SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Was toch net het topic vol toen dat nummer met die geweldige bass kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:11 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet je nou niet met zo'n geweldige blender?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Dat is helemaal van nuquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:11 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet je nou niet met zo'n geweldige blender?geef maar toe, je wilt er stiekem ook een!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Moet ik wel eerst m'n rijbewijs halenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
geef maar toe, je wilt er stiekem ook een!
Noemen ze die darkrooms in studentenhuizen tegenwoordig zo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:14 schreef Yonjuuni het volgende:
Elian probeert mensen mee de onderwereld in te slepen.
En Brinta.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja, en nu mocht ie alleen maar diksap drinken
pap moet altijd zonder suikerquote:
trollololquote:
gewoon met melkquote:
Bon chef!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:17 schreef Drassss het volgende:
We gaan niet haten op elkaar hier he, daar zijn we te gemoedelijk voor![]()
Goed chefquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:17 schreef Drassss het volgende:
We gaan niet haten op elkaar hier he, daar zijn we te gemoedelijk voor![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Noemen ze die darkrooms in studentenhuizen tegenwoordig zo?
"The other white powder"quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:25 schreef Djokotron het volgende:
witte goud? Gaan ze de eckte coca cola maken ja?
scherpquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:25 schreef Drassss het volgende:
Metaal is wel een ijzersterke combinatie!
dat is zijn kenmerk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:27 schreef Djokotron het volgende:
Vind mark zo kamper met zijn petje. Doe dat ding toch af man
Het wordt tijd dat Ron Blauw even langs komt er er wat van zegtquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:27 schreef Djokotron het volgende:
das mijn style jonge, ben een wiggerquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:27 schreef Djokotron het volgende:
wordt het dan wel grappig?quote:
Ricard liever. 1:1 dan maarquote:
quote:
Enkel om haar eigen grapquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Alsof ze een asperge horizontaal in haar mond heeft ja, maar die wel geknakt is naar beneden.
H4TUH IS V3RL4TUHHHquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:32 schreef Dekatria het volgende:
Smurfebossoe? Ey spang, je gaat die Topchef niet klare zo jonge
Daar staat de doodstraf op!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat zou Europees verboden moeten worden!
Erg christelijk, blijft bij z'n rootsquote:
denk het ook. Al hadden ze wel het asperge gerecht erg goed (groepje elian)quote:
tof hequote:Op woensdag 11 mei 2011 19:35 schreef wonderer het volgende:
Wat een schatje is Kraan ook, he...(Paul de Leeuw gekeken). ZOveel liefde voor het vak. Mooi.
Ik zweer die Elian gaat loesoe, hij gaat keihard gesniperd worden jeweetochquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:36 schreef Djokotron het volgende:
Elian al zo ricarrrd, heul geen fristi vandag?
Beter die wiggert met dat koorknaapje samen, tan2 hard lachen wolla.
Positief blijven hequote:Op woensdag 11 mei 2011 19:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
en toch vrees ik dat hij er om een lullig foutje uit gaat vliegen
Neeeequote:Op woensdag 11 mei 2011 19:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Goh wie zou jou favoriet zijnquote:
Ga nou niet de goden verzoekenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik vrees toch het Ibrahim effectquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ga nou niet de goden verzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel pruimenbomen daar denk ik..quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:39 schreef Dekatria het volgende:
Ik moet nu ineens denken aan het smulbos.
Het smurfenbos is een reservaat voor Stephanies?
quote:
Ze is een nicht van Gargamel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:39 schreef Dekatria het volgende:
Ik moet nu ineens denken aan het smulbos.
Het smurfenbos is een reservaat voor Stephanies?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik vrees toch het Ibrahim effectWaarom las ik die spoiler, waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roos wat doe je ons aanquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom las ik die spoiler, waarom?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik vrees toch het Ibrahim effectLink?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Ik begin intense haat te krijgenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:43 schreef Dekatria het volgende:
Elian moet Carglass bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is flauw he
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:
Niet zo vreemd hoor, hij heeft gewoon te lang doorgereden.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:44 schreef roos85 het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwarte Piet is uit!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet zo vreemd hoor, hij heeft gewoon te lang doorgereden.Waarom moet ik toch weer elke keer lachen als ik die blender zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
astuquote:
Twitter is een deur verderopquote:
Ik ben toch meer gediend van een lamsburger!quote:
Ook opzij als een echte wigger?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:47 schreef Frag_adder het volgende:
petje kan zowel naar voren als naar achter
ik denk het ook, niets geproefd en zoquote:
stressquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:50 schreef Tim86 het volgende:
Waarom dekt hij de pan niet af om sneller door te garen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ook even Youp's twitterpagina aan het doorspitten.Zwarte Piet is uit!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:52 schreef hexje het volgende:
[..]Waarom blijf ik die spoilers nou lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je bent te nieuwsgierig!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom blijf ik die spoilers nou lezen![]()
quote:
visburger met tomatensausquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:53 schreef Drassss het volgende:
Ho had even telefoon. Wat maken ze? Lamsburger?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:53 schreef Dekatria het volgende:
Spoilers mogen alleen als ze nuttig zijndie van mij was kei nuttigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ja.quote:
Daar moet toch wel een gifje van komenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:55 schreef Tim86 het volgende:
haha mooi hoe iedereen achter Elian tegelijk een facepalm deed
Uhuhquote:
Ditquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:56 schreef Yonjuuni het volgende:
Jammer dat we onze antagonist kwijt gaan raken.
Hihiquote:
Elian kreeg een anderequote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
De Elian Express komt naar je toe deze zomer!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Godverquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
dat issie zekerquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef Djokotron het volgende:
Wat een jankerd en een balletje. Een jankballetje die elian
Het is in 2 weken opgenomen maar het wordt in 3 weken uitgezonden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:57 schreef Tim86 het volgende:
Wel opvallend dat ze allemaal zo erg klagen over vermoeidheid..dat krijg je als kijker toch niet echt mee..
Dat is wel gaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is in 2 weken opgenomen maar het wordt in 3 weken uitgezonden.
Volgens mij nemen ze 2 afleveringen per dag op in de studio.
Overigens valt er op Twitter ook te zien wie er nog meer uitgaan, niet alleen die hier al genoemd zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
ik ben het zowaar met je eensquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:40 schreef padlarf het volgende:
Ik ben ook voor een gifje van die muur van facepalms
Ho, ho, ho! Dat gaat zomaar niet!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef Take_A_Picture het volgende:
En dat gifje moet dan wel in de OP!
Ik ook!!! Heb de aflevering net gezien, dat moet een mooi gifje worden!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:40 schreef padlarf het volgende:
Ik ben ook voor een gifje van die muur van facepalms
koekoff dus aan het eindequote:
hahaha coolste gifje van deze reeksquote:
't was dan ook de mooiste actie tot nu toe: Elian eruit..quote:
En daarom ben ik er dan ook voor dat ie in de OP moet. Ten eerste is het een briljant gifje, ten tweede was het geweldig dat Elian rausss is!quote:
Godver, schiet ik me toch in de lach tijdens collegequote:
Paul jongen, je moet geld gaan vragenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef roos85 het volgende:
Eelco gif:
Aflevering 45 tijd: 41:39 tot 41:41/41:42
Eelco hoort dan dat hij voor de 2de keer de beste was, en naar de finale gaat
Ik ga denk ik maar eens een fonds oprichten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:36 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Paul jongen, je moet geld gaan vragen
Ja, die gif moet absoluut in de OP!quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
En daarom ben ik er dan ook voor dat ie in de OP moet. Ten eerste is het een briljant gifje, ten tweede was het geweldig dat Elian rausss is!
Kijk dat is een goeiequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar eens een fonds oprichten.
Alstublieftquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef roos85 het volgende:
Eelco gif:
Aflevering 45 tijd: 41:39 tot 41:41/41:42
Eelco hoort dan dat hij voor de 2de keer de beste was, en naar de finale gaat
Die hield zich helemaal vast aan Youp enzoquote:
Jammer dat ze er doorheen praten anders had ik het misschien met midomi kunnen achterhalen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:18 schreef Navelpluis1 het volgende:
waar is dat lekkere duistere muziekje ook alweer van, wat ze altijd op het einde laten horen bij de vrijdag afleveringen van de voorrondes?
bv hier. http://www.rtl.nl/xl/#/u/929c01ee-0044-3259-8d78-b8b12fba10ee/ bij 42:40 en 43:20
ik zat ook al met m'n shazam en soundhound te klooien hahaquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jammer dat ze er doorheen praten anders had ik het misschien met midomi kunnen achterhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |