Dan nogquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:39 schreef ToT het volgende:
Ja D's gezocht, maar dan moet Koelkast er wel zijn om Draakje de nek om te draaien!
Lachen joh, al die bejaarden rollen door je busquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzz wil dat ik rij en fok tegelijk, das toch heul gevaarlijk joh!
Daarom minder draaien? Hij had juist die toffe showsquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:41 schreef Stokstaart het volgende:
Dragems is ook al ziek + wil minder gaan draaien
Ja uiteindelijk maar 1 avondje per week he!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:41 schreef Stokstaart het volgende:
Dragems is ook al ziek + wil minder gaan draaien
Zie! Zo gek is mijn idee helemaal niet dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lachen joh, al die bejaarden rollen door je bus
Nee, hij vond het klote om steeds voor afspraken te moeten zeggen: "Nee sorry, dan kan ik niet, want dan moet ik DJ'en."quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom minder draaien? Hij had juist die toffe shows
En beterschap voor hem, natuurlijk
Dit ideequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo natuurlijk. Er gaat best heel veel tijd in zitten, lijkt me.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, hij vond het klote om steeds voor afspraken te moeten zeggen: "Nee sorry, dan kan ik niet, want dan moet ik DJ'en."
quote:
Middagquote:
teh fuckquote:
Straks alleen trollen in de bus..quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie zoeken toch DJ's?quote:
Plaatsje in Wales toch ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:53 schreef onlogisch het volgende:
De fuck
http://nl.wikipedia.org/w(...)lllantysiliogogogoch
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:54 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Plaatsje in Wales toch ?
*Geleerd van bassie en adriaan
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik denk geen dyslectische 12 jarige![]()
halo alemal
Ga eerst maar terug naar school om je Nederlands bij te spijkerenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:55 schreef DJnaiem het volgende:
ewa ik ben DJnaiem kan goed draien tafel!!! ik kan goed zijn in dj voor site fok!!!! als mijn wilt stur mail naar mi is mail dj_naiem@hotmail.com ik kan ook goed batelen!!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:55 schreef DJnaiem het volgende:
ewa ik ben DJnaiem kan goed draien tafel!!! ik kan goed zijn in dj voor site fok!!!! als mijn wilt stur mail naar mi is mail dj_naiem@hotmail.com ik kan ook goed batelen!!
Een rolletje jojodrop per showquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik meld me aan, hoeveel krijg ik betaalt?
Binnenkort komt er een Bassie & Adriaan show dus je mag verzoekjes opsturenquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Binnenkort komt er een Bassie & Adriaan show dus je mag verzoekjes opsturen
Epicquote:
Sowieso de lach van Robin en die engert moeten erinquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Binnenkort komt er een Bassie & Adriaan show dus je mag verzoekjes opsturen
Plaaggeest jongequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sowieso de lach van Robin en die engert moeten erin
En de oude Baron. Met zn sigaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sowieso de lach van Robin en die engert moeten erin
ik kan nog niet meeluisterenquote:
quote:
Aww sucks. Alleen ik ben zo`n beetje de enige die wat aanvraagdquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan nog niet meeluisteren
geluid op deze pc is ruk en nog geen internet op mijn laptop
De plaaggeest ja, ik kwam niet op z'n naamquote:
DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELSSSSquote:
Zo geniaal is dat hèquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De plaaggeest ja, ik kwam niet op z'n naam
[..]
DROMMELS DROMMELS EN NOG EENS DROMMELSSSS
quote:
Heb je iets met Faye?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan alleen de vrijdagnachten draaien, want school, dus aan mij heb je ook niet zoveel de komende weken. Ik moet alleen wel even doorgeven dat ik mijn show een paar uur verschuif naar voren, anders kan ik niet samen met faye presenteren (ouders enzo). Dus huppel kan over enkele ogenblikken een DM verwachten
Eerst trouwenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je dat niet meegekregen dan?Hij gaat haar binnenkort gruwelijk uitwonen!
Geintje!
lol nee niks van meegekregenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je dat niet meegekregen dan?Hij gaat haar binnenkort gruwelijk uitwonen!
Geintje!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
en ook heel belangrijk, zij heeft ook iets met mij...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
en ook heel belangrijk, zij heeft ook iets met mij...
Alledriequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe komt het dat er niemand is die wil draaien? Het weer? De examens? Ik?
Een weekje daarvoor is het al begonnenquote:
Oh dat is die vriendinquote:
Ik heb geen ideequote:
ALs je nog ff zo doorgaat zal ik jou ns ff aanvragenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:23 schreef Popje-popje het volgende:
Tot 20.00 kunnen jullie plaatjes aanvragen in draakje
van 20.00 tot 22.00 gaat koelkast live mixen
nou sorry hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ALs je nog ff zo doorgaat zal ik jou ns ff aanvragen
Dit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik luister wel, post alleen niet
ik luister toch altijdquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef Popje-popje het volgende:
Gelukkig, er luisteren toch nog mensen![]()
doet xxxx het niet voor niets
hij mixt dit live geloof ikquote:
Waarom hier het e.e.a. weghalen en het hier beneden laten staan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef Popje-popje het volgende:
Gelukkig, er luisteren toch nog mensen![]()
doet ie het niet voor niets
???quote:
Hij wilde eigenlijk geheim houden dat hij zou draaien, maar toen ik zag dat knetter mij had gequote, dacht ik laat maarrr....quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom hier het e.e.a. weghalen en het hier beneden laten staan?
[..]
???
Ah achso . . .quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:27 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hij wilde eigenlijk geheim houden dat hij zou draaien, maar toen ik zag dat knetter mij had gequote, dacht ik laat maarrr....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
OudjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Je gaat toch niet zeggen dat je het echt niet weet? (jij leest serieus niets terug zeker?)quote:
Maar wel geniaalquote:
SC teruglezenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je het echt niet weet? (jij leest serieus niets terug zeker?)
Mn doos tissues is leegquote:
WC-papierquote:
Klinkt idd lekkerquote:
Dit !quote:
quote:
Hey Stiffler.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt lekker tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en dat terwijl er zo geniaal gemixt wordt
absoluutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |