Het was eigenlijk een simpele ja of nee vraagquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op een forum kun je nauwelijks objectief zijn aangezien iedereen zijn mening rond post. In meer serieuze subforums moet het wel mogelijk zijn om objectief te zijn. Bij WGR bijvoorbeeld gaat het meestal om feiten.
Daarnaast heb ik niet gezegd dat ik objectief op fok ben geweest of het altijd zal zijn, maar zei ik wel dat ik het (nu) probeer om objectief te zijn.
GODVERDOMME.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een simpele ja of nee vraag
Sorry..nu zal ik weer van je houden alsof je mijn cavia bentquote:
De grote vraag is dan hoeveel houd jij van je cavia en of je een cavia hebt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry..nu zal ik weer van je houden alsof je mijn cavia bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg hier de kriebels van![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef Flippiee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg hier de kriebels van
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg hier de kriebels van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg hier de kriebels vanIedereen.
Ik had vroeger een cavia en daar hield ik er veel van.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De grote vraag is dan hoeveel houd jij van je cavia en of je een cavia hebt?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Niks aardbeien.Je hebt gewoon zitten vingeren terwijl je ongesteld bent.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Onee, toch niet. Ik dacht dat je er aambeien stond. Sorry verkeerd gelezen.
Das wel liefquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had vroeger een cavia en daar hield ik er veel van.
Daar ben ik blij om welquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu weet je dan eindelijk hoe ik over je denk
Forever alone!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik plaats een reactie in mn eigen fobo.
Nu wacht ik rustig op een gewenste reactiequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om welEindelijk zekerheid
Dat ik altijd al net zoveel van jou heb gehouden als dat jij nu eindelijk toegeeft over mij?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu wacht ik rustig op een gewenste reactie
Maar mijn liefde voor mijn cavia kan ik niet uitdrukken in woorden. Dus ik weet niet of jij je wel realiseert hoeveel je voor mij betekent.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ik altijd al net zoveel van jou heb gehouden als dat jij nu eindelijk toegeeft over mij?
Wat 'n anticlimax.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet even eten wel, normaal meld ik dit niet maar uitzondering.
Wat ga je eten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet even eten wel, normaal meld ik dit niet maar uitzondering.
Dat weet ik inderdaad nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar mijn liefde voor mijn cavia kan ik niet uitdrukken in woorden. Dus ik weet niet of jij je wel realiseert hoeveel je voor mij betekent.
Macaroniquote:
Bloempje, lekker ding!quote:
Sletje van mequote:
hihi schaam je maar hoor, mooierd.quote:
HEIL!quote:
Dit zal dan op een fysieke manier moeten gebeurenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik inderdaad niethoe ga je dat dan duidelijker maken
Hoi Bloempjequote:
QFTquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als quoten op mobiel makkelijk was dan zou ik jullie quoten en hoi terug zeggen
quote:
Yoquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
Quote een voor een en kopieer plak. Even oefenen en je bent in no time een pro.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef Furdinand het volgende:
jammer dat het geshopt isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
je vergeet behalve Furdinand te zeggen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoi allemaal die hier nu ook zijnnnn.
Zet maar op je lijstje, dan kunnen we misschien je lijstje in 1x afgaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit zal dan op een fysieke manier moeten gebeuren
Klinkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoi allemaal die hier nu ook zijnnnn.
lijstje? waar?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zet maar op je lijstje, dan kunnen we misschien je lijstje in 1x afgaan
Shoarmaquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:54 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ah dat zakt wel weerwat heb je gegeten?
moeilijk te zeggen bij zo'n klein plaatje. maar de canon lens op de hand van die linker negert lijkt raar en bij die rechter zie je een rare waas rond het geweer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:53 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja? ik dacht al. hier klopt iets niet.
Ik heb medelijdenquote:
werd er daadwerkelijk eenn baksteen op je voet gegooit? dat kan het gevoel verklarenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Shoarma
En ik wil hardlopen, maar ik ging rennen voor de metro vanmiddag en toen voelde het alsof er een baksteen op m'n voet gegooid werdMisschien maar niet doen.
Nee, dan zou ik weten waar het vandaan kwam. Maar ik was eergister aan het hardlopen en sinds toen doet m'n voet zeerquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:56 schreef Furdinand het volgende:
[..]
werd er daadwerkelijk eenn baksteen op je voet gegooit? dat kan het gevoel verklaren
Het lijstje met dat ik alles doe wat Bobje wil. En Bobje zou een lijstje maken met wat Bobje wil.quote:
Kusje op.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik weten waar het vandaan kwam. Maar ik was eergister aan het hardlopen en sinds toen doet m'n voet zeer
heb je het wel langzaam opgebouwd? als je te vroeg te veel doet kan je geblesseert raken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik weten waar het vandaan kwam. Maar ik was eergister aan het hardlopen en sinds toen doet m'n voet zeer
Shit..lijstje helemaal vergetenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zet maar op je lijstje, dan kunnen we misschien je lijstje in 1x afgaan
Jawel hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
heb je het wel langzaam opgebouwd? als je te vroeg te veel doet kan je geblesseert raken.
Dan moet/ga ik mee naar Engeland.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Shit..lijstje helemaal vergetenWat nou als ik op het lijstje zet dat je mee moet naar Engeland?
Doei?quote:
Ik kan niet tegen kietelen hoorquote:
Mazzel wel, dan heb ik ook zomervakantiequote:Op woensdag 11 mei 2011 19:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Houd de eerste week van juni maar vrij dan
nou vraag eensquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:59 schreef Furdinand het volgende:
ben je mij nog steeds aan het negeren klinker? zo niet wil ik iets aan je vragen.
Owh, das niet zo lief.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen kietelen hoordan ga ik schoppen.
En terecht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:01 schreef Ragboer het volgende:
Onze vriend So_Surreal_Baby heeft een maandban.![]()
![]()
![]()
Door die foto van vanmiddag?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:01 schreef Ragboer het volgende:
Onze vriend So_Surreal_Baby heeft een maandban.![]()
![]()
![]()
Nee sorry welquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou vraag eens
[..]
Owh, das niet zo lief.
[..]
En terecht.
Ik vermoed het...quote:
Denk dat we 29 mei vertrekkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mazzel wel, dan heb ik ook zomervakantie
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nee niks laat maar
maar goed dat je mij niet meer negeert. dat is zo ongezellig
Vanaf nu ga ik je negeren, want je deed superstom gisteren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nee niks laat maar
maar goed dat je mij niet meer negeert. dat is zo ongezellig
Nou oke. En nu?quote:
Ik weet nietquote:
Niet onder m'n voeten kietelen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik je negeren, want je deed superstom gisteren.
[..]
Nou oke. En nu?
Wat heeft hij gedaan? Ik moet het weten!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij moet dingen niet zo serieus nemen gekkiequote:Op woensdag 11 mei 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom maar op, waar gaat die heenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk dat we 29 mei vertrekkenEn ook nog zin in een vakantie begin augustus?
quote:
Mij nog onzekerder maken over mn neus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan? Ik moet het weten!!
Nergens, ik kan er nergens tegenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Waar wel?
[..]
Mij nog onzekerder maken over mn neus.
Frankrijkquote:
Wat een nare jongen zegquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat voor foto's?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:05 schreef Ragboer het volgende:
Ja, So_Surreal_Baby heeft een maandban gekregen vanwege die foto van Knetterkrankjorum.
Tettenpics van KKJ.quote:
Whihi, ik ga wel in je zij prikken!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nergens, ik kan er nergens tegen
En, wat is er mis met je neus dan?
Ja, vind ik dus ook.quote:
Oh. Waarom maakt ze die in godsnaamquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:05 schreef Ragboer het volgende:
Ja, So_Surreal_Baby heeft een maandban gekregen vanwege die foto van Knetterkrankjorum.
Je liegt, dat vind jij, dat is niet zoquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whihi, ik ga wel in je zij prikken!En mijn neus is groot en lelijk.
[..]
Ja, vind ik dus ook.
Chilllquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Frankrijk [ afbeelding ]
[..]
Wat een nare jongen zeg
Dan doe ik het terugquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ja, vind ik dus ook.
Ja, geen idee. Ik begrijp dat ook niet. Vroeg of laat krijg je er gezeik mee...quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Waarom maakt ze die in godsnaamkun je verwachten dat ze hier terecht komen. Lullig van m om ze te plaatsen alsnog hoor, maar toch.
Dat dus. Nouja, dat moet ze zelf weten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik begrijp dat ook niet. Vroeg of laat krijg je er gezeik mee...
ok, Klinkerbotsing, bij deze bied ik nederig mijn oprechte excuses aan voor het ongemak dat ik jou bezorgd heb. ik was in de veronderstelling dat jij niet zo gevoelig was over deze kwestie maar het is mij nu duidelijk geworden hoezeer ik jou gekwetst heb. nogmaals mijn excuses en een kusje waar je wilt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar lieverd, jouw neus is helemaal niet groot en lelijk. Dat heeft die klootzak van een Furdinand je wijsgemaakt....quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ja, vind ik dus ook.
Ditquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
quote:
Ow, dat doe ik altijd met een vriendinquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan doe ik het terugen er ik heb bij een foto van jou nou echt serieus nog nooit gedacht: jeutje wat een enorme neus zeg. Niets mis mee
Oke, maar weet wel dat onze 'band' niet meer is wat het ooit geweest was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ok, Klinkerbotsing, bij deze bied ik nederig mijn oprechte excuses aan voor het ongemak dat ik jou bezorgd heb. ik was in de veronderstelling dat jij niet zo gevoelig was over deze kwestie maar het is mij nu duidelijk geworden hoezeer ik jou gekwetst heb. nogmaals mijn excuses en een kusje waar je wilt.
met vriendelijke groet,
Furdinand.
Ja oke, mja is voor iedereen anders.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar lieverd, jouw neus is helemaal niet groot en lelijk. Dat heeft die klootzak van een Furdinand je wijsgemaakt....
ik heb ook mijn borsten op Fok gezet maar ik heb er nog niets over gohoortquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
HEHEHEHEHEHEH! ik was niet begonnen over haar neus ik ging er alleen te lang over doorquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
Die hele kwestie over de neus van Klinkerbotsing is begonnen door die lul van een Furdinand. Klinkertje, ik vind je neusje lievv en schattig.
Pics.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik heb ook mijn borsten op Fok gezet maar ik heb er nog niets over gohoort
is hij niet, als je hem van de zijkant ziet schrik je.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
Die hele kwestie over de neus van Klinkerbotsing is begonnen door die lul van een Furdinand. Klinkertje, ik vind je neusje lievv en schattig.
Eetsmakelijkkkk.quote:
dat klopt ja. het feit dat jij mij waterhoofd genoemd hebt heeft ook zijn littekens achtergelaten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke, maar weet wel dat onze 'band' niet meer is wat het ooit geweest was.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:12 schreef sharr het volgende:
Komen jullie TC'en ik wil cams zien ipv die vaselinepot van jan
shit, dat had ik zelf ook kunnen verzinnenquote:
'Zo heet Jan toch,'quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
klinkerzusje zegt:
*wat betekent pilot? zo heet jan toch, hier staat : hele pilot examen
*bij die examens jwt
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
klinkerzusje zegt:
*wat betekent pilot? zo heet jan toch, hier staat : hele pilot examen
*bij die examens jwt
Hij was magisch geniaal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Henkie vertel eens over mijn show vanmiddagwas ie magisch of was ie geniaal ?
quote:
ik zou niet durven, ik vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Pizza dumpen voor Klinkerzusje he. [ afbeelding ]
Je moeder?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:45 schreef sharr het volgende:
Ik word er zo ziek van, elke godganse dag horen dat ik dik ben![]()
Houd je stomme bek toch eens kutwijf.
Ja, dit durf ik niet in haar gezicht te zeggen, dus doe ik het hier.
En ik heb geen dagboek.
moet je niet zo veel pizza etenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:45 schreef sharr het volgende:
En ik heb geen dagboek.
Je bent niet dik, lieverd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:45 schreef sharr het volgende:
En ik heb geen dagboek.
Hihi nouquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:46 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
moet je niet zo veel pizza eten
Hey daar!quote:
Pff, jij bent heel niet dikquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:45 schreef sharr het volgende:
En ik heb geen dagboek.
Doe ik ook altijd, nu zegt mn moeder nooit dat ik dik ben oid.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:47 schreef Henkie94 het volgende:
Gewoon tegen je ma zeggen dat zij dikker is dan jij. Kijken hoe boos ze wordt.
Hallo.quote:
Oeiquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, enkel de mensen die walgen van onzin radio [ afbeelding ]
Dat heb ik graag.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik gooi de waarheid gewoon in je gezicht [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie gewoon die titel..quote:
Dan weet je genoegquote:ONZ-Radio Marathon Held
Held en ONZ Radio in 1 zin?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zie gewoon die titel..
[..]
Dan weet je genoeg
Eigenlijk wel een beetje sneu hequote:Op woensdag 11 mei 2011 19:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zie gewoon die titel..
[..]
Dan weet je genoeg
Oh, maar je komt niet zomaar van die titel af toch ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:56 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een beetje sneu he![]()
maar dat was nog in het begin, toen het nog druk en gezellig was
Ik ken 'Popje' niet en haat gewoon (terecht) op onzin radio zoals altijdquote:
Vreemde wereld wel he.quote:
Dit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ken 'Popje' niet en haat gewoon (terecht) op onzin radio zoals altijd [ afbeelding ]
Best wel.quote:
Nee, die hou je voor altijdquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, maar je komt niet zomaar van die titel af toch ?
Hoe gaat het met Koelkast eigenlijk?
Ik wist niet dat ik een slet was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Boh, weer allemaal tevreden mensen die van mijn pasta hebben genoten![]()
Ik ga filmpje kijken met een geile slet!
Crossroads? Met Britney Spears? Geile slet inderdaad met ook nog eens puike muziekquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Boh, weer allemaal tevreden mensen die van mijn pasta hebben genoten![]()
Ik ga filmpje kijken met een geile slet!
lafjoe xoxoxo hvj wjnmk knzj jbma ntb wva wobbi (K)(L)quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
ohhhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft:$!
dejavuquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
ohhhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft:$!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dan heb ik maar 1 bal.Probeer je eens in te denken hoe dat voelt als jongen-zijnde.
Wat is er morgen klinkie?quote:
denk eens naquote:
Oh, en nu wil je me ineens niet meer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:11 schreef sharr het volgende:
Mag ik dan ook?
Zaterdag zondag maandag date met pizza alles![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:12 schreef Ragboer het volgende:
Ja hoor, pest me maar weer. Herinner me maar er weer aan dat ik alleen ben.
OW nou, sorry dat ik dat even heb gemistquote:
ok succes wel down the street kusjensquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef Ragboer het volgende:
Al die verliefde mensen en dates en stelletjes enzo. Ik ga mijzelf in mijn polsen snijden. Doei.
Knuffelquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef Ragboer het volgende:
Al die verliefde mensen en dates en stelletjes enzo. Ik ga mijzelf in mijn polsen snijden. Doei.
Je weet het hequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef Ragboer het volgende:
En PTR voor mij verkiezen?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:15 schreef n8n het volgende:
[..]
ok succes wel down the street kusjens
[ afbeelding ]
Bazenquote:
Wordt er weer een mega ARG orgie gepland?quote:
zijn er al foto's?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wordt er weer een mega ARG orgie gepland?
Al bijnaquote:
Alleen Jan en Klinker tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef Ragboer het volgende:
ohhhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft:$!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
lafjoe xoxoxo hvj wjnmk knzj jbma ntb wva wobbi (K)(L)
nu gaan alle piratenfokkers om jou heen draaienquote:
awww, arme jijquote:
Dankjequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:27 schreef dralion13 het volgende:
[..]
awww, arme jij
[ afbeelding ]
astublief
Dan stel ik ze alvast teleur, verliefd raak ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:27 schreef n8n het volgende:
[..]
nu gaan alle piratenfokkers om jou heen draaien
wie had het over verliefdheidquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan stel ik ze alvast teleur, verliefd raak ik niet
voor je punt post allesquote:
Lees maar over mij heen danquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:29 schreef PsychoTheRapist het volgende:
wie wilt er samen met mij en henk daten?
gevoelensquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarover dan, en begin niet weer over de koek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |