mee eens, meer muziek, meer alternatieve muziek en meer "metal":)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:20 schreef borisz het volgende:
Als Cortoneis mogen ze de stelling er ook uit gooien trouwens.
lang niet gezien!quote:
He?quote:
Dit nummer lijkt verdacht veel op eentje van Toto, iig het refrein.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
hoppa Vanderbuyst er nog ff overheen en dan ga ik pitten.
slaap lekker allen!
toto staat bij toch bij als wat softerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit nummer lijkt verdacht veel op eentje van Toto, iig het refrein.
Trusten!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
3fm uitgezet, ik ga pitten.
slaap lekker en tot morgen ofzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
wakkerquote:
Vieze Berry is zo slecht dat het weer leuk maakt, en geloof me die ether piraten zijn echt zo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 03:18 schreef Pino112 het volgende:
Ramon 's nachts is echt ongelooflijk triest, slecht en niet grappig![]()
!
quote:
quote:
Merciquote:Op woensdag 11 mei 2011 07:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bon Voyage en beaucoup plaisir maar weer à Paris.
Er was een beller met een heel kansloos verhaal, maar die reactie van Domien klonk zo geforceerd. Overdreven verbaasd doen en lachen enzo.quote:
Hehe ok, valt me de laatste tijd steeds vaker op dat hij het allemaal een beetje geforceerd doet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:26 schreef alors het volgende:
[..]
Er was een beller met een heel kansloos verhaal, maar die reactie van Domien klonk zo geforceerd. Overdreven verbaasd doen en lachen enzo.
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Het had gekund. Wijn en bier zijn hier in de kantine gewoon te krijgen.
En als je ziet wat sommige Fransen hier aan eten wegwerken tijdens de lunch....
jahoorquote:
Klopt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:22 schreef alors het volgende:
[..]
jahoor![]()
meestal komen er rond deze tijd toch wel wat mensen binnenwandelen
Timur had hem ook al ontdekt en hem proberen te pakken te krijgen, maar dat wilde hij niet meer. Dus benieuwd of het nu wel gaat lukken...quote:
Ja ik ken m van Timurquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
Timur had hem ook al ontdekt en hem proberen te pakken te krijgen, maar dat wilde hij niet meer. Dus benieuwd of het nu wel gaat lukken...
weest welkomquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb sinds gisteren 3FM uitgevondenecht geweldig
Ik ben wel een keer bij 3FM op de radio geweest door een FOK! topic
wat leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weest welkom
woehoe, ik heb vanmiddag opgegeven voor het Popdeul on Toru aanstaande vrijdag in Romein Leeuwardenvoor mij is de avond geslaagd als ik ergens in de middenmoot eindig, maar hoger is natuurlijk nog leuker
heb nog een collega zo gek gekregen om mee te gaan en samen vormen wij het illustere team "Collega's van Hans".quote:
Goede teamnaamquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb nog een collega zo gek gekregen om mee te gaan en samen vormen wij het illustere team "Collega's van Hans".
en wat een typo's in mijn vorige post. godsamme!
zo, nu eten en WWE NXT kijken. tot later vanavond
omdat hij een nieuwe single uitbrengtquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:28 schreef Pino112 het volgende:
Waarvoor is die van Velzen de hele week aanwezig eigenlijk?
Ja dat lijkt me geen toeval, hij zit daar echt niet voor zijn lol hoorquote:
Vrijdag MH.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me geen toeval, hij zit daar echt niet voor zijn lol hoorNet als Kane die een week elke dag bij Giel zaten (toch?) Belachelijk dat 3fm dergelijke artiesten zo overduidelijk sponsort.
Ohmyfuckinggodquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef alors het volgende:
[..]
Guus komt vrijdag dus die zal em wel hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |