Komt ook helemaal goed, WJ krijg je kramp van in je kaken en Remlof is sowieso knettergek dus geen zorgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh oh god zie je nu wel, wordt er nu al nerveus van ik verschuil me achter jou![]()
nee hoor laat het allemaal over me heen komen heb er echt zin in
hahahhaa maar ik ben nog gekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt ook helemaal goed, WJ krijg je kramp van in je kaken en Remlof is sowieso knettergek dus geen zorgen
quote:
Niet waar, ik ben volstrekt normaalquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is daar nou eng aan, iedereen is in het echt net zo debiel als hier.
In welk parallel universum?quote:
Heeft ie geen moeite mee. Zit al te kijken voor last-minutes dat weekendquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Die arme Teun moet straks al die kutopmerkingen teruglezen.
Weet ik tochquote:
Wees nou maar blij dat het aanslaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heeft ie geen moeite mee. Zit al te kijken voor last-minutes dat weekend
Laat thuis, fietsen, voerbak vullen en leeg eten, douchen maar hij zit nu eindelijk met een mok koffie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:45 schreef remlof het volgende:
Waar is Teun trouwens, is ie de BBQ vast aan het oefenen?
Zo slim is hij nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die test op het moment de bediening, als hij slim is.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit me ineens af te vragen...
Dat plaatje van die nakende bedienmevrouw staat er gewoon tussen... Dus hoe betrouwbaar is de rest van de plaatjes dan? Straks moeten we met z'n allen in een koepeltentje op één Aldi-luchtbed
Het is jullie feestje, mij maak je er niet extreem blijer mee. Natuurlijk vind ik het leuk, maar ik sta er redelijk neutraal in hoor. Eigenlijk hoefde ik alleen Remlof, Kally en WJ te zien, maar om de kosten te delen vond ik het wel handig als er wat meer kwamenquote:
Ik zit toch náást je, wat zeik je nou?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
Over die bediening, das wel discriminatie he, waarom geen lekkere barkeeper?
Misschien is alleen die dame er welquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit me ineens af te vragen...
Dat plaatje van die nakende bedienmevrouw staat er gewoon tussen... Dus hoe betrouwbaar is de rest van de plaatjes dan? Straks moeten we met z'n allen in een koepeltentje op één Aldi-luchtbed
Fucking bullshit, je bent gewoon bang om je gevoelens voor ons te showen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is jullie feestje, mij maak je er niet extreem blijer mee. Natuurlijk vind ik het leuk, maar ik sta er redelijk neutraal in hoor. Eigenlijk hoefde ik alleen Remlof, Kally en WJ te zien, maar om de kosten te delen vond ik het wel handig als er wat meer kwamen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is jullie feestje, mij maak je er niet extreem blijer mee. Natuurlijk vind ik het leuk, maar ik sta er redelijk neutraal in hoor. Eigenlijk hoefde ik alleen Remlof, Kally en WJ te zien, maar om de kosten te delen vond ik het wel handig als er wat meer kwamen
O jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit toch náást je, wat zeik je nou?
Maar dat is omdat wij er de vorige keer al waren, dus de volgende keer wil je iedereen zien die deze keer komtquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, ik ben een open boek, zowel hier als in real. Komt in real alleen wat anders over als je mijn dikke smoelwerk erbij ziet. Wat zei Pietje ook alweer? Dikke harsens was het geloof ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucking bullshit, je bent gewoon bang om je gevoelens voor ons te showen.
Laten we samen één ding afspreken, er komt die avond en nacht helemaal niemand. Geen gesquirt op mijn gras en al helemaal geen spermatozoïdenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat is omdat wij er de vorige keer al waren, dus de volgende keer wil je iedereen zien die deze keer komt
Klopt wel, dan hoor je hoe je het zegtquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, ik ben een open boek, zowel hier als in real. Komt in real alleen wat anders over als je mijn dikke smoelwerk erbij ziet. Wat zei Pietje ook alweer? Dikke harsens was het geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |