Ja dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dat dat kleine Vietnameesje nu maar door moet, al is het maar voor 1 ronde, het arme schaap
Ik vind der wel leuk, waarom wordt er zo lacherig over haar gedaan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dat dat kleine Vietnameesje nu maar door moet, al is het maar voor 1 ronde, het arme schaap
quote:
ze doet zich zo zielig voor, zal ze ook wel zijn hoor, t arme schaapquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik vind der wel leuk, waarom wordt er zo lacherig over haar gedaan?
Niet waar, nu moet je 10 meiden gaan wegstrepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik niet, maar het lijkt wel een ouwe snoeperd te zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef RaymanNL het volgende:
Een topicWat een leedvermaak. Huppelkutjes die onderling een wedstrijdje doen wie de meeste aandacht krijgt van een zogenaamde "Bachelor". Die waarschijnlijk achteraf weer homo schijnt te zijn.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Niet waar, nu moet je 10 meiden gaan wegstrependacht het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ze zowel qua karakter als uiterlijk minder overkomt vergeleken de andere meiden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik vind der wel leuk, waarom wordt er zo lacherig over haar gedaan?
Ik geloof er ook geen bal van dat die vrouwen įllemaal vol van hem zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
Heel even gekeken, maar vond hem zo onaantrekkelijk dat ik al snel ben weggezapt
vanaf volgende week welquote:
hij is zwaar onaantrekkelijk inderdaad, ze hadden toch wel een mooiere man kunnen krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
Heel even gekeken, maar vond hem zo onaantrekkelijk dat ik al snel ben weggezapt
dat dus he.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen bal van dat die vrouwen įllemaal vol van hem zijn.![]()
Maar ze moeten wel, ze doen mee met een programma en willen in ieder geval op tv komen
Je bent elke week op tvquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat dus he.
Ik geloof ook niet dat ze echt allemaal wild van hem zijn. Denk dat het de meesten ook puur om de strijd gaat, even kijken of je kan winnen van andere vrouwen want das goed voor je ego
Misschien met een minder interessant karakter voor het programma.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef roos85 het volgende:
hij is zwaar onaantrekkelijk inderdaad, ze hadden toch wel een mooiere man kunnen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |