Yup, zekerquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je iets aan mijn ingesproken tekst?
heb ik niet laten doenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Leuk hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had het nog beloofd, niet zo heel boeiend, maar de nagelsGelukkig niet te ado.
Dat dacht ik al!quote:![]()
quote:
Oh ja.. zal zo ook ff wat proberen. wast alweer vergetenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, zekervan het weekend even bewerken
schaam je!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh ja.. zal zo ook ff wat proberen. wast alweer vergeten
Als ik echt de ware voor hem ben en hij daarop wilt wachten, dat weet hij dat toch ook wel met of zonder ring? Lijkt mij dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat ie wacht eerlijk gezegd.
gwoon vrolijk toch? dat dacht ik iigquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat wordt niet meer gamen, thanks Morph
* Knetterkrankjorum gaat in een hoekje zitten om zich te schamenquote:
Euhhh vast welquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stiffler, kan jij ook jingles inspreken?!
Zomers is t sowiesoquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gwoon vrolijk toch? dat dacht ik iig
Ja idd al hebben ze ook wel wat van paas nagels. Dus eigenlijk ben je te laat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gwoon vrolijk toch? dat dacht ik iig
mijn mams vond het heul lelijk.. giftige kleurtjes zei zequote:
of gwoon te vroegquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd al hebben ze ook wel wat van paas nagels. Dus eigenlijk ben je te laat.
Ik had ze mintgroen, zo geweldigquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn mams vond het heul lelijk.. giftige kleurtjes zei ze
Ik zeg doenquote:
Maar jullie zijn 16 en 17 dat weet je nog niet johquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik echt de ware voor hem ben en hij daarop wilt wachten, dat weet hij dat toch ook wel met of zonder ring? Lijkt mij dan?
Ik zou het iig niet kunnen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik echt de ware voor hem ben en hij daarop wilt wachten, dat weet hij dat toch ook wel met of zonder ring? Lijkt mij dan?
Die ma van je is nie wijsquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn mams vond het heul lelijk.. giftige kleurtjes zei ze
quote:
Would You Go To Bed With Mequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef Zokunen het volgende:
Doe wel een uurtje 60s dan.
Lekker rustig laat op de avond.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef Zokunen het volgende:
Heb ik niet helaas!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Morph, das niet Weidmanns Heil..![]()
You dissapoint me..
Staat erop!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef Zokunen het volgende:
Hier kan ik hele gesprekken over voeren, maar niet zo in het topicquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jullie zijn 16 en 17 dat weet je nog niet joh
Ik denk dat ik het ook moeilijk ga hebbenquote:
Oh dan wordt t dus ranzig...quote:
Ja dat blijf ik ook en het wordt zo nog ff harder. Maar jou verzoekje komt ook nogquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dan wordt t dus ranzig...
Ik dacht dat je bedoelde dat je nog even harde muziek zou blijven draaien (zoals rammstein)
Waarschuw je me even dan? Dan zet ik hier tijdelijk ff 538 aan oid.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat blijf ik ook en het wordt zo nog ff harder. Maar jou verzoekje komt ook nog
Ganzenborden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, maar ik kan wel leukere dingen verzinnen die je tussen 19.00 en 1.00 snachts op vrijdag kan doen met zn twee
Nog 1 nummer dan weer iets minder maar wel rockquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarschuw je me even dan? Dan zet ik hier tijdelijk ff 538 aan oid.
quote:
Oh dat overleef ik wel!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nog 1 nummer dan weer iets minder maar wel rock
Het is waar je voor kiest he..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hier kan ik hele gesprekken over voeren, maar niet zo in het topic
[..]
Ik denk dat ik het ook moeilijk ga hebben
Wees blij dat niet iedereen ter wereld de zelfde muziek leuk vind. Zou toch vedomde saai worden.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wees blij dat niet iedereen ter wereld de zelfde muziek leuk vind. Zou toch vedomde saai worden.
Wel goed.. Wel goed? WEL GOED? FUCKING BRILJANT!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:39 schreef ToT het volgende:
Hmmm dit is niet helemaal mijn smaak, hoewel de tekst wel goed is!
Ik kies er niet voor, het is niet zo dat ik denk van gelijk neuken, neuken, neuken! Maar op een gegeven moment, tja, dan wil ik wel meer dan een knuffel. Naat is wel meer van het snel en vroeg willen trouwen. Voor hem is er maar 1 en kennelijk ben ik dat. Het is me nog steeds een raadsel waarom, want ik ben niet echt de liefste en de leukste ofzo. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo enorm verliefd ben geweest en ik werd altijd claustrofobisch van "toekomst" of "trouwen", maar nu haal ik mijn schouders op en dan denk ik why not? Natuurlijk is dat naief om te zeggen als je 18 dagen hebt, maar met mijn anderen exen heb ik dat niet gehad, dat vind ik wel bijzonder. Het is alleen dat als je ouders naar 18 jaar huwelijk gaan scheiden zonder ooit ruzie te hebben gehad, dat je dan niet zomaar in eeuwige liefde gelooft, maar ik wil het wel heel graag.quote:
Hij legt z'n bierbuik op je en weg ben jequote:
dit klinkt best gewoon.. niet echt geschreeuw ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij kan nu wel weer aan Outpost, dit valt reuze mee
Mjah.. aan veel dingen komt een eind.. Mijn ouders zijn na bjna 28 jaar nogsteeds samen.. Terwijl om mij heen veel huwlijken sneuvelen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kies er niet voor, het is niet zo dat ik denk van gelijk neuken, neuken, neuken! Maar op een gegeven moment, tja, dan wil ik wel meer dan een knuffel. Naat is wel meer van het snel en vroeg willen trouwen. Voor hem is er maar 1 en kennelijk ben ik dat. Het is me nog steeds een raadsel waarom, want ik ben niet echt de liefste en de leukste ofzo. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo enorm verliefd ben geweest en ik werd altijd claustrofobisch van "toekomst" of "trouwen", maar nu haal ik mijn schouders op en dan denk ik why not? Natuurlijk is dat naief om te zeggen als je 18 dagen hebt, maar met mijn anderen exen heb ik dat niet gehad, dat vind ik wel bijzonder. Het is alleen dat als je ouders naar 18 jaar huwelijk gaan scheiden zonder ooit ruzie te hebben gehad, dat je dan niet zomaar in eeuwige liefde gelooft, maar ik wil het wel heel graag.
Top thx! Dit gaat idd nog wel...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij kan nu wel weer aan Outpost, dit valt reuze mee
Zo iets idd!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij legt z'n bierbuik op je en weg ben je
En daarna snel weer naar binnen en samen even een biertje doen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moeten we even naar buiten lopen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En daarna snel weer naar binnen en samen even een biertje doen..
En waarom typte ik eem ipv even.. Vage Knetter Invloeden hier
Daarom, maar het maakt me wel sceptisch zegmaar. Naatje heeft het huisje, boompje, beesje plaatje wat ik vanaf mijn 9e al niet meer heb en eigenlijk ook niet heb gekent. Ik kan alleen maar wensen dat mij dat ook gegund is en wie weet is dat met hem at the moment hoop ik van wel, maar je weet niet hoe dingen lopen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah.. aan veel dingen komt een eind.. Mijn ouders zijn na bjna 28 jaar nogsteeds samen.. Terwijl om mij heen veel huwlijken sneuvelen..
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En daarna snel weer naar binnen en samen even een biertje doen..
En waarom typte ik eem ipv even.. Vage Knetter Invloeden hier
Ik vind dat met net 2 weken best vroeg om zo te denken.. 't houden van komt pas veel later..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daarom, maar het maakt me wel sceptisch zegmaar. Naatje heeft het huisje, boompje, beesje plaatje wat ik vanaf mijn 9e al niet meer heb en eigenlijk ook niet heb gekent. Ik kan alleen maar wensen dat mij dat ook gegund is en wie weet is dat met hem at the moment hoop ik van wel, maar je weet niet hoe dingen lopen.
Ik niet, wekker staat op 03:45quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!Morgen vrij.
Lekker! Ik mag eerst werken van 8 tot half 2 en dan tot 22:00 uur naar schoolquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!Morgen vrij.
qft!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat met net 2 weken best vroeg om zo te denken.. 't houden van komt pas veel later..
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lekker! Ik mag eerst werken van 8 tot half 2 en dan tot 22:00 uur naar school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |