Sharr is lievvquote:
Dat ben ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef potienza het volgende:
Iedereen die zondag de derde ster op het Museumplein viert!!!
windows mediaplayerquote:
Een homo en een lesbie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef Faar het volgende:
volgens mij probeerde ts zijn/haar liefde te verklaren en vond een omweg om het te doen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:01 schreef Faar het volgende:
[..]
wacht ff.. zag ik dat goed.. jou pic is cruel
/ragequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef Dastan het volgende:
Vindt.
Aaardappel, uiteraard.
En nee, leeell, jou niet, jij bent te agressief.
quote:
quote:
Oew, ik vind meerdere users lief eigenlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:26 schreef Id_do_her het volgende:
Oh ja, en Klinkerbotsing, die vergat ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zarGon schreef het volgende:
SwJ, waarom probeer je het nog?
Compliment schreef het volgende:
SofaKing heeft de sterkste argumenten! De winnaar van deze mentale battle _O_
Ik vind jou heeel heel heeeeeeel liefquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:26 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Iedereen die mij lief vind... vind ik ook lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zarGon schreef het volgende:
SwJ, waarom probeer je het nog?
Compliment schreef het volgende:
SofaKing heeft de sterkste argumenten! De winnaar van deze mentale battle _O_
quote:
Dat is zarGonquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Die ene gast die graag de leden van K3 wilt neuken (UI met die zwartharige van K3) en die ene taalnazi Turk (UI met een meisje die een kauwgombel blaast) Ze helpen beide echt iedereen en zijn zonder twijfel de liefste users van FOK!.Weet iemand de namen?
Niet haten katurrrquote:
wie ben jij?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:19 schreef Redbullchick het volgende:
En ik dan? Hebben jullie mijn beeldschone foto niet gezien? [Proest]
Lol, maar Ali55J ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:22 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik was 'Ik ( mezelf )' inderdaad vergeten.
Don't be shy, just give it your best shot.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ik vind een paar wel lief ja, maar welke zeg ik lekker niet.
Wil je weten wie?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:48 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Don't be shy, just give it your best shot.
Nee, niet echt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:50 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Nee, niet echt...Zeg ik lekker nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Oeps, ben jou vergeten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een postieve levenshouding wordt hier in Nederland vaak gezien als arrogantie
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
Goodluck_charmEn terecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:40 schreef DutchSpike het volgende:
Linpunt vind ik echt de liefste, leuk gesprekspartner en aardig.
Awh <3quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:21 schreef Gary_Oak het volgende:
Linpunt natuurlijk!Ondanks dat ze me een dickhead vindt, is zij de aller-aller-állerliefste!
Awh, meisje toch!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
[..]
Awh <3
Gary!![]()
![]()
![]()
even though you're a dickhead![]()
![]()
![]()
Hoiiiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind Chulaa de liefste van dit moment. Hoi poezelig schattebolleke
Beetje mosterd delen schat?quote:
Wie is die gast ook alweerquote:
Ik ken je, Kakpizza, ik ken je.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:34 schreef Kakpizza het volgende:
KeizerKuzco, Lysdexie, Janpiraat, Beach, Pixie, Klinkerbotsing, 92Merel, aight1, porsche1, Myraela, Monopoly, en Kakpizza.
Zij kennen mij niet, maar ik vind ze wel lief.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |