nou ik heb geen idee hoe ik al die spinnen van mn fiets af krijg.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:37 schreef -tape- het volgende:
De logica, om met je brommer te gaan ipv je fiets, snap ik niet helemaal?
Maak ff foto!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:39 schreef Guitar93 het volgende:
I
[..]
nou ik heb geen idee hoe ik al die spinnen van mn fiets af krijg.
heb een beetje spin fobie. als het om 1 spin ging vond ik het niet erg. maar nu gaat het om duizenden
Ja maar als je met je scooter/brommer gaat, gaan ze daar ook gewoon zitten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:39 schreef Guitar93 het volgende:
I
[..]
heb een beetje spin fobie. als het om 1 spin ging vond ik het niet erg. maar nu gaat het om duizenden
Maak er foto's van.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:39 schreef Guitar93 het volgende:
I
[..]
Lijkt mij een prima oplossing!quote:
Zo heb ik ooit een wespennest uit een vogelhuisje doen laten verdwijnenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef TheSofaKing het volgende:
Pak alsjeblieft een camera, aansteker en een deobus.
1. Het lost je problemen op
2. Leuk om op FOK! te zetten en mensen te vermaken.
Alsjeblieft, doe het!
Ja joh, beetje mn scooter in de fik zetten. Ik probeer ze eerst ff in een bakje te stoppen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:52 schreef TheSofaKing het volgende:
Pak alsjeblieft een camera, aansteker en een deobus.
1. Het lost je problemen op
2. Leuk om op FOK! te zetten en mensen te vermaken.
Alsjeblieft, doe het!
Met vogel, of zonderquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een wespennest uit een vogelhuisje doen laten verdwijnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |