Mhh okequote:
K moest wel lachenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:07 schreef koei het volgende:
[..]
Da's ook lullig, waar moet hij dan volgende keer mee koken?
ja, dit is wel een bedroevend slechte grap idd. Mijn excuses
Ik stiekem ook...quote:
En dat is kut omdat alleen de eerste vier uitbetaald kregen of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:00 schreef Misan het volgende:
Mogge
Gisteren slechts vijfde van de 40 personen geworden tijdens pokertoernooi
Je zit dan wel in de top 5 van de slechtste!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:00 schreef Misan het volgende:
Mogge
Gisteren slechts vijfde van de 40 personen geworden tijdens pokertoernooi
Ik zou hem anders gemaakt hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:07 schreef koei het volgende:
[..]
Da's ook lullig, waar moet hij dan volgende keer mee koken?
ja, dit is wel een bedroevend slechte grap idd. Mijn excuses
Ik vind hem persoonlijk erg leuk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
Is die tof Shar?
Want ik vond deel 1 tof maar dat was gewoon een onderdeeltje van een goedgevulde box. En nu is het dus alleen portal 2 en dan weet ik het niet.
Is ie ook lastig?
quote:
Ik was er om 7 uur alquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Ga je op tijd komen op je werk vandaag? GVB houd weer eens staking.
Zo, dat is relaxtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was er om 7 uur alcollega heeft mij opgehaald met de autooooo
nee dat is kut omdat ik dus niet gewonnen hebquote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
En dat is kut omdat alleen de eerste vier uitbetaald kregen of iets dergelijks?
Anyway, goede morgen! Ik heb zo een werkgroepje psychopathologie, even een casusje behandelen, luisteren naar een presentatie en weer naar huis. Vanmiddag bier drinken en vanavond bier drinken. Weekend
Wordt pas om half 5 opgehaaldquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Zo, dat is relaxt
Ook lekker vroeg weekend.
quote:
quote:
Oquote:
Tijd dan wat minder, maar wel mooi dat je een lift hebt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wordt pas om half 5 opgehaaldik rij op vrijdag altijd met een vriend van mij mee richting alkmaar, omdat ik daar het weekend ben. Dan hoef ik niet met de trein
Dat is zekerquote:
Niet speciaal geplanned omdat niemand mee kan.quote:
Nog slechter en duurder OVquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:22 schreef Misan het volgende:
oh en die bavianen bij het GVB mogen ze wat mij betreft verder uitknijpen: in plaats van 120 mln bezuinigen gewoon 200 mln bezuinigenPer direct het OV aanbesteden in Amsterdam
Tain to teh point.quote:
Ja.quote:
xactlyquote:
Dude, je mond staat open.quote:
Als je me meeneemt welquote:
Lolquote:
17, 18 en 19 augustus denk ik. En de uitgevers kennende al de 16dequote:
Okayquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
17, 18 en 19 augustus denk ik. En de uitgevers kennende al de 16de
Oh bah.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:14 schreef Sharana_LV het volgende:
een cracker met smeerkaas maken, stomme ding breekt en valt met de smeerkaaskant naar beneden op bureau *zucht*
Naja, gelijk maar ff heel bureau gesopt, professor layton lag ook een laagje stof op dus die is nu ook weer schoonquote:
Wanneer wil jij gaan?quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:14 schreef Sharana_LV het volgende:
een cracker met smeerkaas maken, stomme ding breekt en valt met de smeerkaaskant naar beneden op bureau *zucht*
Herkenbaar. Stomme dingen vallen altijd met de besmeerde kant naar beneden. Rottige zwaartekracht. Sterf!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Weet ik nog niet! Moet nog even kijken wanneer het beste uitkomt enzoquote:
Ah, nou. Kom bij mij in het bootje zitten dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:19 schreef Poit het volgende:
Gadverderrie wat heb ik toch een vervelende kater..
* Poit wordt te oud om op donderdagavond bier te zuipen
Gelukkig zijn mijn katers lieve pluizebolletjesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:19 schreef Poit het volgende:
Gamebeurs in Keulen in augustus.quote:
Oeh! Oh wacht, dat valt natuurlijk weer samen met CastleFest.quote:
Daarom drink ik alleen bier op vrijdag en zaterdagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:19 schreef Poit het volgende:
in een schommelend bootje ga ik m'n eten niet binnen houden..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, nou. Kom bij mij in het bootje zitten dan?
Ik voel me verrot ende gaar.
Oh hmpf.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:26 schreef Poit het volgende:
in een schommelend bootje ga ik m'n eten niet binnen houden..
Maar thnx
Die data ga ik vrij houden.quote:
Voor publiek met kaartje is het 18 tot 21 augustus dacht ik. SIte is geblokt hier, lang leve firewallsquote:
Publiek 18-21 Aug. Inderdaad staat op site.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor publiek met kaartje is het 18 tot 21 augustus dacht ik. SIte is geblokt hier, lang leve firewalls
ICE is 55 euro. (per reis)quote:
Yeah, yeah. Promises, promises.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:39 schreef Kuukske het volgende:
Met FOk!kers in een hotel? God, dat kan niets anders worden dan een orgie.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet niet hoeveel mannen er uiteindelijk meegaan, maar als het er veel zijn zul je toch echt mee moeten want anders red ik het niet in mijn eentje!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik voornamelijk op zondag, maandag en woensdagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Daarom drink ik alleen bier op vrijdag en zaterdag
Lol, no way. Ik heb veel te veel gelezen over resultaten van FOK!-meets.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel mannen er uiteindelijk meegaan, maar als het er veel zijn zul je toch echt mee moeten want anders red ik het niet in mijn eentje!
Heb jij onderhand niet alle spellen die beschikbaar zijn in huis dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:48 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand van jullie nog Xbox360 games te koop? Want ik zoek er nog een aantal!
Wij zijn en blijven altijd heel liefquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lol, no way. Ik heb veel te veel gelezen over resultaten van FOK!-meets.
Weet niet wat je zoektquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:48 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand van jullie nog Xbox360 games te koop? Want ik zoek er nog een aantal!
Ik heb er maar 5 liggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb jij onderhand niet alle spellen die beschikbaar zijn in huis dan?
The stuff of legends!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lol, no way. Ik heb veel te veel gelezen over resultaten van FOK!-meets.
Ja van alles wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Wij zijn en blijven altijd heel lief
[..]
Weet niet wat je zoekt
Ja ja.. maar ondertussen!quote:
Eerder stuffing legends.quote:
Hello Kitty goes Kinect?quote:
Ben je daarom de garage aan het opruimen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb er maar 5 liggen![]()
Maar ik zoek er nog aardig wat verder!
Wat een vertrouwen weer in ons, was de laatste meet zo erg?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben je daarom de garage aan het opruimen?
Hier spreekt een ervaringsdeskundige, begrijp ikquote:
Néé, die was niet erg. Rossdale was heel leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen weer in ons, was de laatste meet zo erg?
Dat dus. Waardeloos gedoe dat Song-gedoe.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:53 schreef AQuila360 het volgende:
lol de 3js hebben de finale dus niet kunnen halen?![]()
Ik wou dat NL er eens mee kapte.
Heb je er zo veel last van danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:53 schreef AQuila360 het volgende:
M'n timeline staat er vol mee!quote:
En weer nadat we eruit lagen, hoorde ik die 'organisator' op de radio: "We gaan toch maar eens kijken wat we volgend jaar gaan doen, dan"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:53 schreef AQuila360 het volgende:
Ignore. Denk ik.quote:
Nooit op de algemene meets geweest dus kan er weinig over zeggen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Néé, die was niet erg. Rossdale was heel leuk.
Ik bedoel meer gewoon de algemene FOK!meets. Die zijn altijd vrij erg.
Naar ik heb horen zeggen. Trouwens, da's nie helemaal waar. Ik ben ook wel es naar een MUZ-meet geweest en daar was allerlei vuigigheid.
Had je enige vertrouwen danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:53 schreef AQuila360 het volgende:
Eigenlijk wel ja!quote:
Eindhoven de gekstuuuuuh. Dan kom ik ook wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:00 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb al twee crew-meets gehad maar nog steeds geen GAM SC-meet
Tijd voor te meeten in Eindhoven beesten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |