quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
neeee dit is een kuthoofdGodver, Furdi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja ik weet het het was een enge ginger maar dat zijn ook mensen hoor.
Waarom wil je me dood hebben, lieve Ragboer?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:49 schreef Ragboer het volgende:
Echt, die lapohunters mogen zichzelf voor de trein gooien.
doe eens voorquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:49 schreef Ragboer het volgende:
niemand zat te hunte sahbiquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:49 schreef Ragboer het volgende:
Moeilijk hé, eigen initiatief.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
neeee dit is een kuthoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik niet maar ik zeg van wel omdat jij.quote:
Zou je over dit soort posts voortaan liever even willen nadenken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:49 schreef Ragboer het volgende:
hij's wel fies hoor ;pquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef Henkie94 het volgende:
K-Cash en PsychoTheRapist zijn aan t genieten van één van Henkies trolls.
wat is het verschil ook alweer?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij bent geen ginger jij bent een "day walker" zoals cartman dat zo mooi zegt.
Zo rollen we door de straten.quote:
Ik volg het nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik niet maar ik zeg van wel omdat jij.
wut?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou je over dit soort posts liever even willen nadenken?
Henk, jij niet. Omdat Henkiequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarom wil je me dood hebben, lieve Ragboer?
dan ben ik geëvolueerdquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
daywalkers hebben geen hele witte huid en veel sproeten en kunnen ook gewoon de zon in.
Vorige week zondag heeft een user, tevens iemand die ik kon en vaak in de kroeg zag, zichzelf voor een trein gegooid. Ik hoef daar voorlopig niet echt mee geconfronteerd te worden.quote:
Mika, Bruno Marsquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
whihihihi ik luister graag naar dit liedje
hihihi wie dat dat ooit gedacht
Maakt niet uit, ik mag jou wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben stiekem ook wel een beetje een lapohunter.
kut ik dan nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
daywalkers hebben geen hele witte huid en veel sproeten en kunnen ook gewoon de zon in.
Kan niet alles wetenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vorige week zondag heeft een user, tevens iemand die ik kon en vaak in de kroeg zag, zichzelf voor een trein gegooid. Ik hoef daar voorlopig niet echt mee geconfronteerd te worden.
Maar het was dan ook niet jouw post, en vroeg ook aan Ragboer of hij er voortaan over na wilde denken voor hij zo iets postte.quote:
verantwoord jezelf maar niet beter voor iedereenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
één liedje maar van bruno hoor
ik heb mss nog wel ergens een fotoquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Die picca op je feestboek is te klein mang
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef n8n het volgende:
[..]
verantwoord jezelf maar niet beter voor iedereen
chicks diggen hem hardquote:
Ben het niet met je eens maar vooruitquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar het was dan ook niet jouw post, en vroeg ook aan Ragboer of hij er voortaan over na wilde denken voor hij zo iets postte.
a sahbi ;pquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
ik heb mss nog wel ergens een foto
Spannend dit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
ik heb mss nog wel ergens een foto
Niet overdrijven nu.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij gaat soppen terwijl ik ga fappen?
aw mennnquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef Furdinand het volgende:
[..]
correctie. chicks diggen altijd goud en faggots.
Ik vind cash geen faggot hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef Furdinand het volgende:
[..]
correctie. chicks diggen altijd goud en faggots.
maar jij bent dan ook geen chick.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook geen chick.Goed ingekopt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alleen van binnenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja je haat me he dat is het he
ik ben goed met de inkoppertjes ik heb er vanavond al honderden ingehouden maar deze vond ik wel leukquote:
Ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik ben goed met de inkoppertjes ik heb er vanavond al honderden ingehouden maar deze vond ik wel leuk
ADO HOOLIGANS!!!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef Ragboer het volgende:
ZULLEN WE RELLEN!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!EINZ!!!!!!111!!!!!!!11
Jij en je Adoquote:
Hihihiquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef K-Cash het volgende:
[..]
oke ik luister liever naar flips, sorry rag
Watquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
vetzakquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben net uitgemaakt voor dik. Waarom ik? Als er iemand niet dik is..._!!!
Die zijn randomquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar waarom die quotes erbij, waarom nu.
Oooooh okee werd al bangquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Die zijn randomwas toevallig de laatste reactie die er stond.
Ik word er altijd zo treurig van.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lief lied, goede tekst, mooie melodie. Alles.
![]()
![]()
Wat vind je van deze?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje, maar het is zo mooi. En zo optimistisch alles wel.
Truste grote beer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:38 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga slapen ben heel erg moe doei iedereen en speciaal bietsj doei grote man.
trusten broerquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:38 schreef Ragboer het volgende:
Trusten manquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:38 schreef Ragboer het volgende:
Doei baas.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Trusten man
Ik ga zo ook pitten, eerst nog wat tv kijken
ik heb even met douche zitten overleggen en hij mag jou niet, ik wel hoor, daar niet van. sorryquote:
nu ben ik bangquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik heb even met douche zitten overleggen en hij mag jou niet, ik wel hoor, daar niet van. sorry
Hey.quote:
Mwa. Gaat welquote:
Zie hieronder. Hoe is met Jou?quote:
Hm, oke. Ja gaat ook wel met mij. Morgen spannende dag alles.quote:
Hihi. Komt goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zie hieronder. Hoe is met Jou?
[..]
Hm, oke. Ja gaat ook wel met mij. Morgen spannende dag alles.
Kijk eens in de spiegel. En dan bedoel ik het positief natuurlijkquote:
Nouu rond dit uur kijk ik niet meer in spiegelsquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel. En dan bedoel ik het positief natuurlijk
Maak je haar nu uit voor dikzak?quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel. En dan bedoel ik het positief natuurlijk
Je hebt een ipadquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:04 schreef HappyBob het volgende:
Geen auto-update op die iPad dingen. Begin steeds minder het nut van die dingen in te zien
heeequote:
Jouw neusvleugelsquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouu rond dit uur kijk ik niet meer in spiegels![]()
Hoezo dan?
Ik zei er nog expres bij dat ik het positief bedoeldequote:
Ik dacht: misschien ben je een BBW-fanaat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zei er nog expres bij dat ik het positief bedoelde
truequote:Op donderdag 12 mei 2011 01:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
spammer jullie behoren te slapen op dit onchristelijke tijdstip!
Zegt hijquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
spammer jullie behoren te slapen op dit onchristelijke tijdstip!
Is het wel een 2?quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:09 schreef HappyBob het volgende:
Zelfs quoten gaat irritant op dit ding. Maar ja..heb 'm gekregen. Nu alleen nog kijken waar ik 'm voor kan gebruiken
Mensen schijnen het 'super handig' te vinden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:09 schreef HappyBob het volgende:
Zelfs quoten gaat irritant op dit ding. Maar ja..heb 'm gekregen. Nu alleen nog kijken waar ik 'm voor kan gebruiken
Gevulde billen prima..en liever een onsje meer dan een onsje minder. Maar bbw fanaat wil ik het niet noemenquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik dacht: misschien ben je een BBW-fanaat?
Die zie ik hier nog wel normaalquote:
Groetjesquote:
Hoelang heb je hem?quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Groetjes
Pagina vernieuwen inmiddels gevonden..ik ben beetje scheel.
Ja..dus vandaag zijn al mijn verwachtingen waargemaaktquote:
Hahaha o god.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja..dus vandaag zijn al mijn verwachtingen waargemaakt
Zoiets jaquote:
Hahahahhahahahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zoiets jaMaar denk dat ie wel een mooi plekje op het toilet verdient. Nu maar eens slapen
Slaap zacht flipsje
![]()
En de rest
dan zat ik hier nu nog niet waarschijnlijk.quote:
Ik vind het raar dat niemand in F&F reageertquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:54 schreef sharr het volgende:
Hoi leukerds ik ben moe![]()
Sterkte met je gaatje hoor
Hoezoquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat niemand in F&F reageert
nee een half blaadje sla.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:59 schreef sharr het volgende:
Ik moet nog ontbijten maar ik moet klein ontbijten anders komt mijn buik zo uit in mijn jurk morgen. Wat moet ik ontbijten? Een doperwt?
hihihihi ik zit te lachenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:03 schreef sharr het volgende:
Ik lees deze TT al sinds het begin van het topic verkeerd.
Ik lees het met de betekenis "waar ik hem open laat"
en dan is het gewoon een hele rare zin
dat aan mij vragenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
als ik cacao door het beslag doe, krijg ik dan chocoladepannenkoeken? of hagelslag
Sharquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:15 schreef sharr het volgende:
Ik wou net posten dat ik Patje miste.
Hey Patpatpatpatje
Oiquote:
Het ontbijt kan in samenstelling variëren, maar gebakken spek en gepocheerd ei of roerei maken er vrijwel altijd deel van uit. Daarbij worden andere dingen geserveerd, zoals geroosterd brood (toast), witte bonen in tomatensaus (baked beans), worstjes, gebakken champignons en gebakken tomaat. Ook black pudding (bloedworst) kan deel uitmaken van een full English breakfast.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier voor je eetlust gwen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:22 schreef sharr het volgende:
Waarom post je foto's van patje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier voor je eetlust gwen
Gadver deze is helemaal niet gaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik antwoorddeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krijg ik zo'n antwoord terug van 'ja leuk omdat niet meer naar school, maar thanks'
vervolgens unfollowed ze meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dik, lelijk wijf.![]()
En dan alle poeder uit de lucht likkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihiihihi ik zette net de bus poedersuiker keihard neer![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:29 schreef sharr het volgende:
Kansloos kutkind.
Iemand tweetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik antwoorddeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krijg ik zo'n antwoord terug van 'ja leuk omdat niet meer naar school, maar thanks'
vervolgens unfollowed ze me#kansloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dik, lelijk wijf.![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:29 schreef sharr het volgende:
Kansloos kutkind.
Iemand tweetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik antwoorddeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krijg ik zo'n antwoord terug van 'ja leuk omdat niet meer naar school, maar thanks'
vervolgens unfollowed ze meTweet dat ze dik en lelijk is #obesitasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dik, lelijk wijf.![]()
Ik snap twitter niet
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
zullen we het allemaal tegelijk doen dan wordt het #trendingtopicquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:31 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Tweet dat ze dik en lelijk is #obesitas![]()
niet quoten danku gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kankerwaif![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:34 schreef sharr het volgende:
QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten danku gr gr
kankerwaif
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2011 09:35:33 ]![]()
ok je moet om .45 wegquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:38 schreef sharr het volgende:
SV
Helpen jullie me herinneren dat ik om .45 weg moet?![]()
wat een sppooookkkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speesquote:![]()
Sharrquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:38 schreef sharr het volgende:
SV
Helpen jullie me herinneren dat ik om .45 weg moet?![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef sharr het volgende:
wat een sppooookkkliposuctie is geen overbodige luxe alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Soft kitty, warm kitty, little ball of furrrr
sararaats2.jpg![]()
[spoileer][/spoiler]
ff spoileren alles.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2011 09:41:26 ]![]()
quote:
Nee eindelijk na jaren is die foto eindelijk van mijn netvlies verdwenen, en nu komt ie weer terug.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
begin de dag met een sararaats2.jpg
begin de dag met een yvonnezonnebank.jpg
want wie fok.rar-t in de morgen
die yvonnecum.jpg heel de dag
ja die yvonnecum.jpg heel de dag.![]()
I am not a whore but I like to do itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sharr ga weg.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Laat ze wel gaar worden, dat helpt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even wat croissantjes de oven in doen![]()
Is goed.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laat ze wel gaar worden, dat helpt.![]()
Goedemorgen
Nijlhorseschmetterling, hoe waren de spare-ribs?
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
Ik heb schnitzel gegetenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:59 schreef HappyBob het volgende:
Goedemorgen
Nijlhorseschmetterling, hoe waren de spare-ribs?
tevens verkapte hoi bob ik heb je gemist post.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2011 10:02:41 ]![]()
Mogguhquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:59 schreef HappyBob het volgende:
Goedemorgen
Nijlhorseschmetterling, hoe waren de spare-ribs?![]()
![]()
Als een echt autist wijk je niet af van je plannen..je bent geslaagd. Maar was het nog leuk met je dikke Duits lerares en die nerdjes?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb schnitzel gegeten
tevens verkapte hoi bob ik heb je gemist post.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
BobWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ja hoor, best gezellig. We zijn nog wat gaan drinken ernaquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als een echt autist wijk je niet af van je plannen..je bent geslaagd. Maar was het nog leuk met je dikke Duits lerares en die nerdjes?![]()
![]()
Zaterdag weer voetballen? Oude tijden herbelevenquote:
Mooi dat 't leuk was spees. En nu die foto's van je lerares graag (smiley met kwijl hier)Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zaterdag weer voetballen? Oude tijden herbeleven
Mooi dat 't leuk was spees. En nu die foto's van je lerares graag (smiley met kwijl hier)![]()
![]()
Zaterdag kan ik niet denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zaterdag weer voetballen? Oude tijden herbeleven
Mooi dat 't leuk was spees. En nu die foto's van je lerares graag (smiley met kwijl hier). Anders zeker wel
Aan ons de victorie aan RKC!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: