mee eens, meer muziek, meer alternatieve muziek en meer "metal":)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:20 schreef borisz het volgende:
Als Cortoneis mogen ze de stelling er ook uit gooien trouwens.
lang niet gezien!quote:
He?quote:
Dit nummer lijkt verdacht veel op eentje van Toto, iig het refrein.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
hoppa Vanderbuyst er nog ff overheen en dan ga ik pitten.
slaap lekker allen!
toto staat bij toch bij als wat softerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit nummer lijkt verdacht veel op eentje van Toto, iig het refrein.
Trusten!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
3fm uitgezet, ik ga pitten.
slaap lekker en tot morgen ofzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
wakkerquote:
Vieze Berry is zo slecht dat het weer leuk maakt, en geloof me die ether piraten zijn echt zo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 03:18 schreef Pino112 het volgende:
Ramon 's nachts is echt ongelooflijk triest, slecht en niet grappig![]()
!
quote:
quote:
Merciquote:Op woensdag 11 mei 2011 07:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bon Voyage en beaucoup plaisir maar weer à Paris.
Er was een beller met een heel kansloos verhaal, maar die reactie van Domien klonk zo geforceerd. Overdreven verbaasd doen en lachen enzo.quote:
Hehe ok, valt me de laatste tijd steeds vaker op dat hij het allemaal een beetje geforceerd doet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:26 schreef alors het volgende:
[..]
Er was een beller met een heel kansloos verhaal, maar die reactie van Domien klonk zo geforceerd. Overdreven verbaasd doen en lachen enzo.
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Het had gekund. Wijn en bier zijn hier in de kantine gewoon te krijgen.
En als je ziet wat sommige Fransen hier aan eten wegwerken tijdens de lunch....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |