Lav, oh lav!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:06 schreef Susi het volgende:
Maarreh, Lena treedt twee keer op zaterdag neem ik aan ?
Italiëquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:09 schreef Susi het volgende:
En naar wie zullen de Nederlandse punten gaan zaterdag, nu zowel Turkije als Armenië niet door zijn?
Post je ook live meequote:Op donderdag 12 mei 2011 13:46 schreef MissJ het volgende:
Vanavond onze 3J's![]()
Dat moet ik wel even zien natuurlijk. De rest ga ik ook wel kijken denk ik en sowieso de uitslag
Inderdaadquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier meeposten is eigenlijk hetzelfde als met een grote groep samen kijken, en toch heel veel kunnen zeggen zonder er doorheen te hoeven praten!
Dit is de FOK!delegatiequote:
EN met pompons!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is de FOK!delegatie. Als we dit zien vanavond dan moeten we dat even melden en dat hier roepen
![]()
.
Maar die verharen heel erg dus die gaan we uitwapperen in Düsseldorf.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
EN met pompons! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik werd vorig jaar bij iemand uitgenodigd om te kijken... hoe leg je nou tactisch uit dat je liever op Internet babbelt dan bij iemand anders te zitten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Post je ook live mee? Is altijd de helft van de lol vind ik
.
NED1.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:26 schreef lezzer het volgende:
Doen jullie vanavond BBC commentaar? Of Daniel en Jan?
Ik ook, al vloog mijn internet er dinsdagavond uit. Terwijl ik zat te kijken, kreeg ik wel allemaal zinnen in mijn hoofd die hier ongetwijfeld zijn geroepen op dat moment.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik kijk al jaren op die manier... ook omdat er verder niemand in mijn omgeving er iets aan vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |