lolquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Stability het volgende:
[..]
[Je_ Psychiater mode]hallo wous....ga maar op de bank liggen he....glaasje water misschien? nou....kom maar op met je gezeik...wat zit je dwars?[Je_Psychiater mode off]
al sla je me dood ik heb hem niet meer gezien...die is nog steeds shoarma aan het bezorgen johquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waar zit die knakker eigenlijk ? nog in ban jail ?
wat je wil , ik ben makkelijk hoorquote:
Als ik naar die poll kijk zie ik toch duidelijk dat er iets niet klopt.....quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heb het al gelezen, is gewoon een blog, geen bewijs he
sssst...kalm aan....breng Je_psychiater ander ff een bezoekje !!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef sjampoeh het volgende:
OMG ik ga trillen, krijg afkickverschijnselen wou naar kanaal 11
Komt wel goed schatje. Ik begrijp je helemaal absoluut. *kriebel, kriebel, kroel, kroel*quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef wousjuh het volgende:
[..]
De praatgroep...
Hoi ik ben mandy en ik ben sst verslaafd.
groep; hallo mandy
Ik wacht nog steeds op mijn Dürum Döner.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef Stability het volgende:
[..]
al sla je me dood ik heb hem niet meer gezien...die is nog steeds shoarma aan het bezorgen joh
Lauraaaaaaaaaaa jij hier??quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:33 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje. Ik begrijp je helemaal absoluut. *kriebel, kriebel, kroel, kroel*
Hier, krijg je een snoepje.
NEE! een snoepje maar, de rest bewaar ik voor mezelf.
![]()
![]()
![]()
Zo zijn we toch ook begonnen.... na de eerste live direct naar de streams, bleken ze al drie dagen in het huis te zittenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:33 schreef Blackprinces het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje vind t maar raar hoe dit loopt nu
Morgen pas finale en nu boel op zwart, we kunnen alleen op de hoogte gehouden worden door nep 5
heeft ie die nog niet gebracht dan? wat een eikel is het ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn Dürum Döner.
ja vond ik ook zo vaag inddquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo zijn we toch ook begonnen.... na de eerste live direct naar de streams, bleken ze al drie dagen in het huis te zitten
Sssst, ben icocnitoo ongokneitu uh incognito..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |