Geld.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wat ik wel opmerkelijk vind dat hij dus opnieuw Meeuwis noemt als de balansbewaker, maar die pikhoofden hem toch terugsturen.
Geen idee, maar als je al een paar spelers hebt die ook op die positie spelen en het bovendien niet zeker is of de bijna een miljoen verdienende El Ahmadi vertrekt...quote:
Die kunnen dan vertrekken natuurlijk, al zou ik Leerdam er bij houden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je al een paar spelers hebt die ook op die positie spelen en het bovendien niet zeker is of de bijna een miljoen verdienende El Ahmadi vertrekt...
Zie El Ahmadi maar eens kwijt te raken, en wil jij van Fer en Mokotjo af?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:08 schreef Ruud het volgende:
[..]
Die kunnen dan vertrekken natuurlijk, al zou ik Leerdam er bij houden.
El Ahmadi moet echt weg ja. Fer kan gewoon naast Meeuwis en Mokotjo had ik even over het hoofd gezienquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zie El Ahmadi maar eens kwijt te raken, en wil jij van Fer en Mokotjo af?
Ruilen voor El Ahmadiquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:10 schreef Gert het volgende:
Meeuwis zal wel te duur zijn, anders hadden ze hem er toch zeker wel bij willen hebben volgend seizoen?
Hij heeft bij BMG een contract tot volgend jaar. Die club zal hem wel niet meer willen verhuren maar proberen te verkopen. Dan vangen ze tenminste nog iets voor hem.
Hmja, daar ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik blijf het jammer vinden van Meeuwis.
Straks dan tekent Fer niet bij en dan ? Trouwens als Fer wel bijtekent heeft hij sowieso iemand nodig met meer ervaring die hem een beetje begeleidt tot zover lijkt me dat wel duidelijk.
Als je gewoon straks Fer of erger nog El Dramadi weer in de basis hebt dan wordt het zeker een kut seizoen
Want jonge spelers hebben we nog niet genoeg en zijn een stuk goedkoper, toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:03 schreef Jorwol het volgende:
Denk ook dat Van Geel eerst gaat kijken of een jongere speler haalbaar is, zo niet kan het altijd nog
El Ahmadi en Leerdam voor Meeuwis?quote:
+1quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
El Ahmadi en Leerdam voor Meeuwis?
Misschien moet je even een thermometer in je poepertje stoppen en de huisarts bellen. Over kapitaalvernietiging gesproken.
Leerdam moet je per definitie houden. Jong, goedkoop en een aantal geweldige wedstrijden gespeeld. Daarnaast multifunctioneel. Een goedkopere vervanger vind je niet.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
El Ahmadi en Leerdam voor Meeuwis?
Misschien moet je even een thermometer in je poepertje stoppen en de huisarts bellen. Over kapitaalvernietiging gesproken.
Leerdam multifunctioneel?quote:Leerdam moet je per definitie houden. Jong, goedkoop en een aantal geweldige wedstrijden gespeeld. Daarnaast multifunctioneel. Een goedkopere vervanger vind je niet.
Ja idd, die verhalen beginnen me neus uit te komen. Daarentegen heb ik wel volle vertouwen in v. Geel en denk ik ook wel dat als ze niet bijtekenen hij met de juiste vervangers komt..quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:51 schreef Vetzakje het volgende:
Ik waardeer het wat Meeuwis gebracht heeft maar wil je verder moet je toch echt naar een andere (jongere) speler kijken.
En ik word een beetje moe van die Fer. Ik geloof dat ik een dergelijk nieuwsbericht bij zowel Biseswar/De Vrij/Wijnaldum/vlaar heb gelezen. Begint een beetje ééntonig te worden. Dat gezwets over Europees voetbal en dergelijke
Waarom? Beetje ervaring kan echt geen kwaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:51 schreef Vetzakje het volgende:
Ik waardeer het wat Meeuwis gebracht heeft maar wil je verder moet je toch echt naar een andere (jongere) speler kijken.
Ja, maar ervaring hoeft in mijn ogen niet gelijk te zijn aan 30+. Je kan er toch ook 1 proberen te halen van rond de 25/26/27 jaar wanneer het budget het toe zou laten? Ik zie eigenlijk ook liever iemand op die positie met iets meer body. Meeuwis is 1 meter 50 ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:53 schreef Ruud het volgende:
[..]
Waarom? Beetje ervaring kan echt geen kwaad.
Lengte zegt echt helemaal niks, hij is een goede balafpakker, Vormer is de ideale vervanger, verwacht ook dat hij komt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:02 schreef Vetzakje het volgende:
[..]
Ja, maar ervaring hoeft in mijn ogen niet gelijk te zijn aan 30+. Je kan er toch ook 1 proberen te halen van rond de 25/26/27 jaar wanneer het budget het toe zou laten? Ik zie eigenlijk ook liever iemand op die positie met iets meer body. Meeuwis is 1 meter 50 ofzo
Verder een prima speler natuurlijk en heeft zich goed ingezet en zonder twijfel is hij 1 van de redenen dat we in ieder geval nog een paar keer gewonnen hebben. Maar heb nooit echt het gevoel gehad dat hij uniek in zijn soort is
Het salaris over de resterende contractsduur, dus dat is volstrekt zinloos.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoeveel moet Feyenoord betalen als ze El Ahmadi gewoon ontslaan ? net zo als dat elke werkgever een werknemer die niet voldoet kan ontslaan?
Weet zeker in een beter draaiend elftal heb je meer aan ahmadi. Heb liever ahmadi terug dan weer zo'n gratis koekebakker ala Schaken/Auaussar/Larsen/Ignjatovic en noem ze maar opquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het salaris over de resterende contractsduur, dus dat is volstrekt zinloos.
Net alsof hij zó slecht is.
Leerdam heeft regelmatig geen flauw idee wat ie aan het doen is. Ik herinner me nog een aantal gele en rode kaarten... pfff, hoe dwaas kun je zijn. Dat is wat langer terug, maar als je eenmaal zo in elkaar zit: Ongeleid projectiel gewoon..quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
Leerdam moet je per definitie houden. Jong, goedkoop en een aantal geweldige wedstrijden gespeeld. Daarnaast multifunctioneel. Een goedkopere vervanger vind je niet.
LOLquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Leerdam heeft regelmatig geen flauw idee wat ie aan het doen is. Ik herinner me nog een aantal gele en rode kaarten... pfff, hoe dwaas kun je zijn. Dat is wat langer terug, maar als je eenmaal zo in elkaar zit: Ongeleid projectiel gewoon..
En Mario is het met me eens want hij heeft de laatste tijd Leerdam er regelmatig buiten gelaten. Toptrainertje trouwens die Been
El Ahmadi is een beetje de Ghaly van nu. Prachtige voetballer, compleet verkeerd elftal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:12 schreef Vetzakje het volgende:
[..]
Weet zeker in een beter draaiend elftal heb je meer aan ahmadi. Heb liever ahmadi terug dan weer zo'n gratis koekebakker ala Schaken/Auaussar/Larsen/Ignjatovic en noem ze maar op
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Leerdam heeft regelmatig geen flauw idee wat ie aan het doen is. Ik herinner me nog een aantal gele en rode kaarten... pfff, hoe dwaas kun je zijn. Dat is wat langer terug, maar als je eenmaal zo in elkaar zit: Ongeleid projectiel gewoon..
En Mario is het met me eens want hij heeft de laatste tijd Leerdam er regelmatig buiten gelaten. Toptrainertje trouwens die Been
quote:"Celtic wil Biseswar van Feyenoord"
Diego Biseswar maakt na het seizoen mogelijk de overstap naar Celtic. Sky Sports bericht woensdag dat de 23-jarige vleugelaanvaller zich in de belangstelling van de Schotse topclub mag verheugen. Biseswar heeft na deze jaargang nog een contract voor één seizoen bij Feyenoord. Vooralsnog kwamen geen signalen naar buiten dat de Rotterdammers zijn overeenkomst gaan verlengen.
Vorige maand zei Biseswar nog dat hij niet wist of Feyenoord met hem door wil. Ik hoor wel wat mijn rol de komende jaren kan worden. Maar bij Feyenoord blijven is een optie, want dit is de mooiste club van Nederland Natuurlijk leek het er nog niet zo lang geleden op dat ik Feyenoord kon verlaten, maar ik ben altijd blijven vechten. En eenmaal terug in de basiself heb ik mijn kans gegrepen”, zei de negenvoudig jeugdinternational toen.
Zeven jaar geleden debuteerde Biseswar in het eerste van Feyenoord; na twee seizoenen met een handvol invalbeurten volgde een verhuurperiode bij Heracles Almelo. Eenmaal terug in De Kuip lag er opnieuw geen rol voor hem in het verschiet, met als gevolg een nieuwe uitleenbeurt aan De Graafschap. Daarna werkte Biseswar zich op tot basisspeler; inmiddels staan er 87 wedstrijden achter zijn naam. Ook in de Engelse Championship zou er interesse zijn voor de vleugelaanvaller.
Dit is niet mijn winkel, vriendquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
LOL
Hij stond gewoon op de verkeerde positie, dat is het enige. Heb je De Vrij wel eens gezien toen hij rechtsback stond, die vind je zeker ook een dwaas, een ongeleid projectiel
De enige dwaas hier ben jij vriend.
Constant zoeken naar medestanders van je mening is best treurig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dit is niet mijn winkel, vriend![]()
En De Vrij was ook niet echt sterk op rechts idd. En timing is timing waar je ook staat.
En o ja: Gijp is het met me eens![]()
Je kunt zeggen wat je wilt van Biseswar, maar hij heeft zich inderdaad toch maar mooi teruggeknokt.quote:
Ik hoef niet te zoeken, ik zit met gewoon nog even te verbazen over de acties van Leerdam en over de verheerlijking van een middelmatige speler. Lijkt me niet in het belang van Feyenoord (en daar gaat het om) om daar mee verder te gaan...quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Constant zoeken naar medestanders van je mening is best treurig.
Overigens zei die zelfde Gijp dat De Vrij Jupiler League niveau was.
Wat mij betreft komt er zo'n constructie bij Swerts. Laat Mario nou gewoon toegeven dat het een fout is geweest om die te halen en op te stellen. Als Swerts geen rode kaart pakt dan geeft hij wel een achterlijke terugspeelbal of veroorzaakt een penalty. Echt élke wedstrijd zo'n beetje. Doei Swerts. Je bent een goeie jongen en je wil erg graag maar je kan er gewoon niks van.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het salaris over de resterende contractsduur, dus dat is volstrekt zinloos.
Net alsof hij zó slecht is.
Bij Feyenoord heeft hij tot nu toe aardig poep gepresteerd inderdaad. Misschien een overdreven geldingsdrang. Bij AZ was hij een belangrijke kracht bij het halen van het kampioenschap, dus nu we hem toch al hebben vastgelegd maar gewoon bij de groep houden en hopen dat Fernandez voldoet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat mij betreft komt er zo'n constructie bij Swerts. Laat Mario nou gewoon toegeven dat het een fout is geweest om die te halen en op te stellen. Als Swerts geen rode kaart pakt dan geeft hij wel een achterlijke terugspeelbal of veroorzaakt een penalty. Echt élke wedstrijd zo'n beetje. Doei Swerts. Je bent een goeie jongen en je wil erg graag maar je kan er gewoon niks van.
Godsamme zeg dat stel teringmongolen wordt met de maand kanslozerquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef Dekatria het volgende:
En toen werd de Open Dag geschrapt.
Waar gáát dit over zeg
Hem gewoon gratis overal aanbieden en anders kijken of je hem met wat geld de deur uit kan sturen. Bijvoorbeeld als hij 300k per jaar verdient dat je hem 75k geeft en hem per direct transfervrij laat gaan. De vraag is of hij dat wil, want waar kan hij nog aan de bak? Ik denk dat hij liever zijn zakken vult (voor zijn doen) bij de reserves hier dan dat hij voor veel minder bij RKC ofzo speelt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat mij betreft komt er zo'n constructie bij Swerts. Laat Mario nou gewoon toegeven dat het een fout is geweest om die te halen en op te stellen. Als Swerts geen rode kaart pakt dan geeft hij wel een achterlijke terugspeelbal of veroorzaakt een penalty. Echt élke wedstrijd zo'n beetje. Doei Swerts. Je bent een goeie jongen en je wil erg graag maar je kan er gewoon niks van.
Doet me sowieso pijn gezien ik tijdens een Open Dag aan de hand van m'n vader voor het eerst de Kuip van binnen zag. Die kans wordt vele huidige kinderen nu gewoon ontnomen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Godsamme zeg dat stel teringmongolen wordt met de maand kanslozer
Ze zijn inderdaad op zoek naar een schooltje wandelend klapvee, zonder door te hebben dat ze zo miljoenen mislopen aan tickets en merchandising
WTF.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef Dekatria het volgende:
Waar gáát dit over zeg
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef Dekatria het volgende:
Waar gáát dit over zeg
Inderdaad. Van mij hoeft die hele open dag ook niet zozeer, maar voor die jonge pikkies is dat geweldig. Schandalig dat ze dit af willen schaffen. Vind dit aardig protestwaardig. Ben nooit zo voor rellen, maar die klootmongolen uit het maasgebouw mogen wel serieus eens opbokken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doet me sowieso pijn gezien ik tijdens een Open Dag aan de hand van m'n vader voor het eerste de Kuip van binnen zag. Die kans wordt vele huidige kinderen nu gewoon ontnomen.
quote:#Update: Telefonisch spoedoverleg in de Kuip wellicht gaat er alsnog een Open Dag aankomen, het is toch maar goed dat wij ‘realistische supporters’ hier vroegtijdig aandacht aan hebben besteed. Was het na het weekend gebeurd hadden we allemaal kunnen fluiten naar de Open Dag. Mocht Feyenoord vandaag of morgen met een update komen kan u van ons aannemen: alles wat hierboven staat is de waarheid en niets dan de waarheid… dat is op Feyenoord.nl wel anders!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:05 schreef Happel het volgende:
Die blijft ook gewoon. Anders kunnen ze gelijk gaan inpakken bij het Maasgebouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |