Je kent ons toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben niet saai ja stilletjes eerst eens even kijken met wie ik allemaal te maken krijg
nou zal dan heel eerlijk wezen, vind het dood en dood eng echt meen ik, had de eerste 2 dagen ook echt buikpijn bij het idee van in een tent slapen enzo, maar heb er ook onwijs veel zin in om jullie in het echt eens te zienquote:
Wat is daar nou eng aan, iedereen is in het echt net zo debiel als hier.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou zal dan heel eerlijk wezen, vind het dood en dood eng echt meen ik, had de eerste 2 dagen ook echt buikpijn bij het idee van in een tent slapen enzo, maar heb er ook onwijs veel zin in om jullie in het echt eens te zien
Nee ook niet, ik ben heel stil enzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Behalve Kally, die is voornamelijk gezelly.
weet ik ook wel maar toch, straks ziet iedereen me denkt huh daar is dat ouwe wijf en ze is in het echt nog stommer dan in de sc. ja weet het maar vind het gewoon eng. maar komen doe ik want dat zeg ik denk dat ik veel lol met jullie zal beleven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is daar nou eng aan, iedereen is in het echt net zo debiel als hier.
Komt goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik ook wel maar toch, straks ziet iedereen me denkt huh daar is dat ouwe wijf en ze is in het echt nog stommer dan in de sc. ja weet het maar vind het gewoon eng. maar komen doe ik want dat zeg ik denk dat ik veel lol met jullie zal beleven.
Je gelooft toch niet dat ik stil ben he?quote:
Whehehehehe, wel heel verlegen enzoquote:
Ik ben altijd in een waas dus komt helemaal goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb vrouwen gewoon het liefst aangeschoten, dan ben ik grappiger.
En ziek ervan dat hij niks kon zeggen op sommige momentenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Die arme Teun moet straks al die kutopmerkingen teruglezen.
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
En ziek ervan dat hij niks kon zeggen op sommige momenten
Je mag googlen op mijn telefoon, en ik praat niet duurquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef Toverheks het volgende:
zoals ik hier ben, ben ik in het echt ook, en oke ik snap niet alles maar ik zal op de BBQ gewoon net doen of ik wel alles snap enzo als jullie maar geen dure woorden gaan zeggen, zoals vanmorgen hautaine of zoiets want ik kan moeilijk bij Teun op google gaan zitten googlen
vraag gewoon of het in gewoon nederlands kan en anders wil ik uitgebreide uitlegquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Je mag googlen op mijn telefoon, en ik praat niet duur
En als ze irritant doen, gewoon slaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vraag gewoon of het in gewoon nederlands kan en anders wil ik uitgebreide uitleg
Alhoewel WJ kan best dure woorden gebruiken, Remlof ook welquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vraag gewoon of het in gewoon nederlands kan en anders wil ik uitgebreide uitleg
huh oh god zie je nu wel, wordt er nu al nerveus van ik verschuil me achter jouquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Alhoewel WJ kan best dure woorden gebruiken, Remlof ook wel
Komt ook helemaal goed, WJ krijg je kramp van in je kaken en Remlof is sowieso knettergek dus geen zorgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh oh god zie je nu wel, wordt er nu al nerveus van ik verschuil me achter jou![]()
nee hoor laat het allemaal over me heen komen heb er echt zin in
hahahhaa maar ik ben nog gekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt ook helemaal goed, WJ krijg je kramp van in je kaken en Remlof is sowieso knettergek dus geen zorgen
quote:
Niet waar, ik ben volstrekt normaalquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is daar nou eng aan, iedereen is in het echt net zo debiel als hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |