Je kent ons toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben niet saai ja stilletjes eerst eens even kijken met wie ik allemaal te maken krijg
nou zal dan heel eerlijk wezen, vind het dood en dood eng echt meen ik, had de eerste 2 dagen ook echt buikpijn bij het idee van in een tent slapen enzo, maar heb er ook onwijs veel zin in om jullie in het echt eens te zienquote:
Wat is daar nou eng aan, iedereen is in het echt net zo debiel als hier.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou zal dan heel eerlijk wezen, vind het dood en dood eng echt meen ik, had de eerste 2 dagen ook echt buikpijn bij het idee van in een tent slapen enzo, maar heb er ook onwijs veel zin in om jullie in het echt eens te zien
Nee ook niet, ik ben heel stil enzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Behalve Kally, die is voornamelijk gezelly.
weet ik ook wel maar toch, straks ziet iedereen me denkt huh daar is dat ouwe wijf en ze is in het echt nog stommer dan in de sc. ja weet het maar vind het gewoon eng. maar komen doe ik want dat zeg ik denk dat ik veel lol met jullie zal beleven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is daar nou eng aan, iedereen is in het echt net zo debiel als hier.
Komt goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik ook wel maar toch, straks ziet iedereen me denkt huh daar is dat ouwe wijf en ze is in het echt nog stommer dan in de sc. ja weet het maar vind het gewoon eng. maar komen doe ik want dat zeg ik denk dat ik veel lol met jullie zal beleven.
Je gelooft toch niet dat ik stil ben he?quote:
Whehehehehe, wel heel verlegen enzoquote:
Ik ben altijd in een waas dus komt helemaal goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb vrouwen gewoon het liefst aangeschoten, dan ben ik grappiger.
En ziek ervan dat hij niks kon zeggen op sommige momentenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Die arme Teun moet straks al die kutopmerkingen teruglezen.
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
En ziek ervan dat hij niks kon zeggen op sommige momenten
Je mag googlen op mijn telefoon, en ik praat niet duurquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef Toverheks het volgende:
zoals ik hier ben, ben ik in het echt ook, en oke ik snap niet alles maar ik zal op de BBQ gewoon net doen of ik wel alles snap enzo als jullie maar geen dure woorden gaan zeggen, zoals vanmorgen hautaine of zoiets want ik kan moeilijk bij Teun op google gaan zitten googlen
vraag gewoon of het in gewoon nederlands kan en anders wil ik uitgebreide uitlegquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Je mag googlen op mijn telefoon, en ik praat niet duur
En als ze irritant doen, gewoon slaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vraag gewoon of het in gewoon nederlands kan en anders wil ik uitgebreide uitleg
Alhoewel WJ kan best dure woorden gebruiken, Remlof ook welquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vraag gewoon of het in gewoon nederlands kan en anders wil ik uitgebreide uitleg
huh oh god zie je nu wel, wordt er nu al nerveus van ik verschuil me achter jouquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Alhoewel WJ kan best dure woorden gebruiken, Remlof ook wel
Komt ook helemaal goed, WJ krijg je kramp van in je kaken en Remlof is sowieso knettergek dus geen zorgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh oh god zie je nu wel, wordt er nu al nerveus van ik verschuil me achter jou![]()
nee hoor laat het allemaal over me heen komen heb er echt zin in
hahahhaa maar ik ben nog gekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt ook helemaal goed, WJ krijg je kramp van in je kaken en Remlof is sowieso knettergek dus geen zorgen
quote:
Niet waar, ik ben volstrekt normaalquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is daar nou eng aan, iedereen is in het echt net zo debiel als hier.
In welk parallel universum?quote:
Heeft ie geen moeite mee. Zit al te kijken voor last-minutes dat weekendquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Die arme Teun moet straks al die kutopmerkingen teruglezen.
Weet ik tochquote:
Wees nou maar blij dat het aanslaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heeft ie geen moeite mee. Zit al te kijken voor last-minutes dat weekend
Laat thuis, fietsen, voerbak vullen en leeg eten, douchen maar hij zit nu eindelijk met een mok koffie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:45 schreef remlof het volgende:
Waar is Teun trouwens, is ie de BBQ vast aan het oefenen?
Zo slim is hij nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die test op het moment de bediening, als hij slim is.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit me ineens af te vragen...
Dat plaatje van die nakende bedienmevrouw staat er gewoon tussen... Dus hoe betrouwbaar is de rest van de plaatjes dan? Straks moeten we met z'n allen in een koepeltentje op één Aldi-luchtbed
Het is jullie feestje, mij maak je er niet extreem blijer mee. Natuurlijk vind ik het leuk, maar ik sta er redelijk neutraal in hoor. Eigenlijk hoefde ik alleen Remlof, Kally en WJ te zien, maar om de kosten te delen vond ik het wel handig als er wat meer kwamenquote:
Ik zit toch náást je, wat zeik je nou?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
Over die bediening, das wel discriminatie he, waarom geen lekkere barkeeper?
Misschien is alleen die dame er welquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit me ineens af te vragen...
Dat plaatje van die nakende bedienmevrouw staat er gewoon tussen... Dus hoe betrouwbaar is de rest van de plaatjes dan? Straks moeten we met z'n allen in een koepeltentje op één Aldi-luchtbed
Fucking bullshit, je bent gewoon bang om je gevoelens voor ons te showen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is jullie feestje, mij maak je er niet extreem blijer mee. Natuurlijk vind ik het leuk, maar ik sta er redelijk neutraal in hoor. Eigenlijk hoefde ik alleen Remlof, Kally en WJ te zien, maar om de kosten te delen vond ik het wel handig als er wat meer kwamen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is jullie feestje, mij maak je er niet extreem blijer mee. Natuurlijk vind ik het leuk, maar ik sta er redelijk neutraal in hoor. Eigenlijk hoefde ik alleen Remlof, Kally en WJ te zien, maar om de kosten te delen vond ik het wel handig als er wat meer kwamen
O jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit toch náást je, wat zeik je nou?
Maar dat is omdat wij er de vorige keer al waren, dus de volgende keer wil je iedereen zien die deze keer komtquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, ik ben een open boek, zowel hier als in real. Komt in real alleen wat anders over als je mijn dikke smoelwerk erbij ziet. Wat zei Pietje ook alweer? Dikke harsens was het geloof ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucking bullshit, je bent gewoon bang om je gevoelens voor ons te showen.
Laten we samen één ding afspreken, er komt die avond en nacht helemaal niemand. Geen gesquirt op mijn gras en al helemaal geen spermatozoïdenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat is omdat wij er de vorige keer al waren, dus de volgende keer wil je iedereen zien die deze keer komt
Klopt wel, dan hoor je hoe je het zegtquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, ik ben een open boek, zowel hier als in real. Komt in real alleen wat anders over als je mijn dikke smoelwerk erbij ziet. Wat zei Pietje ook alweer? Dikke harsens was het geloof ik
Niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laten we samen één ding afspreken, er komt die avond en nacht helemaal niemand. Geen gesquirt op mijn gras en al helemaal geen spermatozoïden
O nee alleen tegen bomen aanzeiken hequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laten we samen één ding afspreken, er komt die avond en nacht helemaal niemand. Geen gesquirt op mijn gras en al helemaal geen spermatozoïden
Je kan me wegdragen als er straks vijf lekker wijven in je boxer willen en jij dan niet mag omdat je nu deze regel maakt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In principe ben ik hartstikke mild. Sta altijd brandjes te blussen. Vorige keer ook met die enorme twist tussen Remlof en WJ, dan spring ik er tussen hè.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In principe ben ik hartstikke mild. Sta altijd brandjes te blussen. Vorige keer ook met die enorme twist tussen Remlof en WJ, dan spring ik er tussen hè.
Ik draag nooit een boxerquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan me wegdragen als er straks vijf lekker wijven in je boxer willen en jij dan niet mag omdat je nu deze regel maakt.
Die post toch sowieso redelijk weinig hier, de laatste tijd?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoor niets van Heidi, is die overuren aan het draaien om dat geld bij elkaar te scharrelen?
En in mijn Ka'tjequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die durft nog niet toe te geven dat hij niets liever wil dan met ons in een tentje.
Pietje gaat het straks rekentechnisch weer handig maken. Komt ie voor een uurtje of zo, wil ie twee hamburgers en één biertje afrekenenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die durft nog niet toe te geven dat hij niets liever wil dan met ons in een tentje.
Zie TTquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef mootie het volgende:
Even een samenvatting van het laatste uur?
Bedieningquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef mootie het volgende:
Even een samenvatting van het laatste uur?
Ze zegt dat er een rammel in zitquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie wil d'r nou niet in Kally's Ka'tje!?
Als ik die dan nog heb, hij maakt herriequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik las heul iets andersquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog erger gewordenquote:
Nee, het zijn de kleppen en nu ratelt er weer watquote:
Is het een automaat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:34 schreef mootie het volgende:
Mijn auto schakelt een beetje raar, of het ligt aan mij
Enjoy the clubquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon lomp ben geworden.
Correctiequote:
Nick en Simon, hebben een programma op 3 dat ze naar America gaan, maar het is verrassend grappigquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie zijn dat? Ik zit krabvissen te kijken
ff kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nick en Simon, hebben een programma op 3 dat ze naar America gaan, maar het is verrassend grappig
Belt die ene een contact op daar, krijgt hij te horen o die is 5 jaar geleden overledenquote:
Je dinnetje vind het ook leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Belt die ene een contact op daar, krijgt hij te horen o die is 5 jaar geleden overleden
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Joh, ik ben een open boek, zowel hier als in real. Komt in real alleen wat anders over als je mijn dikke smoelwerk erbij ziet. Wat zei Pietje ook alweer? Dikke harsens was het geloof ik
dudequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje gaat het straks rekentechnisch weer handig maken. Komt ie voor een uurtje of zo, wil ie twee hamburgers en één biertje afrekenen
oh dus ik ben gewoon opvullingquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben ook gekwetst.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dus ik ben gewoon opvullingje wilde me dus in het echt niet eens ontmoeten, nou lekker dan
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dus ik ben gewoon opvullingje wilde me dus in het echt niet eens ontmoeten, nou lekker dan
Ik dacht dat er niemand mocht komen!?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik maak het weer goed met je, je mag vijf uur eerder komen dan de rest
oh op die manier, schrok al, nou dan zet ik voor jou smorgens een lekker bakkie koffie.....heb je senseo of zo een ordinair koffiezetapparaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik zit te fucken Heksje. Heb een kutdag gehad, dan heb ik dat soms
Zolang het maar niet op het gras isquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat er niemand mocht komen!?
Dat lees ik nergensquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat er niemand mocht komen!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |