Dan nogquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:39 schreef ToT het volgende:
Ja D's gezocht, maar dan moet Koelkast er wel zijn om Draakje de nek om te draaien!
Lachen joh, al die bejaarden rollen door je busquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzz wil dat ik rij en fok tegelijk, das toch heul gevaarlijk joh!
Daarom minder draaien? Hij had juist die toffe showsquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:41 schreef Stokstaart het volgende:
Dragems is ook al ziek + wil minder gaan draaien
Ja uiteindelijk maar 1 avondje per week he!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:41 schreef Stokstaart het volgende:
Dragems is ook al ziek + wil minder gaan draaien
Zie! Zo gek is mijn idee helemaal niet dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lachen joh, al die bejaarden rollen door je bus
Nee, hij vond het klote om steeds voor afspraken te moeten zeggen: "Nee sorry, dan kan ik niet, want dan moet ik DJ'en."quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom minder draaien? Hij had juist die toffe shows
En beterschap voor hem, natuurlijk
Dit ideequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo natuurlijk. Er gaat best heel veel tijd in zitten, lijkt me.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, hij vond het klote om steeds voor afspraken te moeten zeggen: "Nee sorry, dan kan ik niet, want dan moet ik DJ'en."
quote:
Middagquote:
teh fuckquote:
Straks alleen trollen in de bus..quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie zoeken toch DJ's?quote:
Plaatsje in Wales toch ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:53 schreef onlogisch het volgende:
De fuck
http://nl.wikipedia.org/w(...)lllantysiliogogogoch
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:54 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Plaatsje in Wales toch ?
*Geleerd van bassie en adriaan
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik denk geen dyslectische 12 jarige![]()
halo alemal
Ga eerst maar terug naar school om je Nederlands bij te spijkerenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:55 schreef DJnaiem het volgende:
ewa ik ben DJnaiem kan goed draien tafel!!! ik kan goed zijn in dj voor site fok!!!! als mijn wilt stur mail naar mi is mail dj_naiem@hotmail.com ik kan ook goed batelen!!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:55 schreef DJnaiem het volgende:
ewa ik ben DJnaiem kan goed draien tafel!!! ik kan goed zijn in dj voor site fok!!!! als mijn wilt stur mail naar mi is mail dj_naiem@hotmail.com ik kan ook goed batelen!!
Een rolletje jojodrop per showquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik meld me aan, hoeveel krijg ik betaalt?
Binnenkort komt er een Bassie & Adriaan show dus je mag verzoekjes opsturenquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Binnenkort komt er een Bassie & Adriaan show dus je mag verzoekjes opsturen
Epicquote:
Sowieso de lach van Robin en die engert moeten erinquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Binnenkort komt er een Bassie & Adriaan show dus je mag verzoekjes opsturen
Plaaggeest jongequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sowieso de lach van Robin en die engert moeten erin
En de oude Baron. Met zn sigaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sowieso de lach van Robin en die engert moeten erin
ik kan nog niet meeluisterenquote:
quote:
Aww sucks. Alleen ik ben zo`n beetje de enige die wat aanvraagdquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan nog niet meeluisteren
geluid op deze pc is ruk en nog geen internet op mijn laptop
De plaaggeest ja, ik kwam niet op z'n naamquote:
DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELSSSSquote:
Zo geniaal is dat hèquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De plaaggeest ja, ik kwam niet op z'n naam
[..]
DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELSSSS
quote:
Heb je iets met Faye?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan alleen de vrijdagnachten draaien, want school, dus aan mij heb je ook niet zoveel de komende weken. Ik moet alleen wel even doorgeven dat ik mijn show een paar uur verschuif naar voren, anders kan ik niet samen met faye presenteren (ouders enzo). Dus huppel kan over enkele ogenblikken een DM verwachten
Eerst trouwenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je dat niet meegekregen dan?Hij gaat haar binnenkort gruwelijk uitwonen!
Geintje!
lol nee niks van meegekregenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je dat niet meegekregen dan?Hij gaat haar binnenkort gruwelijk uitwonen!
Geintje!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
en ook heel belangrijk, zij heeft ook iets met mij...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
en ook heel belangrijk, zij heeft ook iets met mij...
Alledriequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe komt het dat er niemand is die wil draaien? Het weer? De examens? Ik?
Een weekje daarvoor is het al begonnenquote:
Oh dat is die vriendinquote:
Ik heb geen ideequote:
ALs je nog ff zo doorgaat zal ik jou ns ff aanvragenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:23 schreef Popje-popje het volgende:
Tot 20.00 kunnen jullie plaatjes aanvragen in draakje
van 20.00 tot 22.00 gaat koelkast live mixen
nou sorry hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ALs je nog ff zo doorgaat zal ik jou ns ff aanvragen
Dit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik luister wel, post alleen niet
ik luister toch altijdquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef Popje-popje het volgende:
Gelukkig, er luisteren toch nog mensen![]()
doet xxxx het niet voor niets
hij mixt dit live geloof ikquote:
Waarom hier het e.e.a. weghalen en het hier beneden laten staan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef Popje-popje het volgende:
Gelukkig, er luisteren toch nog mensen![]()
doet ie het niet voor niets
???quote:
Hij wilde eigenlijk geheim houden dat hij zou draaien, maar toen ik zag dat knetter mij had gequote, dacht ik laat maarrr....quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom hier het e.e.a. weghalen en het hier beneden laten staan?
[..]
???
Ah achso . . .quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:27 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hij wilde eigenlijk geheim houden dat hij zou draaien, maar toen ik zag dat knetter mij had gequote, dacht ik laat maarrr....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
OudjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Je gaat toch niet zeggen dat je het echt niet weet? (jij leest serieus niets terug zeker?)quote:
Maar wel geniaalquote:
SC teruglezenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je het echt niet weet? (jij leest serieus niets terug zeker?)
Mn doos tissues is leegquote:
WC-papierquote:
Klinkt idd lekkerquote:
Dit !quote:
quote:
Hey Stiffler.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt lekker tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en dat terwijl er zo geniaal gemixt wordt
absoluutquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey Stiffler.Nog geneukt?
Altijd hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Ze mag morgen pas weer naar huis.quote:
dan heb je nu nog mooi de kans om pics te makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ze mag morgen pas weer naar huis.![]()
Is nu nog niet echt wat. Zal wel kijken wanneer t weer kanquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan heb je nu nog mooi de kans om pics te maken
Ik gok van wel ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ben ik de enige die nou tetetetete achtig doet op de muziekhihi
smoesjes..quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is nu nog niet echt wat. Zal wel kijken wanneer t weer kan
Avondquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
smoesjes..je hebt heul geen slachtoffer
den koelen kast mixt live nu voor uw en mijn plezierquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmm alleen maar dit soort muziek of...?
Ja nog een half uurtje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmm alleen maar dit soort muziek of...?
Oke niet zo mijn ding ditquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
den koelen kast mixt live nu voor uw en mijn plezier
Mag best nog even doorgaan hoorquote:
ook boven in die lijst van fotoboek,forum, abonnementen, dm, pm etcquote:pricecheck
Van mij ook maar dan mute ik m wel. Tis niet mijn ding en om er dan nog een uur naar te luisteren...quote:
Ik weet t niet. Zag t ook net pas.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sinds wanneer staat dit
[..]
ook boven in die lijst van fotoboek,forum, abonnementen, dm, pm etc
wtf moeten we daar nou weer mee?
Aber naturlich!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan ik eventueel draaien van 22:00 t/m 23:00 uur als dragems er niet is?
Wat gaat t worden Morph ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan ik eventueel draaien van 22:00 t/m 23:00 uur als dragems er niet is?
Verzoekjens! Heb geen playlist dus kom maar op. Denk wel beetje metal / rock of slechte kutmuziek want andere muziek heb ik niet zoveelquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Verzoekjens! Heb geen playlist dus kom maar op. Denk wel beetje metal / rock of slechte kutmuziek want andere muziek heb ik niet zoveel
Deal!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Verzoekjens! Heb geen playlist dus kom maar op. Denk wel beetje metal / rock of slechte kutmuziek want andere muziek heb ik niet zoveel
De originele of van die Italiaanse homo?quote:
gigi van mijnen uiquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De originele of van die Italiaanse homo?
Niemand?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
Wie heeft er een goede download link van VDJ?
Usenet maar links mag ik hier niet geven.quote:
Daarom DM of PMquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Usenet maar links mag ik hier niet geven.
Baaaaaaaaalenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij heeft ze weer een faallaptop/verbinding
Of wacht, ze ging roken en dan naar d'r kamer met de laptop.. Kan dus idd zijn dat laptop ondertussen moeilijk is gaan doenquote:
Ik ben er tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Knetter niet hier, naat niet hier, viro niet hier, quaas niet hier..
Zo jammer weer
Ik ben er ook nogquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Zo jammer weer
maar dat mocht niet bekend worden toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben er toch![]()
Of ben ik te min voor je?
Ik ben dr ook hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Zo jammer weer
Dan ben ik bij naat, maar hoelaat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog
Doe je vrijdag weer mee trouwens?
* Knetterkrankjorum troost Fayequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Zo jammer weer
Alleen Naatje mocht van niets weten..quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
maar dat mocht niet bekend worden toch?![]()
Jamaar, ben jij mijn kreunmaatje, vriendje, broertje of kansloze neukmaatje?quote:
Daar is ze al weerquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum troost Faye![]()
Ik wil, maar ik ben dus bij naat, misschien kan ik hem wel zo gek krijgen om zijn laptop een uurtje aan mij uit te lenenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:01 schreef Popje-popje het volgende:
Zijn er nog mensen die op het rooster willen voor donderdag/vrijdag of zaterdag?
Knetterquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum troost Faye![]()
lees jij nou over mijn post heen verdoriequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil, maar ik ben dus bij naat, misschien kan ik hem wel zo gek krijgen om zijn laptop een uurtje aan mij uit te lenen
Laat maar weten, als je het maar wel optijd doetquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil, maar ik ben dus bij naat, misschien kan ik hem wel zo gek krijgen om zijn laptop een uurtje aan mij uit te lenen
Zet mij er maar op voor morgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:01 schreef Popje-popje het volgende:
Zijn er nog mensen die op het rooster willen voor donderdag/vrijdag of zaterdag?
Rond een uurtje of 6.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan ben ik bij naat, maar hoelaat?
Top! ik zet je er op, genre?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet mij er maar op voor morgen20.00 tot 22.00 als die tijd nog vrij is.
Sorry, ik luister te weinigquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
80's & 90's hé. Ben jij nog geen vaste fan van mijn show?
Ik zou m naar bed sturen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan geen radio luisteren want mijn zoon zit op skaip met Ezechielk en Prophecy67 te kletsen over nerdgames
Voor straf mag je me helpen met een jinglequote:
Je bent zijn moeder, schop hem zijn bed inquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan geen radio luisteren want mijn zoon zit op skaip met Ezechielk en Prophecy67 te kletsen over nerdgames
Morp tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef Popje-popje het volgende:
Iemand die van 22.00 tot 23.00 wil draaien?
Ik draai alquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef Popje-popje het volgende:
Iemand die van 22.00 tot 23.00 wil draaien morgen?
Eeeens even vragen, want meneer de radiorukker wil ekstraweekend luisteren en daarna stenders en dan nog daarna zelf draaien. Is het niet romantischquote:
Had je nog iets aan mn "jingles"?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
80's & 90's hé. Ben jij nog geen vaste fan van mijn show?
Uhu, maar ik ga ze dit weekend eens bewerken. Maar voor mijn ideeën heb ik nog véél meer stemmen nodig. Sta nu op 2, jij & morph. Eggs & mezelf =4 maar ik wil minimaal een stem of 8 a 10 hebben.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Eeeens even vragen, want meneer de radiorukker wil ekstraweekend luisteren en daarna stenders en dan nog daarna zelf draaien. Is het niet romantisch
Wij zijn radiojongens schat, zo zijn wij he.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Eeeens even vragen, want meneer de radiorukker wil ekstraweekend luisteren en daarna stenders en dan nog daarna zelf draaien. Is het niet romantisch
Ik zal eens vragen morgen of mn zoon iets wil insprekenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uhu, maar ik ga ze dit weekend eens bewerken. Maar voor mijn ideeën heb ik nog véél meer stemmen nodig. Sta nu op 2, jij & morph. Eggs & mezelf =4 maar ik wil minimaal een stem of 8 a 10 hebben.
nice!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen morgen of mn zoon iets wil inspreken
Ik vind het leuk, maar ik kan wel leukere dingen verzinnen die je tussen 19.00 en 1.00 snachts op vrijdag kan doen met zn tweequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij zijn radiojongens schat zo zijn wij he.
Meldt zichquote:
Ik wil ook wel wat inspreken, een keerquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
nice!
Hopelijk willen popje & koelkast ook iets inspreken.
Komt goud!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
nice!
Hopelijk willen popje & koelkast ook iets inspreken.
Bedankt voor de tip hè, dat heeft ze dus net gedaanquote:
Die groene zijn uit de maatquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
The Riddle
* Knetterkrankjorum kijkt naar ui
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip hè, dat heeft ze dus net gedaan
Inderdaad tussen 22:00 en 4:00 moet ie vrij houden voor jouw.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, maar ik kan wel leukere dingen verzinnen die je tussen 19.00 en 1.00 snachts op vrijdag kan doen met zn twee
Met roze koeken? In dat geval: seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk uit jij! Straks kom ik ff naar beneden.
Nee, jij bent maagd, jij mag datquote:
dat heurt zo, die hebben geen ritme gevoel, net als mijquote:
NIcequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil ook wel wat inspreken, een keer
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Roze koekenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Met roze koeken? In dat geval: seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze!
[..]
Nee, jij bent maagd, jij mag dat
Eerder als mij, denk je niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat heurt zo, die hebben geen ritme gevoel, net als mij
Heb je iets aan mijn ingesproken tekst?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NIce
Alhoewel "een keer" mij iets te vrijblijvend klinkt
Tja...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga tijdens stenders gewoon slapen hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad tussen 22:00 en 4:00 moet ie vrij houden voor jouw.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Met roze koeken? In dat geval: seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze, seksloze!
Jij maakt een nerd van mijn kindquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan je met Naatje veel meer doen dan slapen in een bed dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga tijdens stenders gewoon slapen hoorWat moet je anders dan slapen in een bed
Ik moet nog even moed verzamelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NIce
Alhoewel "een keer" mij iets te vrijblijvend klinkt
Kinkyquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee natuurlijk niet! Zeker niet als je zo gemeen doet! Met een zweep en handboeien oid.
Maakt niet uit. Gewoon genietenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tyfus, deze van Meat Loaf duurt 9 min
ghehequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tyfus, deze van Meat Loaf duurt 9 min
Nog nooit gehoord van een breakdancende nerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had het nog beloofd, niet zo heel boeiend, maar de nagels
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van een breakdancende nerd
Hij is nog in training, maar hij weet mijn standpunt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan je met Naatje veel meer doen dan slapen in een bed dan?
Een gamer, geen nerd.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ze zijn leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had het nog beloofd, niet zo heel boeiend, maar de nagels
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Heulemaal niet. Gewoon met de boeien aan de buizen die langs t plafon lopen en dan 20 straf zweep slagen en geen internet meer voor de rest van de avond\nacht.quote:
Om mijn zoon maar even te quoten: Wanneer kom je mijn pc maken dan?quote:
leeeuk! Niet adoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had het nog beloofd, niet zo heel boeiend, maar de nagelsAnonimity is a bliss
Ik vind het wel knap dat ie wacht eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij is nog in training, maar hij weet mijn standpunt.
nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had het nog beloofd, niet zo heel boeiend, maar de nagels
Maar je tieten?
rechts is 3 groen 2 geel en links 3 geel en 2 groenquote:
Geen idee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om mijn zoon maar even te quoten: Wanneer kom je mijn pc maken dan?
dit deed het emquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Gewoon met de boeien aan de buizen die langs t plafon lopen en dan 20 straf zweep slagen en geen internet meer voor de rest van de avond\nacht.
QFTquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Dude, Diablo II is geen game. Dat is een fucking lifestyle! JWZ!.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |