Het was eigenlijk een simpele ja of nee vraagquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op een forum kun je nauwelijks objectief zijn aangezien iedereen zijn mening rond post. In meer serieuze subforums moet het wel mogelijk zijn om objectief te zijn. Bij WGR bijvoorbeeld gaat het meestal om feiten.
Daarnaast heb ik niet gezegd dat ik objectief op fok ben geweest of het altijd zal zijn, maar zei ik wel dat ik het (nu) probeer om objectief te zijn.
GODVERDOMME.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een simpele ja of nee vraag
Sorry..nu zal ik weer van je houden alsof je mijn cavia bentquote:
De grote vraag is dan hoeveel houd jij van je cavia en of je een cavia hebt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry..nu zal ik weer van je houden alsof je mijn cavia bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg hier de kriebels van![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef Flippiee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg hier de kriebels van
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg hier de kriebels van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg hier de kriebels vanIedereen.
Ik had vroeger een cavia en daar hield ik er veel van.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De grote vraag is dan hoeveel houd jij van je cavia en of je een cavia hebt?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Niks aardbeien.Je hebt gewoon zitten vingeren terwijl je ongesteld bent.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Onee, toch niet. Ik dacht dat je er aambeien stond. Sorry verkeerd gelezen.
Das wel liefquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had vroeger een cavia en daar hield ik er veel van.
Daar ben ik blij om welquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu weet je dan eindelijk hoe ik over je denk
Forever alone!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik plaats een reactie in mn eigen fobo.
Nu wacht ik rustig op een gewenste reactiequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om welEindelijk zekerheid
Dat ik altijd al net zoveel van jou heb gehouden als dat jij nu eindelijk toegeeft over mij?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu wacht ik rustig op een gewenste reactie
Maar mijn liefde voor mijn cavia kan ik niet uitdrukken in woorden. Dus ik weet niet of jij je wel realiseert hoeveel je voor mij betekent.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ik altijd al net zoveel van jou heb gehouden als dat jij nu eindelijk toegeeft over mij?
Wat 'n anticlimax.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet even eten wel, normaal meld ik dit niet maar uitzondering.
Wat ga je eten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet even eten wel, normaal meld ik dit niet maar uitzondering.
Dat weet ik inderdaad nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar mijn liefde voor mijn cavia kan ik niet uitdrukken in woorden. Dus ik weet niet of jij je wel realiseert hoeveel je voor mij betekent.
Macaroniquote:
Bloempje, lekker ding!quote:
Sletje van mequote:
hihi schaam je maar hoor, mooierd.quote:
HEIL!quote:
Dit zal dan op een fysieke manier moeten gebeurenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik inderdaad niethoe ga je dat dan duidelijker maken
Hoi Bloempjequote:
QFTquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als quoten op mobiel makkelijk was dan zou ik jullie quoten en hoi terug zeggen
quote:
Yoquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
Quote een voor een en kopieer plak. Even oefenen en je bent in no time een pro.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef Furdinand het volgende:
jammer dat het geshopt isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
je vergeet behalve Furdinand te zeggen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoi allemaal die hier nu ook zijnnnn.
Zet maar op je lijstje, dan kunnen we misschien je lijstje in 1x afgaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit zal dan op een fysieke manier moeten gebeuren
Klinkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoi allemaal die hier nu ook zijnnnn.
lijstje? waar?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zet maar op je lijstje, dan kunnen we misschien je lijstje in 1x afgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |