ik dacht laat ik maar een aanmaken, echt geweldige tvquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef RaymanNL het volgende:
Een topicWat een leedvermaak. Huppelkutjes die onderling een wedstrijdje doen wie de meeste aandacht krijgt van een zogenaamde "Bachelor". Die waarschijnlijk achteraf weer homo schijnt te zijn.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:00 schreef Marrije het volgende:
Oh dat hese stemmetje! Met die gtst oorbel in
Inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:00 schreef Marrije het volgende:
Oh dat hese stemmetje! Met die gtst oorbel in
Ik zag al dat je bezig wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:02 schreef roos85 het volgende:
het is nogal een karwei alle dames in de OP te zetten
ja ok okquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja
het is nogal een karwei alle dames in de OP te zetten
hij valt tegen hequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind hem helemaal niet zo lekker, ik zou niet eens omdraaien op straat bij deze man...
Bij de USA Bachelor vind ik zowel de man als de vrouwen er beter uitzien.
Nogal ja... hij zal wel een interessant karakter hebbenquote:
ik vind er ook niet veel aanquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind hem helemaal niet zo lekker, ik zou niet eens omdraaien op straat bij deze man...
Bij de USA Bachelor vind ik zowel de man als de vrouwen er beter uitzien.
dankjequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:06 schreef ThunderBitch het volgende:
Heeft iemand die Chantal herkend die ooit in DGK geweest is?
Mooie OP.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:06 schreef ThunderBitch het volgende:
Heeft iemand die Chantal herkend die ooit in DGK geweest is?
Mooie OP.![]()
Ik vind het net een travo, en dan ook nog die zware wenkbrauwstrepenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef RaymanNL het volgende:
O god, hij vind dat spook met die tatoeages op de rug nog leuk ook
mijn topic was alleen véél eerder, maar jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik dacht laat ik maar een aanmaken, echt geweldige tv
oh echt, niet gezienquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
mijn topic was alleen véél eerder, maar ja
Awquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
mijn topic was alleen véél eerder, maar ja
[RTL4] De Bachelor
geeft niet hoor, jij hebt een mooiere OP, dus wat mij betreft mag mijn topic dichtquote:
oke, dankjequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
geeft niet hoor, jij hebt een mooiere OP, dus wat mij betreft mag mijn topic dicht
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Laat hij nu travo lela/laila/layla expres wachten tot het laatste moment?
Ja dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dat dat kleine Vietnameesje nu maar door moet, al is het maar voor 1 ronde, het arme schaap
Ik vind der wel leuk, waarom wordt er zo lacherig over haar gedaan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dat dat kleine Vietnameesje nu maar door moet, al is het maar voor 1 ronde, het arme schaap
quote:
ze doet zich zo zielig voor, zal ze ook wel zijn hoor, t arme schaapquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik vind der wel leuk, waarom wordt er zo lacherig over haar gedaan?
Niet waar, nu moet je 10 meiden gaan wegstrepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik niet, maar het lijkt wel een ouwe snoeperd te zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef RaymanNL het volgende:
Een topicWat een leedvermaak. Huppelkutjes die onderling een wedstrijdje doen wie de meeste aandacht krijgt van een zogenaamde "Bachelor". Die waarschijnlijk achteraf weer homo schijnt te zijn.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Niet waar, nu moet je 10 meiden gaan wegstrependacht het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ze zowel qua karakter als uiterlijk minder overkomt vergeleken de andere meiden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:36 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik vind der wel leuk, waarom wordt er zo lacherig over haar gedaan?
Ik geloof er ook geen bal van dat die vrouwen įllemaal vol van hem zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
Heel even gekeken, maar vond hem zo onaantrekkelijk dat ik al snel ben weggezapt
vanaf volgende week welquote:
hij is zwaar onaantrekkelijk inderdaad, ze hadden toch wel een mooiere man kunnen krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
Heel even gekeken, maar vond hem zo onaantrekkelijk dat ik al snel ben weggezapt
dat dus he.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen bal van dat die vrouwen įllemaal vol van hem zijn.![]()
Maar ze moeten wel, ze doen mee met een programma en willen in ieder geval op tv komen
Je bent elke week op tvquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat dus he.
Ik geloof ook niet dat ze echt allemaal wild van hem zijn. Denk dat het de meesten ook puur om de strijd gaat, even kijken of je kan winnen van andere vrouwen want das goed voor je ego
Misschien met een minder interessant karakter voor het programma.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef roos85 het volgende:
hij is zwaar onaantrekkelijk inderdaad, ze hadden toch wel een mooiere man kunnen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |