Een muis zijn is al genoegquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan mag je ook een groene smurf zijn, of een zwarte. Ik ben heul niet zo moeilijk.
Ian en ik gaan schelden op sommige nummers, dat is een geschreven regel, mag die in de OP?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef Soury het volgende:
Hidiho rijdt met mij mee. Nog één plekje over !!![ afbeelding ]
En handig voor het sjouwen van de boodschappen.quote:
hahahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
En handig voor het sjouwen van de boodschappen.
Dat mag, maar ik kan er niet bijquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ian en ik gaan schelden op sommige nummers, dat is een geschreven regel, mag die in de OP?
Gaat ie akkoord met de prijs dan? Ik heb nog geen reactie van hem ontvangenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef Soury het volgende:
Hidiho rijdt met mij mee. Nog één plekje over !!![ afbeelding ]
En Bob en ik gaan Saskia en Serge luidkeels meezingenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ian en ik gaan schelden op sommige nummers, dat is een geschreven regel, mag die in de OP?
Oh van mij ook niet volgens mij. Maar bij deze. Ik denk het wel hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gaat ie akkoord met de prijs dan? Ik heb nog geen reactie van hem ontvangen
Dan is het toch nog een beetje een vraagteken. Zo ook bij WJ al kan ik daar eigenlijk wel een uitroepteken achter plaatsen. Die komt denk denk ik wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh van mij ook niet volgens mij. Maar bij deze. Ik denk het wel hoor
Speciaal gevraagd naar:quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
Doe maar Teun. Is dat ding waterdicht trouwens? Het kan ook kutweer zijn hè?
Doen !! en is het niet handig dat we geld overmaken iig voor jou kosten. De randdingetjes zijn iid 5 euro pp ofzo. Dan is dat geregeld, de rest komt welquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan is het toch nog een beetje een vraagteken. Zo ook bij WJ al kan ik daar eigenlijk wel een uitroepteken achter plaatsen. Die komt denk denk ik wel.
Morgen dan maar de tent alvast reserveren? Ook al omdat ze aangaven om dat tijdig te doen
Inmiddels gedaan. Vandaag of morgen krijgen jullie een PM met rekeningnummer en nadere gegevens en om voorlopig enkel de kosten voor die tent en toebehoren over te maken. De rest kan tot drie weken voor de BBQquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Doen !! en is het niet handig dat we geld overmaken iig voor jou kosten. De randdingetjes zijn iid 5 euro pp ofzo. Dan is dat geregeld, de rest komt wel
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Inmiddels gedaan. Vandaag of morgen krijgen jullie een PM met rekeningnummer en nadere gegevens en om voorlopig enkel de kosten voor die tent en toebehoren over te maken. De rest kan tot drie weken voor de BBQ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |