Zolang ze niet een stel negers in elkaar trappen, mag hetquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:37 schreef remlof het volgende:
Zo, de PVV toont eindelijk haar ware extreemrechtse aard door de prinsenvlag voor het raam van haar fractieruimte in de Tweede Kamer te hangen.
Dan heb je als partij toch wel de schijn tegen, lijkt mijquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:37 schreef remlof het volgende:
Zo, de PVV toont eindelijk haar ware extreemrechtse aard door de prinsenvlag voor het raam van haar fractieruimte in de Tweede Kamer te hangen.
Natuurlijk mag het, maar het geeft wel te denkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zolang ze niet een stel negers in elkaar trappen, mag het
Ach, die PVV'ers denken nu eenmaal niet zo ver na.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk mag het, maar het geeft wel te denken
Ach, ik kan er ook een wimpel aan hangen, dan is 'ie alsnog oranje bovenaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
Mwoah, vind onze eigenlijke driekleur toch mooier.
Tikje francofielquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
Mwoah, vind onze eigenlijke driekleur toch mooier.
Behalve dan dat de laatste eeuw die vlag alleen gebruikt is door de NSB en extreemrechtse groeperingen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:42 schreef Reya het volgende:
Historisch wel wat gevoelig, maar voor de rest een weinig interessante futiliteit.
Mooi land. Franse revolutiequote:
En Vlamen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Behalve dan dat de laatste eeuw die vlag alleen gebruikt is door de NSB en extreemrechtse groeperingen.
Revolutionairquote:
Vrijheid, gelijkheid en broederschap.quote:
Liberté et Egalité.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrijheid, gelijkheid en broederschap.
En dan iedereen die het er mee oneens is ongelijk en gebroederlijk de kop afhakken.
Ik kon mij wel iets voorstellen bij de woede van het volk. Jammer dat figuren als Robespierre een beetje doorsloegenquote:
Touche.quote:
Dan nog steeds; niet verstandig, maar het lijkt me zinvoller om partijen op daadwerkelijke politieke daden af te rekenen, niet op vlaggen die ze al dan niet uithangen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Behalve dan dat de laatste eeuw die vlag alleen gebruikt is door de NSB en extreemrechtse groeperingen.
Gewoon 1918e eeuwse McCarthyism.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kon mij wel iets voorstellen bij de woede van het volk. Jammer dat figuren als Robespierre een beetje doorsloegen
18e eeuws. Maar daar komt het inderaad op neer.quote:
Merde.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
18e eeuws. Maar daar komt het inderaad op neer.
Toch lag het vooral aan de machtsverschillen dan de economische ongelijkheid in Frankrijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kon mij wel iets voorstellen bij de woede van het volk. Jammer dat figuren als Robespierre een beetje doorsloegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |