SPOILER: Welke landen er doorgingen naar de finale in de eerste halve finale.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Tha_Erik op 12-05-2011 09:04:47 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Welterusten drollie!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames, heren, ik ga slapen. Wat is het toch altijd tof met FOK!.
Ik denk niet dat haar afkomst/uiterlijk er iets toe deed eerlijk gezegd, bij Noorwegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat vind ik geen reden om geen donkere artietsten meer te sturen. Dat zou niet eerlijk zijn. En ik vind het ook heel slecht dat mensen zo oppervlakkig denken, als het zo zou zijn.
Trusten Erikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
En bij Servië denk je aan een jaren zestig popdeuntje?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar de reden dat Noorwegen er vanavond toch uitvloog kwam volgens mij gewoon dat niemand het met Noorwegen kon associeren... je denkt toch eerder aan blonde meisjes op een fjord ofzo
Nee dat was ruslanaquote:
Trust puppy!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee maar het meiske was wel authentiek en ze zong natuurlijk in haar eigen taal....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:43 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
En bij Servië denk je aan een jaren zestig popdeuntje?
Heb je dat óóit wel gedacht bij een donkere artiest, in een soortgelijke situatie?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat haar afkomst/uiterlijk er iets toe deed eerlijk gezegd, bij Noorwegen.Geen idee waar wel wél aan lag, misschien vonden ze het meer een zomerhitje ipv een Songfestivalnummer. Van mij had het wel door gemogen
Owjaquote:
Dat was me toch ook een performance hequote:
Obama Osamaquote:
Nooit eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Heb je dat óóit wel gedacht bij een donkere artiest, in een soortgelijke situatie?
Luister, het feit is er gewoon dat er in Oost-Europa nog relatief veel rassenhaat voorkomt... dat verzin ik niet zelf hoor... dus het zal best een rolletje spelen als ze hun stem daar gaan uitbrengen...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Heb je dat óóit wel gedacht bij een donkere artiest, in een soortgelijke situatie?
Ik ook maar es! Tot morgenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar zo heel veel zie je het niet terug toch in de uitslagen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Luister, het feit is er gewoon dat er in Oost-Europa nog relatief veel rassenhaat voorkomt... dat verzin ik niet zelf hoor... dus het zal best een rolletje spelen als ze hun stem daar gaan uitbrengen...
Okquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:45 schreef Cani het volgende:
Nou jongens sorry maar naar dit vriendjespolitiek ga ik niet meer kijken!![]()
Die deden wel al allemaal mee voordat het songfestival qua aantal deelnemende landen compleet ontplofte he... maar Jade Ewen deed het inderdaad ook goed een paar jaar geleden....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nooit eigenlijk.
Edsilia scoorde hoog, Imani hoog, Ruth ook.
Die donkere helft van dat Estland duo dat we net zagen, die wonnen zelfs.
Neuh, denk niet dat het er toe doet eerlijk gezegd bij de stemmers.
Ik verwachtte eigenlijk dat Noorwegen heel hoog zou staan bij de bookmakers maar ik heb 't net opgezocht en ze stonden juist heel laag (zelfs onder Nederland)? Of misschien keek ik wel naar het verkeerde. Dus wat dat betreft is het niet zo shocking dat ze niet in de finale zitten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat haar afkomst/uiterlijk er iets toe deed eerlijk gezegd, bij Noorwegen.
Geen idee waar wel wél aan lag, misschien vonden ze het meer een zomerhitje ipv een Songfestivalnummer. Van mij had het wel door gemogen
We zullen onszelf daarom deze nacht maar in slaap moeten huilen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:45 schreef Cani het volgende:
Nou jongens sorry maar naar dit vriendjespolitiek ga ik niet meer kijken!![]()
Zes seconden ongeveerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust vogel!
En bedankt voor het snelle topics openen!
Ik ga mezelf krassen met een kapotgebroken cd'tje van Bucks Fizz.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
We zullen onszelf daarom deze nacht maar in slaap moeten huilen.
Nou zo vaak doen er inderdaad geen donkere artiesten mee... alleen Glennis en Edsilia bij ons in recente jaren... Jade Ewen en nu deze Stella... ik zeg ook niet dat het allesbepalend is... maar ik heb wel eens docu's gezien dat het in die landen nog steeds een big deal kan zijn...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zo heel veel zie je het niet terug toch in de uitslagen?
Of vind jij van wel?
Doe datquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
We zullen onszelf daarom deze nacht maar in slaap moeten huilen.
Noorwegen was al die tijd al geen favoriet idd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk dat Noorwegen heel hoog zou staan bij de bookmakers maar ik heb 't net opgezocht en ze stonden juist heel laag (zelfs onder Nederland)? Of misschien keek ik wel naar het verkeerde. Dus wat dat betreft is het niet zo shocking dat ze niet in de finale zitten.
Maar toch, ze hadden 't wel verdiend. Ik denk dat inderdaad het zuidelijke liedje botst met de perceptie en verwachtingen die mensen hebben met het noordelijke Noorwegen.
Dat feeërieke van Alexander Rybak, dat was verrassend maar het paste bij het land, de hele act klopte gewoon.
Dit was misschien te veel anders doen om het anders doen, zonder daarbij origineel te zijn.
Het is veel te laat om hier logisch over na te denken merk ik bij mezelf.
Er is overal discriminatie: op het werk, op school, tijdens presidentsverkiezingen, waarom zou dat nu dan ook geen rol spelen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nooit eigenlijk.
Edsilia scoorde hoog, Imani hoog, Ruth ook.
Die donkere helft van dat Estland duo dat we net zagen, die wonnen zelfs.
Neuh, denk niet dat het er toe doet eerlijk gezegd bij de stemmers.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga mezelf krassen met een kapotgebroken cd'tje van Bucks Fizz.
dat probeer ik ook te zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Luister, het feit is er gewoon dat er in Oost-Europa nog relatief veel rassenhaat voorkomt... dat verzin ik niet zelf hoor... dus het zal best een rolletje spelen als ze hun stem daar gaan uitbrengen...
Je vat het veel te zwaar op allemaal en ziet het te zwart witquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Er is overal discriminatie: op het werk, op school, tijdens presidentsverkiezingen, waarom zou dat nu dan ook geen rol spelen?
Ik vind het wel raar dat ontkend wordt dat het een (wellicht kleine) rol heeft gespeeld.
Jullie moeten alle humor en sensatie dus missen donderdagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Noorwegen was al die tijd al geen favoriet idd.
Jedward daarentegen![]()
Maar goed, daar ga ik me donderdag wel druk om maken
Breek me de bek niet open. Van het idee dat die twee apen meedoen ga ik al een beetje vomeren. Ik heb nog niet naar hun liedje geluisterd/gekeken maar ik verwacht er weinig van.quote:
Ik heb altijd ooit live die Eurovisie tune willen horenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jullie moeten alle humor en sensatie dus missen donderdag.
Maar aan de andere kant lijkt het mij ook supertof om daar gewoon aanwezig te zijn
De twee apen zijn qua media bespelen wel geniaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open. Van het idee dat die twee apen meedoen ga ik al een beetje vomeren. Ik heb nog niet naar hun liedje geluisterd/gekeken maar ik verwacht er weinig van.
Ja maar die kuiven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
De twee apen zijn qua media bespelen wel geniaal.
Van te voren werd ze geen enkele kans toegedicht, nu staan ze bovenaan in zo ongeveer alle polls. En ze hebben nog aardig gezongen tijdens de repetities ook![]()
Het kan ook best hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dat probeer ik ook te zeggen.
Oh jij bent ook best echt oud! (Even in je fobo gegluurdquote:
Ik ben echter nog wel jong van hart hoor, zo heb ik onlangs mijn rollator gepimped.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jij bent ook best echt oud! (Even in je fobo gegluurd).
Hoera for the elderly!
Je zegt net dat je het nooit hebt gedacht, bij geen enkele donkere eurovisie artiest. Dus het bestaat wel volgens, jou, maar jij ziet het nooit? Dat vind ik een naiëve gedachte. Racisme is vaak heel subtiel, en dat maakt het gevaarlijk. Jou maakt het waarschijnlijk niets omdat, omdat jij er niet mee te maken hebt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan ook best hoor
Ik persoonlijk (en dat was wat ik bedoelde te zeggen) denk het niet, in het geval van Noorwegen. Maar ik kan het enorm mis hebben.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ben echter nog wel jong van hart hoor, zo heb ik onlangs mijn rollator gepimped.![]()
[ afbeelding ]
Ice, jeweetzelluf.
Hahahaha, Ierlandquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:58 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit geweten dat Nederland een van de meest frequente winnaars van het ESF was.
(uiteraard vooral in de tijd dat er nog niet zoveel landen waren, maar toch)
Portugal nog nooitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:58 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit geweten dat Nederland een van de meest frequente winnaars van het ESF was.
(uiteraard vooral in de tijd dat er nog niet zoveel landen waren, maar toch)
Leg me nou eens geen woorden in de mond alsjeblieft?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je zegt net dat je het nooit hebt gedacht, bij geen enkele donkere eurovisie artiest. Dus het bestaat wel volgens, jou, maar jij ziet het nooit? Dat vind ik een naiëve gedachte. Racisme is vaak heel subtiel, en dat maakt het gevaarlijk. Jou maakt het waarschijnlijk niets omdat, omdat jij er niet mee te maken hebt.
We've got a long way to go
Je bent wel een scheetje op die foto met duifjesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Jij was als kind een stuk knapper dan ik
www.escnation.comquote:There were some sound-mix issues during the first five songs in the competition, with the vocals being way louder than the backing track, which seemed to be adjusted to the better in the commercial break between song number 5 and song number 6. Incidentally, all the first five songs did fail to qualify, but the next five songs after the first commercial break did reach the final. Whether it has any connection or not we will never find out, but we can be sure the speculations will probably never end.
Dat is wel typisch, Noorwegen moest tweede.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:01 schreef grazz het volgende:
[..]
www.escnation.com
Mag hopen dat dat donderdag niet gebeurt bij de eerste 5 liedjesSjonge jonge Duitsland
De jury baseert zijn/haar punten op basis van de avond er voor he?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:01 schreef grazz het volgende:
[..]
www.escnation.com
Mag hopen dat dat donderdag niet gebeurt bij de eerste 5 liedjesSjonge jonge Duitsland
Als het je niets kan schelen moet je er niet op reageren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Leg me nou eens geen woorden in de mond alsjeblieft?
Ik heb het persoonlijk nooit in de UITSLAGEN gezien, dat ik dacht van 'Goh, die had echt door moeten gaan, topnummer, maar vast wegens racisme niet gestemd'. Da's álles dat ik zei.
Of kan jij ritsen voorbeelden op noemen van nummers die echt bij de top hoorden maar toch niet door gingen omdat donkere eurovisie artiest?
Ik snap heus je punt, maar je moet het mij niet voor de voeten gaan gooien, daar word ik persoonlijk een pietsie moe van zo na deze gezellige avond.
Sure.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Als het je niets kan schelen moet je er niet op reageren.
Dank! En we zullen zwaaien, heel ergquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wel zwaaien he?![]()
Veel plezier gewenst alvast!
Waarom voel je je zo aangesproken, als het toch niet zo is?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Sure.
Fine.
Whatever.
Jij ook fijne avond verder
Je kent me niet, je weet niet waar je het over hebt met je 'jou kan racisme niets schelen'.
Nokken dus daarmee gewoon. Punt.
Misschien wilde ze het nog compenseren door TETTEN.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Die generale van gisteren daarvan werd gezegd dat met name Armenie heel erg slecht was... dus dat die zijn afgestraft door de jury's kunnen we nu wel stellen
Ik vond bij Armenië de muziek te zacht staan voor de zang, als je snapt wat ik bedoel. Dat was bij een paar andere landen ook zo. Dan had ik het gevoel dat de balans niet helemaal klopte.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Die generale van gisteren daarvan werd gezegd dat met name Armenie heel erg slecht was... dus dat die zijn afgestraft door de jury's kunnen we nu wel stellen
Omdat jij - wát ik ook zeg - me steeds woorden in de mond legt en dat vind ik vervelend.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom voel je je zo aangesproken, als het toch niet zo is?
Ja maar van mij hoef je ook niet te reageren... Het is duidelijk hoe ik over je posts denk. En andersom ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat jij - wát ik ook zeg - me steeds woorden in de mond legt en dat vind ik vervelend.
Nu ook weer. Ik ga jou netjes antwoord op je vragen.
Dus ik stel voor dat we er gewoon over ophouden, of over gaan PMen als je graag wilt doorpraten, want dit is ook niet interessant voor anderen om ons gekibbel door te moeten scrollen
ein Bischen friede van Nicole moest als eerste 'opkomen' en won.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Servie loot als 24e in de finale... zou dus een kanshebber kunnen zijn...
Litouwen als 4e... dus die ballad gaat zo vroeg niet nog eens werken denk ik
Griekenland en Rusland hebben denk ik heel veel televotes gekregen van dames en heren die het plaatje/uiterlijk prettig vonden. Kan bijna niet andersquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:11 schreef totebel het volgende:
Ik betwijfel ten zeerste of er discriminatie aan het niet doorgaan van Noorwegen ten grondslag lag. Het was gewoon een nietszeggend nummer, welliswaar een catchy refrein, maar de zang was gewoon... niet goed genoeg. Ze zat er een paar keer zo ver naast dat het bijna vals klonk.
Dat Griekenland en Rusland door zijn is me dan ook een groot raadsel.
Have fun in Düsseldorf!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
die hards, veel plezier donderdag!
Die wichten in Dusseldorf in die rood-wit-blauwe jurkjes en oranje cheerleader dingen, dat zijn wij!
Dat klopt dus idd precies wat je zegt met deze post:quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vond bij Armenië de muziek te zacht staan voor de zang, als je snapt wat ik bedoel. Dat was bij een paar andere landen ook zo. Dan had ik het gevoel dat de balans niet helemaal klopte.
(Oh die quote die daar in stond zie je nu nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:01 schreef grazz het volgende:
[..]
www.escnation.com
Pas na de finale inderdaad, want als je nu zou weten dat Finland bv veel meer punten had dan Rusland, dan is dat in de finale niet verrassend meerquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:16 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer wordt de uitslagvolgorde bekend? Is dat altijd pas na de finale of wanneer?
Zullen we Goodbye dat podium Jimmy Jump style op sturen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:16 schreef grazz het volgende:
[..]
Have fun in Düsseldorf!
Vergeet de tomaten voor Ierland niet![]()
Nicole zong als laatste in 1982.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:15 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ein Bischen friede van Nicole moest als eerste 'opkomen' en won.
Ohja, dat is best wel logisch inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas na de finale inderdaad, want als je nu zou weten dat Finland bv veel meer punten had dan Rusland, dan is dat in de finale niet verrassend meer
Ik heb veel meer hoop op de jury's na vanavond... goed live zingen en het is een prima radioliedje... ik denk dat het er wel doorheen komt...quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
De startplek van de 3Js is echt heel ernstig he?
Ja dat wordt een soort Michelle in 2001 denk ik... dat werkt niet zo'n liedje als openerquote:
Ik vind het nu al echt spannend, het is morgen pas..quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb veel meer hoop op de jury's na vanavond... goed live zingen en het is een prima radioliedje... ik denk dat het er wel doorheen komt...
Ik denk echt dat Ierland, Zweden en Israel zich grotere zorgen moeten maken dan wij nu... slechte zang wordt afgestraft....
Ierland hoeft zich geen zorgen te maken, Zweden ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb veel meer hoop op de jury's na vanavond... goed live zingen en het is een prima radioliedje... ik denk dat het er wel doorheen komt...
Ik denk echt dat Ierland, Zweden en Israel zich grotere zorgen moeten maken dan wij nu... slechte zang wordt afgestraft....
Ik heb weer zitten genieten van dezequote:Op woensdag 11 mei 2011 00:24 schreef eleusis het volgende:
Eurovisie docu was ook wel leuk trouwens. Beetje kut om het eerste kwartier te missen.
scherpquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het nu al echt spannend, het is morgen pas..
Zo mooi he... iedereen zat toen wel te zeiken op Ierland maar ze hadden ook wel briljant mooie liedjes toenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb weer zitten genieten van deze
/oud wijf
Idem. Dat waren mooie jaren. Maar we hebben het afgelopen decennium gelukkig ook weinig te klagen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb weer zitten genieten van deze
/oud wijf
Haha maar dan mogen die twee nog een keer optreden..en dat willen we toch niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we Goodbye dat podium Jimmy Jump style op sturen?
Uhmm...voor Frankrijk en Italië moet je toch echt op de finale van zaterdag wachten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:12 schreef Lesterr het volgende:
Ik vond slovenie, Hongarije en litouwen de beste van de avond.
Oostenrijk, Italie, Frankrijk en Belgie komen pas in show 2. Vind de westerse landen over het algemeen beter als de oosterse dit jaar.
Startpositie zegt niet altijd alles. In 2009 eindigden de nummers 24 en 25 (de laatste twee) respectievelijk op plaats 25 en 24. Ik denk dat vooral Azerbeidzjan en IJsland baat hebben bij hun startpositie. En als eerste optreden is niet erg; het zijn eerder de plekken daarna die sneller worden vergeten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Loting voor de finale
1. Finland ( dat gaat dus niet zo goed werken denk ik)
4. Litouwen (zelfde probleem als Finland, te vroeg in de show voor zo'n liedje)
5. Hongarije (ook geen toppositie)
9. Griekenland (midden in het veld met het slechtste nummer, ik denk dat ze heel laag gaan eindigen)
10. Rusland (net voor de grote favorieten Frankrijk, ik denk dat het de kansen van Rusland geen goed doet
13. Zwitserland (tussen Italie en de UK.... drie goede liedjes op een rij denk ik... prettig voor ons, minder prettig voor Anna, met name dat ze dicht bij Italie zit)
19. Azerbaijan (gevaarlijke loting voor dit liedje zo op het eind, kans op een zege stijgen wel)
21. IJsland (prima loting voor dit feelgood liedje, zou zo maar de top 10 in kunnen schieten)
24. Servie (voor elk land zijn deze posities een goede loting dus ook voor haar)
25. Georgie (we gaan rockend deze editie uit.... zal ook wel flink wat rockstemmen vergaren, zeker nu Turkije weg is en Oost-Europa houdt hier wel van)
oh shoot ja. T'is al laat :$:$quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:16 schreef Boldface het volgende:
[..]
Uhmm...voor Frankrijk en Italië moet je toch echt op de finale van zaterdag wachten.
Niet in België. Daar was gewoon commentaar te horen en ik heb ze met geen woord horen reppen over een storing.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een prutsers trouwens daar in Düsseldorf ... gelukkig dat er voor Nederland nog via de telefoon commentaar kon worden gegeven. In de rest van Europa was het blijkbaar helemaal stil.
Tja, we denken altijd dat ze dom zijn, maar ondertussen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Da's vreemd.Ik vraag me af hoe het kan dat België dan wel commentaar kon geven ... zaten ze op een ander netwerk?
![]()
BBC ook niet, naar zij hadden hun eigen verbinding.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:19 schreef Boldface het volgende:
[..]
Niet in België. Daar was gewoon commentaar te horen en ik heb ze met geen woord horen reppen over een storing.
Daar heb ik helemaal niets van gemerkt, van die scheve achtergrondquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben net thuis, het was zooooo gaaf om mee te maken!
Noorwegen was trouwens een catchy meedanser, maar ik vond de zang niet al te best, eerlijk gezegd.
Servië kwam héél goed over en ik heb me de longen uit mijn lijf geschreeuwd, ik denk dat ik morgen hees ben
Erg jammer dat de achtergrond trouwens scheef liep, op een gegeven moment, de schermen sloten niet meer aan. Vooral bij de wereldbol heul irritant.
Het was geweldig geregeldquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:48 schreef Greys het volgende:
Waar zat je ongeveer? Was het een beetje goed geregeld daar voor het publiek? Mocht je plassen tijdens de pauze act? (). Zit je daar te scheuren van de dorst heel de avond of hoe werkt dat?
Kijk dat zijn fijne tips!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het was geweldig geregeldJe voelt je er ontzettend welkom, om de vijf meter iemand die je wil helpen, ze kunnen stuk voor stuk Engels maar vinden het geweldig als je het in het Duits doet
, je kon gewoon weglopen om te plassen en drinken te halen (buiten in ons geval), ook tijdens de show, dus dat is geen probleem. Wij hadden drinken bij ons en dat mocht gewoon, mijn fototoestel moest ik wel inleveren (of naar de auto brengen, wij kozen voor het laatste), maar heel consequent waren ze er niet mee, want er waren genoeg mensen (die niet van de pers waren) die wel een camera hadden. Bovendien kun je met de gemiddelde mobiele telefoon ook foto's maken en filmen, dus tja.... ik had het in elk geval nooit willen missen
Wij stonden in vak 2, dat was heel dichtbij, maar het was toch een behoorlijk eind lopen naar de Arena. 't Is niet binnen 5 minuten heen en weer, in elk geval. Parkeren kost trouwens maar 5 euro en gaat heel geregeld, met tig parkeerwachten. Contant geld mee is wel handig dus. De goodies die je onderweg naar het stadion kunt kopen, konden wel met pin afgerekend worden. Ik heb een shirtje meegenomen, een vlaggetje en het fansjaaltje van Servië en Nederland.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk dat zijn fijne tips!
Dan denk ik nog even na of ik mijn fototoestel wel mee zal nemenWant als we ver weg moeten parkeren (hoe was dat geregeld?) breng je het niet even zo naar de auto.
Zaten jullie op de tribune of op de vloer? En wat fijn dat ze zo gastvrij en behulpzaam waren, dan voel je je inderdaad meteen heel welkom
Wij zitten ook op de vloer, rij 28, blok Fquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij stonden in vak 2, dat was heel dichtbij, maar het was toch een behoorlijk eind lopen naar de Arena. 't Is niet binnen 5 minuten heen en weer, in elk geval. Parkeren kost trouwens maar 5 euro en gaat heel geregeld, met tig parkeerwachten. Contant geld mee is wel handig dus. De goodies die je onderweg naar het stadion kunt kopen, konden wel met pin afgerekend worden. Ik heb een shirtje meegenomen, een vlaggetje en het fansjaaltje van Servië en Nederland.
Wij zaten op de vloer, rij 31, perfect zicht op het podiumVoor ons een halve rij leeg trouwens, onbegrijpelijk
Als je trouwens zegt dat je uit Nederland komt, barsten de Duitsers spontaan in 'Shalalie' uit![]()
Nee, helemaal niet. Ik heb de indruk dat het gewoon op volgorde van kaartje kopen gaat. Wij zaten tussen mensen uit Rusland, Polen, Duitsland, Malta, alles door elkaar dus. Er waren sowieso niet héél veel Nederlanders, naar mijn idee. De meeste Nederlanders zullen natuurlijk ook voor morgen kiezen. Ik vond het heel fijn om er voor Servië te zijn, zo heel veel mensen voor Servië waren er niet, dus ik hoop dat ze de support een beetje gevoeld heeftquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:23 schreef Greys het volgende:
Oh god ja, van die lui die er eigenlijk helemaal niets aan vinden![]()
Zitten de Nederlanders een beetje bij elkaar trouwens? Had je dat idee? Gooien ze die een beetje in één vak?
Sorry voor het kruisverhoor, maar ik heb zo'n in morgen
Nee hoor, hier in Ierland hebben we volop commentaar gehad. Geen storing.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:54 schreef Madame_Paon het volgende
Wat een prutsers trouwens daar in Düsseldorf ... gelukkig dat er voor Nederland nog via de telefoon commentaar kon worden gegeven. In de rest van Europa was het blijkbaar helemaal stil.
Je wordt wel gefouilleerd he!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:26 schreef Cat22 het volgende:
Insider tips!![]()
![]()
Klinkt allemaal leuk en goed geregeld, fijn! En het lijkt mij ook een hele ervaring erbij te zijn... zo anders dan wanneer je voor de buis zit.![]()
En wat betreft die camera: de mijne kan in mijn broekzak.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je wordt wel gefouilleerd he!
Er waren genoeg mensen binnen met camera's, wat ik al zei, heel consequent zijn ze er niet mee, maar ik wilde toch even waarschuwen
Vanaf de kade is het ongeveer 10 minuten lopen door het stadscentrum (Altstadt) om bij het dichtsbijzijnde metrostation te komen (Heinrich-Heine-Allee). Dan kwartiertje met de metro (lijn 78) tot aan de Arena (eindpunt). Het metrostation ligt pal naast de Arena.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:43 schreef Greys het volgende:
Leuk leuk, bedankt ook voor je verslagje, nu krijg ik er alleen nog maar meer zin in!
Even voor mijn voorstelling... hoe ver/lang is het ongeveer van die boot naar de Arena?
Als wij daar evt. ook eerst nog even zouden willen kijken?
Ik zie maar tegen één ding heel erg op en dat is het enveloppen moment![]()
We hebben zes (!) uren om door te brengen voordat het begint he?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:14 schreef Cat22 het volgende:
Bootje kijken!Toch wat eerder afspreken bij mij dames?
![]()
En ik zit morgenavond ook in vak 138.Hopelijk mag ik ook upgraden.
Zo snel ben je niet bij me weg.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben zes (!) uren om door te brengen voordat het begint he?
Volgens mij kunnen we dan wel ff bootje kijken
(We rijden om 10.50 uur uit Woerden weg btw, dus zo rond 12.30 uur moeten we er wel kunnen zijn denk ik)
Nee ik bedoel bij jou zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo snel ben je niet bij me weg.![]()
Ik heb vandaag al de afslag richting Düsseldorf genomen!Maar net voor ik die snelweg opging weer een andere afslag richting thuis.
Spannend!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:35 schreef Tulpjeroos26 het volgende:
Ik zit nog steeds te duimen...ik heb een slagzin ingevuld en als we orgineel genoeg zijn mogen we naar de FINALE van ESF....
DUIM DUIM DUIM...dat zou zo GAAF zijn...morgen hoor je t als je gewonnen hebt.
DUIM DUIM DUIM
Je vergeet dat Tombo erbij is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik bedoel bij jou zijnRond half één.
In anderhalf uur moeten we toch flink kittens kunnen aaien, vlaai () kunnen eten en omkleden? Anders knuffel ik die kittens vrijdag wel verder
[..]
Spannend!
quote:
je zit ook te kijkenquote:
quote:
Het zal vast wel geYT't wordenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
En dit wordt dan de repetitie waarop de vakjury haar punten baseert toch?
Laat even weten of het goed ging plz
ik heb het ook maar toevallig ontdekt is niet te zien op de eurovision site.quote:
Cap je het toevallig?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb het ook maar toevallig ontdekt is niet te zien op de eurovision site.
Klopt, gewoon doen, moest ik ook.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
Fuck, ik moet eerst iets installeren (iets HD-erigs) voordat ik die EBU stream kan kijken
dat is octoschape een P2P systeemquote:
Dat zegt toch niks? Dat ligt toch alleen maar aan hoeveel mensen van die delegatie in de zaal zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Fock, veel minder applaus dan bij Oostenrijk
Ik heb alleen de laatste minuut gezien, maar dat klonk heel goed, hij was prima bij stemquote:
Dat van Georgië is de grootste onzin die ik tot nu toe heb gelezen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Georgië: Is dit muziek? Een schreeuwlelijk die de hele tijd vals zingt en een rapper die niet kan rappen? Gadverdamme zeg, wat een vreselijk liedje. Ik dacht (en hoopte) dat de performance niet goed was en dat het niet naar de finale zou gaan, maar tot mijn grote spijt en ergernis is dit toch gebeurd.
Griekenland: Wederom: wat was er zo erg aan? Het liedje vond ik misschien een beetje saai, de zang was nog wel redelijk en het was ook mooi aangekleed. Een "wel aardig" liedje, ook al is het niet heel fantastisch. Meestal heb ik het wel in mijn Top 10 gehad.
Die enorme uithaal wel, echt tof.quote:
Griekenland was gewoon goed, weinig op aan te merken. Hooguit dat het een beetje saai was, niet dat het heel vals was of een hele slechte choreo had. Dat jullie smaak misschien ergens anders ligt... En bovendien had het een hele goede dress rehearsal voor de jury, dus dan ligt het waarschijnlijk niet aan dat ze zoveel stemmen zouden krijgen van andere landenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat van Georgië is de grootste onzin die ik tot nu toe heb gelezen.
De rapper was inderdaad verschrikkelijk, maar de zangeres zong fantastisch.
En Griekenland was ontzettend slecht en ze hadden geluk dat ze als laatste mochten optreden en dat ze zoveel stemmen krijgen van andere landen, want anders was het never nooit doorgegaan.
Volgens mij was dit hartstikke live.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste minuut gezien, maar dat klonk heel goed, hij was prima bij stem
(Maar dit was toch niet live?Want het zag er allemaal veel te mooi gemonteerd uit enzo
)
Ik neem aan dat de commentatoren daar meer verstand van hebben dan jij, en die zeiden dat het heel goed gezongen was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Griekenland was gewoon goed, weinig op aan te merken. Hooguit dat het een beetje saai was, niet dat het heel vals was of een hele slechte choreo had. Dat jullie smaak misschien ergens anders ligt... En bovendien had het een hele goede dress rehearsal voor de jury, dus dan ligt het waarschijnlijk niet aan dat ze zoveel stemmen zouden krijgen van andere landen
En Georgië was trouwens voor grote delen hartstikke vals
De repetitie ging goed! Zeker omdat de jury het dit jaar op "echte" muzikale goed gezongen liedjes schijnt te hebben (op Georgië na dan), denk ik dat we een goede kans hebben!quote:
Jan Smit is niet heilig, hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de commentatoren daar meer verstand van hebben dan jij, en die zeiden dat het heel goed gezongen was.
Omdat het niet jouw favoriete muziekstijl is, betekent echt niet dat het niet goed is.
Mijn laptop kon het nog NET bijhouden, maar in het zondagavondtopic gaat het ook vaak snel, dus ik wist dat het wel zou lukken. Wat wel jammer is dat je niet veel tijd hebt om reacties te lezen en er eventueel ook nog op te reageren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
Wel jammer trouwens dat het hier op Fok! zo snel ging dat mijn browser er mee stopte
Gebruik ik ook, daarom ook geen problemen gehad denk ik. Ik kan alleen niet zo heel snel typen op mijn laptop omdat ik een ergonomisch toetsenbord gewend ben.quote:
Dat je laptop heet wordt heeft te maken met de ventilatie en de ondergrond. Het is heel slecht om je laptop niet op een vlak te leggen. Op je schoot raakt 'ie heel snel oververhit!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, buiten dat mn laptop best heet werd kon ik het prima bijhouden.
Dat merkte ik idd ja. Donderdag maar eens even iets bedenken ervoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat je laptop heet wordt heeft te maken met de ventilatie en de ondergrond. Het is heel slecht om je laptop niet op een vlak te leggen. Op je schoot raakt 'ie heel snel oververhit!
Zet de laptop op een (laptop)tafeltje of een dienbladquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat merkte ik idd ja. Donderdag maar eens even iets bedenken ervoor.
Jees natuurlijk >> http://moby.to/5ppprsquote:
Top! Hij doet het alleen nog niet, klopt dat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Jees natuurlijk >> http://moby.to/5ppprs
natuurlijk mag je hem tweeten of mij retweeten en bij mij doet hij het.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Top! Hij doet het alleen nog niet, klopt dat?
En mag ik hem tweeten?
Bij mij nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
natuurlijk mag je hem tweeten of mij retweeten en bij mij doet hij het.
via welke browser kijk jequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij nietDie blauwe balk gaat wel lopen, maar het beeld blijft stil staan. Al een paar keer geprobeerd.
druk gewoon even op de stop knop. Klinkt vreemd maar werkt wel,quote:
Het had de elementen van een euroknaller: beetje bombastisch, beetje etnische instrumenten, sterke zang... Alleen die rapper...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef Greys het volgende:
(Ik vond Griekenland echt om te janken zo slechtLeuke zanger om te zien, maar dat was dan ook alles.)
Verhipquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
druk gewoon even op de stop knop. Klinkt vreemd maar werkt wel,
klopt niet om aan te horen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef TheArt het volgende:
Ierland scheen verschrikkelijk geklonken te hebben.
Oh echt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef TheArt het volgende:
Ierland scheen verschrikkelijk geklonken te hebben.
Jep, verder schenen ook Estland, Slovenië, Wit-Rusland en Roemenië het behoorlijk slecht gedaan te hebben.quote:
je had mee kunnen kijken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, verder schenen ook Estland, Slovenië, Wit-Rusland en Roemenië het behoorlijk slecht gedaan te hebben.
Woehoe, Slovenie is een directe concurrent! Dan zal Ierland verder wel niet doorgaan. Van Zweden, Estland, Bosnie, Denemarken, Roemenie, Letland, Oostenrijk, Nederland, Slovenie en Oekraine verwacht ik nu wel dat ze doorgaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, verder schenen ook Estland, Slovenië, Wit-Rusland en Roemenië het behoorlijk slecht gedaan te hebben.
Voor de halve finale maakt dat niet uit lijkt me.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Estland ook slecht? Das jammer, die wil ik hoog zien eindigen
Maar goed, die was dus om te oefenen. Al zijn sommige plaatsen nog best realistisch.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef hole1988 het volgende:
Die presentatrice maakt er nu wel 1 grote grap van.
Resultaat die nu is gegeven
1. Estland
2. Roemenië
3. Letland
4. Bulgarije
5. Wit-Rusland
6. Ierland
7. Slovenië
8. Denemarken
9. Israël
10. Macedonië
o wee als dit morgen ook de uitslag is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar goed, die was dus om te oefenen. Al zijn sommige plaatsen nog best realistisch.
Was die stream eigenlijk voor niemand te bekijken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
o wee als dit morgen ook de uitslag is.
yup, maar ik was gisteravond bezig met die site van me, waardoor ik de link de 1e halve finale had (ebu.esc2011.semi1).quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was die stream eigenlijk voor niemand te bekijken?
Nu Armenië en Turkije niet door zijn, kan je dat écht niet vol houden hoor, slechte optredens worden door de jury afgestraft. Maar zoals ik al eerder zei, Griekenland kwam in de zaal echt tof over, dus die hebben het bij de jury vast goed gedaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:25 schreef Madame_Paon het volgende:
En Griekenland was ontzettend slecht en ze hadden geluk dat ze als laatste mochten optreden en dat ze zoveel stemmen krijgen van andere landen, want anders was het never nooit doorgegaan.
Lav, oh lav!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:06 schreef Susi het volgende:
Maarreh, Lena treedt twee keer op zaterdag neem ik aan ?
Italiëquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:09 schreef Susi het volgende:
En naar wie zullen de Nederlandse punten gaan zaterdag, nu zowel Turkije als Armenië niet door zijn?
Post je ook live meequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:46 schreef MissJ het volgende:
Vanavond onze 3J's![]()
Dat moet ik wel even zien natuurlijk. De rest ga ik ook wel kijken denk ik en sowieso de uitslag
Inderdaadquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier meeposten is eigenlijk hetzelfde als met een grote groep samen kijken, en toch heel veel kunnen zeggen zonder er doorheen te hoeven praten!
Dit is de FOK!delegatiequote:
EN met pompons!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is de FOK!delegatie. Als we dit zien vanavond dan moeten we dat even melden en dat hier roepen
![]()
.
Maar die verharen heel erg dus die gaan we uitwapperen in Düsseldorf.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
EN met pompons! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik werd vorig jaar bij iemand uitgenodigd om te kijken... hoe leg je nou tactisch uit dat je liever op Internet babbelt dan bij iemand anders te zitten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Post je ook live mee? Is altijd de helft van de lol vind ik
.
NED1.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:26 schreef lezzer het volgende:
Doen jullie vanavond BBC commentaar? Of Daniel en Jan?
Ik ook, al vloog mijn internet er dinsdagavond uit. Terwijl ik zat te kijken, kreeg ik wel allemaal zinnen in mijn hoofd die hier ongetwijfeld zijn geroepen op dat moment.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik kijk al jaren op die manier... ook omdat er verder niemand in mijn omgeving er iets aan vindt
quote:Cornald Maas
Vanav dus mijn twittercommentaar bij #songfestival onder #maasESF . En nu al excuus aan niet-kijkende followers
1 minute ago
om 21.00 gewoon de deur van de kamer op slot doen enquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is bijna beschamend hoeveel zin ik er in heb. Hopelijk vragen mijn huisgenoten niet te veel van mijn tijd vanavond. Ik moet samen koken/eten...
Live uit Dusseldorfquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef Greys het volgende:
Groeten uit Dusseldorf![]()
Net bij de boot wezen kijken in de Altstad, nu even wat eten. Hadden veel bekijks in de metro en op straat en diverse Duitsers spraken ons aan of zongen Shalalie
6 punten is nog niet eens zo heel veel, dan eindig je bij een land als 5e. En Nederland kwam verder ook op de 11e plaats in de televoting vorig jaar. En toen bij Albanië in 2009 kregen we in totaal 11 punten, inclusief 10 Albanesequote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Als we nu niet doorgaan, kunnen we dan niet gewoon elk jaar een kansloos liedje als 'Shalalie' insturen?
Hoeven we tenminste ook niet teleurgesteld te zijn als we niet doorgaan.
Tenzij we Slovenië en Albanië laten stemmen: we kregen vorig jaar 6 punten van Slovenië en in 2010 kregen we 10 (!) punten van Albanië.
Die mensen daar zijn niet goed snik.
jaaa ga ik zeker doen! Icm hier live posten is het véél leuker jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Post je ook live mee? Is altijd de helft van de lol vind ik
.
Heeft ie het liedje nog gedraaid?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:46 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb er ook zin an!!! Vanochtend hier op radio Arrow had een Ierse presentator het over Jedward als zijnde de 'biggest talentless act in the Songcontest ever' en de drie J's (3Djies) werden geprezen door hem
Nee, dat niet, die zender is alleen voor ouderwetse rockmuziek jaren 60-70- en 80. Maar ze zijn wel altijd actueel met het nieuws enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft ie het liedje nog gedraaid?
Het zou altijd kunnen helpen
Doe we dan dan niet nu al? Geen idee hoor maar ik verwacht er niks van.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Als we nu niet doorgaan, kunnen we dan niet gewoon elk jaar een kansloos liedje als 'Shalalie' insturen?
Ik ook jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Mooi man ik heb weer zin in het jaarlijkse debacle bij de puntentelling, schitterend
Zijn ze al in NL, nu nog world widequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:39 schreef MagicTheo het volgende:
Ik ga zeker kijken, ik heb elk jaar wel zoiets van zou het nou eindelijk lukken. Hup 3Js. Ze hebben zelf gevraagd of tweeters zoveel mogelijk #3js wilden tweeten, zou toch top zijn, trending topic!
ik ookquote:
Zoals ik al zei, het is al Trending Topic, maar we kunnen het altijd proberen om ook Worldwide TT te zijn voordat het begint (21u).quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:48 schreef MagicTheo het volgende:
We zouden ook eens kunnen proberen een ReTweet actie op te zetten, zo van:
Vote for the Netherlands: 3JS - Never Alone #3js #songfestival #esc2011
Dat geeft trending topic meer kans, en ook t stemmen![]()
Ik zou het ook doen! Wat is je twitter? (dan kan ik het bekijken)quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is al Trending Topic, maar we kunnen het altijd proberen om ook Worldwide TT te zijn voordat het begint (21u).
Ik wil het wel doen?
Ja! Doe vooral mee!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:51 schreef totebel het volgende:
*zich meld* Ik twitter bijna nooit, maar alle beetjes helpen, toch?
Pfff zo laatquote:
Da's wel een voordeel qua contrast, maar ook qua stemmen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:54 schreef banaantjeEE het volgende:
O, en België volgt meteen na Nederland
jajaaa ik tweet me helemaal wild!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou, doe wat je te wachten staat zou ik zeggen!![]()
ja dat ben ikquote:
Ongeveer 10 tweets per minuut over de 3Js, het begint op gang te komen. Waar zie je de trending topics eigenlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Goed bezig jongens.. hebben jullie de YT-link ook al getwitterd... hoe meer mensen het liedje horen hoe beter he
En het worden er steeds meer! Dit gaat goed!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ongeveer 10 tweets per minuut over de 3Js, het begint op gang te komen. Waar zie je de trending topics eigenlijk.
Ik kan alleen deze link vinden. Links boven op de website. http://www.twirus.com/quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ongeveer 10 tweets per minuut over de 3Js, het begint op gang te komen. Waar zie je de trending topics eigenlijk.
Nu pas?quote:
In Nederland staat het niet eens in de Top 10quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:01 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
Ik kan alleen deze link vinden. Links boven op de website. http://www.twirus.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |