Nee joh, is juist lief bedoeltquote:
ik vroeg wnr, jy zei nix ;squote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef sharr het volgende:
[..]
voor je punt post alles
[..]
Lees maar over mij heen dan
Ja die ken ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:33 schreef sharr het volgende:
Laatste moederkoek
Flippiee, kende jij TrolololoStijn nou?
Wat noem je kennen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja die ken ikNouja wat je kennen noemt.
grquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:34 schreef dralion13 het volgende:
Is ga
Tot morgen (vanaf 9 uur geen internet meer
Nog nooit (bewust) gezien, maar mijn zusjes zitten bij hem op school.quote:
Oh okequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nooit (bewust) gezien, maar mijn zusjes zitten bij hem op school.En mijn zusje kent hem wel echt.
gecondoleerdquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:34 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga
Tot morgen (vanaf 9 uur geen internet meer)
Al moet ik nu denken aan een feest in poppodium, daar heb ik hem wel gezien, maar daar herinnerde hij mij aan omdat ik te veel op had.quote:
Dankjequote:
wanneer heb jij er niet te veel op?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al moet ik nu denken aan een feest in poppodium, daar heb ik hem wel gezien, maar daar herinnerde hij mij aan omdat ik te veel op had.
De hosselpraktijken van Cashquote:
Je hebt bijna nooit niet teveel op?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik met jou praat. Bijna nooit dus.
Hehequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik met jou praat. Bijna nooit dus.
HOI RAGBOERTJE HVJ MEIDquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:46 schreef Ragboer het volgende:
Iedereen negeert me dan ga ik maar weer doei
sorry ragquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:46 schreef Ragboer het volgende:
Iedereen negeert me dan ga ik maar weer doei
Sorry, je moet buit maken. Ik begrijp het wel. Hier in de buurt had Soufian buit gemaakt, toen wilde hij die kluis opensnijden met een slijptol, toen kwam die slijptol in zijn nek. Toen brachten zijn matties hem naar het ziekenhuis en daar bloedde hij dood.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:47 schreef K-Cash het volgende:
[..]
sorry rag, zoveel zaken aan mijn hoofd
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef sharr het volgende:
Wat emogiffen jullie op mij, stelletje hopeloze buidelloze buidelratten
umadquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef sharr het volgende:
Baasquote:
homoquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:52 schreef Ragboer het volgende:
Ik hou van je Sharr.
En ik hou ook van Beach.
Niet haten.
Peace.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:52 schreef Ragboer het volgende:
Ik hou van je Sharr.
En ik hou ook van Beach.
Niet haten.
Peace.
quote:
Gore flikker, ga Cosmo achter de Dom doen dan.quote:
Ik date al met Cosmo, homo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gore flikker, ga Cosmo achter de Dom doen dan.
grapje manquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gore flikker, ga Cosmo achter de Dom doen dan.
Sorry, geile stoot van me.quote:
Drinkse.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:54 schreef Beach het volgende:
gr koffie
en ik ben chagrijnig al mn bookmarks zijn weg uit mn browser![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mijn broertjeglipte de wc in en ging met zn hand in de wc pot zitten en zn gezicht insmeren met dat water
mijn broertje
![]()
![]()
![]()
!
WAT? DAAROM ISSIE ZO BRUINquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mijn broertjeglipte de wc in en ging met zn hand in de wc pot zitten en zn gezicht insmeren met dat water
mijn broertje
![]()
![]()
![]()
!
een echte manquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mijn broertje
![]()
![]()
![]()
!
quote:
Doei.quote:
Nou hoor, racistisch doen is nou ook weer niet nodig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WAT? DAAROM ISSIE ZO BRUIN![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!1111!!ROFL!!!!!!!!!!!!!!11!11!!EINZ111!11!
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WAT? DAAROM ISSIE ZO BRUIN![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!1111!!ROFL!!!!!!!!!!!!!!11!11!!EINZ111!11!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nou hoor, racistisch doen is nou ook weer niet nodig.
whihihiquote:
Hier hebben we het laatst ook al over gehadquote:
wut wut wut?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier hebben we het laatst ook al over gehadGebruik andere vrouwen.
[ afbeelding ]
Over broertjes gesproken, mijn broertje heeft een mier 'gevangen' en dat is nu zijn huisdierquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mijn broertje
![]()
![]()
![]()
!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:00 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Over broertjes gesproken, mijn broertje heeft een mier 'gevangen' en dat is nu zijn huisdierHij heet goochelaar en zit de hele dag in een potje zonder zuurstofgaten anders loopt hij weg
wij deden vroeger mieren moorden met dreft in waterpistoolquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:00 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Over broertjes gesproken, mijn broertje heeft een mier 'gevangen' en dat is nu zijn huisdierHij heet goochelaar en zit de hele dag in een potje zonder zuurstofgaten anders loopt hij weg
Niet van die lelijke vrouwen gebruiken met die bordjes.quote:
ik oordeel nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet van die lelijke vrouwen gebruiken met die bordjes.
zij is lelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier hebben we het laatst ook al over gehadGebruik andere vrouwen.
[ afbeelding ]
quote:
Hoe oud is jouw broertje?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:00 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
alleen met lamp uitquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
____! Wat doe je man? Misschien is de foto niet duidelijk genoeg voor je
[ afbeelding ]
Mooiiii, prachtig allesquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn is ook 3quote:
Ooohh liefff.quote:
Wrm boosz tanquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:07 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
ik neem jou 3 maal per dag in je aars [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie vooruitgang mijn kleine grasshopper [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
;ppppppppppppquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry ik ben van de blondinesquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:10 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
;ppppppppppppSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry ik ben van de blondinesen soms een nog niet door een plastische chirurg onder de handen genomen brunette, zoals Megan Fox vroeger
)
quote:
voorbeeld nodigquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry ik ben van de blondinesen soms een nog niet door een plastische chirurg onder de handen genomen brunette, zoals Megan Fox vroeger
)
Waarom dan toch zo doen? Vind je het leuk om mij te kwetsen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wist dat je daar over ging vallen
Nee alleen uit te testenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom dan toch zo doen? Vind je het leuk om mij te kwetsen?
Is opzich ook wel vermakenlijk natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom dan toch zo doen? Vind je het leuk om mij te kwetsen?
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
stelletje lijers ;s;ssquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:12 schreef Henkie94 het volgende:
Leuk wel dat er staat dat t smurfendorp doordrenkt is met satanisme, maar waarom zie ik er niks van terug in t artikel?
R A G Equote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef sharr het volgende:
[..]
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Maar waarom ik als slachtoffer? Ik doe geen vlieg kwaadquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Is opzich ook wel vermakenlijk natuurlijk
mr nice guy verliest altijdquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar waarom ik als slachtoffer? Ik doe geen vlieg kwaad
In de liefde zijn er altijd 2 winnaars of 2 verliezers.quote:
Kutmaatschappij ditquote:
Maar jij verliest nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In de liefde zijn er altijd 2 winnaars of 2 verliezers.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In de liefde zijn er altijd 2 winnaars of 2 verliezers.
[..]
Kutmaatschappij dit
Chocomel?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ragboer lacht als Garchamel ofzo. Gargamel Chargamel
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
iedereen haat 'm ook een beetjequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef sharr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me Commander.
niet vreemd gaan ;s;s;ss;s;ss;s;s;sssssquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Altijd wel geweten dat je zo over me dacht.![]()
;sssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
niet vreemd gaan ;s;s;ss;s;ss;s;s;sssss
We zijn met z'n drieën jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
niet vreemd gaan ;s;s;ss;s;ss;s;s;sssss
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als jij dat wil, en we zijn getrouwd, wil ik wel de moeder van jouw kinderen wordenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wil jij de moeder van mijn kinderen worden?
Kan ik dit zwart op wit krijgen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij dat wil, en we zijn getrouwd, wil ik wel de moeder van jouw kinderen worden
Hoezo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
verdomme, nu zie ik kkj weer voor me
sryquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Zij zat dat de hele tijd te spammen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
WEL OKÉ, MET JOU?
[..]
Jij bent ook schattig ja.
JA OOK WEL, WAT MOE EN VRIJDAG NAAR HET ZIEKENHUISquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
WEL OKÉ, MET JOU?
[..]
Jij bent ook schattig ja.
waar het hart van vol is..quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Furdinand het volgende:
Waarom gaat het weer over de tetten van KKJ???
Gaat t niet, dat maak jij ervan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Furdinand het volgende:
Waarom gaat het weer over de tetten van KKJ???
Hihi.quote:
VROEG SLAPEN DAN ENZO. EN ZIEKENHUIS WATWAT?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
JA OOK WEL, WAT MOE EN VRIJDAG NAAR HET ZIEKENHUIS
Henk is inderdaad schattig
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi.
[..]
VROEG SLAPEN DAN ENZO. EN ZIEKENHUIS WATWAT?
BEN CHRONISCH ZIEK EN MOE, DUS ZE GAAN KIJKEN WAT ER DAN AAN DE HAND IS WANT DE DOKTERS KUNNEN HET NIET VINDEN.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi.
[..]
VROEG SLAPEN DAN ENZO. EN ZIEKENHUIS WATWAT?
Ik wil een siamese tweeling met jou zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hij laat hersens in zn hoofd zetten. Moet ik misschien ook eens overwegen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef Furdinand het volgende:
Ja sorry ik las niet goed
Ik ben moooooeeeeee
quote:
ohhhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft:$!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:33 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik wil een siamese tweeling met jou zijn
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
ohhhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft:$!
Haha je kan psycho therapist en psycho the rapist van jouw naam maken XD Of is dat de bedoeling? In dat geval snap ik em nu pas...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:33 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik wil een siamese tweeling met jou zijn
Ik kom m'n huis niet uit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heeft iemand wel eens bij O'reilly's gegeten?
ik eet nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee maar hij is wel een keer bij mij komen eten. Vervelende man wel.. Hele tijd mijn eten belachelijk makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
quote:
Najaaaaaa, gekkie toch XD xdquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hij laat hersens in zn hoofd zetten. Moet ik misschien ook eens overwegen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
BEN CHRONISCH ZIEK EN MOE, DUS ZE GAAN KIJKEN WAT ER DAN AAN DE HAND IS WANT DE DOKTERS KUNNEN HET NIET VINDEN.CVS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Die vervelende Ieren ook altijd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee maar hij is wel een keer bij mij komen eten. Vervelende man wel.. Hele tijd mijn eten belachelijk maken
Misschien, is niet zekerquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Najaaaaaa, gekkie toch XD xd
[..]
CVS?
Gewoon PMS.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Misschien, is niet zekerDokters konden telkens niks vinden
Jakkie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Blame Pietje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:40 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
wij hebben teveel gezoend, nu heb ik pfeiffer
Zusjelief heeft CVS, alleen kinderarts wil het niet vaststellen omdat er psychisch niets mankeertquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Wel van mij blijven houden he.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ga ik nog minder uitvoeren dan dat ik al doe.
cvs?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zusjelief heeft CVS, alleen kinderarts wil het niet vaststellen omdat er psychisch niets mankeert
Blijf ik voor altijd tochquote:
Wat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zusjelief heeft CVS, alleen kinderarts wil het niet vaststellen omdat er psychisch niets mankeert
Van PTR weten we dat ie zo knetter is als een steen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ohhhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft:$!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:42 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Blijf ik voor altijd tochKan niet zonder je
[..]
Wat?
Foei, luie donder.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ga ik nog minder uitvoeren dan dat ik al doe.
jy zit t telkens in me gesicht te blowe mattie ;p;p;p;p;p;p;pquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Van PTR weten we dat ie zo knetter is als een steen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Furdinand het volgende:
[..]
[..]
[..]Wat een kuthoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Ja arme kind is zo jong, en wordt met van alles geconfronteerd via school, plus ze pubert, dus ze heeft er zwaar mee. Vooral omdat die dokters zo lopen te kloten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:42 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Blijf ik voor altijd tochKan niet zonder je
[..]
Wat?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Van PTR weten we dat ie zo knetter is als een steen.
Ik hou ook nog wel van jou hoor.quote:
sry ;pquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
jy zit t telkens in me gesicht te blowe mattie ;p;p;p;p;p;p;p
Same.quote:
> Pubertquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja arme kind is zo jong, en wordt met van alles geconfronteerd via school, plus ze pubert, dus ze heeft er zwaar mee. Vooral omdat die dokters zo lopen te kloten.
[..]
FOK een datingsite.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
*vriendin* zegt:
*nou ben benieuwd
*maar je hebt hem gewoon dus via een datingsite gevonden
^Over jan
wat zeg je dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
*vriendin* zegt:
*nou ben benieuwd
^Over jan
FOK! is dan toch ook een soort datingsite? Ik weet anders niet waarom jullie hier zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
*vriendin* zegt:
*nou ben benieuwd
^Over jan
volgens mij niet heel ver van de waarheid voor sommigenquote:
neeee dit is een kuthoofdquote:
Zou ze zelf snappen wat erop staat?quote:
Nee toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Heb ik 't niet bij jou laten liggen?
moest je aan mij denken ja?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef Hooidraad het volgende:
Daarnet was Mika op de radio... meteen m'n hele avond verpest
Pricecheck.quote:
oh al gevonde mattiequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zou ze zelf snappen wat erop staat?
[..]
Nee toch?
en toen en toenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
[..]
'neee mallerd, via een forum waar wij beide lid van zijn'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |