pik/lipjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:39 schreef Candyfreak het volgende:
theonlyguido Guido Gijsbers
Relativeren moet ook een beetje kunnen lieve FOKkertjes van me. Nee ik haat jullie niet. Maar voel je niet meteen op je pik/lipjes getrapt!
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
wie voelde zich ook alweer op zn pikkie getrapt? meneer pik-omhoog zelf toch zeker?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:39 schreef Candyfreak het volgende:
theonlyguido Guido Gijsbers
Relativeren moet ook een beetje kunnen lieve FOKkertjes van me. Nee ik haat jullie niet. Maar voel je niet meteen op je pik/lipjes getrapt!
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
Hebbie ook flugels whiskey?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik wel, paf me helemaal suf op het moment om de afkickverschijnselen nog enigszins in de hand te houden.
Iemand nog een Wodka?
Ja jij bent er al aan gewend!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
komt wel goed schatje....
*** Heeft stream nog op zwart staan en kijkt af en toe hoopvol ***
Waarom zouden mensen dat willen doen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef sjampoeh het volgende:
mevrouw fortuin gaat 2 keer per week naar de kapperT (rtl4)
Omg dat is teveel van het goede!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef sjampoeh het volgende:
mevrouw fortuin gaat 2 keer per week naar de kapperT (rtl4)
Het is wel grappig dat niemand zich meer met hem bezighoudt en hij het maar niet los kan laten. Ach, tis nog een pubertje, hij leert het wel. En ik ben hem nog steeds dankbaar voor zijn briljante tips aan alle huisvrouwen van Nederland.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
pik/lipjes
Waar de ding maakt hij zich zo druk over?
yup vanmiddag was ik er ineens overheen, heb me overgegeven aan het lot dat juist vandaag ik geen streams had.quote:
Je zit met je stofzuiger achter de computer?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat niemand zich meer met hem bezighoudt en hij het maar niet los kan laten. Ach, tis nog een pubertje, hij leert het wel. En ik ben hem nog steeds dankbaar voor zijn briljante tips aan alle huisvrouwen van Nederland.![]()
Guidooooooo
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
yup vanmiddag was ik er ineens overheen, heb me overgegeven aan het lot dat juist vandaag ik geen streams had.
Heb wat Ying en Yang gedaan en me zen tuin aan geschoffeld.
Pakje peuken opgerookt...
Ja ik ben wel chill...
Renneeeeh!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wil zo graag vanavond zwichten, maar moet dan eerst peukjes halen
hmm.. zal ik dan bij gebrek aan zentuin de kattenbak even doen??quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
yup vanmiddag was ik er ineens overheen, heb me overgegeven aan het lot dat juist vandaag ik geen streams had.
Ja ik ben wel chill...
wauw sterkquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ik ben wel chill...
Ja, dat plekje voor de bank is brandschoon. Nu de rest van het huis nog...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je zit met je stofzuiger achter de computer?
weet niet of het hetzelfde effect geeft, maar je kan het proberenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
hmm.. zal ik dan bij gebrek aan zentuin de kattenbak even doen??
die houden niet van slap lullenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Stability het volgende:
waar zijn alle mannen gebleven , die ook in de cos zaten? ik zie er niet veel hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |