Geld.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wat ik wel opmerkelijk vind dat hij dus opnieuw Meeuwis noemt als de balansbewaker, maar die pikhoofden hem toch terugsturen.
Geen idee, maar als je al een paar spelers hebt die ook op die positie spelen en het bovendien niet zeker is of de bijna een miljoen verdienende El Ahmadi vertrekt...quote:
Die kunnen dan vertrekken natuurlijk, al zou ik Leerdam er bij houden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je al een paar spelers hebt die ook op die positie spelen en het bovendien niet zeker is of de bijna een miljoen verdienende El Ahmadi vertrekt...
Zie El Ahmadi maar eens kwijt te raken, en wil jij van Fer en Mokotjo af?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:08 schreef Ruud het volgende:
[..]
Die kunnen dan vertrekken natuurlijk, al zou ik Leerdam er bij houden.
El Ahmadi moet echt weg ja. Fer kan gewoon naast Meeuwis en Mokotjo had ik even over het hoofd gezienquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zie El Ahmadi maar eens kwijt te raken, en wil jij van Fer en Mokotjo af?
Ruilen voor El Ahmadiquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:10 schreef Gert het volgende:
Meeuwis zal wel te duur zijn, anders hadden ze hem er toch zeker wel bij willen hebben volgend seizoen?
Hij heeft bij BMG een contract tot volgend jaar. Die club zal hem wel niet meer willen verhuren maar proberen te verkopen. Dan vangen ze tenminste nog iets voor hem.
Hmja, daar ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik blijf het jammer vinden van Meeuwis.
Straks dan tekent Fer niet bij en dan ? Trouwens als Fer wel bijtekent heeft hij sowieso iemand nodig met meer ervaring die hem een beetje begeleidt tot zover lijkt me dat wel duidelijk.
Als je gewoon straks Fer of erger nog El Dramadi weer in de basis hebt dan wordt het zeker een kut seizoen
Want jonge spelers hebben we nog niet genoeg en zijn een stuk goedkoper, toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:03 schreef Jorwol het volgende:
Denk ook dat Van Geel eerst gaat kijken of een jongere speler haalbaar is, zo niet kan het altijd nog
El Ahmadi en Leerdam voor Meeuwis?quote:
+1quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
El Ahmadi en Leerdam voor Meeuwis?
Misschien moet je even een thermometer in je poepertje stoppen en de huisarts bellen. Over kapitaalvernietiging gesproken.
Leerdam moet je per definitie houden. Jong, goedkoop en een aantal geweldige wedstrijden gespeeld. Daarnaast multifunctioneel. Een goedkopere vervanger vind je niet.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
El Ahmadi en Leerdam voor Meeuwis?
Misschien moet je even een thermometer in je poepertje stoppen en de huisarts bellen. Over kapitaalvernietiging gesproken.
Leerdam multifunctioneel?quote:Leerdam moet je per definitie houden. Jong, goedkoop en een aantal geweldige wedstrijden gespeeld. Daarnaast multifunctioneel. Een goedkopere vervanger vind je niet.
Ja idd, die verhalen beginnen me neus uit te komen. Daarentegen heb ik wel volle vertouwen in v. Geel en denk ik ook wel dat als ze niet bijtekenen hij met de juiste vervangers komt..quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:51 schreef Vetzakje het volgende:
Ik waardeer het wat Meeuwis gebracht heeft maar wil je verder moet je toch echt naar een andere (jongere) speler kijken.
En ik word een beetje moe van die Fer. Ik geloof dat ik een dergelijk nieuwsbericht bij zowel Biseswar/De Vrij/Wijnaldum/vlaar heb gelezen. Begint een beetje ééntonig te worden. Dat gezwets over Europees voetbal en dergelijke
Waarom? Beetje ervaring kan echt geen kwaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:51 schreef Vetzakje het volgende:
Ik waardeer het wat Meeuwis gebracht heeft maar wil je verder moet je toch echt naar een andere (jongere) speler kijken.
Ja, maar ervaring hoeft in mijn ogen niet gelijk te zijn aan 30+. Je kan er toch ook 1 proberen te halen van rond de 25/26/27 jaar wanneer het budget het toe zou laten? Ik zie eigenlijk ook liever iemand op die positie met iets meer body. Meeuwis is 1 meter 50 ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:53 schreef Ruud het volgende:
[..]
Waarom? Beetje ervaring kan echt geen kwaad.
Lengte zegt echt helemaal niks, hij is een goede balafpakker, Vormer is de ideale vervanger, verwacht ook dat hij komt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:02 schreef Vetzakje het volgende:
[..]
Ja, maar ervaring hoeft in mijn ogen niet gelijk te zijn aan 30+. Je kan er toch ook 1 proberen te halen van rond de 25/26/27 jaar wanneer het budget het toe zou laten? Ik zie eigenlijk ook liever iemand op die positie met iets meer body. Meeuwis is 1 meter 50 ofzo
Verder een prima speler natuurlijk en heeft zich goed ingezet en zonder twijfel is hij 1 van de redenen dat we in ieder geval nog een paar keer gewonnen hebben. Maar heb nooit echt het gevoel gehad dat hij uniek in zijn soort is
Het salaris over de resterende contractsduur, dus dat is volstrekt zinloos.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoeveel moet Feyenoord betalen als ze El Ahmadi gewoon ontslaan ? net zo als dat elke werkgever een werknemer die niet voldoet kan ontslaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |