Yup, zekerquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je iets aan mijn ingesproken tekst?
heb ik niet laten doenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Leuk hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had het nog beloofd, niet zo heel boeiend, maar de nagelsGelukkig niet te ado.
Dat dacht ik al!quote:![]()
quote:
Oh ja.. zal zo ook ff wat proberen. wast alweer vergetenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, zekervan het weekend even bewerken
schaam je!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh ja.. zal zo ook ff wat proberen. wast alweer vergeten
Als ik echt de ware voor hem ben en hij daarop wilt wachten, dat weet hij dat toch ook wel met of zonder ring? Lijkt mij dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat ie wacht eerlijk gezegd.
gwoon vrolijk toch? dat dacht ik iigquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat wordt niet meer gamen, thanks Morph
* Knetterkrankjorum gaat in een hoekje zitten om zich te schamenquote:
Euhhh vast welquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stiffler, kan jij ook jingles inspreken?!
Zomers is t sowiesoquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gwoon vrolijk toch? dat dacht ik iig
Ja idd al hebben ze ook wel wat van paas nagels. Dus eigenlijk ben je te laat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gwoon vrolijk toch? dat dacht ik iig
mijn mams vond het heul lelijk.. giftige kleurtjes zei zequote:
of gwoon te vroegquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd al hebben ze ook wel wat van paas nagels. Dus eigenlijk ben je te laat.
Ik had ze mintgroen, zo geweldigquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn mams vond het heul lelijk.. giftige kleurtjes zei ze
Ik zeg doenquote:
Maar jullie zijn 16 en 17 dat weet je nog niet johquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik echt de ware voor hem ben en hij daarop wilt wachten, dat weet hij dat toch ook wel met of zonder ring? Lijkt mij dan?
Ik zou het iig niet kunnen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik echt de ware voor hem ben en hij daarop wilt wachten, dat weet hij dat toch ook wel met of zonder ring? Lijkt mij dan?
Die ma van je is nie wijsquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn mams vond het heul lelijk.. giftige kleurtjes zei ze
quote:
Would You Go To Bed With Mequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef Zokunen het volgende:
Doe wel een uurtje 60s dan.
Lekker rustig laat op de avond.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef Zokunen het volgende:
Heb ik niet helaas!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Morph, das niet Weidmanns Heil..![]()
You dissapoint me..
Staat erop!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef Zokunen het volgende:
Hier kan ik hele gesprekken over voeren, maar niet zo in het topicquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jullie zijn 16 en 17 dat weet je nog niet joh
Ik denk dat ik het ook moeilijk ga hebbenquote:
Oh dan wordt t dus ranzig...quote:
Ja dat blijf ik ook en het wordt zo nog ff harder. Maar jou verzoekje komt ook nogquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dan wordt t dus ranzig...
Ik dacht dat je bedoelde dat je nog even harde muziek zou blijven draaien (zoals rammstein)
Waarschuw je me even dan? Dan zet ik hier tijdelijk ff 538 aan oid.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat blijf ik ook en het wordt zo nog ff harder. Maar jou verzoekje komt ook nog
Ganzenborden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, maar ik kan wel leukere dingen verzinnen die je tussen 19.00 en 1.00 snachts op vrijdag kan doen met zn twee
Nog 1 nummer dan weer iets minder maar wel rockquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarschuw je me even dan? Dan zet ik hier tijdelijk ff 538 aan oid.
quote:
Oh dat overleef ik wel!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nog 1 nummer dan weer iets minder maar wel rock
Het is waar je voor kiest he..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hier kan ik hele gesprekken over voeren, maar niet zo in het topic
[..]
Ik denk dat ik het ook moeilijk ga hebben
Wees blij dat niet iedereen ter wereld de zelfde muziek leuk vind. Zou toch vedomde saai worden.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wees blij dat niet iedereen ter wereld de zelfde muziek leuk vind. Zou toch vedomde saai worden.
Wel goed.. Wel goed? WEL GOED? FUCKING BRILJANT!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:39 schreef ToT het volgende:
Hmmm dit is niet helemaal mijn smaak, hoewel de tekst wel goed is!
Ik kies er niet voor, het is niet zo dat ik denk van gelijk neuken, neuken, neuken! Maar op een gegeven moment, tja, dan wil ik wel meer dan een knuffel. Naat is wel meer van het snel en vroeg willen trouwen. Voor hem is er maar 1 en kennelijk ben ik dat. Het is me nog steeds een raadsel waarom, want ik ben niet echt de liefste en de leukste ofzo. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo enorm verliefd ben geweest en ik werd altijd claustrofobisch van "toekomst" of "trouwen", maar nu haal ik mijn schouders op en dan denk ik why not? Natuurlijk is dat naief om te zeggen als je 18 dagen hebt, maar met mijn anderen exen heb ik dat niet gehad, dat vind ik wel bijzonder. Het is alleen dat als je ouders naar 18 jaar huwelijk gaan scheiden zonder ooit ruzie te hebben gehad, dat je dan niet zomaar in eeuwige liefde gelooft, maar ik wil het wel heel graag.quote:
Hij legt z'n bierbuik op je en weg ben jequote:
dit klinkt best gewoon.. niet echt geschreeuw ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij kan nu wel weer aan Outpost, dit valt reuze mee
Mjah.. aan veel dingen komt een eind.. Mijn ouders zijn na bjna 28 jaar nogsteeds samen.. Terwijl om mij heen veel huwlijken sneuvelen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kies er niet voor, het is niet zo dat ik denk van gelijk neuken, neuken, neuken! Maar op een gegeven moment, tja, dan wil ik wel meer dan een knuffel. Naat is wel meer van het snel en vroeg willen trouwen. Voor hem is er maar 1 en kennelijk ben ik dat. Het is me nog steeds een raadsel waarom, want ik ben niet echt de liefste en de leukste ofzo. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo enorm verliefd ben geweest en ik werd altijd claustrofobisch van "toekomst" of "trouwen", maar nu haal ik mijn schouders op en dan denk ik why not? Natuurlijk is dat naief om te zeggen als je 18 dagen hebt, maar met mijn anderen exen heb ik dat niet gehad, dat vind ik wel bijzonder. Het is alleen dat als je ouders naar 18 jaar huwelijk gaan scheiden zonder ooit ruzie te hebben gehad, dat je dan niet zomaar in eeuwige liefde gelooft, maar ik wil het wel heel graag.
Top thx! Dit gaat idd nog wel...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij kan nu wel weer aan Outpost, dit valt reuze mee
Zo iets idd!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij legt z'n bierbuik op je en weg ben je
En daarna snel weer naar binnen en samen even een biertje doen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moeten we even naar buiten lopen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En daarna snel weer naar binnen en samen even een biertje doen..
En waarom typte ik eem ipv even.. Vage Knetter Invloeden hier
Daarom, maar het maakt me wel sceptisch zegmaar. Naatje heeft het huisje, boompje, beesje plaatje wat ik vanaf mijn 9e al niet meer heb en eigenlijk ook niet heb gekent. Ik kan alleen maar wensen dat mij dat ook gegund is en wie weet is dat met hem at the moment hoop ik van wel, maar je weet niet hoe dingen lopen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah.. aan veel dingen komt een eind.. Mijn ouders zijn na bjna 28 jaar nogsteeds samen.. Terwijl om mij heen veel huwlijken sneuvelen..
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En daarna snel weer naar binnen en samen even een biertje doen..
En waarom typte ik eem ipv even.. Vage Knetter Invloeden hier
Ik vind dat met net 2 weken best vroeg om zo te denken.. 't houden van komt pas veel later..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daarom, maar het maakt me wel sceptisch zegmaar. Naatje heeft het huisje, boompje, beesje plaatje wat ik vanaf mijn 9e al niet meer heb en eigenlijk ook niet heb gekent. Ik kan alleen maar wensen dat mij dat ook gegund is en wie weet is dat met hem at the moment hoop ik van wel, maar je weet niet hoe dingen lopen.
Ik niet, wekker staat op 03:45quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!Morgen vrij.
Lekker! Ik mag eerst werken van 8 tot half 2 en dan tot 22:00 uur naar schoolquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!Morgen vrij.
qft!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat met net 2 weken best vroeg om zo te denken.. 't houden van komt pas veel later..
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lekker! Ik mag eerst werken van 8 tot half 2 en dan tot 22:00 uur naar school
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lekker! Ik mag eerst werken van 8 tot half 2 en dan tot 22:00 uur naar school
quote:
Dat wordt niet nachtbraken dan zeker?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
morgen school van kwart voor negen tot vier..whoehoe.. kheb dr zin in
Hehe achja nog 6 weken en dan zitten al m'n colleges er sowieso opquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
* Stiffler1988 krijgt spontaan zin aan Guinness
Weet ik, het is ook totaal niet mijn ding. Ik en praten over relaties? Ik en hand in hand lopen? Ik en over de zeik raken van een jongen? Ik en denken aan trouwen? (in het algemeen he) Ik en nadenken over mijn toekomst? Hormonaal overhoop gehaald.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat met net 2 weken best vroeg om zo te denken.. 't houden van komt pas veel later..
Oh das dan wel weer beter.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe achja nog 6 weken en dan zitten al m'n colleges er sowieso op
nope wordt niet zo heel laatquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wordt niet nachtbraken dan zeker?
Dan nog al mn tentamens halen en afstuderenquote:
Ruilen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
morgen school van kwart voor negen tot vier..whoehoe.. kheb dr zin in
Lijkt me verstandig. Tenminste als je niet wil slapen in de schoolbanken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nope wordt niet zo heel laat
dat doe ik haast nooitquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig. Tenminste als je niet wil slapen in de schoolbanken.
Ja ok maar er is licht aan de horizon.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan nog al mn tentamens halen en afstuderen
Ik ken het, vreemd genoegquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Weet ik, het is ook totaal niet mijn ding. Ik en praten over relaties? Ik en hand in hand lopen? Ik en over de zeik raken van een jongen? Ik en denken aan trouwen? (in het algemeen he) Ik en nadenken over mijn toekomst? Hormonaal overhoop gehaald.
Ik ga ook niet te laat slapen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nope wordt niet zo heel laat
Oh ik heb menig uurtje slapend door gebracht op school hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat doe ik haast nooit
ben bijna altijd wakker, maar niet altijd oplettend
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok maar er is licht aan de horizon.
Lukt mijne nog denk je Morph? 23 wil ik mijn luikjes gaan sluitenquote:
dan gaan we samen op tijd naar bed, moeten ook dezelfde tijd beginnenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet te laat slapen.
Morgen weer om kwart voor 9 beginnen voor de verandering
ik kan dat niet.. ben altijd bang dat ik ga liggen snurken of kwijlenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik heb menig uurtje slapend door gebracht op school hoor.
Welke? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lukt mijne nog denk je Morph? 23 wil ik mijn luikjes gaan sluiten
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan gaan we samen op tijd naar bed, moeten ook dezelfde tijd beginnen
Kssst, ga weg, we zijn aan het roddelen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, faye, wat loop je over mij te roddelen hier? Mijn imago op fok, wat doe je...
Die was al slechtquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, faye, wat loop je over mij te roddelen hier? Mijn imago op fok, wat doe je...
Je babyface imago verpest nu?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
* Stiffler1988 ookquote:
Kwijlen doe ik niet in mn slaap. En zo wel zagen ze t niet. (hoofd op mn armen met mn gezicht naar beneden.) Snurken kan best maar mn leraren vonden t blijkbaar niet erg.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan dat niet.. ben altijd bang dat ik ga liggen snurken of kwijlen
kan ook niet slapen in de bus of trein ofzo
Ow ja die moet ik nog ff taggen enzoquote:
Ik ben klaar om 23:01 uur gok ik. Ik geef een seintje hierquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef Zokunen het volgende:
Zit ik net aan de volumeknop van mn speakers te draaien terwijl ik mn headset al op heb
Vandaag niet meer dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow ja die moet ik nog ff taggen enzoDraai ik bij m'n volgende show oke?
Okiquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben klaar om 23:01 uur gok ik. Ik geef een seintje hier
Had ik jou al props gegeven voor je Baardmansshow?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef Zokunen het volgende:
Zit ik net aan de volumeknop van mn speakers te draaien terwijl ik mn headset al op heb
Wat had je aangevraagd dan ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh, eindelijk m'n prijsvraagprijzen pm!![]()
![]()
Kijken wat er nog over is..
Ja, ik baal dat ik het niet opgenomen had, of gevraagd had of iemand het kon opnemen, want ik denk ook dat familie, dichtbijstaande irl vrienden ook veel van die uitzending hadden willen horen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik jou al props gegeven voor je Baardmansshow?
Ik heb ok Fok!Games meegedaan met pasen..quote:
quote:Hoi Jofunu-kun,
Gefeliciteerd met het winnen van de paasprijsvraag! Hieronder vind je een overzicht van de prijzen die nog beschikbaar zijn en waaruit je je keuze kunt maken!
Graag een PM terug sturen met welke prijs je wil ontvangen en daarbij je naam en adresgegevens zodat alles opgestuurd kan worden. Zorg ervoor dat je binnen 48 uur een PM terug stuurt, anders is je beurt voorbij!
Yoostar 2 x360 Kinect
Dr, Kawashima's exercises x360 Kinect
Crash Mind over Mutant X360
The Godfather II X360
G-Force X360
Canis Canem Edit PS2
ATV Offroad Fury PS2
Scooby-Doo!: First Frights PS2
raving rabbids figurine
GT 5 courierbag met LBP2 sleutelhanger
LBP 2 sleutelhanger
Dragon Age 2 T shirt maat L zwart
De Sims Middeleeuwen notitieblokje met pen
Uncharted 2: Among thieves shirt bruin maat M
Bioshock T-shirt wit maat M
mini Star Wars strip
Keycord Buzz
Keycord SEGA
Keycord Michael Jackson experience
Groetjes,
Lillie aka koei
Je ene verslaving kan niet goed gevoed worden denk ik (de liefde), dus stort je je maar op een andere verslaving. Niets raars aan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef Viro het volgende:
Ik en gamen gaat nooit goed. Ben weer verslaafd geraakt aan gamen.
Ik begin dragems te missen met al zijn vragen
Wat?quote:
wil je geen keycordquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ok Fok!Games meegedaan met pasen..
Alleen de prijzen die er nog zijn, zijn bagger..
[..]
hihiquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen Naatje mocht van niets weten..
Ja halverwegen papa was je foetsie...quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
WTF ik heb het nummer gewoon afgedraaid, was ik ineens weg?
hey bakkes houden broekiequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je ene verslaving kan niet goed gevoed worden denk ik (de liefde), dus stort je je maar op een andere verslaving. Niets raars aan.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gedaan, ik was er pas 5 sec. nadat Papa was afgelopen uit. Najaquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:01 schreef ToT het volgende:
je moet altijd een paar seconden stilte aan het eind houden, net als in het begin!
Daarom zijn wij er vrijdag toch weer met de 50 vragen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef Viro het volgende:
gelukkig welquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
ik wou dat ik tijd had voor een gameverslavingquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:57 schreef Viro het volgende:
En raak verslaafd aan seks!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:02 schreef Stokstaart het volgende:
Verslaafd aan gamen
Zoek dan een wijfie
Het is meer dat het niet erg is dat je nu gameverslaafd bentquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:01 schreef Viro het volgende:
[..]
hey bakkes houden broekieik zie jou geen lange afstandsrelatie hebben.
beter niet verslaafd raken.. verslaafd is nooit goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En raak verslaafd aan seks!
als je dat hebt tenminste..
Jij hebt Naatje tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En raak verslaafd aan seks!
als je dat hebt tenminste..
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, als jullie je afvroegen of ik erg ben, dat ben ik zekersteweten.
[..]
hihiMaar jofu, jij bent een goede plaatsvervanger voor mij hoor.
Nergens last vanquote:
verslaafd aan groente en fruit? danquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
beter niet verslaafd raken.. verslaafd is nooit goed
jij kon toch niet luisteren?quote:
verslaafd is nooit goed.. net als alles waar te voor staatquote:
Daarom heeft ie er ook geen last van!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij kon toch niet luisteren?
Ik kwijl wel als ik slaap en ik snurk en ik brabbel hele verhalen over de mcdonalds en de drukte op koninginnedag... Ik moet zeggen dat ik nog steeds niet weet of ik blij moet zijn dat er bij dat laatste een getuige was, hequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kwijlen doe ik niet in mn slaap. En zo wel zagen ze t niet. (hoofd op mn armen met mn gezicht naar beneden.) Snurken kan best maar mn leraren vonden t blijkbaar niet erg.
Behalve TEvrede.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
verslaafd is nooit goed.. net als alles waar te voor staat
Nee, totaal nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]Hoezo zeg je dat? Ben je d'r nu al zat dan?
even flauw doen hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
verslaafd is nooit goed.. net als alles waar te voor staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahaha, ik zou het niet willen weten denk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kwijl wel als ik slaap en ik snurk en ik brabbel hele verhalen over de mcdonalds en de drukte op koninginnedag... Ik moet zeggen dat ik nog steeds niet weet of ik blij moet zijn dat er bij dat laatste een getuige was, he
Dat wilde ik heul niet.. Ik wilde er wel in, maar niet die friendzone..quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, totaal nietMaar, als ik druk ben (wat ik toen was) kan jij mijn plaats innemen als stalkvriendje van faye
Dus, de friendzone jongen, dat is dan waar je inzit. Maar, je hebt alles voor faye over toch?
HEy hij mag niet weten waar die kelder is! Straks staat Viro voor mn deur...quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, totaal nietMaar, als ik druk ben (wat ik toen was) kan jij mijn plaats innemen als stalkvriendje van faye
Dus, de friendzone jongen, dat is dan waar je inzit. Maar, je hebt alles voor faye over toch?
Koel, een Fok! Haremquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heuj.. das toch juist lief manquote:
een beetje man tot man liefde is op zijn tijd niet verkeerdquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heuj.. das toch juist lief man
Weet ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zijn wij er vrijdag toch weer met de 50 vragen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is meer dat het niet erg is dat je nu gameverslaafd bentEn Zevenaar - Gouda is voor mij al lange afstand, als je bedenkt dat ik voorheen niet buiten Gouda kwam in mijn eentje
dat dacht ik...quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:12 schreef humorduck28 het volgende:
Oh oke, Ailoofjoe, nee, ik val niet op mannen, maar voor joe maak ik een uitzondering
Wutt? Een anus is een anus!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:13 schreef 129383 het volgende:
[..]
dat dacht ik...
brrrr moet er niet aan denken....
zo heb ik ze graag, al mijn exen zaten ook op fok!quote:
Altijd he.quote:
leer mijquote:
Nu heb je er één die men graag van fok af wil hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
zo heb ik ze graag, al mijn exen zaten ook op fok!Alleen dan als lurker of amper actief
[..]
Altijd he.
Jung, ik kom met mijn enige eckte eigen freund niet eens veel verder dan dat!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar geen friendzone harem, das saai..
een deel van mijn collectie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Broer dat is niet lief, ga je schamenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu heb je er één die men graag van fok af wil hebben![]()
Jaah, maar dat ligt aan je vriendje enzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jung, ik kom met mijn enige eckte eigen freund niet eens veel verder dan dat!Voor mijn oude breezertermen dan...
Open een topic over je vader en wacht tot je een DM krijgt, de rest is makkelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
leer mij
kwil ook een harem![]()
*dm naar Knetter vast klaarzet*quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Open een topic over je vader en wacht tot je een DM krijgt, de rest is makkelijk
werkt bij mij nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Open een topic over je vader en wacht tot je een DM krijgt, de rest is makkelijk
Verkeerde?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de verkeerde.. mja lets twist again dan maar
Zegt ze NU pas..quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en met je DM moet je geen intenties hebben en moet toeval zijn
quote:
niet chubby checker lets twist againquote:Chubby Checker The twist
heb jij ooit zoiets geopend?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
werkt bij mij nietkheb teveel haterzz
nee, maar ga het ook niet doen.. voer voor den haterzzzquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
heb jij ooit zoiets geopend?
Papa, je bent echt een klootzak
Jij bent niet onmogelijk schatquote:
Nou.. zij is 16 en ik 26, dat vind ik toch wel heul erg groot dat verschil..quote:
Itsie bitsie boe?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:22 schreef Zokunen het volgende:
Volgende nummer komt even automatisch door, voor alle kleine meisjes in dit topic
Schamen, wat is dat? Ik weet niet wat dat isquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Broer dat is niet lief, ga je schamen
Slaap lekker!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga m'n bed eens hosselen trouwens, ik zit alweer veel te lang..
Valt mee tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou.. zij is 16 en ik 26, dat vind ik toch wel heul erg groot dat verschil..
Ben jij 26? Ik dacht 38 of zoquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
10 jaar vind ik best veel.. Max is meestal 5 jaar jonger of ouder..quote:
Ik ben te oudquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
10 jaar vind ik best veel.. Max is meestal 5 jaar jonger of ouder..
Wutttquote:
Ik heb in de debiele bui een collega gedate van 24quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die kan niet tijdens een 60s showquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |