Omdat we in een vrij land wonen en volwassenen mogen afvallen zoals ze dat willen. Bovendien duurt het in een land als Nederland behoorlijk lang voordat je iets als een viamine tekort ofzo oploopt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:42 schreef Sarabi het volgende:
Maar waarom dan niet alleen minderen met de drank?
Waarom de helft van goede voedzaam eten laten staan?
Volgens mij zijn er in Nederland juist maar erg weinig mensen die voldoende vitamines binnen krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Omdat we in een vrij land wonen en volwassenen mogen afvallen zoals ze dat willen. Bovendien duurt het in een land als Nederland behoorlijk lang voordat je iets als een viamine tekort ofzo oploopt.
Ik vond je opmeking in het vorige topic ''Is er iemand in dit topic die wel normaal eet'' niet zo tof overigens. Leuk dat je blijvend bent afgevallen, maar om nou als een verzuurde ex roker dit soort opmerkingen te plaatsen
Ik kan mij niet herinneren dat er in het vorige topic gevraagd is naar jouw advies over de eetpatronen hier. Dit is volgens mij een topic om elkaar te helpen/steunen en helpen bij het afvallen, en ik zie niet hoe een opmerking als ''is er iemand in dit topic die wel normaal eet'' daarbij helpt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er in Nederland juist maar erg weinig mensen die voldoende vitamines binnen krijgen.
En ik schrik wel als ik zie hoe de mensen in dit topic eten, vandaar die opmerking.
Als je geen advies wil moet je hier ook niet posten.
Het leuke van een discussieforum is dat je er ook niet om hoeft te vragen, als je je etenspatronen hier neer zet kan je opmerkingen verwachten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat er in het vorige topic gevraagd is naar jouw advies over de eetpatronen hier. Dit is volgens mij een topic om elkaar te helpen/steunen en helpen bij het afvallen, en ik zie niet hoe een opmerking als ''is er iemand in dit topic die wel normaal eet'' daarbij helpt.
Nu wel even.quote:
Ik stel je advies ook wel op prijs, maar ik ben het niet met je eens dat het Margriet Streep-je-slank-plan ongezond is of een crashdieet. En zeker niet dat je er tekorten van zou krijgen. Zo weinig is 1300 kcal niet, zeker niet als je flink wat reserves hebt die je kwijt kan. En je komt er niet van in de spaarstand en bovendien eet je weer meer zodra je op gewicht bent.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er in Nederland juist maar erg weinig mensen die voldoende vitamines binnen krijgen.
En ik schrik wel als ik zie hoe de mensen in dit topic eten, vandaar die opmerking.
Als je geen advies wil moet je hier ook niet posten.
Maar dit vind ik dus persoonlijk al echt schokkend, 1300kcal is gewoon wel weinig (en dan rekenen we jouw intensief sporten er nog geen eens bij).quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik stel je advies ook wel op prijs, maar ik ben het niet met je eens dat het Margriet Streep-je-slank-plan ongezond is of een crashdieet. En zeker niet dat je er tekorten van zou krijgen. Zo weinig is 1300 kcal niet, zeker niet als je flink wat reserves hebt die je kwijt kan. En je komt er niet van in de spaarstand en bovendien eet je weer meer zodra je op gewicht bent.maken
Gedaan, ik dacht dat je een html nodig had.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
link tussen [img ] [/img] zettenalleen de lange link dus, van http:// tot aan .png
Welkomquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gedaan, ik dacht dat je een html nodig had.![]()
En waar ik genoeg van heb? Een jaar geleden ben ik bijna 30 kilo afgevallen.
Inmiddels is er weer 20 terug.
Alleen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:15 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Welkom
Ga je ''alleen'' proberen af te vallen of doe je dit onder begleiding?
Wat goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:55 schreef Muks het volgende:
Hi
Gewoon ff laten weten dat ik nog bezig ben, dat het goed gaat en dat ik mij prima voel !
Gisteren de uitslage van alle bloedonderzoeken gehad en geen tekorten in vitamines of mineralen en mijn cholesterol was een punt gezakt !! (van 5 naar 4) Bloeddruk was top (110/70) dus de huisarts was meer dan tevreden ! Daar op de weegschaal was er ook 18 kg af !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |