quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Stability het volgende:
[..]
jaaaaaaaHULDE AAN IBENNIE DE TOPPER ONDER DE FOK MODJES
Zullen ze zelf ook weten dat er nu geen camera's meer zijn? Of althans, geen live stream? Zullen ze weten dat ze nu even lekker ongegeneerd hun string uit hun reet kunnen plukken of hun ballen even recht kunnen leggen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Blackprinces het volgende:
Zullen ze nu koffers inpakken?
God wat erg zeg dat ik er zo bij stil sta...
Of jo en flip die 10 minuten aan kunnen vragenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zullen ze zelf ook weten dat er nu geen camera's meer zijn? Of althans, geen live stream? Zullen ze weten dat ze nu even lekker ongegeneerd hun string uit hun reet kunnen plukken of hun ballen even recht kunnen leggen?
Jij zorgt toch voor de fok-talentenquote:
Ja, sneu he? Ik neem nog maar een van die pammetjes van je die je van de week hebt doorgestuurd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef Blackprinces het volgende:
Zullen ze nu koffers inpakken?
God wat erg zeg dat ik er zo bij stil sta...
dat vraag ik me ook allemaal afquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zullen ze zelf ook weten dat er nu geen camera's meer zijn? Of althans, geen live stream? Zullen ze weten dat ze nu even lekker ongegeneerd hun string uit hun reet kunnen plukken of hun ballen even recht kunnen leggen?
tja.......wie weet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwoah, ik lees anders al 2 dagen behoorlijk wat posts over hem.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat niemand zich meer met hem bezighoudt en hij het maar niet los kan laten. Ach, tis nog een pubertje, hij leert het wel. En ik ben hem nog steeds dankbaar voor zijn briljante tips aan alle huisvrouwen van Nederland.![]()
Guidooooooo
Ja niks is zo lekker om ff ongestoord aan je achterwerk te kunnen krabben hoor...quote:
heb er nog zatquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:52 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, sneu he? Ik neem nog maar een van die pammetjes van je die je van de week hebt doorgestuurd.
Ik ben niet goehoed.
Ik vond en vind Guido ook wel ok. En dit zo tussen heb en FOK! vind ik ook eigenlijk best grappigquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, ik lees anders al 2 dagen behoorlijk wat posts over hem.
En verder eens, vond Guido wel ok.
ik hoop snel !! karim 4 presidentquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef Flow3r het volgende:
ik vraag me alleen af wanneer we eindelijk zullen weten dat Karim met de ton naar huis gaat?![]()
ben je gek? we gaan net zo door als vooor de sst hoor, ik wel tenminstequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef Studiotje het volgende:
Oef, wat zullen heel wat streamvolgers nu in een zwart gat vallen
Ik voel mezelf depressief worden...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef Studiotje het volgende:
Oef, wat zullen heel wat streamvolgers nu in een zwart gat vallen
jaaaaa ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ben je gek? we gaan net zo door als vooor de sst hoor, ik wel tenminste
Ik ben even vergeten hoe dat ook al weer was...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ben je gek? we gaan net zo door als vooor de sst hoor, ik wel tenminste
+1quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
jaaaaa ik ook
**** probeert wanhopig ja te knikken ****
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |