quote:"Celtic wil Biseswar van Feyenoord"
Diego Biseswar maakt na het seizoen mogelijk de overstap naar Celtic. Sky Sports bericht woensdag dat de 23-jarige vleugelaanvaller zich in de belangstelling van de Schotse topclub mag verheugen. Biseswar heeft na deze jaargang nog een contract voor één seizoen bij Feyenoord. Vooralsnog kwamen geen signalen naar buiten dat de Rotterdammers zijn overeenkomst gaan verlengen.
Vorige maand zei Biseswar nog dat hij niet wist of Feyenoord met hem door wil. Ik hoor wel wat mijn rol de komende jaren kan worden. Maar bij Feyenoord blijven is een optie, want dit is de mooiste club van Nederland Natuurlijk leek het er nog niet zo lang geleden op dat ik Feyenoord kon verlaten, maar ik ben altijd blijven vechten. En eenmaal terug in de basiself heb ik mijn kans gegrepen”, zei de negenvoudig jeugdinternational toen.
Zeven jaar geleden debuteerde Biseswar in het eerste van Feyenoord; na twee seizoenen met een handvol invalbeurten volgde een verhuurperiode bij Heracles Almelo. Eenmaal terug in De Kuip lag er opnieuw geen rol voor hem in het verschiet, met als gevolg een nieuwe uitleenbeurt aan De Graafschap. Daarna werkte Biseswar zich op tot basisspeler; inmiddels staan er 87 wedstrijden achter zijn naam. Ook in de Engelse Championship zou er interesse zijn voor de vleugelaanvaller.
Dit is niet mijn winkel, vriendquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
LOL
Hij stond gewoon op de verkeerde positie, dat is het enige. Heb je De Vrij wel eens gezien toen hij rechtsback stond, die vind je zeker ook een dwaas, een ongeleid projectiel
De enige dwaas hier ben jij vriend.
Constant zoeken naar medestanders van je mening is best treurig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dit is niet mijn winkel, vriend![]()
En De Vrij was ook niet echt sterk op rechts idd. En timing is timing waar je ook staat.
En o ja: Gijp is het met me eens![]()
Je kunt zeggen wat je wilt van Biseswar, maar hij heeft zich inderdaad toch maar mooi teruggeknokt.quote:
Ik hoef niet te zoeken, ik zit met gewoon nog even te verbazen over de acties van Leerdam en over de verheerlijking van een middelmatige speler. Lijkt me niet in het belang van Feyenoord (en daar gaat het om) om daar mee verder te gaan...quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Constant zoeken naar medestanders van je mening is best treurig.
Overigens zei die zelfde Gijp dat De Vrij Jupiler League niveau was.
Wat mij betreft komt er zo'n constructie bij Swerts. Laat Mario nou gewoon toegeven dat het een fout is geweest om die te halen en op te stellen. Als Swerts geen rode kaart pakt dan geeft hij wel een achterlijke terugspeelbal of veroorzaakt een penalty. Echt élke wedstrijd zo'n beetje. Doei Swerts. Je bent een goeie jongen en je wil erg graag maar je kan er gewoon niks van.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het salaris over de resterende contractsduur, dus dat is volstrekt zinloos.
Net alsof hij zó slecht is.
Bij Feyenoord heeft hij tot nu toe aardig poep gepresteerd inderdaad. Misschien een overdreven geldingsdrang. Bij AZ was hij een belangrijke kracht bij het halen van het kampioenschap, dus nu we hem toch al hebben vastgelegd maar gewoon bij de groep houden en hopen dat Fernandez voldoet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat mij betreft komt er zo'n constructie bij Swerts. Laat Mario nou gewoon toegeven dat het een fout is geweest om die te halen en op te stellen. Als Swerts geen rode kaart pakt dan geeft hij wel een achterlijke terugspeelbal of veroorzaakt een penalty. Echt élke wedstrijd zo'n beetje. Doei Swerts. Je bent een goeie jongen en je wil erg graag maar je kan er gewoon niks van.
Godsamme zeg dat stel teringmongolen wordt met de maand kanslozerquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef Dekatria het volgende:
En toen werd de Open Dag geschrapt.
Waar gáát dit over zeg
Hem gewoon gratis overal aanbieden en anders kijken of je hem met wat geld de deur uit kan sturen. Bijvoorbeeld als hij 300k per jaar verdient dat je hem 75k geeft en hem per direct transfervrij laat gaan. De vraag is of hij dat wil, want waar kan hij nog aan de bak? Ik denk dat hij liever zijn zakken vult (voor zijn doen) bij de reserves hier dan dat hij voor veel minder bij RKC ofzo speelt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat mij betreft komt er zo'n constructie bij Swerts. Laat Mario nou gewoon toegeven dat het een fout is geweest om die te halen en op te stellen. Als Swerts geen rode kaart pakt dan geeft hij wel een achterlijke terugspeelbal of veroorzaakt een penalty. Echt élke wedstrijd zo'n beetje. Doei Swerts. Je bent een goeie jongen en je wil erg graag maar je kan er gewoon niks van.
Doet me sowieso pijn gezien ik tijdens een Open Dag aan de hand van m'n vader voor het eerst de Kuip van binnen zag. Die kans wordt vele huidige kinderen nu gewoon ontnomen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Godsamme zeg dat stel teringmongolen wordt met de maand kanslozer
Ze zijn inderdaad op zoek naar een schooltje wandelend klapvee, zonder door te hebben dat ze zo miljoenen mislopen aan tickets en merchandising
WTF.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef Dekatria het volgende:
Waar gáát dit over zeg
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef Dekatria het volgende:
Waar gáát dit over zeg
Inderdaad. Van mij hoeft die hele open dag ook niet zozeer, maar voor die jonge pikkies is dat geweldig. Schandalig dat ze dit af willen schaffen. Vind dit aardig protestwaardig. Ben nooit zo voor rellen, maar die klootmongolen uit het maasgebouw mogen wel serieus eens opbokken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doet me sowieso pijn gezien ik tijdens een Open Dag aan de hand van m'n vader voor het eerste de Kuip van binnen zag. Die kans wordt vele huidige kinderen nu gewoon ontnomen.
quote:#Update: Telefonisch spoedoverleg in de Kuip wellicht gaat er alsnog een Open Dag aankomen, het is toch maar goed dat wij ‘realistische supporters’ hier vroegtijdig aandacht aan hebben besteed. Was het na het weekend gebeurd hadden we allemaal kunnen fluiten naar de Open Dag. Mocht Feyenoord vandaag of morgen met een update komen kan u van ons aannemen: alles wat hierboven staat is de waarheid en niets dan de waarheid… dat is op Feyenoord.nl wel anders!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:05 schreef Happel het volgende:
Die blijft ook gewoon. Anders kunnen ze gelijk gaan inpakken bij het Maasgebouw.
Komt omdat die berichten voor de meeste supporters niet interessant genoeg zijn. Dit van de Open dag is wel iets wat supporters op de achterste poten zet. En zoiets heb je ook nodig om de grote massa achter je te krijgen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef Caland het volgende:
Toch jammer dat die Varkenoordgroep-berichten niet echt het gewenst effect hebben gehad mbt zondag. Ik vind dat het nu wel een keer tijd is voor wat hardere actie ten opzichte van een Jacobs en dergelijke.
Helemaal als je dan ook nog eens dit soort berichten leest.
Dat feit an sic is natuurlijk al treurig genoeg.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt omdat die berichten voor de meeste supporters niet interessant genoeg zijn. Dit van de Open dag is wel iets wat supporters op de achterste poten zet. En zoiets heb je ook nodig om de grote massa achter je te krijgen.
Dat natuurlijk wel, ja. Die discussie zullen we maar niet weer gaan oprakelen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat feit an sic is natuurlijk al treurig genoeg.
Maar oke.
LOL, alsof van der Gijp de voetbalkenner is. Ja hij zit er meestal goed in de buurt maar van Feyenoord heeft hij niet zoveel kaas gegeten, De Vrij Jupiler niveauquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dit is niet mijn winkel, vriend![]()
En De Vrij was ook niet echt sterk op rechts idd. En timing is timing waar je ook staat.
En o ja: Gijp is het met me eens![]()
En vanaf 0:28![]()
kk op zeg met die gasten wat is dit manquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef Dekatria het volgende:
Waar gáát dit over zeg
Uhh... Feyenoord is al jaren wegquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:09 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
LOL, alsof van der Gijp de voetbalkenner is. Ja hij zit er meestal goed in de buurt maar van Feyenoord heeft hij niet zoveel kaas gegeten, De Vrij Jupiler niveau![]()
Gelukkig heb jij niks te zeggen, dan was Feyenoord aaallaang weg
Wat lul je nou man?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Uhh... Feyenoord is al jaren weg![]()
Enne handen af van Gijp!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |