quote:
Ja, maar ik deel een auto met iemand anders.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En pas beweerde je nog dat je af en toe 's nachts auto rijdt?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar ik deel een auto met iemand anders.
Met wie?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar ik deel een auto met iemand anders.
heb wel mooi rijbewijs AM jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hilarisch weer al die pubers die nog geen rijbewijs hebben. Jullie tijd komt wel nog.
Handig toch?quote:
Syntus doorgaans niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:04 schreef Dastan het volgende:
In Nederland is het openbaar vervoer doorgaans sneller, goedkoper en het brengt je dicht bij je bestemming zonder dat je met parkeerperikelen zit.
Ligt er maar net aan waar je naartoe wil. Voor alle drie de dingen die je opnoemt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:04 schreef Dastan het volgende:
In Nederland is het openbaar vervoer doorgaans sneller, goedkoper en het brengt je dicht bij je bestemming zonder dat je met parkeerperikelen zit.
Omdat seinstoringen en vertraging.quote:
Binnen Nederland schrijf ik toch.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je naartoe wil. Voor alle drie de dingen die je opnoemt.
Ik denk dat het in de meeste gevallen wel geldt.quote:
Nee hoor, als ik bijv naar Amsterdam of Eindhoven wil rijden doe ik daar zeker langer over met het OV. Ten eerste al omdat je meteen in de auto kan stappen en dat met het OV maar net de vraag is. Niet iedereen woont 10 meter van een station vandaan. Daarnaast nog wachten op het OV, eventuele vertragingen die soms pas bekend zijn als je eenmaal op het perron staat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik denk dat het in de meeste gevallen wel geldt.
Ik verwacht dat je nu allemaal extreme voorbeelden gaat verzinnen waarbij dat niet geldt.
Het is moeilijk zo'n stelling te verdedigen wanneer iedereen zo'n onnatuurlijke afkeer tegen het openbaar vervoer heeft.
okquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik bijv naar Amsterdam of Eindhoven wil rijden doe ik daar zeker langer over met het OV. Ten eerste al omdat je meteen in de auto kan stappen en dat met het OV maar net de vraag is. Niet iedereen woont 10 meter van een station vandaan. Daarnaast nog wachten op het OV, eventuele vertragingen die soms pas bekend zijn als je eenmaal op het perron staat.
En ja, je hebt inderdaad ook file's, maar elke dag in de file staat is hoogst overdreven.
1.20 uur met de trein. 130 kilometer. Ik vraag het mij af.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik bijv naar Amsterdam of Eindhoven wil rijden doe ik daar zeker langer over met het OV. Ten eerste al omdat je meteen in de auto kan stappen en dat met het OV maar net de vraag is. Niet iedereen woont 10 meter van een station vandaan. Daarnaast nog wachten op het OV, eventuele vertragingen die soms pas bekend zijn als je eenmaal op het perron staat.
En ja, je hebt inderdaad ook file's, maar elke dag in de file staat is hoogst overdreven.
Goed, dan kan je ook dus de file's wegdenken bij auto's. Ik zie dan eigenlijk helemaal geen nadelen meer tov het OVquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
1.20 uur met de trein. 130 kilometer. Ik vraag het mij af.
Ik vind niet dat je de potentiële vertraging als argument kunt gebruiken, want er kan immers ook een grote file staan. Je auto in Amsterdam zetten is en Amsterdam uitkomen is geen pretje.
De kosten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Goed, dan kan je ook dus de file's wegdenken bij auto's. Ik zie dan eigenlijk helemaal geen nadelen meer tov het OV
Van station CS naar Eindhoven CS zeker?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je de potentiële vertraging als argument kunt gebruiken, want er kan immers ook een grote file staan. Je auto in Amsterdam zetten is en Amsterdam uitkomen is geen pretje.
Zeker mooie auto, behalve als hij een humeur heeft, heb je er niet veel aan..quote:
Aangezien niet iedereen tegenover het station woont, en ook niet iedereen tegenover een halte woont, is in HEEL veel gevallen, de auto een betere oplossing. Tel daarbij op dat de bestemming 9 van de 10 keer ook niet tegenover het station, of tegenover een halte ligt, en je vaak met aansluitingen/overstappen en soms ook vertragingen te maken hebt, is het openbaar vervoer lang niet voor iedereen de beste oplossing.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:51 schreef Sloeber94 het volgende:
Ik had een leuk bakkie, altijd goed in kunnen rijden. Verbruik was wel netjes enzo, maar ik heb hem 1 jaar geleden total-loss geredenen geen geld meer voor een nieuwe.
Mijn schatje na het ongeluk:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Aneurysma het volgende:
Houd je muil tegen Olijfboom, waardeloos varken.
Emmen - Den Helder.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik denk dat het in de meeste gevallen wel geldt.
Ik verwacht dat je nu allemaal extreme voorbeelden gaat verzinnen waarbij dat niet geldt.
Het is moeilijk zo'n stelling te verdedigen wanneer iedereen zo'n onnatuurlijke afkeer tegen het openbaar vervoer heeft.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:51 schreef Sloeber94 het volgende:
Ik had een leuk bakkie, altijd goed in kunnen rijden. Verbruik was wel netjes enzo, maar ik heb hem 1 jaar geleden total-loss geredenen geen geld meer voor een nieuwe.
Mijn schatje na het ongeluk:![]()
psssst... 2 jaar geleden, en dan zou je dood moeten zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er een in het blauwquote:
Ja klopt, ik kom met mn kop tegen het dakquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik had er een in het blauwLekker goedkoop + rijd goed, maar ik wou iets meer luxe uiteindelijk..
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:08 schreef porsche1 het volgende:
INTERIOR KROKODIL ALLIGATOR
I DRIVE A CHERVOLET MOVIE THEATER!
Ik ben klein, ik ken dat probleem niet, en ik zal het ook nooit kennen ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:45 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Ja klopt, ik kom met mn kop tegen het dakWel heerlijk goedkoop inderdaad.
Kan gebeuren hèquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
offtopic maar betere UI als die van gisteren..
ik was zaterdag nog VLAKBIJ Waalwijk
Sprang-Capelle was ik ofzo, buurman ging een auto kopen bij een of ander handelaartje.. ben er volgende zaterdag weer.. dan haalt ie hem opquote:
Sprang is gemeente Waalwijk ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sprang-Capelle was ik ofzo, buurman ging een auto kopen bij een of ander handelaartje.. ben er volgende zaterdag weer.. dan haalt ie hem op
Nope. Die is voor weinig geld van de hand gegaan.quote:
Het leer ziet er op foto's inderdaad lelijk uit. In het echt heeft het best een sjieke uitstraling en ziet het er heel anders uit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:20 schreef Patje1987 het volgende:
Vosss dat rode leer is wel belachelijk lelijk vind ik, velgen zijn wel tof
Vooral in de winter en in de regen erg handig hè?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:46 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet eens die 2000 km gereden en hij rijd die 1 op 40 shit ja toch![]()
![]()
![]()
![]()
fok de haters mij en mijn zippie rijde langs jullie
plasticquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:46 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
in de winter rijd ik gewoon hoor ik weet niet wat voor amateur jij bent ...................quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vooral in de winter en in de regen erg handig hè?
kijk jou met je lange haren en bril op je hoofd moeilijk kijken op dat rotding terwijl je om de 100 km weer stil staat omdat er weer is wat mis isquote:
gast watquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:50 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
kijk jou met je lange haren en bril op je hoofd moeilijk kijken op dat rotding terwijl je om de 100 km weer stil staat omdat er weer is wat mis is![]()
![]()
![]()
ga spelen met jouquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:51 schreef leeell het volgende:
[..]
gast wat
als je je brommer goed onderhoud sta je nooit stil
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:46 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
ey vriend check jou banden manquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:46 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Vind je? Ik vind de avant gewoon geilerquote:
Ja en in gebruik, maar ik heb 'm ook voor erbij, als hobby zegmaar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Niks mis mee, duur in wegenbelasting of ook niet.
Wat voor auto heb jij?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de avant gewoon geiler
[..]
Ja en in gebruik, maar ik heb 'm ook voor erbij, als hobby zegmaar.
1 pagina terugquote:
Station.quote:
Er zijn maar weinig autos mooier in station uitvoering..quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de avant gewoon geiler
Audi's ook. A6 Avant is mooier dan Sedan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig autos mooier in station uitvoering..
De autos die ik mooier vind in de station uitvoering zijn:
Chrysler 300C en de Opel Insignia..
De rest moet allemaal sedan blijven..
Smaken verschillen.quote:
Jepquote:
Nee.quote:
Ok.quote:
Nice! Pics?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:01 schreef Yoda87 het volgende:
Alfa 75 America editie. Die brengt me overal en vaak sneller dan het OV.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog een foto. Pijnlijke wel.
Watskeburt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook wel een pijnlijke
Oh dat was een foto van vorig jaar hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat was een foto van vorig jaar hoor
Ach zo ja, kan passieren ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Hopelijk nooit weer!quote:
Koop dan ook niet zo'n koekblikquote:
Geef mij geld voor een goede auto danquote:
Ik ben zelfzuchtig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef mij geld voor een goede auto dan
Dan blijf ik in George rondrijdenquote:
Op het moment alleen nog de plaatjes van toen ie op de autoambulance stond. Maar ik zal ff zoeken.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:16 schreef Parzival het volgende:
nu nog in een polo.. maar dat gaat niet lang meer duren.. voor mijn
[ afbeelding ]
er is
Ben je homo ofzo?quote:
a mattie ik ben bijna 18 ik heb die welvaart maar ik hoef geen auto a mattie miss als ik 22 ben ofzo dan pas ........quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:07 schreef Driepink het volgende:
Scooters zijn leuk als je 16 bent en nog lang niet genoeg geld hebt voor een auto.. Tegen de tijd dat je 18 bent, en nog steeds arm bent, denk je maar aan 1 ding..
Alleen maar defecte auto's hierquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef Yoda87 het volgende:
Zoals beloofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was Afgelopen winter, momenteel rijd ie gewoon. Na 20 jaar de Belgische wegen onveilig gemaakt te hebben, rijd ie nu in de buurt van Dord rond.quote:
quote:
Emmense Ghetto Ride.quote:
Mensen die vrijwillig voor donor gaan spelenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:00 schreef leeell het volgende:
mensen die vrijwillig in de file gaan staan met hun koekblik
mensen die geen 2-wieler kopen en overal door kunnen rijden als een baas
Ben je jaloers ofzo.. wat heeft dat er nou weer mee te maken.. ?quote:
Alsof Hyundai zo slecht is..quote:
Hey een bumper klever,quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:19 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Nog één uit het archief.
[..]
burgerlijke drolquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:33 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Mensen die vrijwillig voor donor gaan spelen
Leuke brommer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:50 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vervoersmiddel haalt de 8000 toeren met gemak, en dat van jullie?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:50 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]
zo'n 11000 toerenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:50 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, hij gaat 60 in zijn 3 op onverhard terrein.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:39 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]. Die gaat net 40, dan geeft ie de geest.
Dat kan die van mij ook. Heeft ie geen 8000 toeren voor nodigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:33 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, hij gaat 60 in zijn 3 op onverhard terrein.
Die van mij kostte rond de 1500-2000 gulden toen hij nieuw was in 1991. En die van jou?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:33 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Dat kan die van mij ook. Heeft ie geen 8000 toeren voor nodig
die van mij koste fl 650 in 1980quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:36 schreef sciter het volgende:
[..]
Die van mij kostte rond de 1500-2000 gulden toen hij nieuw was in 1991. En die van jou?
quote:
Moet ik je ophalen met mijn auto?quote:
Nieuwe Mercedessen zijn zo lelijkquote:
Naaimachine.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:50 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]
Ongeveer 5000 max 5500 onder tunneltje ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:50 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |