abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100968317
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee die zijn daar te slap voor
Nooit een brede sterke blanke gezien? Wat zielig nou.
pi_100968347
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

waar haal je dan de arrogantie vandaan voor ze te kunnen spreken?

je bent een soort ubermens ofzo?
Ik ben een latino uit de domincaanse republiek. ;)
pi_100968353
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:53 schreef anonymoussie het volgende:

Gargamel en Asrael zijn duidelijk Joods.
Azrael is moslim ;)
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:10:14 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100968373
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:08 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Nooit een brede sterke blanke gezien? Wat zielig nou.
dat zeg ik niet

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:09 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ik ben een latino uit de domincaanse republiek. ;)
h0ax
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100968632
Mensen die niet willen zien dat smurfen racisme is.
Moet je ook zelf weten en laat je kinderen vooral naar die shit kijken. Echt een goed voorbeeld.
pi_100968658
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

Lees dat boek nou eens, voordat je jezelf nog meer pijn doet hier.
Hoe doe ik mezelf pijn.
Je doet jezelf pijn door je achterlijke kinderachtige opmerkingen.

Wat staat er volgens jouw in de strip dat niet racistisch is.
Ik heb zelfs een plaatje uit de strip in dit topic gezet.
Oo help, a black smurf, he'll bite us and than we turn black too!!
Waarom denk je dat in Amerika de 'purple smurfs' is uitgegeven??
Misschien kan je de feiten niet zien doordat je kinderachtig bent en smurfen zo graag leuk wil vinden.
Moet je zelf weten, laat je kinderen er vooral naar kijken!!
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:24:04 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100968695
niet omdat al die zwarten dan iedereen in elkaar gaan beuken denk ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100968742
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:24 schreef sp3c het volgende:
niet omdat al die zwarten dan iedereen in elkaar gaan beuken denk ik
Ook niets nieuws en zinnigs te melden.
Ik hoop dat eentje jouw een keer goed beukt.
En ook een blanke. Kan je misschien bepalen welke beter beukt. :')
pi_100968796
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:09 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Azrael is moslim ;)
Ik dacht dat het van Israel was.
Hoezo is hij moslim?
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:28:20 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100968798
nu hoop je op geweld tegen andersdenkenden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100968807
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:28 schreef sp3c het volgende:
nu hoop je op geweld tegen andersdenkenden
Hoezo?
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:32:07 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100968885
itt jou vul ik bij anderen de gedachten liever niet in dus die vraag zal je zelf moeten beantwoorden

ik heb geen idee waarom je hoopt dat ik minstens tweemaal in elkaar gebeukt ga worden maar ik vind het een enge totalitaire gedachtengang
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100969005
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:53 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Onderbouw is waarom je dat vind.
Waarom denk je dat in Amerika de editie purple smurf is uitgegeven. Sommige racistische amerikanen komen speciaal naar Europa om te originele editie te kopen; zwarte smurfen.
Gargamel en Asrael zijn duidelijk Joods.
En die lelijke vrienden (die vrouw op het einde in het filmpje van smurfin hierboven) van Gargamel.
Misschien moet je je beter verdiepen in ideologieen van nazi's om te overeenkomsten te herkennen, want er zijn er ontzettend veel.
In plaats van dom te blaten over zwarte smurfen.
Ik heb vroeger best veel naar de smurfen gekeken...en ook veel kuifje gelezen en dat scheen ook al niet zuivere koffie te zijn mbt negers en joden :o

Het zal mij verder aan mijn reten roesten (of bijten), ik heb me er vroeger erg mee vermaakt :Y
pi_100969008
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:32 schreef sp3c het volgende:
itt jou vul ik bij anderen de gedachten liever niet in dus die vraag zal je zelf moeten beantwoorden

ik heb geen idee waarom je hoopt dat ik minstens tweemaal in elkaar gebeukt ga worden maar ik vind het een enge totalitaire gedachtengang
:')

Omdat je maar dom door blijft leuteren over die opmerking die ik maakte.
Vandaar dat ik nu dom terug leuter.
Terwijl ik toch helder ben?

Tjonge zijn er hier ook nog intelligente mensen damn!!
pi_100969066
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:37 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ik heb vroeger best veel naar de smurfen gekeken...en ook veel kuifje gelezen en dat scheen ook al niet zuivere koffie te zijn mbt negers en joden :o

Het zal mij verder aan mijn reten roesten (of bijten), ik heb me er vroeger erg mee vermaakt :Y
Ja racistisch vermaak. Prachtig!! :')
Vooral als je het weet. Leuk voor al die buitenlanders.
pi_100969084
Weet je ook nog wat je ervan hebt geleerd en meegekregen?
pi_100969089
Iemand op de discussie pagina van de Engelse wikipagina over Alfred J. Kwak:
quote:
What I really miss from this article is the influence of Alfred J. Kwak on a generation of 1980's-1990's children. Let me explain why. Obiously the series was intended to portray a) a happy multicultural European society led by Alfred versus b) the fascistic/nationalistic "crow party" represented by antagonist Dolf. The question is - did it work? What was the influence of this series on children who watched it and who are in their 20's and 30's today? Is the current multicultural climate in any indebted to Alfred J. Kwak's "vision of a multicultural Europe?" If there is any research on this topic, it should be added to this article. It's very important, for three possible reason: - 1) if the series had no impact at all, then we learned that children cannot be politically indoctrinated; - 2) if the series influenced children into accepting multiculturalism, then we know those who control the media can decide the future; - or 3) if the series had an averse effect: the story was too "forced" to be believable and kids rejected the notion of multiculture; I have to honestly say, I remember this series vividly and used to sing it's theme song at school for days. I watched the entire series in the 1990's, all 52 episodes. And I must confess this: I remember I started to think Alfred was an easily fooled know-it-all who was always picking on Dolf, who had in fact done nothing wrong but express the desire to be a real crow. Who can blame Dolf for that. Near the end of the series, I strongly disliked Alfred "the blond haired blue-eyed know-it-all" and rooted for Dolf being "the only truly honest character of the series" despite hiding his half-crow identity. Dolf showed true human emotions of shame, hate, ambition, despair, loneliness, being bullied, etc. Alfred had no such humanity in his character. He was a single-layered arrogant fool .Whatever the multicultural dogma was I was supposed to endorse, it didn't work for me.
:') Hij sympathiseert meer met Dolf dan met Alfred, WTF?

Breivik in spé?
pi_100969107
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:39 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ja racistisch vermaak. Prachtig!! :')
Vooral als je het weet. Leuk voor al die buitenlanders.
Mensen die overal racisme (willen) zien _O-
pi_100969116
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:41 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Mensen die overal racisme (willen) zien _O-
Wat lul je nou overal!! Ik heb het hier toch over de smurfen!!
  Moderator zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:42:19 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_100969124
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:37 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

:')

Omdat je maar dom door blijft leuteren over die opmerking die ik maakte.
Vandaar dat ik nu dom terug leuter.
vergelijkbaar met jouw dom geleuter over Hathor zijn opmerking??

daarom ging ik dom terug leuteren

quote:
Terwijl ik toch helder ben?
ik geloof er geen bal van _O-

quote:
Tjonge zijn er hier ook nog intelligente mensen damn!!
mensen die niet gelijk beginnen te beuken als ze een grapje niet snappen?

zullen in jouw racistische oogjes wel geen zwarten zijn zeker
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_100969188
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:42 schreef sp3c het volgende:

[..]

vergelijkbaar met jouw dom geleuter over Hathor zijn opmerking??

daarom ging ik dom terug leuteren

[..]

ik geloof er geen bal van _O-

[..]

mensen die niet gelijk beginnen te beuken als ze een grapje niet snappen?

zullen in jouw racistische oogjes wel geen zwarten zijn zeker
Jezus je snapt die opmerking echt niet. :o
Ga eerst slimmer worden en kom dan terug. :W
pi_100969219
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:40 schreef Poppenkastpop het volgende:
Hij sympathiseert meer met Dolf dan met Alfred, WTF?
Hoezo WTF ? Hij legt redelijk uit waarom - Dolf is tenminste "menselijk".

quote:
Breivik in spé?
Nah. Dat was een typische ALfred aanbidder.
pi_100969227
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:41 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Wat lul je nou overal!! Ik heb het hier toch over de smurfen!!
Als je in de smurfen zelfs racisme ziet zitten omdat Gargamel voldoet aan je stereotype beeld van een Jood en omdat er een verhaal was over een zwarte smurf, dan zul je racisme vast ook wel op heel veel andere plaatsen zien. Misschien ben je zelf een beetje racistisch omdat je Gargemel koppelt aan het Jodendom en omdat je een kwaadaardige zwarte smurf vergelijkt met een (menselijke) neger?
pi_100969252
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:46 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Als je in de smurfen zelfs racisme ziet zitten omdat Gargamel voldoet aan je stereotype beeld van een Jood en omdat er een verhaal was over een zwarte smurf, dan zul je racisme vast ook wel op heel veel andere plaatsen zien. Misschien ben je zelf een beetje racistisch omdat je Gargemel koppelt aan het Jodendom en omdat je een kwaadaardige zwarte smurf vergelijkt met een (menselijke) neger?
:')

Waarom hebben ze die zwarte editie niet in Amerika uitgegeven dan??
pi_100969263
Omdat Europa racisme meer toelaat en zijn inwoners te achterlijk zijn om dit in te zien. 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')