Geef mij geld voor een goede auto danquote:
Ik ben zelfzuchtig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef mij geld voor een goede auto dan
Dan blijf ik in George rondrijdenquote:
Op het moment alleen nog de plaatjes van toen ie op de autoambulance stond. Maar ik zal ff zoeken.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:16 schreef Parzival het volgende:
nu nog in een polo.. maar dat gaat niet lang meer duren.. voor mijn
[ afbeelding ]
er is
Ben je homo ofzo?quote:
a mattie ik ben bijna 18 ik heb die welvaart maar ik hoef geen auto a mattie miss als ik 22 ben ofzo dan pas ........quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:07 schreef Driepink het volgende:
Scooters zijn leuk als je 16 bent en nog lang niet genoeg geld hebt voor een auto.. Tegen de tijd dat je 18 bent, en nog steeds arm bent, denk je maar aan 1 ding..
Alleen maar defecte auto's hierquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef Yoda87 het volgende:
Zoals beloofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was Afgelopen winter, momenteel rijd ie gewoon. Na 20 jaar de Belgische wegen onveilig gemaakt te hebben, rijd ie nu in de buurt van Dord rond.quote:
quote:
Emmense Ghetto Ride.quote:
Mensen die vrijwillig voor donor gaan spelenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:00 schreef leeell het volgende:
mensen die vrijwillig in de file gaan staan met hun koekblik
mensen die geen 2-wieler kopen en overal door kunnen rijden als een baas
Ben je jaloers ofzo.. wat heeft dat er nou weer mee te maken.. ?quote:
Alsof Hyundai zo slecht is..quote:
Hey een bumper klever,quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:19 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Nog één uit het archief.
[..]
burgerlijke drolquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:33 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Mensen die vrijwillig voor donor gaan spelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |