abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96708630
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:42 schreef Sarabi het volgende:
Maar waarom dan niet alleen minderen met de drank?
Waarom de helft van goede voedzaam eten laten staan?
Omdat we in een vrij land wonen en volwassenen mogen afvallen zoals ze dat willen. Bovendien duurt het in een land als Nederland behoorlijk lang voordat je iets als een viamine tekort ofzo oploopt.

Ik vond je opmeking in het vorige topic ''Is er iemand in dit topic die wel normaal eet'' niet zo tof overigens. Leuk dat je blijvend bent afgevallen, maar om nou als een verzuurde ex roker dit soort opmerkingen te plaatsen :N
pi_96709047
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Omdat we in een vrij land wonen en volwassenen mogen afvallen zoals ze dat willen. Bovendien duurt het in een land als Nederland behoorlijk lang voordat je iets als een viamine tekort ofzo oploopt.

Ik vond je opmeking in het vorige topic ''Is er iemand in dit topic die wel normaal eet'' niet zo tof overigens. Leuk dat je blijvend bent afgevallen, maar om nou als een verzuurde ex roker dit soort opmerkingen te plaatsen :N
Volgens mij zijn er in Nederland juist maar erg weinig mensen die voldoende vitamines binnen krijgen.
En ik schrik wel als ik zie hoe de mensen in dit topic eten, vandaar die opmerking.
Als je geen advies wil moet je hier ook niet posten.
pi_96709137
Rustig dames. :* Kalm aan maar. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_96709176
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:06 schreef trovey het volgende:
Rustig dames. :* Kalm aan maar. ;)
Van weinig eten word je een beetje sjaggie ;)
pi_96709329
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er in Nederland juist maar erg weinig mensen die voldoende vitamines binnen krijgen.
En ik schrik wel als ik zie hoe de mensen in dit topic eten, vandaar die opmerking.
Ik kan mij niet herinneren dat er in het vorige topic gevraagd is naar jouw advies over de eetpatronen hier. Dit is volgens mij een topic om elkaar te helpen/steunen en helpen bij het afvallen, en ik zie niet hoe een opmerking als ''is er iemand in dit topic die wel normaal eet'' daarbij helpt.
pi_96709343
:') , daarom moeten we elkaar maar steunen *; en niet aanvallen :P ....love and peace w/
Optimist tot in de kist
pi_96709396

:P
Optimist tot in de kist
pi_96709479
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:10 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik kan mij niet herinneren dat er in het vorige topic gevraagd is naar jouw advies over de eetpatronen hier. Dit is volgens mij een topic om elkaar te helpen/steunen en helpen bij het afvallen, en ik zie niet hoe een opmerking als ''is er iemand in dit topic die wel normaal eet'' daarbij helpt.
Het leuke van een discussieforum is dat je er ook niet om hoeft te vragen, als je je etenspatronen hier neer zet kan je opmerkingen verwachten.
Steunen is leuk maar iemand die zijn lichaam kapot aan het maken is schiet ook niets op met steun.
pi_96709489
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:11 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Hippie :P
pi_96709558
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hippie :P
Nu wel even. ;)
Optimist tot in de kist
pi_96709689
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik stel je advies ook wel op prijs, maar ik ben het niet met je eens dat het Margriet Streep-je-slank-plan ongezond is of een crashdieet. En zeker niet dat je er tekorten van zou krijgen. Zo weinig is 1300 kcal niet, zeker niet als je flink wat reserves hebt die je kwijt kan. En je komt er niet van in de spaarstand en bovendien eet je weer meer zodra je op gewicht bent.
En het systeem is verder zo ingericht, dat je gedwongen wordt hoogwaardige voeding te eten (anders zitten je vakjes te snel vol). Verder vond ik die opmerking van je over of er nog iemand in het topic was die wél normaal eet, ook niet zo geslaagd. 'Normaal' in jouw ogen wil niet zeggen dat dat ook meteen de onbetwiste waarheid is....maar we hoeven er ook geen ruzie om te maken :)
pi_96709835
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:17 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik stel je advies ook wel op prijs, maar ik ben het niet met je eens dat het Margriet Streep-je-slank-plan ongezond is of een crashdieet. En zeker niet dat je er tekorten van zou krijgen. Zo weinig is 1300 kcal niet, zeker niet als je flink wat reserves hebt die je kwijt kan. En je komt er niet van in de spaarstand en bovendien eet je weer meer zodra je op gewicht bent.maken :)
Maar dit vind ik dus persoonlijk al echt schokkend, 1300kcal is gewoon wel weinig (en dan rekenen we jouw intensief sporten er nog geen eens bij).
Je krijgt zeker niet alles binnen wat je nodig hebt (daar hebben oude reserves niets mee te maken), maar goed dat is allemaal al gezegd ;)
pi_96710428
Ik ga eten...tortelini :9 deel 2....... van gisteren. :')
Optimist tot in de kist
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:56:32 #39
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_96746094
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:11 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
go trovey
_O_
Live life to the Ender :D
pi_96756217
Zo. En nu heb ik er genoeg van.

Ik wil graag in de OP, wil iemand met ticker daarin zetten?

[ Bericht 31% gewijzigd door Lonaa op 13-05-2011 17:04:36 ]
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:02:22 #41
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_96756379
Waar heb je genoeg van... de ticker, of van wat anders?
Live life to the Ender :D
pi_96756395
link tussen [img ] [/img] zetten ;) alleen de lange link dus, van http:// tot aan .png :)
Ja doei.
pi_96756463
Mijn ontdekking van vandaag: http://www.sport-en-dieet.nl/assets/files/voedingsschema.xls
Een digitaal voedingsschema die ook kan rekenen. *O*
pi_96756535
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
link tussen [img ] [/img] zetten ;) alleen de lange link dus, van http:// tot aan .png :)
Gedaan, ik dacht dat je een html nodig had. :@

En waar ik genoeg van heb? Een jaar geleden ben ik bijna 30 kilo afgevallen.
Inmiddels is er weer 20 terug. |:(
pi_96767671
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Gedaan, ik dacht dat je een html nodig had. :@

En waar ik genoeg van heb? Een jaar geleden ben ik bijna 30 kilo afgevallen.
Inmiddels is er weer 20 terug. |:(
Welkom ^O^

Ga je ''alleen'' proberen af te vallen of doe je dit onder begleiding?
pi_96770024
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:15 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Welkom ^O^

Ga je ''alleen'' proberen af te vallen of doe je dit onder begleiding?
Alleen. :)

De vorige keer heb ik het ietwat ongezond gedaan (ik heb de neiging door te slaan, beide richtingen op), maar ik denk dat ik nu goed genoeg in m'n vel zit om het 'goed' te doen. :)
pi_96785099
Hi

Gewoon ff laten weten dat ik nog bezig ben, dat het goed gaat en dat ik mij prima voel !
Gisteren de uitslage van alle bloedonderzoeken gehad en geen tekorten in vitamines of mineralen en mijn cholesterol was een punt gezakt !! (van 5 naar 4) Bloeddruk was top (110/70) dus de huisarts was meer dan tevreden ! Daar op de weegschaal was er ook 18 kg af !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:23:13 #48
244933 trovey
Nachtoele
pi_96787405

Muks!!!!!! *O* *O* *O*
Optimist tot in de kist
pi_96787493
Ha! Er was een kilo af vanochtend.
Niet helemaal eerlijk natuurlijk, aangezien het gister eind v/d middag was, maar het begin van het ritme is er, zeg maar.

En het blijft zo ontzettend stimulerend om die cijfertjes lager te zien dan de dag ervoor. :)
pi_96787494
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 08:55 schreef Muks het volgende:
Hi

Gewoon ff laten weten dat ik nog bezig ben, dat het goed gaat en dat ik mij prima voel !
Gisteren de uitslage van alle bloedonderzoeken gehad en geen tekorten in vitamines of mineralen en mijn cholesterol was een punt gezakt !! (van 5 naar 4) Bloeddruk was top (110/70) dus de huisarts was meer dan tevreden ! Daar op de weegschaal was er ook 18 kg af !
Wat goed ^O^

Ik ben nu een weekje bezig en er is een kilo af. Nu kan ik nogal schommelen dus dat zegt niet zoveel. Maar ik ga gewoon door. Straks weer stappen met Leslie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')