Doei kameraad! Hou zee!quote:
Fuck Me Silly 2 Mega Masturbatorquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goede http://fok.beslist.nl/products/r/tieten/
Een aanrader!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Fuck Me Silly 2 Mega Masturbator
Hè wat?!
Wtfquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Fuck Me Silly 2 Mega Masturbator
Hè wat?!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:48 schreef Henkie94 het volgende:
Laat je handen glijden over 5,5 kilo heerlijk zacht, Fanta-vlees en duw je penis in haar weelderige vagina of aars.
quote:Laat je handen glijden over 5,5 kilo heerlijk zacht, Fanta-vlees en duw je penis in haar weelderige vagina of aars.
quote:
grquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wtfhttp://www.kittig.nl/prod(...)utm_campaign=beslist
een serieuzen wtf?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:48 schreef Henkie94 het volgende:
Laat je handen glijden over 5,5 kilo heerlijk zacht, Fanta-vlees en duw je penis in haar weelderige vagina of aars.
quote:
grquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wtfhttp://www.kittig.nl/prod(...)utm_campaign=beslist
dat snap ik, maar toch klinkt het fout.quote:
Jij moet je nickname wijzigen in Anal_Invadersquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.kittig.nl/Anal-Invader-met-Cock-Cage-p-997-c-52.html
Beetje een pop in de reet neuken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat snap ik, maar toch klinkt het fout.
tevens: ik hoop dat nooit een admin hier mn internet geschiedenis gaat nakijken
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.kittig.nl/Peni(...)y--p-1395-c-111.html
[ afbeelding ]
lieverd, dat gaat toch niet passen..quote:
Ik zal er zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wanneer komt de meet? Dan doe ik dit aan http://www.kittig.nl/Bodystocking-F201-p-1594-c-15.html
Als je er maar niet uit gaat zien als een of andere rolladequote:Op woensdag 11 mei 2011 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wanneer komt de meet? Dan doe ik dit aan http://www.kittig.nl/Bodystocking-F201-p-1594-c-15.html
bij een hoefsmidquote:
Ik zal hem eens in je nek leggen schatquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iets voor ssb? http://www.kittig.nl/Male-Edge-Pro-Penis-Enlarger-p-893-c-19.html
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zal hem eens in je nek leggen schat![]()
en bedankt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als je er maar niet uit gaat zien als een of andere rollade!
Verstandig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:04 schreef gianni61 het volgende:
ik durf hier echt nergens meer op te klikken ivm NSFW
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:04 schreef gianni61 het volgende:
ik durf hier echt nergens meer op te klikken ivm NSFW
is jouw nieuwe UI ontworpen om epileptische aanvallen uit te lokken?quote:
hihi nee hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is jouw nieuwe UI ontworpen om epileptische aanvallen uit te lokken?
Hehe, heb je tijd teveel ofzo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga vanavond hier een hardstyle mix van maken
Nee hoor in 20 minuten heb je een redelijke basis gemaakt, daarna op je gemak biertje erbij en gewoon beginnen met alles goed uit te werken.quote:
Vanaf maandag 2 weken en dan vakantiequote:Op woensdag 11 mei 2011 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nog 65 dagen en dan zomervakantie.
Maak er een van Luvstruck danquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga vanavond hier een hardstyle mix van maken
Ik heb er geen verstand van, sorry.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hoor in 20 minuten heb je een redelijke basis gemaakt, daarna op je gemak biertje erbij en gewoon beginnen met alles goed uit te werken.
Ja geniet van je langste vakantie meid!!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vanaf maandag 2 weken en dan vakantie
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja geniet van je langste vakantie meid!!!
vakantie wanneer ik zin heb om vakantie op te nemen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja geniet van je langste vakantie meid!!!
action, thrillerquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
YOU ARE
A CINEMA
I CAN WATCH YOU FOREVEEEERRRRR
Slechte karma die Utrecht voetballers ;oquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:03 schreef Ragboer het volgende:
Fuck man: http://www.telegraaf.nl/t(...)ie_Mihai_Nesu__.html
Gotta catch my busquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
DJ what you what you waiting forrrrrr
I see my friends.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom met de bus als je een mercedes gekocht hebt.
which seat should i take?quote:
Kickin’ in the front seatquote:
Cruisin in the back seatquote:
Oew, wat zegt je gevoel?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oew morgen is een spannende dag's ochtend iets belangrijks. Dan komen de cijfers online D:
Ik hou van katten en giraffen, ben gek op de zon en koffie, en kan foute muziek zeer goed waarderen.quote:
FUN FUN FUN FUN.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hou van katten en giraffen, ben gek op de zon en koffie, en kan foute muziek zeer goed waarderen.
if you wanna go and take a ride with mequote:
Ok dan, trouwen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hou van katten en giraffen, ben gek op de zon en koffie, en kan foute muziek zeer goed waarderen.
Ok, we zullen er een knettergoed feest van maken.quote:
Met Jip & Janneke Champagne?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ok, we zullen er een knettergoed feest van maken.
En mij daarnaquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet niet, dat ik daarna jan zie
Wellicht, als er gegadigden zijn wel.quote:
Jip en jannekequote:Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wellicht, als er gegadigden zijn wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
JuicyhilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan er ook wel één gebruiken.quote:
n8nquote:
Of hij/zij lekker isquote:
Helt met een T!quote:
Geen idee.quote:
Was je trekpartij nog lekker?quote:
Ok, jammer dan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:14 schreef n8n het volgende:
[..]Niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Haha mongoolquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Net bouillon gedronken, nu dorst als een mongool
picsquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Net bouillon gedronken, nu dorst als een mongool
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:14 schreef n8n het volgende:
[..]Doei baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Doe eens normaal, mijn moeder is mongoloïde.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe normaal mijn moeder is doodgegaan aan een mongool
Ja dat is te merkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Doe eens normaal, mijn moeder is mongoloïde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:26 schreef Patje1987 het volgende:
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En er dan nog mee spotten. Jij bent echt ziek in je hoofd.quote:
serieus? op wat solliciteer jij allemaal?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:31 schreef 92Merel het volgende:
JONGENS! Ik ga piloot worden !
Net gebeld dat ik door de keuring heen ben!![]()
Alleen nog de medische keuring en dan is het helemaal zeker
Zijn daar zalfjes voor?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En er dan nog mee spotten. Jij bent echt ziek in je hoofd.
Jijquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:31 schreef 92Merel het volgende:
Nu ga ik alleen nog maar met de bus op vakantiequote:Op woensdag 11 mei 2011 15:31 schreef 92Merel het volgende:
NLS zekerquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:31 schreef 92Merel het volgende:
Solliciteren? Opleidingquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serieus? op wat solliciteer jij allemaal?
Supervetquote:
Hahaquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu ga ik alleen nog maar met de bus op vakantie
nee grapje gefeliciteerd alles
DM heeft nog geen keuring gehadquote:
Waar heb je die medische keuringquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:31 schreef 92Merel het volgende:
jij hoopt dat je merel naakt kunt zien?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar heb je die medische keuring?
Wij keuren ook piloten met ons Aviation afdeling...
Iets wat ik niet van haar zou verwachten. Meer in een crèche ofzoquote:
Wat IJsje zegt ja, waarom is dat raar?quote:
Moet nog contact met me opgenomen worden, waarschijnlijk in Maarssen, omdat dat t dichtste bij isquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar heb je die medische keuring?
Wij keuren ook piloten met ons Aviation afdeling...
Jij kan het ook proberen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:34 schreef FreezePop het volgende:
Gefeliciteerd Merel, jij gaat worden wat ik al mijn hele leven wil
Opleiding niet hoog genoeg. Begonnen op T-VWO, gezakt naar TLquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat IJsje zegt ja, waarom is dat raar?
[..]
Moet nog contact met me opgenomen worden, waarschijnlijk in Maarssen, omdat dat t dichtste bij is![]()
[..]
Jij kan het ook proberen?
Stereotypering much?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:34 schreef Creeg het volgende:
[..]
Iets wat ik niet van haar zou verwachten. Meer in een crèche ofzo
Niet meer sinds ik 3 wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:34 schreef Creeg het volgende:
[..]
Iets wat ik niet van haar zou verwachten. Meer in een crèche ofzo
Je kan nog steeds bijscholing doen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Opleiding niet hoog genoeg. Begonnen op T-VWO, gezakt naar TL
1 dagje keuring?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Solliciteren? Opleiding
[..]
Supervet
Had maandag keuring, dacht dat ik het zwaar verknald had, maar vandaag gebeld met 'Merel, ik heb goed nieuws voor je'
Heb nu een permanente glimlach op mn gezicht
[..]
HahaPas over 2 jaar hoef je je zorgen te maken
![]()
Dankje![]()
[..]
DM heeft nog geen keuring gehad
Dan zou ik eerst een technische/informatica opleiding moeten doen op MBO4, dan op HBO en dan pas naar VWO?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet meer sinds ik 3 was![]()
En zorgen is niks voor mij, ik ga me irriteren aan mensen dan![]()
Ik help 1 dag per jaar mee met een sportdag voor gehandicapte kindjes, dat vind ik wel voldoende zorgen voor het hele jaar![]()
[..]
Je kan nog steeds bijscholing doen?
Haha oke coolquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet meer sinds ik 3 was![]()
En zorgen is niks voor mij, ik ga me irriteren aan mensen dan![]()
Ik help 1 dag per jaar mee met een sportdag voor gehandicapte kindjes, dat vind ik wel voldoende zorgen voor het hele jaar![]()
Lichamelijke keuring is wat anders dan totale keuring volgens mij. Volgens mij is dit oppervlakkig. Longinhoud etc.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
1 dagje keuring?Vriend van mij heeft opleiding bij de KLM Flight Academy gedaan..maar had echt tering veel keuringen
Persoonlijkheidstest, interview en 4 uur in een simulator gezeten. Binnenkort dan nog medische keuringquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
1 dagje keuring?Vriend van mij heeft opleiding bij de KLM Flight Academy gedaan..maar had echt tering veel keuringen
Je hebt maar havo als vooropleiding nodig, geen vwoquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst een technische/informatica opleiding moeten doen op MBO4, dan op HBO en dan pas naar VWO?
Dankjequote:
Hooiquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedemiddag
Weekend begonnen en salaris binnen, wat wil je nog meer
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:31 schreef 92Merel het volgende:
Serieus? Op HAVO kan ik helaas niet meer toegelaten omdat pretpakket.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Persoonlijkheidstest, interview en 4 uur in een simulator gezeten. Binnenkort dan nog medische keuring
[..]
Je hebt maar havo als vooropleiding nodig, geen vwo![]()
[..]
Dankje
[..]
Hooi![]()
Mooizo !
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:38 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Serieus? Op HAVO kan ik helaas niet meer toegelaten omdat pretpakket.
Appolquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:38 schreef Creeg het volgende:
Jongens, ik heb net besloten dat ik steward word!
Een vriend van mij doet precies hetzelfde. Bijna zelfde traject, dit jaar HAVO diploma volgend jaar bijscholing.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb zelf vwo, maar havo is ook goed.
En ik doe ook bijscholing voor Natuurkunde![]()
[..]
Appol![]()
[..]
Hoezo?
Check de PI dan helemaal blijquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi draaltje
[..]
Hè wat.
Hoi friesjen
[..]
Mewoll
[..]
Hey giann
ja, oke. maar met alle selectie rondes is het meer een sollicitatie dan een aanmelding voor een opleiding.quote:
Daar heb ik jou toch al voor op TinyChatquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jij hoopt dat je merel naakt kunt zien?
De kans dat je straaljagerpiloot wordt is ook heeel laag. Dit jaar wilde ze maar 2 personen aannemen en er hebben zich volgens mij meer dan 1000 aangemeldquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke. maar met alle selectie rondes is het meer een sollicitatie dan een aanmelding voor een opleiding.
oud klasgenoot heeft ook geprobeerd straaljager piloot te worden. alleen door de laatste test niet doorgekomen.
Oke tofquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Een vriend van mij doet precies hetzelfde. Bijna zelfde traject, dit jaar HAVO diploma volgend jaar bijscholing.
Oh, da's wel jammer.. Ik ga dan gewoon voor commerciële luchtvaart, voor de luchtmacht lijkt me ook tof, maar gaat m sowieso niet worden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke. maar met alle selectie rondes is het meer een sollicitatie dan een aanmelding voor een opleiding.
oud klasgenoot heeft ook geprobeerd straaljager piloot te worden. alleen door de laatste test niet doorgekomen.
Zijn wij twee dan hetzelfde?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar heb ik jou toch al voor op TinyChat?
speesy naakt??quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar heb ik jou toch al voor op TinyChat?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
speesy naakt??
nu wil ik geen commentaar meer van jou horen, he jongedame!
Beide meisjes tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke tof
[..]
Oh, da's wel jammer.. Ik ga dan gewoon voor commerciële luchtvaart, voor de luchtmacht lijkt me ook tof, maar gaat m sowieso niet worden.
[..]
Zijn wij twee dan hetzelfde?
Jij had die foto van KKJ toch ook gezien? Da's ook een meisje en ik weet 100% zeker dat ik er niet zo uitziequote:
Bewijs willen we zien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij had die foto van KKJ toch ook gezien? Da's ook een meisje en ik weet 100% zeker dat ik er niet zo uitzie
Hmm waarheidsgetrouwe postquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij had die foto van KKJ toch ook gezien? Da's ook een meisje en ik weet 100% zeker dat ik er niet zo uitzie
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Appel, had jij de uiers van KKJ al gezien?
quote:
Sowiesoquote:
Ja, dat.quote:
Foto's dat ze nog enigszins in de verpakking zaten, ja? Met namen erbij enzo. Heeft ze nu ook naaktfoto's dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Appel, had jij de uiers van KKJ al gezien?
Jep, daarbij zat de verpakking eronderquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dat.
[..]
Foto's dat ze nog enigszins in de verpakking zaten, ja? Met namen erbij enzo. Heeft ze nu ook naaktfoto's dan?
Ohgod. Ik bedank.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jep, daarbij zat de verpakking eronder
En jij denkt dat we dit geloven zonder dat je bewijs toontquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/REiVo.jpgquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dat.
[..]
Foto's dat ze nog enigszins in de verpakking zaten, ja? Met namen erbij enzo. Heeft ze nu ook naaktfoto's dan?
merel in een te kort rokje? waar?waar?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]![]()
[..]
Sowieso![]()
Ik ga me maar eens omkleden, anders krijg ik straks op werk weer de opmerking dat t te kort is en dan avondeten en dan werken.
Hele fijne avond nog en iedereen eet smakelijk alvast![]()
Stiekem heb je al geklikt hequote:
Jepquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
En jij denkt dat we dit geloven zonder dat je bewijs toont
Verstandigquote:
Korte broek dit keer, maar vorige keer commentaar op rokje dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
merel in een te kort rokje? waar?waar?
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi draaltje
[..]
Hè wat.
Hoi friesjen
[..]
Mewoll
[..]
Hey giann
quote:
quote:
En over 15 minuten ga je weer zeker?quote:
Terechtequote:Op woensdag 11 mei 2011 15:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]![]()
[..]
Sowieso![]()
Ik ga me maar eens omkleden, anders krijg ik straks op werk weer de opmerking dat t te kort is en dan avondeten en dan werken.
Hele fijne avond nog en iedereen eet smakelijk alvast![]()
Oke, dan geloof ik hetquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jep![]()
[..]
VerstandigIk was te nieuwsgierig
![]()
[..]
Korte broek dit keer, maar vorige keer commentaar op rokje dus![]()
En nu echt weg.
Liefde en alles![]()
Ik welquote:
Ik mag geen gedag zeggen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En over 15 minuten ga je weer zeker?__!!!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wel, ik probeerde mijn ogen eruit te rukken.
Jawel hoor, ik ben jaloers op je aandacht.quote:
Bazennummerquote:
Of deze.quote:
Gefeliciteerd man.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben jaloers op je aandacht.
Hmm kon hem niet, tof nummer !quote:
Bazenlied.quote:
Hoi!quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm kon hem niet, tof nummer !
Sahbi!quote:
quote:
allesss chill jwz, en daar?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sahbi!Hoe staat het leven op het kamp?
Rustuk, voor die leventje.quote:
Stoer.quote:
Cash doet Flippiee.quote:
Jij bent ziek, heel ziek...quote:
Ik keek eerst naar de URLquote:
gelukkig wist ik dat het een valstrik wasquote:
Nee want ik herkende hem ook omdat ik hem net nog voorbij zag komenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ook, en herkende hem als de boobiefoto van KKJ.Is dat slecht?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:10 schreef FreezePop het volgende:
We kunnen de makkelijke happers nu wel aanwijzen.
Ik had m een paar uur geleden al gezien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee want ik herkende hem ook omdat ik hem net nog voorbij zag komen.
Godverdomme.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:10 schreef FreezePop het volgende:
We kunnen de makkelijke happers nu wel aanwijzen.
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Denken dat je lang boos kunt blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |