Je kent ons toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben niet saai ja stilletjes eerst eens even kijken met wie ik allemaal te maken krijg
nou zal dan heel eerlijk wezen, vind het dood en dood eng echt meen ik, had de eerste 2 dagen ook echt buikpijn bij het idee van in een tent slapen enzo, maar heb er ook onwijs veel zin in om jullie in het echt eens te zienquote:
Wat is daar nou eng aan, iedereen is in het echt net zo debiel als hier.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou zal dan heel eerlijk wezen, vind het dood en dood eng echt meen ik, had de eerste 2 dagen ook echt buikpijn bij het idee van in een tent slapen enzo, maar heb er ook onwijs veel zin in om jullie in het echt eens te zien
Nee ook niet, ik ben heel stil enzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Behalve Kally, die is voornamelijk gezelly.
weet ik ook wel maar toch, straks ziet iedereen me denkt huh daar is dat ouwe wijf en ze is in het echt nog stommer dan in de sc. ja weet het maar vind het gewoon eng. maar komen doe ik want dat zeg ik denk dat ik veel lol met jullie zal beleven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is daar nou eng aan, iedereen is in het echt net zo debiel als hier.
Komt goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik ook wel maar toch, straks ziet iedereen me denkt huh daar is dat ouwe wijf en ze is in het echt nog stommer dan in de sc. ja weet het maar vind het gewoon eng. maar komen doe ik want dat zeg ik denk dat ik veel lol met jullie zal beleven.
Je gelooft toch niet dat ik stil ben he?quote:
Whehehehehe, wel heel verlegen enzoquote:
Ik ben altijd in een waas dus komt helemaal goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb vrouwen gewoon het liefst aangeschoten, dan ben ik grappiger.
En ziek ervan dat hij niks kon zeggen op sommige momentenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Die arme Teun moet straks al die kutopmerkingen teruglezen.
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
En ziek ervan dat hij niks kon zeggen op sommige momenten
Je mag googlen op mijn telefoon, en ik praat niet duurquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef Toverheks het volgende:
zoals ik hier ben, ben ik in het echt ook, en oke ik snap niet alles maar ik zal op de BBQ gewoon net doen of ik wel alles snap enzo als jullie maar geen dure woorden gaan zeggen, zoals vanmorgen hautaine of zoiets want ik kan moeilijk bij Teun op google gaan zitten googlen
vraag gewoon of het in gewoon nederlands kan en anders wil ik uitgebreide uitlegquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Je mag googlen op mijn telefoon, en ik praat niet duur
En als ze irritant doen, gewoon slaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vraag gewoon of het in gewoon nederlands kan en anders wil ik uitgebreide uitleg
Alhoewel WJ kan best dure woorden gebruiken, Remlof ook welquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vraag gewoon of het in gewoon nederlands kan en anders wil ik uitgebreide uitleg
huh oh god zie je nu wel, wordt er nu al nerveus van ik verschuil me achter jouquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Alhoewel WJ kan best dure woorden gebruiken, Remlof ook wel
Komt ook helemaal goed, WJ krijg je kramp van in je kaken en Remlof is sowieso knettergek dus geen zorgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh oh god zie je nu wel, wordt er nu al nerveus van ik verschuil me achter jou![]()
nee hoor laat het allemaal over me heen komen heb er echt zin in
hahahhaa maar ik ben nog gekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt ook helemaal goed, WJ krijg je kramp van in je kaken en Remlof is sowieso knettergek dus geen zorgen
quote:
Niet waar, ik ben volstrekt normaalquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is daar nou eng aan, iedereen is in het echt net zo debiel als hier.
In welk parallel universum?quote:
Heeft ie geen moeite mee. Zit al te kijken voor last-minutes dat weekendquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Die arme Teun moet straks al die kutopmerkingen teruglezen.
Weet ik tochquote:
Wees nou maar blij dat het aanslaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heeft ie geen moeite mee. Zit al te kijken voor last-minutes dat weekend
Laat thuis, fietsen, voerbak vullen en leeg eten, douchen maar hij zit nu eindelijk met een mok koffie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:45 schreef remlof het volgende:
Waar is Teun trouwens, is ie de BBQ vast aan het oefenen?
Zo slim is hij nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die test op het moment de bediening, als hij slim is.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit me ineens af te vragen...
Dat plaatje van die nakende bedienmevrouw staat er gewoon tussen... Dus hoe betrouwbaar is de rest van de plaatjes dan? Straks moeten we met z'n allen in een koepeltentje op één Aldi-luchtbed
Het is jullie feestje, mij maak je er niet extreem blijer mee. Natuurlijk vind ik het leuk, maar ik sta er redelijk neutraal in hoor. Eigenlijk hoefde ik alleen Remlof, Kally en WJ te zien, maar om de kosten te delen vond ik het wel handig als er wat meer kwamenquote:
Ik zit toch náást je, wat zeik je nou?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
Over die bediening, das wel discriminatie he, waarom geen lekkere barkeeper?
Misschien is alleen die dame er welquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit me ineens af te vragen...
Dat plaatje van die nakende bedienmevrouw staat er gewoon tussen... Dus hoe betrouwbaar is de rest van de plaatjes dan? Straks moeten we met z'n allen in een koepeltentje op één Aldi-luchtbed
Fucking bullshit, je bent gewoon bang om je gevoelens voor ons te showen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is jullie feestje, mij maak je er niet extreem blijer mee. Natuurlijk vind ik het leuk, maar ik sta er redelijk neutraal in hoor. Eigenlijk hoefde ik alleen Remlof, Kally en WJ te zien, maar om de kosten te delen vond ik het wel handig als er wat meer kwamen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is jullie feestje, mij maak je er niet extreem blijer mee. Natuurlijk vind ik het leuk, maar ik sta er redelijk neutraal in hoor. Eigenlijk hoefde ik alleen Remlof, Kally en WJ te zien, maar om de kosten te delen vond ik het wel handig als er wat meer kwamen
O jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit toch náást je, wat zeik je nou?
Maar dat is omdat wij er de vorige keer al waren, dus de volgende keer wil je iedereen zien die deze keer komtquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, ik ben een open boek, zowel hier als in real. Komt in real alleen wat anders over als je mijn dikke smoelwerk erbij ziet. Wat zei Pietje ook alweer? Dikke harsens was het geloof ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucking bullshit, je bent gewoon bang om je gevoelens voor ons te showen.
Laten we samen één ding afspreken, er komt die avond en nacht helemaal niemand. Geen gesquirt op mijn gras en al helemaal geen spermatozoïdenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat is omdat wij er de vorige keer al waren, dus de volgende keer wil je iedereen zien die deze keer komt
Klopt wel, dan hoor je hoe je het zegtquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, ik ben een open boek, zowel hier als in real. Komt in real alleen wat anders over als je mijn dikke smoelwerk erbij ziet. Wat zei Pietje ook alweer? Dikke harsens was het geloof ik
Niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laten we samen één ding afspreken, er komt die avond en nacht helemaal niemand. Geen gesquirt op mijn gras en al helemaal geen spermatozoïden
O nee alleen tegen bomen aanzeiken hequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laten we samen één ding afspreken, er komt die avond en nacht helemaal niemand. Geen gesquirt op mijn gras en al helemaal geen spermatozoïden
Je kan me wegdragen als er straks vijf lekker wijven in je boxer willen en jij dan niet mag omdat je nu deze regel maakt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In principe ben ik hartstikke mild. Sta altijd brandjes te blussen. Vorige keer ook met die enorme twist tussen Remlof en WJ, dan spring ik er tussen hè.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In principe ben ik hartstikke mild. Sta altijd brandjes te blussen. Vorige keer ook met die enorme twist tussen Remlof en WJ, dan spring ik er tussen hè.
Ik draag nooit een boxerquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan me wegdragen als er straks vijf lekker wijven in je boxer willen en jij dan niet mag omdat je nu deze regel maakt.
Die post toch sowieso redelijk weinig hier, de laatste tijd?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoor niets van Heidi, is die overuren aan het draaien om dat geld bij elkaar te scharrelen?
En in mijn Ka'tjequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die durft nog niet toe te geven dat hij niets liever wil dan met ons in een tentje.
Pietje gaat het straks rekentechnisch weer handig maken. Komt ie voor een uurtje of zo, wil ie twee hamburgers en één biertje afrekenenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die durft nog niet toe te geven dat hij niets liever wil dan met ons in een tentje.
Zie TTquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef mootie het volgende:
Even een samenvatting van het laatste uur?
Bedieningquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef mootie het volgende:
Even een samenvatting van het laatste uur?
Ze zegt dat er een rammel in zitquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie wil d'r nou niet in Kally's Ka'tje!?
Als ik die dan nog heb, hij maakt herriequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik las heul iets andersquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog erger gewordenquote:
Nee, het zijn de kleppen en nu ratelt er weer watquote:
Is het een automaat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:34 schreef mootie het volgende:
Mijn auto schakelt een beetje raar, of het ligt aan mij
Enjoy the clubquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon lomp ben geworden.
Correctiequote:
Nick en Simon, hebben een programma op 3 dat ze naar America gaan, maar het is verrassend grappigquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie zijn dat? Ik zit krabvissen te kijken
ff kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nick en Simon, hebben een programma op 3 dat ze naar America gaan, maar het is verrassend grappig
Belt die ene een contact op daar, krijgt hij te horen o die is 5 jaar geleden overledenquote:
Je dinnetje vind het ook leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Belt die ene een contact op daar, krijgt hij te horen o die is 5 jaar geleden overleden
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Joh, ik ben een open boek, zowel hier als in real. Komt in real alleen wat anders over als je mijn dikke smoelwerk erbij ziet. Wat zei Pietje ook alweer? Dikke harsens was het geloof ik
dudequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje gaat het straks rekentechnisch weer handig maken. Komt ie voor een uurtje of zo, wil ie twee hamburgers en één biertje afrekenen
oh dus ik ben gewoon opvullingquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben ook gekwetst.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dus ik ben gewoon opvullingje wilde me dus in het echt niet eens ontmoeten, nou lekker dan
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dus ik ben gewoon opvullingje wilde me dus in het echt niet eens ontmoeten, nou lekker dan
Ik dacht dat er niemand mocht komen!?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik maak het weer goed met je, je mag vijf uur eerder komen dan de rest
oh op die manier, schrok al, nou dan zet ik voor jou smorgens een lekker bakkie koffie.....heb je senseo of zo een ordinair koffiezetapparaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik zit te fucken Heksje. Heb een kutdag gehad, dan heb ik dat soms
Zolang het maar niet op het gras isquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat er niemand mocht komen!?
Dat lees ik nergensquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat er niemand mocht komen!?
hahahaha sorry ik lach je niet uit hoor maar het staat er zo leukquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laten we samen één ding afspreken, er komt die avond en nacht helemaal niemand.
Het eerste uur geen gemiep aan mijn hoofd Heks, ik red mijzelfquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh op die manier, schrok al, nou dan zet ik voor jou smorgens een lekker bakkie koffie.....heb je senseo of zo een ordinair koffiezetapparaat
nou smorgens moeten ze ook mij met rust laten, eerst moet ik op gng komen en de eerste de beste die gaat lopen zeuren hoek ik persoonlijk neerquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het eerste uur geen gemiep aan mijn hoofd Heks, ik red mijzelf![]()
Na twee mokken koffie en dito peuken ben ik weer aanspreekbaar
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou smorgens moeten ze ook mij met rust laten, eerst moet ik op gng komen en de eerste de beste die gaat lopen zeuren hoek ik persoonlijk neer
Ik heb niks op mijn laptop staan, die was pas gecrashedquote:
Gaat het om een nummer of een album? Zeg maar even wat je wil.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb niks op mijn laptop staan, die was pas gecrashed
Maar sittin'on the dock of the bay
Oh ja, voor na twee uur 's nachtsquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb niks op mijn laptop staan, die was pas gecrashed
Maar sittin'on the dock of the bay
Gewoon shuffle?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
We hebben al zo ontzettend veel muziek dat we echt fors moeten gaan selecteren.
is nummerquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat het om een nummer of een album? Zeg maar even wat je wil.
Dat kent ie niet, dus indelen op uur en vervolgens nummeren zodat ze in de goede volgorde staan. Langzaam maar zeker opbouwen naar een climaxquote:
Nummer, Otis Readingquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat het om een nummer of een album? Zeg maar even wat je wil.
Das wel lastig hè, op zo'n forum waar iedereen je woorden even quote...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik was het alweer vergeten, 't gaat echt niet goed met mij
Nonono, geen climaxen. Houd je toch eens aan je eigen regels!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kent ie niet, dus indelen op uur en vervolgens nummeren zodat ze in de goede volgorde staan. Langzaam maar zeker opbouwen naar een climax
Jezus... Dat is nogal een taakquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kent ie niet, dus indelen op uur en vervolgens nummeren zodat ze in de goede volgorde staan. Langzaam maar zeker opbouwen naar een climax
Heb alles wat er vorige week stond al zo ongeveer op het uur gezet. Trouwens, de halve afdeling op mijn werk zit naar jouw en Remlofs muziek te luisterenquote:
Ik ga wel wat mindere nummers wissen anders, morgen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb alles wat er vorige week stond al zo ongeveer op het uur gezet. Trouwens, de halve afdeling op mijn werk zit naar jouw en Remlofs muziek te luisteren
Goed dat je mij er nog even aan herinnertquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das wel lastig hè, op zo'n forum waar iedereen je woorden even quote...
Wat dat betreft kun je het beter gewoon uitspreken, dan wordt het in het ergste geval een "dat zei je wel, dat zei ik niet" discussie
Ja, er staan ook halve albums op, volgens mij kan ik daar niet zo heel veel mee. Is toch niet leuk als je vijf nummers van dezelfde band achter elkaar hoort?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga wel wat mindere nummers wissen anders, morgen...
Je weet het; op mij kun je bouwen... hele luchtkastelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed dat je mij er nog even aan herinnert
Nee, niet echt, maar die kan je wel weer door elkaar heen gooien als je toch gaat nummeren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, er staan ook halve albums op, volgens mij kan ik daar niet zo heel veel mee. Is toch niet leuk als je vijf nummers van dezelfde band achter elkaar hoort?
Ja, maar dan gaan mensen misschien dansen (weet ik echt niet wie er zo maf is) en dan komt er opeens zo'n kwijlnummer voorbij.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dat we het hele zooitje gewoon op shuffle zouden gooien, luck of the draw welke nummers er spelen...
Kan je het niet even op een HD gooien en via WMP afspelen ofzo? Volgens mij kan je die directories toch gewoon downloaden?
Ik zou wel eens zo maf kunnen zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaan mensen misschien dansen (weet ik echt niet wie er zo maf is) en dan komt er opeens zo'n kwijlnummer voorbij.
quote:
On the other hand, wat als we in complete dansstemming zijn terwijl onze planning rustige achtergrondmuziek voorschrijft?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaan mensen misschien dansen (weet ik echt niet wie er zo maf is) en dan komt er opeens zo'n kwijlnummer voorbij.
De hele groep tegelijk om die boomquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
On the other hand, wat als we in complete dansstemming zijn terwijl onze planning rustige achtergrondmuziek voorschrijft?
Ik zou voor de shuffle gaan, een nummer dat compleet uit de toon valt kan dan toch door jou geskipped worden? Of we nemen allemaal even een plaspauze
Dattesquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga ook echt wel dansen. Niet dat ik wíl, het gaat gewoon gebeuren.
Ik zie voornamelijk nummers waar ik prima op kan dansen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, nou ja, dan moet 't wel een beetje aansluiten, qua nummers
Zal ik een balletje (pingpong) meenemen en die dan hooghouden met je straalquote:
... ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal ik een balletje (pingpong) meenemen en die dan hooghouden met je straal
Moet ik dan op mn hoofd gaan staan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal ik een balletje (pingpong) meenemen en die dan hooghouden met je straal
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ziet mooie plaatjes, vooral ook omdat die heg er direct achter staat
Wij gaan stiekum kijken, dat kunnen wij toch nietquote:
De arme jongenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk nummers waar ik prima op kan dansen...
...
...en nummers van Remlof.
Jaquote:
Jeugd van tegenwoordigquote:
Jonguh, ik weet toch helemaal niet waar je het over hebt. Ik lees straal en balletjes hooghouden. Wat ik ook verzin, ik zie het nietquote:
Tegen mij mag je alles zeggen hoorquote:
Hakken? Arme wormenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef Toverheks het volgende:
Lekker dansen met me hakken op teun zijn grasveldje, al ook wel soepel gaan denk ik, en bam daar lig ik zo half in de heg................
Ik leg het je nog wel 's uitquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jonguh, ik weet toch helemaal niet waar je het over hebt. Ik lees straal en balletjes hooghouden. Wat ik ook verzin, ik zie het niet
Teun wordt te oud voor die onzin snap het dan Ianquote:
Dat zat ik net te bedenken, ik ben inderdaad wel de oudste, bijna, op een jaar na, een halve eeuw.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun wordt te oud voor die onzin snap het dan Ian
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
EN JE MOET NIET DENKEN DAT JE OOK MAAR ENIG RESPECT KRIJGT VAN DIE LAMSTRALEN OP FOK!![]()
Nee zeuren zo veelquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat krijg je met oude mensen, boring
bejaardequote:
Hoeft niet, komt vanzelf weer goed als je kinds wordtquote:
Ja triest, ga maar gauw ff bij haar langsquote:
Heyquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk nummers waar ik prima op kan dansen...
...
...en nummers van Remlof.
Whut? Whut?quote:
quote:
Staat er al tussenquote:
Kan ik nog afzeggen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat er al tussen
En deze trouwens ook![]()
hahahha wie is ditquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat er al tussen
Grapje zeker?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat er al tussen
Mooi tnxquote:
Ja daar zeg je wel weer watquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dan heb ik wél wat om even al mijn zwarte, borrelende haat eruit te kotsen.
Verbaal, zeg maar.
Zullen we gewoon samen heel hard gaan zitten schelden vanaf de zijkant als de rest als een stel Zanger Rinusjes door de tuin mongolonaisenen?quote:
Snel danquote:
Even opteffen nou met je untermenschenmusik.quote:
Dat moet gewoon wel, dat is geschreven regelquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zullen we gewoon samen heel hard gaan zitten schelden vanaf de zijkant als de rest als een stel Zanger Rinusjes door de tuin mongolonaisenen?
Deze deal staat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat moet gewoon wel, dat is geschreven regel
Doei Teuntjequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, moet ook niet posten met een kuthumeur.
* Gaat wat anders doen
Jaquote:
heb mijn 2 persoons dekbed, en heb een nieuwe 1 persoons met dons voor degene die er een nacht onder wil leggen, dus gil maarquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
En als mensen geen slaapzak hebben, dit kan er eventueel nog bij besteld worden.
http://www.rent-an-army-tent.nl/particulier/toebehoren/30/6
http://www.rent-an-army-tent.nl/particulier/toebehoren/29/6
Wat misschien wel handig is is zo'n dun matje voor onder je. Alhoewel zo'n veldbed in mijn herinnering best wel redelijk ligt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb mijn 2 persoons dekbed, en heb een nieuwe 1 persoons met dons voor degene die er een nacht onder wil leggen, dus gil maar
Zolang de lijstjes worden bijgehouden zal het me worst zijnquote:
Ik had al aangevuldquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Zolang de lijstjes worden bijgehouden zal het me worst zijn
Ik mopper om het mopperen he? Thanksquote:
Ik haat blauwquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef mootie het volgende:
[..]
We kleuren je gewoon blauw, wit mutsje op en dopen je om tot moppersmurf.
Een muis zijn is al genoegquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan mag je ook een groene smurf zijn, of een zwarte. Ik ben heul niet zo moeilijk.
Ian en ik gaan schelden op sommige nummers, dat is een geschreven regel, mag die in de OP?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef Soury het volgende:
Hidiho rijdt met mij mee. Nog één plekje over !!![ afbeelding ]
En handig voor het sjouwen van de boodschappen.quote:
hahahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
En handig voor het sjouwen van de boodschappen.
Dat mag, maar ik kan er niet bijquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ian en ik gaan schelden op sommige nummers, dat is een geschreven regel, mag die in de OP?
Gaat ie akkoord met de prijs dan? Ik heb nog geen reactie van hem ontvangenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef Soury het volgende:
Hidiho rijdt met mij mee. Nog één plekje over !!![ afbeelding ]
En Bob en ik gaan Saskia en Serge luidkeels meezingenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ian en ik gaan schelden op sommige nummers, dat is een geschreven regel, mag die in de OP?
Oh van mij ook niet volgens mij. Maar bij deze. Ik denk het wel hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gaat ie akkoord met de prijs dan? Ik heb nog geen reactie van hem ontvangen
Dan is het toch nog een beetje een vraagteken. Zo ook bij WJ al kan ik daar eigenlijk wel een uitroepteken achter plaatsen. Die komt denk denk ik wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh van mij ook niet volgens mij. Maar bij deze. Ik denk het wel hoor
Speciaal gevraagd naar:quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
Doe maar Teun. Is dat ding waterdicht trouwens? Het kan ook kutweer zijn hè?
Doen !! en is het niet handig dat we geld overmaken iig voor jou kosten. De randdingetjes zijn iid 5 euro pp ofzo. Dan is dat geregeld, de rest komt welquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan is het toch nog een beetje een vraagteken. Zo ook bij WJ al kan ik daar eigenlijk wel een uitroepteken achter plaatsen. Die komt denk denk ik wel.
Morgen dan maar de tent alvast reserveren? Ook al omdat ze aangaven om dat tijdig te doen
Inmiddels gedaan. Vandaag of morgen krijgen jullie een PM met rekeningnummer en nadere gegevens en om voorlopig enkel de kosten voor die tent en toebehoren over te maken. De rest kan tot drie weken voor de BBQquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Doen !! en is het niet handig dat we geld overmaken iig voor jou kosten. De randdingetjes zijn iid 5 euro pp ofzo. Dan is dat geregeld, de rest komt wel
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Inmiddels gedaan. Vandaag of morgen krijgen jullie een PM met rekeningnummer en nadere gegevens en om voorlopig enkel de kosten voor die tent en toebehoren over te maken. De rest kan tot drie weken voor de BBQ
Puick. Goed werkquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Inmiddels gedaan. Vandaag of morgen krijgen jullie een PM met rekeningnummer en nadere gegevens en om voorlopig enkel de kosten voor die tent en toebehoren over te maken. De rest kan tot drie weken voor de BBQ
Pas wel op voor oxydatie hè?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Duh, ik heb geen zon nodig om te shinen.
Ja, ik hoorde dat de zomer van 2011 een herhaling van die van 1976 wordt, dus hou je borsten maar natquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het wordt gewoon mooi weer, waarom zou het anders zijn
Ik hou mijn borsten natquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dat de zomer van 2011 een herhaling van die van 1976 wordt, dus hou je borsten maar nat
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
ff zoeken naar de goeie frequentie en luisteren maar
Ze gaat een weekendje weg, en we wensen haar veel plezierquote:
Je sig. Ik ben het daar wel mee eens.quote:
Ze is al weer terug en helemaal gesloopt, shoppen in Londen is top maar damn wat is die stad groot, en wat zijn die kroegen leuk 's avondsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze gaat een weekendje weg, en we wensen haar veel plezier
Kijkt uit naar leuke cadeautjesquote:Op zondag 15 mei 2011 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is al weer terug en helemaal gesloopt, shoppen in Londen is top maar damn wat is die stad groot, en wat zijn die kroegen leuk 's avonds
Ow die 20 euro voor de tent hè?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Drie mensen hebben betaald, nog één dag te gaan![]()
(met uitzondering voor de uitzonderingen)
haha, ik zag je post nietquote:Op maandag 16 mei 2011 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Drie mensen hebben betaald, nog één dag te gaan![]()
(met uitzondering voor de uitzonderingen)
Slaakt ook diepe zuchtquote:Op maandag 16 mei 2011 17:45 schreef remlof het volgende:
Teun? PM me nog eens hoeveel knaken je moet hebben en waarheen het moet
Ja, alleen in deze zit nog geen deuk.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:46 schreef Kally het volgende:
Mijn god is die BBQ de heilige graal, al die ophef erover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat jij vindt is een realiteit
Ajaxquote:Op maandag 16 mei 2011 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, alleen in deze zit nog geen deuk.
Zoals in die van Ajax
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:49 schreef BobdeStreamer het volgende:
Bobo betaalt niet
Check.... je hebt een slaapplaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hallo big spender, doe eens vertellen over Londen. Noem daarnaast deze BBQ, anders mag het niet hierquote:
Jep, jij ook, we zitten nu met Remlof op vier. Twee anderen heb ik een regeling mee, dat maakt zes.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:51 schreef Soury het volgende:
Die van mij ook ontvangen. Ik schrok van die drie
Wat moet ik vertellen, het was geweldig, ik ben straatarm nu (nee valt mee) heb echt kilometers afgelegd (en niet voor een BBQ, zo ik heb de BBQ vernoemd nu).quote:Op maandag 16 mei 2011 17:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hallo big spender, doe eens vertellen over Londen. Noem daarnaast deze BBQ, anders mag het niet hier
Doe maar achterinquote:Op maandag 16 mei 2011 17:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, welke plek heb gereserveerd, bij de ingang of achterin
Wat heb je voor leuks gekocht? En het dat schiedammer steenkool engels nog wat op kunnen kalefateren?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen, het was geweldig, ik ben straatarm nu (nee valt mee) heb echt kilometers afgelegd (en niet voor een BBQ, zo ik heb de BBQ vernoemd nu).
Whehehehe, ik heb met Engels geen moeitequote:Op maandag 16 mei 2011 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat heb je voor leuks gekocht? En het dat schiedammer steenkool engels nog wat op kunnen kalefateren?
Jurkjesquote:Op maandag 16 mei 2011 18:02 schreef Kally het volgende:
Ik heb een schattig jurkje gekocht, wat truitjes en schoenen, en dat was het
Ja wat hebben we er dan aanquote:Op maandag 16 mei 2011 18:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nog een BBQ gast extra, een oud collega, ik zou het rustig een vriend kunnen noemen. Michiel is de naam ongeveer 38 en hij ziet er lekker uit (dat laatste voor de dames)
Edit: hij blijft niet slapen, dat dan weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |