Gebruik ik ook, daarom ook geen problemen gehad denk ik. Ik kan alleen niet zo heel snel typen op mijn laptop omdat ik een ergonomisch toetsenbord gewend ben.quote:
Dat je laptop heet wordt heeft te maken met de ventilatie en de ondergrond. Het is heel slecht om je laptop niet op een vlak te leggen. Op je schoot raakt 'ie heel snel oververhit!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, buiten dat mn laptop best heet werd kon ik het prima bijhouden.
Dat merkte ik idd ja. Donderdag maar eens even iets bedenken ervoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat je laptop heet wordt heeft te maken met de ventilatie en de ondergrond. Het is heel slecht om je laptop niet op een vlak te leggen. Op je schoot raakt 'ie heel snel oververhit!
Zet de laptop op een (laptop)tafeltje of een dienbladquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat merkte ik idd ja. Donderdag maar eens even iets bedenken ervoor.
Jees natuurlijk >> http://moby.to/5ppprsquote:
Top! Hij doet het alleen nog niet, klopt dat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Jees natuurlijk >> http://moby.to/5ppprs
natuurlijk mag je hem tweeten of mij retweeten en bij mij doet hij het.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Top! Hij doet het alleen nog niet, klopt dat?
En mag ik hem tweeten?
Bij mij nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
natuurlijk mag je hem tweeten of mij retweeten en bij mij doet hij het.
via welke browser kijk jequote:Op woensdag 11 mei 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij nietDie blauwe balk gaat wel lopen, maar het beeld blijft stil staan. Al een paar keer geprobeerd.
druk gewoon even op de stop knop. Klinkt vreemd maar werkt wel,quote:
Het had de elementen van een euroknaller: beetje bombastisch, beetje etnische instrumenten, sterke zang... Alleen die rapper...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef Greys het volgende:
(Ik vond Griekenland echt om te janken zo slechtLeuke zanger om te zien, maar dat was dan ook alles.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |