Jaquote:
Ik moet nog beginnen met vakantieplannen 2011 hahaquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef MarMar het volgende:
Ben overigens nu al bezig met vakantieplannen voor 2012
Onderhandelen..
Toch weer Sicilië, ooit was het plan daar te gaan wonen, maar toen dachten we lastig met wielen..
Maar het blijft trekken en ooit waren we er met een kinderwagen en die heeft ook wielen...
Dus toch even onderzoeken of het wel zo lastig is als we denken..
Haha ja maar van andere tussendoortjes denk ik dan weer dat ht niet echt goed is of ik ga er meer van eten etc haha. En worteltjes of komkommer om te snacken vind ik niet zo. Fruit vind ik heerlijk. Alleen tussen lunch en diner vind ik het lastig, want 1 grote appel stilt de honger niet echt hahaquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:31 schreef Mini. het volgende:
Je hoeft geen honger te lijden hoor M_M, dan kun je best iets gezonds eten. Je T's zijn nu een beetje karig.
Veel plezier met je ouders Jagär!
Er zijn zat gezonde tussendoortjes die beter vullen. Als je iets makkelijks wilt, gewoon wat yoghurt bij die appel doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Haha ja maar van andere tussendoortjes denk ik dan weer dat ht niet echt goed is of ik ga er meer van eten etc haha. En worteltjes of komkommer om te snacken vind ik niet zo. Fruit vind ik heerlijk. Alleen tussen lunch en diner vind ik het lastig, want 1 grote appel stilt de honger niet echt haha
ik eet meestal pas om 7uur, rond half 9 mijn dessert en daarna nog theetje met soms een speculaasje. Maar vandaag niet haha.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:26 schreef Amsel het volgende:
Ik heb zo'n heerlijke avond met vriendinnen gehad
Ik vind het eigenlijk wel een oké lijstje, behalve die wasa dingen. Alleen een lepeltje in de koffie vind ik niet te veel suiker. Je wilt toch niet serieus zeggen dat een smoothie van magere yoghurt en fruit ongezond isquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:05 schreef Perruche het volgende:
Slecht lijsje IMO. Veel suiker (je hele ontbijt + 2e T), die wasa voorverpakte dingen zijn geen goede keuze. Lunch en D vind ik prima.
Zie je al verschil sinds je hier bent komen posten?
Is een scooter geen tijdelijke oplossing? Weet niet hoe ver je moet rijden voor je werk, met relatief korte afstanden zou dat best een uitkomst kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je mam heeft gelijk muis![]()
[..]
Nou ja, ik moet ècht mn rijbewijs halen... Op dit moment voldoe ik eigenlijk niet, omdat ik geen diensten kan doen...
Vind 'em ook niet super. Het gaat niet alleen om onderdelen, maar om het totaalplaatje. Kom je aan de hoeveelheden voedingsstoffen die je nodig hebt? Bij de macronutrienten lijkt me dat carbs de boventoon voeren, gezonde vetten zitten misschien in de pesto. En ik weet niet waarmee je paprika gevuld was, dat kan het dagtotaal een beetje redden. Ik hoop dat er groene groente in zat en wat eiwitten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:53 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een oké lijstje, behalve die wasa dingen. Alleen een lepeltje in de koffie vind ik niet te veel suiker. Je wilt toch niet serieus zeggen dat een smoothie van magere yoghurt en fruit ongezond is.
En ik ben niet afgevallen in gewicht, maar merk wel dat ik meer sport.
Wat een fijne samenvattingquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:27 schreef loveli het volgende:
Verder zag ik een leuk jurkje van rituals, lieve foto's van kwak, leuk shirt van Muis en een interessant lijstje van sigme. Welrusten en hopelijk wordt morgen voor iedereen een goede dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen, vandaag is de grote dag! Maar drie keer is scheepsrecht.Weer examen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Succes!
.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef mille-feuille het volgende:
Goede avond!
Lijstje van vandaag:
O: koffie met melk en suiker, smoothie (magere yoghurt, banaan, blauwe bessen)
T: 2 pakjes van die wasa sandwich-dingen (4 stuks dus)
L: 6 volkoren boterhammen (2 met appelperenstroop en 4 met pesto)
T: koffie met melk en suiker, magnum mini en een gekookt ei
D: gevulde paprika denk ik
O: koffie met melk en suiker, smoothie (magere yoghurt, banaan, blauwe bessen)quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:53 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een oké lijstje, behalve die wasa dingen. Alleen een lepeltje in de koffie vind ik niet te veel suiker. Je wilt toch niet serieus zeggen dat een smoothie van magere yoghurt en fruit ongezond is.
En ik ben niet afgevallen in gewicht, maar merk wel dat ik meer sport.
Idd. En wat als er beter gekwalificeerde kandidaten zijn? Dan kies je daar toch voor?quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
De baangarantie voor studenten inholland vind ik toch wel opmerkelijk, zo veel werk is er nou ook weer niet geloof ik!
dat, ik schrok ook wel toen ik dat lasquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. En wat als er beter gekwalificeerde kandidaten zijn? Dan kies je daar toch voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |