ONZ radioquote:Op donderdag 12 mei 2011 02:36 schreef Morendo het volgende:
Goed nummer, daar niet van, maar hoe kom je daar in hemelsnaam op?
Welke filo?? Rechtsfilo etc??quote:Op donderdag 12 mei 2011 02:37 schreef Morendo het volgende:
Ik heb ook nog een blauwe maandag filosofie gestudeerd. Vond het stomvervelend.
Chicklit, sorryquote:Op donderdag 12 mei 2011 02:42 schreef oompaloompa het volgende:
Als jullie toch wakker zijn, misschien kunnen jullie me helpen?
Ik zoek een engelse term voor van die "wegwerp" boekjes
aan de ene kant heb je high-brow literatuur
aan de andere..... ?
Low-brow is te beledigend, chick-lit te specifiek voor van die vrouwenboekjes, maar krijg niks beters gegoogled...
edit: en waar zou ik De Beauvoir van moeten kennen? Veel te bekende naam...
Na zoek een term om in een paper te gebruiken om het te beschrijven. Best-sellers is dan misschien weer te groot, alhoewel het beter in de buurt komt dan de dingen die ik tot nu toe heb verzonnen.quote:
Typische 'vrouw van'.quote:Op donderdag 12 mei 2011 02:42 schreef oompaloompa het volgende:
edit: en waar zou ik De Beauvoir van moeten kennen? Veel te bekende naam...
Ja klopt. Het is moeilijk het over pruts-boekjes te hebben zonder het pruts-boekjes te noemenquote:Op donderdag 12 mei 2011 02:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heeft toch wel een erg negatieve connotatie?
Ik zou volgens mij verder echt geen termen weten. Het is nogal lastig om iets als 'simpele boeken' te benoemen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 02:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja klopt. Het is moeilijk het over pruts-boekjes te hebben zonder het pruts-boekjes te noemen
zeg dat dat expres was!quote:
Euh, Books for people who vote Labour?!quote:Op donderdag 12 mei 2011 02:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
zeg dat dat expres was!
in het straatje hersenloos, leeg & voor het plebs.
en ja dat bedoel ik maar mag ik niet zo noemen
Blijf werken aan je algemene ontwikkeling, dat is nooit verspilde moeite.quote:
Snoesjequote:Op donderdag 12 mei 2011 02:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Blijf werken aan je algemene ontwikkeling, dat is nooit verspilde moeite.
Ja, dat was expres. Al gebruik ik het woord 'plebs' ook wel eens per ongeluk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 02:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
zeg dat dat expres was!
in het straatje hersenloos, leeg & voor het plebs.
en ja dat bedoel ik maar mag ik niet zo noemen
Nee ik bedoel die Dquote:Op donderdag 12 mei 2011 02:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, dat was expres. Al gebruik ik het woord 'plebs' ook wel eens per ongeluk.
Maar ik heb echt geen idee hoe je zulke lectuur noemt in het Engels.'Populair literature' dan maar?
Ik denk dat ik maar voor pop-literature ga en mijn begeleider iets beters laat suggererenquote:
Als je dat niet weet, dan promoveer je er ook niet opquote:Op donderdag 12 mei 2011 02:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar ik heb echt geen idee hoe je zulke lectuur noemt in het Engels.'Populair literature' dan maar?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 02:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zit tussen smoesje en soesje in. I like it.
Zonder die i, in elk geval.quote:Op donderdag 12 mei 2011 02:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh kut.quote:
Nee nog niet, hopelijk binnenkort welquote:
Maar bij iets als Houses of Parliament moet je wel een bijna 'onwelvoeglijke' i er bij plakken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 02:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Godverdomme, ik ben er echt niet bij deze avond.
Nope en ze liggen ook niet in mijn diepvriesquote:Op donderdag 12 mei 2011 03:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is de FEBO nog open in jouw hometown?
Ik ga voor deze, bedankt!quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:00 schreef Friek_ het volgende:
'Popscience' wordt ook gebruikt als term, dus waarom geen 'popliterature'? Mooie poging iig.
Zullen Morendo en ik hem komen brengen? Dan nemen we naast de kaassoufflé ook een berg 'aandacht' mee!quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope en ze liggen ook niet in mijn diepvries
popliterature klinkt niet heel denigrerend maar geeft wel redelijk goed aan dat het niet om diepgaande meesterwerken gaat.quote:
Succes!quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
popliterature klinkt niet heel denigrerend maar geeft wel redelijk goed aan dat het niet om diepgaande meesterwerken gaat.
Nee, ik vreet chips nuquote:
Ok heb al 3 studies afgerond, mag ik ff uitrustenquote:
Het lijkt mij ook geen makkelijk werk, elke dag snedig uit de hoek te komen in twee plaatjes.quote:
een plaatje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook geen makkelijk werk, elke dag snedig uit de hoek te komen in twee plaatjes.
Dat is niets vergeleken bij phmpmstyle.quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok heb al 3 studies afgerond, mag ik ff uitrusten
quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok heb al 3 studies afgerond, mag ik ff uitrusten
Nee, idd, wat die jongen gepresteerd heeftquote:Op donderdag 12 mei 2011 03:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is niets vergeleken bij phmpmstyle.
Welke?quote:
Halo is een spel op de X-Box, geen cursus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke?
HEAO,.HALO en Rechtsgeleerdheid in Leiden
Ja en je deed iets met dans toch??quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:12 schreef Morendo het volgende:
Ik heb een 7-delige Kamasutra cursus gevolgd. En ik kan m'n veters strikken. En wanneer je mij onverhoops in het water gooit, dan zak ik niet als een baksteen naar de bodem.
Wat jij wil-->2 studies danquote:Op donderdag 12 mei 2011 03:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Halo is een spel op de X-Box, geen cursus.
Nou ja, meeste strips zijn ook echt kut. Fokke en Sukke blijft wel redelijk op niveau heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook geen makkelijk werk, elke dag snedig uit de hoek te komen in twee plaatjes.
Is HALO laboratorium of sport?quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke?
HEAO,.HALO en Rechtsgeleerdheid in Leiden
Huh?quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en je deed iets met dans toch??![]()
Ja, maar vroegwijs.quote:En je bent 12
Tsjonge zegquote:Op donderdag 12 mei 2011 03:14 schreef Morendo het volgende:
Nee, ik ben officieel LLB. Ja, dat neemt niemand me meer af.
Ja, F&S blijven een hoog niveau behouden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, meeste strips zijn ook echt kut. Fokke en Sukke blijft wel redelijk op niveau heb ik gemerkt.
[ afbeelding ]
HALO is een 2-jarige beroepsopleidingquote:Op donderdag 12 mei 2011 03:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Is HALO laboratorium of sport?
En wat doe je nu? studie 4?
Really?? Benieuwdquote:Op donderdag 12 mei 2011 03:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sorry, beste rechtenfaculteit in Nederland?!
Al blijft xkcd het leukst.quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, F&S blijven een hoog niveau behouden.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Al blijft xkcd het leukst.
[ afbeelding ]
Ik weet wel beterquote:Op donderdag 12 mei 2011 03:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als je de Elsevier las dan was dat geen vraag meer.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, bovenop het Erasmusgebouw, voor al drie dagen! Rare vrouw.
Ben ik hier (op POL) moderator dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:21 schreef Frith het volgende:
btw Friek, mag ik je straks hier ook vervangen als mod?
Men zou het gaan denken ja, raar he??quote:
Oh shit, nog zo'n verstekeling die weet heeft van mijn verleden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 03:24 schreef Frith het volgende:
[..]
lang, lang geleden, op een ander forum...
ons eigen publiek geheimpjequote:Op donderdag 12 mei 2011 03:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh shit, nog zo'n verstekeling die weet heeft van mijn verleden.
Ja nogal, bijna een hartaanvalquote:
Thanks, was gewoon een slechte grap die per ongelijk heel erg goed uitpakte. Never underestimate the power of human stupidityquote:Op donderdag 12 mei 2011 03:37 schreef Frith het volgende:
En dat voor 1 zin.
Overigens was die actie met hoppahoppa (of whatever) in het BNW studies topic wel sterk.
Wel een interessant topic verder.
Welcome to the club!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:04 schreef dotCommunism het volgende:
Zo, ik mag weer verder "werken" aan compleet zinloze rapporten voor mijn baas. Had die dingen na nog geen halve dag al af maar heb gezegd er een week over te doen. Dus dan ga ik na 3 dagen naar hem toe met "kijk! waar je om vroeg!", waardoor het lijkt alsof ik heel goed en snel werk heb geleverd.
Nou nee, heb de hele ochtend weer zitten werken voor een verslag van 12 pagina's die ik zo moet reviewen, maar nu zit het er weer op.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:44 schreef KoosVogels het volgende:
Ben ik nou echt de enige die hard werkt?
Neen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:44 schreef KoosVogels het volgende:
Ben ik nou echt de enige die hard werkt?
Je liet me al schrikken C3PO.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
Was ook maar eengrapje, mijn hardwerkende broerders.
Opeens heb je het, je gaat op vakantie naar Oeganda.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[ afbeelding ]
Hoofdstad Kampala van Oeganda. Een asfaltweg is teveel moeite.
Andere fora?! Vreemdganger die je er bentquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef dotCommunism het volgende:
Een van de andere fora waarop ik post staat toe dat je altijd je username mag veranderen, en dan ook nog eens 255 tekens lang mag zijn. Dat moet Fok ook hebben, dat zou echt gaaf zijn.
Ik vind t fascinerend zo'n wetteloze vervallen stad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Opeens heb je het, je gaat op vakantie naar Oeganda.
Wat gezellig.
Je zou bijna zeggen dat het een libertarische stad is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vind t fascinerend zo'n wetteloze vervallen stad.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
Nee![]()
Initiatieven van burgers sneller op agenda Kamer
Drie debiele voorstellen ooknog.quote:Zo riepen burgers op tot een verbod op particulier vuurwerk tijdens Oudejaarsavond, een landelijke sluitingstijdenwet voor de horeca en de invoer van een donorregistratie waarbij iedereen donor is, tenzij bezwaar wordt gemaakt.
Dat lijkt me vooral heel erg verwarrend.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef dotCommunism het volgende:
Een van de andere fora waarop ik post staat toe dat je altijd je username mag veranderen, en dan ook nog eens 255 tekens lang mag zijn. Dat moet Fok ook hebben, dat zou echt gaaf zijn.
Ik zou vermoedelijk met geen van deze drie voorstellen instemmen, maar debiel lijkt me toc h niet de juiste kwalificatie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
Drie debiele voorstellen ooknog.
Nu Palin nog en we hebben een Republikeinse zwakzinnigenracequote:
Zo erg heb ik het nooit meegemaakt, maar wetteloze steden wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vind t fascinerend zo'n wetteloze vervallen stad.
Ah ik vind zijn aura wel zo mooi in dat filmpje, hij lijkt wel heilig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu Palin nog en we hebben een Republikeinse zwakzinnigenrace
Daarom. Burgerparticipatie zuigt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
Drie debiele voorstellen ooknog.
Trump is niet bepaald populair, naar wat ik heb begrepen. Die opblazen klootzak maakt geen schijn van kans tegen Obama.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah ik vind zijn aura wel zo mooi in dat filmpje, hij lijkt wel heilig.
Maar geen vrees, The Donald wint wel, of anders Huckabee.
Ligt eraan, wat is het percentage Afro-Americans ook alweer?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump is niet bepaald populair, naar wat ik heb begrepen. Die opblazen klootzak maakt geen schijn van kans tegen Obama.
Progressieve blanken (lees: intelligentsia) gaan ook voor Obama. De gemiddelde Republikein:quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat is het percentage Afro-Americans ook alweer?
Beetje wikken en wegen.
John Bolton, Michele Bachmann en Herman Cain lijken me dan ook prima kandidaten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu Palin nog en we hebben een Republikeinse zwakzinnigenrace
Alleen Cain is mogelijk een goede kandidaat. Bolton en Bachman zitten ver, ver in de loony right.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef Reya het volgende:
[..]
John Bolton, Michele Bachmann en Herman Cain lijken me dan ook prima kandidaten.
Tsk, er zijn er wel meer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Progressieve blanken (lees: intelligentsia) gaan ook voor Obama. De gemiddelde Republikein:
[ afbeelding ]
Is er ook een van de Democraten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk, er zijn er wel meer.
[ afbeelding ]
Het zijn ook echt allemaal eikels.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk, er zijn er wel meer.
[ afbeelding ]
Hij heeft wel gelijk. Niet qua sluiten, maar discussies over de politiek horen eigenlijk gewoon in de topics thuis.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:21 schreef dotCommunism het volgende:
Als de SC sluit kom ik helemaal niet meer in POL.
De enige politieke discussie die hier plaatsvind is de dagelijkse "links is kut! Nee rechts is kut! Neehee jij bent altijd 1x meer kutter dan ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Niet qua sluiten, maar discussies over de politiek horen eigenlijk gewoon in de topics thuis.
Users doen er wel moeite voor om een topic te openen. Mag best gewaardeerd worden door daar een discussie te houden over het onderwerp en niet hier
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Is er ook een van de Democraten?
Ik vond het wel een goede karikatuur.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn ook echt allemaal eikels.
Maar goed dat die twee echter geen synoniemen van elkaar zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:27 schreef Friek_ het volgende:
Republikeinen vallen inderdaad nogal vaak in de categorieën 'dom' en 'rechts'.
Dat komt doordat jij de discussies verziekt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:30 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De enige politieke discussie die hier plaatsvind is de dagelijkse "links is kut! Nee rechts is kut! Neehee jij bent altijd 1x meer kutter dan ik [ afbeelding ] "
Ik ook, maar Republikeinen zijn dan ook allemaal eikels.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vond het wel een goede karikatuur.
I beg to differ.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ook, maar Republikeinen zijn dan ook allemaal eikels.
Jij bent geen Republikein. Om de doodeenvoudige reden dat jij geen Amerikaan bent.quote:
Ja, die valt mij ook op. Dat soort oneliners vind ik ook niet echt een discussie. Maar ik vind het topic van Koos dus wel interessant. Wanneer je iemand om een mening dom gaat noemen i.p.v met goede tegenargumenten te komen, ben je wat mij betreft juist waar je een ander van beticht. Dat links/rechts geneuzel en voor mensen in gaan vullen vind ik überhaupt irri lezen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:30 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De enige politieke discussie die hier plaatsvind is de dagelijkse "links is kut! Nee rechts is kut! Neehee jij bent altijd 1x meer kutter dan ik [ afbeelding ] "
Zeker, ik zeg enkel dat ik niet allen eikels vind, heb er genoeg ontmoet in m'n leven en ik vind je vooroordeel nogal stuitend, thats all.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent geen Republikein. Om de doodeenvoudige reden dat jij geen Amerikaan bent.
Onzin, als je een interessant toic hebt geopend dump je de link ernaar gewoon hier, dan gaan we het er daar inhoudelijk over hebben en blijven we elkaar hier tactisch afzeiken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
Heb ik gvd weer eens een enigszins interessant topic geopend, wordt er niet in gereageerd. Er moet een permanent slotje op de SC. Discussies buiten dit topic stranden binnen no time omdat we met zn allen hier blijven hangen.
Ach, je kunt natuurlijk ook amicaal zijn en intussen verwerpelijke standpunten koesteren. Kijk naar jezelf bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, ik zeg enkel dat ik niet allen eikels vind, heb er genoeg ontmoet in m'n leven en ik vind je vooroordeel nogal stuitend, thats all.
Ik mag jou wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, als je een interessant toic hebt geopend dump je de link ernaar gewoon hier, dan gaan we het er daar inhoudelijk over hebben en blijven we elkaar hier tactisch afzeiken.
Doch, een dergelijk verkapt compliment van Koos doet me deugd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, je kunt natuurlijk ook amicaal zijn en intussen verwerpelijke standpunten koesteren. Kijk naar jezelf bijvoorbeeld.
Waarom wil je iemand dan dom noemen, om z'n haarkleur?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:35 schreef paddy het volgende:
Wanneer je iemand om een mening dom gaat noemen
Wilders anyone?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom wil je iemand dan dom noemen, om z'n haarkleur?
Nee, je verwart dom met raar..quote:
Ik vind iemand alleen dom wanneer ze medeusers dom noemen i.p.v met tegenargumenten te komen in topics. Zie het dus wel gebeuren om iemands mening. Net zo nutteloos alias niet toevoegend voor een topic als jouw voorbeeld en verziekt de discussie. Voor je het weet hebben de users het over elkaar i.p.v over het onderwerp.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom wil je iemand dan dom noemen, om z'n haarkleur?
Dan klik je in de volle topics op 'stop volgen'quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Die SC reeksen in je AT zijn irritant. Ik kan maar met grote moeite mijn laatste post terugvinden.
Synoniemen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, je verwart dom met raar..
Volgt hij niet automatisch een reeks als je een keer in de reeks hebt gepost?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan klik je in de volle topics op 'stop volgen'
In mijn myat lijkt het nu net alsof ik altijd al in de POLSC zit te posten, en dat is echt niet zoquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Die SC reeksen in je AT zijn irritant. Ik kan maar met grote moeite mijn laatste post terugvinden.
Daarpm hebben we dan ook de sc, om het over elkaar te hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind iemand alleen dom wanneer ze medeusers dom noemen i.p.v met tegenargumenten te komen in topics. Zie het dus wel gebeuren om iemands mening. Net zo nutteloos alias niet toevoegend voor een topic als jouw voorbeeld en verziekt de discussie. Voor je het weet hebben de users het over elkaar i.p.v over het onderwerp.
Ik wil hier iets leuks op zeggen, maar niks komt in mij op..quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Synoniemen.
Kijk maar naar hippies, communisten, krakers, sociaal democraten en php.
Alsof ze zich daar altijd aan houdenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarpm hebben we dan ook de sc, om het over elkaar te hebben
En om naar door te verwijzen bij offtopic gewauwel.
Ja, totdat je in het huidige topic op 'stop volgen' klikt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Volgt hij niet automatisch een reeks als je een keer in de reeks hebt gepost?
quote:
Dat is in de VS nu niet bepaald een nadeel, volgens mij. Bij het mini debat tussen (2e rangs) Republikeinse kandidaten deed Cain het vrij goed volgens de commentatoren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:21 schreef Reya het volgende:
Mijn indruk van Cain is dat hij niet veel kaas heeft gegeten van hoe de publieke sector in elkaar zit, maar ik ben moeilijk een expert op het gebied van Amerikaanse politiek te noemen, dus wellicht is mijn inschatting fout.
Nice.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef dotCommunism het volgende:
Your musical compatibility with Friek is VERY HIGH
Post dan iets beters. dat geklaag hier alleen maar.quote:
heb je gefriend.quote:
http://tpmdc.talkingpoint(...)-video.php?ref=fpblgquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:08 schreef Voorschrift het volgende:
Maar geen vrees, The Donald wint wel, of anders Huckabee.
Dit is dan weer wel goed.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:52 schreef dotCommunism het volgende:
Album of the Day op allmusic.com is Joy Division's Unknown Pleasures. Ook al zo'n toppertje.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://tpmdc.talkingpoint(...)-video.php?ref=fpblg
New Order vind ik eigenlijk dan weer verschrikkelijk.quote:
Daar kan ik dan weer niks mee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
New Order vind ik eigenlijk dan weer verschrikkelijk.
Dat waren de klassiekers verdammt noch mal.
Is eigenlijk nog een nummer van Joy Division natuurlijk maar die is wat depressieverquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Held!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wereld filmquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
24 Hour Party People.Steve Coogan.
![]()
Om het 80's feestje af te sluiten.
Lol. Kan je ook geen koptelefoon in je pc pluggen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
Wat moet ik hier nou mee? Kan geen muziek luisteren op mn werk!
quote:Anti-zelfmoordcontract voor arbeider Foxconn
AMSTERDAM – Werknemers bij Foxconn moeten een contract ondertekenen waarin ze beloven geen zelfmoord te plegen.
© Gamer.nl
In de afgelopen zestien maanden hebben minimaal veertien werknemers een einde aan hun leven gemaakt wegens de arbeidsomstandigen in de Chinese fabrieken waar de iPad en iPhone gemaakt worden.
Daarnaast zijn er nog meer medewerkers die zelfmoordpogingen hebben ondernomen.
Nabestaanden van werknemers die toch zelfmoord plegen na ondertekening van het contract, krijgen slechts het wettelijk minimum aan schadevergoeding.
Onderzoek
Dat blijkt uit onderzoek onder de 500.000 werknemers door Centre for Research on Multinational Corporations en Students & Scholars Against Corporate Misbehaviour (Sacom), waarover The Guardian/The Observer bericht.
Het rapport dat naar aanleiding van het onderzoek is verschenen beschuldigt Foxconn ervan zijn medewekers onmenselijk te behandelen: "als machines".
Overwerk
Volgens de onderzoekers wordt er meer overgewerkt dan het wettelijk maximum van 36 uur per maand. In de fabriek in Chengdu zijn 60 tot 80 uur overwerk per maand normaal. Een loonstrook toonde aan dat een werknemer 98 uur heeft overgewerkt in een maand tijd.
Volgens Foxconn gebeurt het overwerk op vrijwillige basis. Arbeiders zeggen dat ze niet anders kunnen wegens hun maandsalaris van 1.350 yuan (140 euro) voor een 48-urige werkweek.
Werknemers
Gedurende drukke perioden, wanneer de vraag naar de iPad hoog is, mogen werknemers maximaal een dag per dertien dagen vrij nemen. Slecht presterende werknemers worden publiekelijk vernederd. De arbeiders slapen in grote slaapzalen in gebouwen waar netten onder ramen zijn gespannen om zelfmoorden tegen te gaan.
Volgens Foxconn worden de zelfmoorden niet gepleegd door de slechte arbeidsomstandigheden, maar is het een kwestie van kopieergedrag.
Sommige leidinggevenden denken zelfs dat de arbeiders een einde aan hun leven maken wegens de hoge schadevergoeding. Daar is met het ondertekenen van het contract een einde aangekomen.
Apple
Apple zegt van zijn toeleveranciers te verlangen dat werknemers met respect worden behandeld.
Foxconn leverde in november de eerste iPad, in 2012 zullen er zo'n 100 miljoen gemaakt moeten zijn.
Apple verkocht in het eerste kwartaal van het gebroken boekjaar 2010/2011 7,33 miljoen iPads en maakte 6 miljard dollar winst.
Kapitalisme maakt het leven voor iedereen* beter.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is zo triest dat het hilarisch wordt.
[..]
Wat is dat toch met jou?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:07 schreef dotCommunism het volgende:
* niet-blanke mensen uitgesloten, vanzelfsprekend
Wie?quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:13 schreef Morendo het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)i_weer_vijgezel.html
YES!!!!
Kom jij naar Nijmegen of zal ik naar New York verkassen?
Effe Google geraadpleegd. Dat is inderdaad een mooi vrouwtjequote:
Niets voor jou, ze is Joods.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Effe Google geraadpleegd. Dat is inderdaad een mooi vrouwtje
[ afbeelding ]
quote:
Behoorlijk onder de gordelquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Serieus. Had je niet verwacht he? Brrrr.
Zo mooi vind ik haar niet eens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Effe Google geraadpleegd. Dat is inderdaad een mooi vrouwtje
[ afbeelding ]
quote:
quote:Espresso met de Opperste Leider van Iran
Verschrikkelijke vent
Anders dan president Mahmoud Ahmadinejad houdt Ayatollah Ali Khamenei wél van een kopje Illy-espresso. ‘Het is een enorme zeikerd,’ zegt de Opperste Leider van Iran. ‘Illy is geen westerse prut, het is gemaakt van honderd procent Arabica.’ De relatie tussen de Opperste Leider en de president is behoorlijk bekoeld. De oorzaak? ‘Zwarte magie,’ zegt de ayatollah. ‘Ahmadinejad is de weg kwijt. Dat hij de holocaust ontkent is tot daaraantoe, maar nu heeft hij een documentaire laten maken waarin wordt gesteld dat hij de belichaming is van een heilige.’ De Opperste Leider neemt een slokje van zijn espresso, maar verslikt zich. ‘Als Ahmadinejad een heilige is,’ proest hij uit, ‘dan ben ik de hoer van Babylon.’
Behalve met Ahmadinejad zit Ayatollah Ali Khamenei ook in zijn maag met de vice-president die de vader is van de vrouw van de zoon van de president. ‘Een verschrikkelijke vent,’ zegt de Opperste Leider bij een tweede kopje espresso. ‘Wie?’ vraag ik. ‘De vader van de vrouw van de zoon van Ahmadinejad die dus tevens vice-president is.’ Ik knik. ‘Hij laat vrouwen optreden bij culturele evenementen en zegt doodleuk dat Iran geen vijanden heeft. In plaats daarvan vertelt hij dat wij vrienden zijn van Amerika en Israël! En Ahmadinejad verdedigt hem!’ De Opperste Leider neemt een slokje, maar verslikt zich weer. ‘Als Iran een vriend is van Israël,’ zegt hij, ‘dan verrijken wij uranium voor een kerncentrale!’
Het laatste nieuws over de fittie tussen de president en de Opperste Leider? ‘Ahmadinejad wilde een minister ontslaan,’ vertelt de ayatollah bij een derde kopje espresso. ‘Maar daar heb ik een stokje voor gestoken.’ Klopt het dat Ahmadinejad acht dagen in staking is geweest? ‘Dat klopt,’ zegt de Opperste Leider met een glimlach. Hij vertelt dat het niet om die minister ging, maar om wie er de baas is in Iran. ‘En dat ben ik,’ zegt Ayatollah Ali Khamenei. Hij verspilt deze keer geen espresso. Komt het nog goed? De Opperste Leider geeft geen antwoord. ‘Eigenlijk was Ahmadinejad niet in staking, maar heb ik hem in het toilet opgesloten.’
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
GMTA.Kom op zeg, dat is gewoon een verrekte lekker wijf en iedereen kan het zien.
Helaas ik zie dat niet zoals jullie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
GMTA.Kom op zeg, dat is gewoon een verrekte lekker wijf en iedereen kan het zien.
Ze kan wel een happie eten gebruiken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas ik zie dat niet zoals jullie.
Ze ziet er wel appetijtelijk uit als ze in "pose" gaat staan zonder een gelaatsuitdrukking, maar als ze lacht krijg ik het er niet warm van. Beetje "13 in een dozijn".
Persoonlijk vind ik dit veel leuker:
[ afbeelding ]
Als je van etalagepoppen houdt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas ik zie dat niet zoals jullie.
Ze ziet er wel appetijtelijk uit als ze in "pose" gaat staan zonder een gelaatsuitdrukking, maar als ze lacht krijg ik het er niet warm van. Beetje "13 in een dozijn".
Persoonlijk vind ik dit veel leuker:
[ afbeelding ]
Is hij gebanned?quote:
Jep. Raar gedoe is dat altijd hier. Er komt een mod van een andere afdeling, vangt wat op over bedreigingen over pm (niks van waar) en banned Preussen.quote:
Niks van gehoord, wat een quatsch, waarvoor dat?quote:
Php betichtte hem van bedreigen over pm. Aangezien php mij daar ook al eens voor betichtte, terwijl dat niet zo was, weet ik dat het een leugen is.quote:
Het nieuwe wondermiddel om antibiotica te vervangen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:06 schreef Picchia het volgende:
Moslimjongeren steeds vaker antiseptisch.
'Nuff said.quote:
Joodse wijven voorschrift!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:08 schreef Voorschrift het volgende:
Nooit van gehoord, maar wel knappe vrouw als ik zo kijk op Google.
Trouw trouw, snip snip, bar mitswa?quote:
Sinds wanneer zijn Israëliërs mensen? Het waren toch beesten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Trouw trouw, snip snip, bar mitswa?
Maar Israelische mensen
Welnee, een kam volstaat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:11 schreef Nautilus. het volgende:
Zeg, Voorschrift, toen ik vanmorgen uit bed kwam zat mijn haar ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Noopt dit mij tot een bezoek aan de kapper?
Degene die dat zeggen verdienen zelf niet beter dan eenzelfde lot dat ze de Joden toewens(t)en.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Israëliërs mensen? Het waren toch beesten?
De Duitsers vonden het zelfs nodig om er cakejes van te maken.
Vrouwen en drama, win-win inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:14 schreef Picchia het volgende:
Mijn haar is altijd een drama. Daar houden vrouwen wel van.
En nu zijn ze beiden geband. Ook mooi dit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Php betichtte hem van bedreigen over pm. Aangezien php mij daar ook al eens voor betichtte, terwijl dat niet zo was, weet ik dat het een leugen is.
Nee, dan php met zn gelul over providers en 'heb je dat goed begrepen jongeman?' Wat een labiele klaphark, de tering.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Php betichtte hem van bedreigen over pm. Aangezien php mij daar ook al eens voor betichtte, terwijl dat niet zo was, weet ik dat het een leugen is.
Tuurlijk wel. Dat mag best.quote:
Jij bent toch journalist?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan php met zn gelul over providers en 'heb je dat goed begrepen jongeman?' Wat een labiele klaphark, de tering.
Dat staat inderdaad in mijn profiel.quote:
Die bedreiging waar je over spreekt is volgens mij deze:quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:06 schreef mlg het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je mag best weten dat een aantal fokkers voornemens zijn het bedrijf over te nemen waar je op dat moment werkt en je er vervolgens uit te trappen, alleen maar zodat jij eens kan voelen wat het betekent om in de problemen te komen.
He Koos, _Friek, mlg en 3-voud, jullie mogen best weten dat ik van plan ben jullie werkgevers te kopen en jullie te ontslaan. Oh, en dit geldt voor iedereen in POL.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die bedreiging waar je over spreekt is volgens mij deze.
Voor welk medium? Geenstijl? Propria Cures? Hitkrant?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat staat inderdaad in mijn profiel.
Timequote:Op donderdag 12 mei 2011 16:42 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Voor welk medium? Geenstijl? Propria Cures? Hitkrant?
De Bobo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:42 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Voor welk medium? Geenstijl? Propria Cures? Hitkrant?
Wil je mij geen spannende vraag stellen Erik?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
He Koos, _Friek, mlg en 3-voud, jullie mogen best weten dat ik van plan ben jullie werkgevers te kopen en jullie te ontslaan. Oh, en dit geldt voor iedereen in POL.
Come on zeg
Het verschil tussen bedreiging en grappen maken ligt er toch zo dik boven op dat dit toch serieus niet te zien valt als een aanval op php z'n priveleven of wel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die bedreiging waar je over spreekt is volgens mij deze:
[..]
Hoe werkt het?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wil je mij geen spannende vraag stellen Erik?
Wat nou, antwoord dat ding niet automatisch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wil je mij geen spannende vraag stellen Erik?
Ben ik een robot dan?!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat nou, antwoord dat ding niet automatisch?
Dat beschouw ik als een compliment. Ik dank u hartelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:44 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ach, natuurlijk. Vandaar je schoolmeesterstoontje.
Wel gvdquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
He Koos, _Friek, mlg en 3-voud, jullie mogen best weten dat ik van plan ben jullie werkgevers te kopen en jullie te ontslaan. Oh, en dit geldt voor iedereen in POL.
Come on zeg
Oh dacht dat het een bot wasquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ben ik een robot dan?! [ afbeelding ]
Die van Betyar?quote:
Ik wilde er niet naar kijken maar nu heb ik het toch gedaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn god, dat topic van Holo over New York en de NSB is toch wel het domste wat ik in tijden in POL heb aangetroffen.
Zo jammer dat ZW uit de grond van zn hart meent wat hij schrijft.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik wilde er niet naar kijken maar nu heb ik het toch gedaan.
Ik moet toegeven dat ik er ook een minuutje stil van was.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn god, dat topic van Holo over New York en de NSB is toch wel het domste wat ik in tijden in POL heb aangetroffen.
Dat waardeer ik in u. Het doet mij denken aan Ronald Reagan die 'Born in the U.S.A' als een loftuiting zag.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een compliment.
Een minuut stilte is inderdaad gepast. Wat een droevenis.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik er ook een minuutje stil van was.
Wat een frustratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |