loopt vanzelf wel net als de badjas van maik, deur openzetten en weggggg loopt je was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef suzi1 het volgende:
sorry geen tijd. moet het huishouden gaan doen van de afgelopen 3 maand
denk het niet ? moet een modje even regelen denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef Stability het volgende:
ff een vraagje tussendoor.....werkt nieuw deel openen hetzelfde als bij de cos? dus alleen titel aanpassen enzo?
zal ik Danny ff een dm geven dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
denk het niet ? moet een modje even regelen denk ik
wie heeft een leuke OP ?
kappen jijquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef Stability het volgende:
lekker offtopic lullen hahaha ben ik gek op
Mijn poëtische poging?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
denk het niet ? moet een modje even regelen denk ik
wie heeft een leuke OP ?
ik mis je ava met dat meisjequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef Stability het volgende:
ik heb al die tijd niks anders gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef Stability het volgende:
Hoeft niet... kan ik je ook wel vertellenquote:
zal ik die er straks weer ff opzetten dan?quote:
oh ok thanksquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeft niet... kan ik je ook wel vertellen
Is namelijk precies hetzelfde als de COS, alleen het eerste deel nog niet...
kwil wel wat maken hoor, kom maar met ideeen ......de uitslag moet unaniem zijn...pas dan ga ik hem makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ja precies een paar leuke plaatjes van Stab en consorten erbij.
ik stem voor koekoeksnestquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:20 schreef Stability het volgende:
[..]
kwil wel wat maken hoor, kom maar met ideeen ......de uitslag moet unaniem zijn...pas dan ga ik hem maken
Ik voel spontaan eenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik voel spontaan een [ afbeelding ] opkomen
is er iemand die een lijstje wil bijhouden voor ideeen voor een plaatje dan? dan maak ik een leuk plaatje voor de OPquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:20 schreef Gert het volgende:
Crosspost:
[..]
Het forum blijft na de finale echt nog wel een aantal dagen open hoor.
Sluiting vindt plaats in overleg met de FA's, en dat zal dan eerst aangekondigd worden op het forum.
Top OP sjampoehquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef sjampoeh het volgende:
heb de oude op er maar in geplakt. de volgende lapo-er mag hem aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |