Komt omdat die berichten voor de meeste supporters niet interessant genoeg zijn. Dit van de Open dag is wel iets wat supporters op de achterste poten zet. En zoiets heb je ook nodig om de grote massa achter je te krijgen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef Caland het volgende:
Toch jammer dat die Varkenoordgroep-berichten niet echt het gewenst effect hebben gehad mbt zondag. Ik vind dat het nu wel een keer tijd is voor wat hardere actie ten opzichte van een Jacobs en dergelijke.
Helemaal als je dan ook nog eens dit soort berichten leest.
Dat feit an sic is natuurlijk al treurig genoeg.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt omdat die berichten voor de meeste supporters niet interessant genoeg zijn. Dit van de Open dag is wel iets wat supporters op de achterste poten zet. En zoiets heb je ook nodig om de grote massa achter je te krijgen.
Dat natuurlijk wel, ja. Die discussie zullen we maar niet weer gaan oprakelen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat feit an sic is natuurlijk al treurig genoeg.
Maar oke.
LOL, alsof van der Gijp de voetbalkenner is. Ja hij zit er meestal goed in de buurt maar van Feyenoord heeft hij niet zoveel kaas gegeten, De Vrij Jupiler niveauquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dit is niet mijn winkel, vriend![]()
En De Vrij was ook niet echt sterk op rechts idd. En timing is timing waar je ook staat.
En o ja: Gijp is het met me eens![]()
En vanaf 0:28![]()
kk op zeg met die gasten wat is dit manquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef Dekatria het volgende:
En toen werd de Open Dag geschrapt.
Waar gáát dit over zeg
Uhh... Feyenoord is al jaren wegquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:09 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
LOL, alsof van der Gijp de voetbalkenner is. Ja hij zit er meestal goed in de buurt maar van Feyenoord heeft hij niet zoveel kaas gegeten, De Vrij Jupiler niveau![]()
Gelukkig heb jij niks te zeggen, dan was Feyenoord aaallaang weg
Wat lul je nou man?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Uhh... Feyenoord is al jaren weg![]()
Enne handen af van Gijp!![]()
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:28 schreef Stokstaart het volgende:
O die Opendag was een HOAX. schrok me de tyfus no
Dat dus idd. En Feyenoord hoort gewoon aan de top.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:21 schreef Sportex het volgende:
Doet al jaren niet mee aan de top, lijkt me. Van der Gijp kijkt ook voornamelijk naar de topteams in elke competitie. Van de andere teams weet 'ie niet veel van, behalve als hij weer een leuk momentje ziet van een speler tegen Twente, Ajax of PSV. Dan is hij er helemaal weg van.
Ja dit soort berichten jeweetz:quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef Dekatria het volgende:
En toen werd de Open Dag geschrapt.
Waar gáát dit over zeg
Nu Luc zal vertrekken, zal hij de kar gaan moeten spannen samen met Fer en Wijnaldum.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:17 schreef Sportex het volgende:
Zeker, al is het maar afwachten hoe hij terugkeert.
Die vertrekken ook nog welquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu Luc zal vertrekken, zal hij de kar gaan moeten spannen samen met Fer en Wijnaldum.
Zoals van Geel nu al bezig is wel ja.quote:
Heeft niks met V Geel te maken. Als ze vertrekken hebben ze die beslissing waarschijnlijk maanden geleden al gemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals van Geel nu al bezig is wel ja.
Dat wel ja, maar als hij op de plek van Fernandez komt blijft het de bankspits.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:28 schreef Sportex het volgende:
Ik vond hem daar wel een paar potten goed spelen. Een goede Cisse sowieso tien keer liever dan Fernandez, waar dan ook.
Cissé is gebrand om te laten zien wat hij in z'n mars heeft. Als je een volle seizoen aan de kant heb gezeten en je ploeggenoten meerdere keren heb zien falen, dan lijkt het me dat hij voor de volle 200% wilt inzetten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:25 schreef Caland het volgende:
Met Fernandez en eventueel die nieuwe spits zal er echter wel weinig plek zijn voor Cissé.
Ik zie nog steeds niet echt een linksbuiten in hem.
Ja langer he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Cissé is gebrand om te laten zien wat hij in z'n mars heeft. Als je een volle seizoen aan de kant heb gezeten en je ploeggenoten meerdere keren heb zien falen, dan lijkt het me dat hij voor de volle 200% wilt inzetten.
Dat was geen hoax.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja dit soort berichten jeweetz:
[..]
Maar dr was toch alweer een update dat die wel gewoon doorgaat. Sowieso staat er nog niks over op Feyenoord.nl.quote:
En wie met de trein wil: Er gaan ook nog eens bussen ipv treinen tussen Utrecht en Rdam CS. Dus ga op tijd weg.quote:Supporters die aanstaande zondag de wedstrijd tussen Feyenoord en N.E.C. per auto bezoeken, moeten rekening houden met ingrijpende verkeersbeperkingen. In verband met de gedeeltelijke sloop van het Hofpleinlijnviaduct wordt de A20 van vrijdag 13 mei 22.30 uur tot en met maandag 16 mei 05.00 uur in beide richtingen volledig afgesloten tussen de knooppunten Kleinpolderplein (A20/A13) en Terbregseplein (A20/A16).
Update dat er spoedoverleg in het Maasgebouw gaande was, ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dr was toch alweer een update dat die wel gewoon doorgaat. Sowieso staat er nog niks over op Feyenoord.nl.
Mooi kut weer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:33 schreef Stokstaart het volgende:
En wie met de trein wil: Er gaan ook nog eens bussen ipv treinen tussen Utrecht en Rdam CS. Dus ga op tijd weg.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:24 schreef Sportex het volgende:
Dan zullen ze eerst verdomme eens moeten bijtekenen. En als Ryo weer vertrekt, heb je met Cisse een goede vervanger. Maar je weet het nooit, hij heeft immers ook tien tenen.
Volgens mij hebben ze hem een zuurstof therapie gegeven...quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
![]()
Was het nou nog zijn teen waarvoor ie de laatste keer geblesseerd was? Ik weet het niet eens meerHoe hebben ze dat nou opgelost?
Ben wel benieuwd hoe hij het in de spits gaat doen. Vind hem eigenlijk niet een echte spits...
Volgens mij kan je ook over Breda.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Update dat er spoedoverleg in het Maasgebouw gaande was, ja.
[..]
Mooi kut weer.
Geadviseerde reisroute over Schiphol, dus via Duivendrecht. Dat gaat hem worden, ja.
Toen'ie RB stond jah.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Constant zoeken naar medestanders van je mening is best treurig.
Overigens zei die zelfde Gijp dat De Vrij Jupiler League niveau was.
Op de website van de VI wordt tegenwoordig ook echt alles geplaatst hé. Wat een hoop onzin.quote:Lezerscolumn - Duister complot met oorlogspotje
12/05/2011 10:30
Onze oproep voor een lezerscolumn is goed aangeslagen. Honderden mensen kropen inmiddels achter hun computer en stuurden soms verrassende bijdragen. Nieuwe inzendingen zijn altijd welkom. Met enige regelmaat zullen we de column van een lezer op onze site publiceren. Wel maken we u graag nogmaals op het volgende attent: lees goed de voorwaarden alvorens in te zenden. Zie de balk onderaan. Inzendingen die niet aan de voorwaarden voldoen, worden niet in behandeling genomen. Deze keer een nieuwe bijdrage van Spencer Price uit het Spaanse Inca.
Clubliefde is al even achterhaald als de typemachine. Totti, Giggs, Casillas en Puyol zijn de laatste der Mohikanen. Inmiddels is het ook heel normaal dat bestuurders/directeuren clubhoppen. Van Dop verruilde Feyenoord voor FC Utrecht en Marcel Brands is evenmin honkvast. Het mooiste voorbeeld van de moderne tijd is Martin van Geel. Goed bij Willem II, prima bij AZ, matig bij Ajax en succesvol bij Roda JC.
Van Geel is de lulligste niet. Hij staat garant voor enkele goede transfers, omdat hij altijd de pareltjes van zijn laatste werkgever meeneemt. Niks mis mee, Feyenoord heeft wat routine nodig. Maar als Van Geel weer 'met pijn in zijn hart' een nieuwe tribune heeft gevonden om op te juichen lopen de beste spelers weer weg uit De Kuip.
Als één functie binnen een voetbalclub juist niet door een zichzelf aan de hoogste bieder verhurende prostituée in maatpak kan worden uitgeoefend, is het die van technisch directeur. Dat is, dames en heren bestuurders, de belangrijkste functie binnen een voetbalclub, pardon, een sportieve onderneming met het accent op voetbal.
Een td is niet alleen belast met het samenstellen van de selectie, hij is ook de cultuurbewaker van een club. Zodat spelers die ideologisch of speltechnisch niet bij de club passen buiten de deur blijven. Natuurlijk zit er wel eens een miskoop tussen, maar over het algemeen gaat die stelling wel op. Daarom moet een td stevige wortels hebben binnen zijn club en bloed in de clubkleuren door de aderen hebben gieren.
Het bestuur en raad van commissarissen van Feyenoord zijn alleen betrapt op het vergroten van de schulden. Nu hebben ze het Paard van Troje ook nog eens binnengehaald. Dat Martin en Mario gaan botsen staat net zo vast als dat Been het einde van komend seizoen niet gaat halen. Geen paniek, het management blijft het fort bewaken! Bij elk bedrijf waren zij allang ontslagen wegens wanbeleid. Het is zo opvallend dat er meer achter moet zitten.
Als een moderne James Bond heb ik weten door te dringen tot de ingewanden van De Arena en Het Philips Stadion. Na intensief speurwerk à la Knipping en Van Duren heb ik nieuws. Ajax en PSV hebben een geheim oorlogspotje! Miljoenen die richting individuen van Feyenoord gaan om alsjeblieft te blijven zitten, zodat de club niet opleeft.
Het verklaart waarom Ajax Suarez verkocht en PSV ineens bij de gemeente Eindhoven moet aankloppen. Met Feyenoord als middenmotor kunnen die twee zich richten op het Gevaar uit het Oosten. FC Twente is immers geen eendagsvlieg, zo weten we nu.
Ineens vallen alle puzzelstukjes op hun plek. Van Geel heeft bij Ajax gefaald. Dus heeft men vanuit Amsterdam en Eindhoven net zo lang op Gudde ingepraat totdat hij overstag ging. Een gesprek van één minuut en 23 seconden.
Glimlachend kijkt Eric uit zijn raam naar het trainingsveld dat niet verwarmd kan worden. Daar is geen geld voor. Op zijn bureau liggen folders van Mercedes-Benz (een Ajax- en PSV-sponsor) en de nieuwste catalogus van Philips. Hand in hand, voor Feyenoord 1.
Spencer Price
Inca (Spanje)
Bron: Voetbal International
Ook op die positie deed hij het goed totdat hij last kreeg van die vermoeidheid.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Toen'ie RB stond jah.
Later heeft hij ook toegegeven dat hij De Vrij beter vond sinds hij centraal staat.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op de website van de VI wordt tegenwoordig ook echt alles geplaatst hé. Wat een hoop onzin.
Ja het is cynisch bedoeld, dat snap ik ook wel. Maar mijn soort humor is het niet.quote:
Het is ook gewoon een onzin stuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja het is cynisch bedoeld, dat snap ik ook wel. Maar mijn soort humor is het niet.
Vind het wel een beetje raar dat er telkens zo gekscherend over de teen van Cissé gedaan wordt. Alsof die man zelf ook niet liever wil voetballen. Een teen is toch vrij essentieel voor iemand die met z'n voeten werkt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja langer he.
Eerst maar zien met die teen van um. Zou in de winterstop al terugkeren dus is nog steeds niet goed
Vind ik ook, die jongen heeft de schijn ook wel tegen, ik hoor bijvoorbeeld vrijwel niemand klagen over Tomasson die toch ook gewoon een volledig jaar eruit ligt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje raar dat er telkens zo gekscherend over de teen van Cissé gedaan wordt. Alsof die man zelf ook niet liever wil voetballen. Een teen is toch vrij essentieel voor iemand die met z'n voeten werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |