quote:
Ja, maar ik deel een auto met iemand anders.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En pas beweerde je nog dat je af en toe 's nachts auto rijdt?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar ik deel een auto met iemand anders.
Met wie?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar ik deel een auto met iemand anders.
heb wel mooi rijbewijs AM jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hilarisch weer al die pubers die nog geen rijbewijs hebben. Jullie tijd komt wel nog.
Handig toch?quote:
Syntus doorgaans niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:04 schreef Dastan het volgende:
In Nederland is het openbaar vervoer doorgaans sneller, goedkoper en het brengt je dicht bij je bestemming zonder dat je met parkeerperikelen zit.
Ligt er maar net aan waar je naartoe wil. Voor alle drie de dingen die je opnoemt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:04 schreef Dastan het volgende:
In Nederland is het openbaar vervoer doorgaans sneller, goedkoper en het brengt je dicht bij je bestemming zonder dat je met parkeerperikelen zit.
Omdat seinstoringen en vertraging.quote:
Binnen Nederland schrijf ik toch.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je naartoe wil. Voor alle drie de dingen die je opnoemt.
Ik denk dat het in de meeste gevallen wel geldt.quote:
Nee hoor, als ik bijv naar Amsterdam of Eindhoven wil rijden doe ik daar zeker langer over met het OV. Ten eerste al omdat je meteen in de auto kan stappen en dat met het OV maar net de vraag is. Niet iedereen woont 10 meter van een station vandaan. Daarnaast nog wachten op het OV, eventuele vertragingen die soms pas bekend zijn als je eenmaal op het perron staat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik denk dat het in de meeste gevallen wel geldt.
Ik verwacht dat je nu allemaal extreme voorbeelden gaat verzinnen waarbij dat niet geldt.
Het is moeilijk zo'n stelling te verdedigen wanneer iedereen zo'n onnatuurlijke afkeer tegen het openbaar vervoer heeft.
okquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik bijv naar Amsterdam of Eindhoven wil rijden doe ik daar zeker langer over met het OV. Ten eerste al omdat je meteen in de auto kan stappen en dat met het OV maar net de vraag is. Niet iedereen woont 10 meter van een station vandaan. Daarnaast nog wachten op het OV, eventuele vertragingen die soms pas bekend zijn als je eenmaal op het perron staat.
En ja, je hebt inderdaad ook file's, maar elke dag in de file staat is hoogst overdreven.
1.20 uur met de trein. 130 kilometer. Ik vraag het mij af.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik bijv naar Amsterdam of Eindhoven wil rijden doe ik daar zeker langer over met het OV. Ten eerste al omdat je meteen in de auto kan stappen en dat met het OV maar net de vraag is. Niet iedereen woont 10 meter van een station vandaan. Daarnaast nog wachten op het OV, eventuele vertragingen die soms pas bekend zijn als je eenmaal op het perron staat.
En ja, je hebt inderdaad ook file's, maar elke dag in de file staat is hoogst overdreven.
Goed, dan kan je ook dus de file's wegdenken bij auto's. Ik zie dan eigenlijk helemaal geen nadelen meer tov het OVquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
1.20 uur met de trein. 130 kilometer. Ik vraag het mij af.
Ik vind niet dat je de potentiële vertraging als argument kunt gebruiken, want er kan immers ook een grote file staan. Je auto in Amsterdam zetten is en Amsterdam uitkomen is geen pretje.
De kosten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Goed, dan kan je ook dus de file's wegdenken bij auto's. Ik zie dan eigenlijk helemaal geen nadelen meer tov het OV
Van station CS naar Eindhoven CS zeker?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je de potentiële vertraging als argument kunt gebruiken, want er kan immers ook een grote file staan. Je auto in Amsterdam zetten is en Amsterdam uitkomen is geen pretje.
Zeker mooie auto, behalve als hij een humeur heeft, heb je er niet veel aan..quote:
Aangezien niet iedereen tegenover het station woont, en ook niet iedereen tegenover een halte woont, is in HEEL veel gevallen, de auto een betere oplossing. Tel daarbij op dat de bestemming 9 van de 10 keer ook niet tegenover het station, of tegenover een halte ligt, en je vaak met aansluitingen/overstappen en soms ook vertragingen te maken hebt, is het openbaar vervoer lang niet voor iedereen de beste oplossing.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |