ksssssssssssst weg jij!! ga je nest in lui wijfquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Sssst, ben icocnitoo ongokneitu uh incognito..
Sjit, die stomme dyslexie ook.![]()
![]()
Even liggen, hoor.
tssssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ksssssssssssst weg jij!! ga je nest in lui wijf
kzal die stem het licht eens uit zn ogen slaan !!!quote:
de sjoelbak, mag ook met een andere bewoner, maar vind hem zo leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:20 schreef Stability het volgende:
[..]
kwil wel wat maken hoor, kom maar met ideeen ......de uitslag moet unaniem zijn...pas dan ga ik hem maken
laura !! nu weg jij ! trek je kerkschoenen aan en goooquote:
*** steekt peuk op ***quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef wousjuh het volgende:
Wie rookt een sigaretje met me mee?
Om terug te kijken op de mooie tijd...
Ben al op de helftquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef wousjuh het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef wousjuh het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef Ireth het volgende:
Ben ik nog op tijd om me aan te melden bij de Rehab??
* Ireth zit als een bezetene te F5-en op de streams....
met wie dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
de sjoelbak, mag ook met een andere bewoner, maar vind hem zo leuk
Ik rook nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef wousjuh het volgende:
komt wel goed schatje....quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef Ireth het volgende:
Ben ik nog op tijd om me aan te melden bij de Rehab??
* Ireth zit als een bezetene te F5-en op de streams....
hahahha ben je ook lekker nuchter hequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
Stilte, heel raar, het zal wel wennen maar het is vreemd geen stemmen te horen(niet in mijn hoofd hoor).
Wat gaan 13 weken toch snel voorbij.
heb het gelezen. een woord: SCHANDALIG!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Razor21 het volgende:
Hier zit iedereen dus. Plaats het hier dan nog even. Wil graag even de discussie starten hierover.
Met toestemming van iBenny:
http://www.datditkaninned(...)ichten-en-bedonderen
Geen spam. Maar wil dit graag delen met jullie.
Ik wel, paf me helemaal suf op het moment om de afkickverschijnselen nog enigszins in de hand te houden.quote:
hahahaquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha ben je ook lekker nuchter he
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
*** steekt peuk op ***
Ik doe mee
Mooi![]()
*steekt er ook een op*
quote:
Hmmmm... minder, zwichten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben gestopt, en ik heb zo'n trek in een peukje
Moet hij zeggen, wie zat er te janken als een baby over die fake relatie met Luira?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:39 schreef Candyfreak het volgende:
theonlyguido Guido Gijsbers
Relativeren moet ook een beetje kunnen lieve FOKkertjes van me. Nee ik haat jullie niet. Maar voel je niet meteen op je pik/lipjes getrapt!
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
pik/lipjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:39 schreef Candyfreak het volgende:
Relativeren moet ook een beetje kunnen lieve FOKkertjes van me. Nee ik haat jullie niet. Maar voel je niet meteen op je pik/lipjes getrapt!
wie voelde zich ook alweer op zn pikkie getrapt? meneer pik-omhoog zelf toch zeker?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:39 schreef Candyfreak het volgende:
Hebbie ook flugels whiskey?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik wel, paf me helemaal suf op het moment om de afkickverschijnselen nog enigszins in de hand te houden.
Iemand nog een Wodka?
Ja jij bent er al aan gewend!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
komt wel goed schatje....
*** Heeft stream nog op zwart staan en kijkt af en toe hoopvol ***
Waarom zouden mensen dat willen doen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef sjampoeh het volgende:
mevrouw fortuin gaat 2 keer per week naar de kapperT (rtl4)
Omg dat is teveel van het goede!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef sjampoeh het volgende:
mevrouw fortuin gaat 2 keer per week naar de kapperT (rtl4)
Het is wel grappig dat niemand zich meer met hem bezighoudt en hij het maar niet los kan laten. Ach, tis nog een pubertje, hij leert het wel. En ik ben hem nog steeds dankbaar voor zijn briljante tips aan alle huisvrouwen van Nederland.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
pik/lipjes
Waar de ding maakt hij zich zo druk over?
yup vanmiddag was ik er ineens overheen, heb me overgegeven aan het lot dat juist vandaag ik geen streams had.quote:
Je zit met je stofzuiger achter de computer?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat niemand zich meer met hem bezighoudt en hij het maar niet los kan laten. Ach, tis nog een pubertje, hij leert het wel. En ik ben hem nog steeds dankbaar voor zijn briljante tips aan alle huisvrouwen van Nederland.![]()
Guidooooooo
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
yup vanmiddag was ik er ineens overheen, heb me overgegeven aan het lot dat juist vandaag ik geen streams had.
Heb wat Ying en Yang gedaan en me zen tuin aan geschoffeld.
Pakje peuken opgerookt...
Ja ik ben wel chill...
Renneeeeh!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wil zo graag vanavond zwichten, maar moet dan eerst peukjes halen
hmm.. zal ik dan bij gebrek aan zentuin de kattenbak even doen??quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
yup vanmiddag was ik er ineens overheen, heb me overgegeven aan het lot dat juist vandaag ik geen streams had.
Ja ik ben wel chill...
wauw sterkquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ik ben wel chill...
Ja, dat plekje voor de bank is brandschoon. Nu de rest van het huis nog...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je zit met je stofzuiger achter de computer?
weet niet of het hetzelfde effect geeft, maar je kan het proberenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
hmm.. zal ik dan bij gebrek aan zentuin de kattenbak even doen??
die houden niet van slap lullenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Stability het volgende:
waar zijn alle mannen gebleven , die ook in de cos zaten? ik zie er niet veel hier?
Ach, als Karim na de finale maar even langskomtquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Stability het volgende:
waar zijn alle mannen gebleven , die ook in de cos zaten? ik zie er niet veel hier?
jammer hoor! mannen kan je lekker snel op de kast jagen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die houden niet van slap lullen*kuch*
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef sjampoeh het volgende:
ander vrouwtje fortuin (gaat over 4 vrouwen geloof ik) heeft 18 containers vol huisraad in de opslag omdat ze gaan verhuizen
Hoop het welquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ach, als Karim na de finale maar even langskomt
jaaaaaaaa en gerard !!!!!!! ook al een poos niet gezien trouwens...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ach, als Karim na de finale maar even langskomt
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:47 schreef Stability het volgende:
[..]
jaaaaaaaa en gerard !!!!!!! ook al een poos niet gezien trouwens...
hoe weten ze straks dat ze hier moeten wezen <<<-----zielig he, die wezen !
nu je het zegt, indd geer tijd niet gezien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:47 schreef Stability het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken dat ik een van de weinigen wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Stability het volgende:
je hebt nog 139 berichtjes de tijd voor een OPquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:47 schreef Stability het volgende:
[..]
NOGquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nu je het zegt, indd geer tijd niet gezien.
Oh alex is bij m he?
je gaat ons niet in de steek laten he?? beloof het !quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken dat ik een van de weinigen was
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
om een plaatje te maken bedoel je? ik snap hem ff niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je hebt nog 139 berichtjes de tijd voor een OP(ik wil je niet opjagen hoor)
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:49 schreef Stability het volgende:
[..]
om een plaatje te maken bedoel je? ik snap hem ff niet?
Ik beloof het, Stab. Sorry, Stab.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:49 schreef Stability het volgende:
[..]
je gaat ons niet in de steek laten he?? beloof het !
Guido, voor als hij hier komt lurkenquote:
jaaaaaaaquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wel de belangrijkste
![]()
DJ iBenny![]()
[ afbeelding ]
ja maar wat voor plaatje. wat voor tekst?? kan toch niet zo snel gekkie?quote:
De belangrijkste? Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wel de belangrijkste
![]()
DJ iBenny![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Stability het volgende:
[..]
jaaaaaaaHULDE AAN IBENNIE DE TOPPER ONDER DE FOK MODJES
Zullen ze zelf ook weten dat er nu geen camera's meer zijn? Of althans, geen live stream? Zullen ze weten dat ze nu even lekker ongegeneerd hun string uit hun reet kunnen plukken of hun ballen even recht kunnen leggen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Blackprinces het volgende:
Zullen ze nu koffers inpakken?
God wat erg zeg dat ik er zo bij stil sta...
Of jo en flip die 10 minuten aan kunnen vragenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zullen ze zelf ook weten dat er nu geen camera's meer zijn? Of althans, geen live stream? Zullen ze weten dat ze nu even lekker ongegeneerd hun string uit hun reet kunnen plukken of hun ballen even recht kunnen leggen?
Jij zorgt toch voor de fok-talentenquote:
Ja, sneu he? Ik neem nog maar een van die pammetjes van je die je van de week hebt doorgestuurd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Blackprinces het volgende:
Zullen ze nu koffers inpakken?
God wat erg zeg dat ik er zo bij stil sta...
dat vraag ik me ook allemaal afquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zullen ze zelf ook weten dat er nu geen camera's meer zijn? Of althans, geen live stream? Zullen ze weten dat ze nu even lekker ongegeneerd hun string uit hun reet kunnen plukken of hun ballen even recht kunnen leggen?
tja.......wie weet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwoah, ik lees anders al 2 dagen behoorlijk wat posts over hem.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat niemand zich meer met hem bezighoudt en hij het maar niet los kan laten. Ach, tis nog een pubertje, hij leert het wel. En ik ben hem nog steeds dankbaar voor zijn briljante tips aan alle huisvrouwen van Nederland.![]()
Guidooooooo
Ja niks is zo lekker om ff ongestoord aan je achterwerk te kunnen krabben hoor...quote:
heb er nog zatquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:52 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, sneu he? Ik neem nog maar een van die pammetjes van je die je van de week hebt doorgestuurd.
Ik ben niet goehoed.
Ik vond en vind Guido ook wel ok. En dit zo tussen heb en FOK! vind ik ook eigenlijk best grappigquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, ik lees anders al 2 dagen behoorlijk wat posts over hem.
En verder eens, vond Guido wel ok.
ik hoop snel !! karim 4 presidentquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef Flow3r het volgende:
ik vraag me alleen af wanneer we eindelijk zullen weten dat Karim met de ton naar huis gaat?![]()
ben je gek? we gaan net zo door als vooor de sst hoor, ik wel tenminstequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef Studiotje het volgende:
Oef, wat zullen heel wat streamvolgers nu in een zwart gat vallen
Ik voel mezelf depressief worden...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef Studiotje het volgende:
Oef, wat zullen heel wat streamvolgers nu in een zwart gat vallen
jaaaaa ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ben je gek? we gaan net zo door als vooor de sst hoor, ik wel tenminste
Ik ben even vergeten hoe dat ook al weer was...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ben je gek? we gaan net zo door als vooor de sst hoor, ik wel tenminste
+1quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
jaaaaa ik ook
**** probeert wanhopig ja te knikken ****
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |