Mijn God.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk ook geen rijbewijs.
Dat is waar, ware het niet dat ze tegen asfalt en snelheid is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is toch alleen maar beter?
Meer ruimte op de weg voor ons.
tja, mn werk is op een half uur lopen, ik heb een tram die op vijf minuten loopafstand zit en me regelrecht het centrum van Amsterdam in brengt en mn vrienden zitten allemaal in Amsterdam. Op twee na,en die wonen beiden vlakbij een treinstation. Ik heb geen enkele noodzaak voor een auto. Heb ooit wel rijlessen gehad maar dat vond ik zo stom dat ik maar weer stopte met het idee het "ooit" te halen. Dat ben ik nog steeds van plan.quote:
Dat snelheidsaspect kan je afkopen, meer asfalt heeft het vorige kabinet neergelegd dus daar hoef je het ook niet om te laten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, ware het niet dat ze tegen asfalt en snelheid is.
Als je geen behoefte aan een auto hebt dan zou ik het ook laten, het is toch (met rijbewijs) een kostbare investering.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:32 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
tja, mn werk is op een half uur lopen, ik heb een tram die op vijf minuten loopafstand zit en me regelrecht het centrum van Amsterdam in brengt en mn vrienden zitten allemaal in Amsterdam. Op twee na,en die wonen beiden vlakbij een treinstation. Ik heb geen enkele noodzaak voor een auto. Heb ooit wel rijlessen gehad maar dat vond ik zo stom dat ik maar weer stopte met het idee het "ooit" te halen. Dat ben ik nog steeds van plan.
Dat is waar, de enige dingen op de weg hier zijn de laserguns.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat snelheidsaspect kan je afkopen, meer asfalt heeft het vorige kabinet neergelegd dus daar hoef je het ook niet om te laten.
Daarnaast is bij ons in het oosten toch nooit iemand op de weg, dus dat mag ook geen bezwaar vormen.
Gelukkig kom ik controle's meestal tegen als ze aan de andere kant van de weg staan, maar je hebt gelijk, laserguns en motormuizen zijn moeilijk te zien. Maar voor de rest geen trajectcontrole's, mobiele camera's zijn ook geen regel (mischien dat regio Twente was lastiger is, IJsselstreek doet er niet aan).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, de enige dingen op de weg hier zijn de laserguns.
Nee, heb het eigenlijk nooit gekeken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:35 schreef remlof het volgende:
Ga je die halve finale van het songfestival kijken Voorschrift?
Ik zie jullie allemaal al met afhaalchinees op de bank zitten, gezellig naar een dvd'tje kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, heb het eigenlijk nooit gekeken.
Ja een keer op DVD toen ik was uitgenodigd voor een diner met vrienden.
En ik maar denken dat dat een stom vooroordeel was.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laserguns staan altijd gericht op de rijbaan richting Duitsland is me opgevallen, zowel op de A1 als op de snelweg richting Dusseldorf. Valt wel te ontwijken, maar toch vervelend.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik controle's meestal tegen als ze aan de andere kant van de weg staan, maar je hebt gelijk, laserguns en motormuizen zijn moeilijk te zien. Maar voor de rest geen trajectcontrole's, mobiele camera's zijn ook geen regel (mischien dat regio Twente was lastiger is, IJsselstreek doet er niet aan).
Enige waar ik me zorgen om maak is dat ik ooit in een Operatie Ochtendgloren terecht kom, en omdat ze dan de hele snelweg afgesloten heb kan ook niet wachten op de acceptgiro maar ben je persoonlijk de lul.
Geen sing-A-long?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En hoeveel rij jij gemiddeld te hard?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laserguns staan altijd gericht op de rijbaan richting Duitsland is me opgevallen, zowel op de A1 als op de snelweg richting Dusseldorf. Valt wel te ontwijken, maar toch vervelend.
Vaak zie ik ze wel, maar altijd te laat, geheid een week later een mooie brief.
Ho-ho het was een diner met allemaal homo's, de heer des huizes wou koken, flessen wijn en champagne en nabubbelen en snacken voor de tv met het Songfestival.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik zie jullie allemaal al met afhaalchinees op de bank zitten, gezellig naar een dvd'tje kijken.
Och dat varieert enorm, ligt eraan hoe geïrriteerd ik ben door kleine kutwagens die niet opschieten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoeveel rij jij gemiddeld te hard?
Karaoke-versies van het songfestival uitbrengen op DVD, dat klinkt als een markt die voor het oprapen ligt.quote:
Was het in Groningen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ho-ho het was een diner met allemaal homo's, de heer des huizes wou koken, flessen wijn en champagne en nabubbelen en snacken voor de tv met het Songfestival.
Stereotype inderdaad, maar wel gezellig.
Ok, ik kan me voorstellen dat als jij veel autorijdt dat nogal op jaarbasis flink wil oplopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och dat varieert enorm, ligt eraan hoe geïrriteerd ik ben door kleine kutwagens die niet opschieten.
De enige karaoke waar ik ooit aan meegedaan heb was met rednecks, dat was een (jaja) country meezing karaoke, en dan linedancen.quote:
Snelweg richting Düsseldorf, welke bedoel je? De A35 / N35 richting Münster?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laserguns staan altijd gericht op de rijbaan richting Duitsland is me opgevallen, zowel op de A1 als op de snelweg richting Dusseldorf. Valt wel te ontwijken, maar toch vervelend.
Vaak zie ik ze wel, maar altijd te laat, geheid een week later een mooie brief.
Welnee, waren heren van stand, gewoon managers en CEO's.quote:
Daarom heb je leuke autosystemen ingebouwd die dergelijke dingen download, echter soms willen een paar lasers er wel doorglippen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, ik kan me voorstellen dat als jij veel autorijdt dat nogal op jaarbasis flink wil oplopen.
Hij was goed héquote:
A35 inderdaad, overgaand op N35 in Enschede (irritante weg overigens).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Snelweg richting Düsseldorf, welke bedoel je? De A35 / N35 richting Münster?
Maar dat ze in de richting Duitsland staan heb je gelijk in, bij mij duurt het echter 5,5 maanden voordat er iets komt (tot nu toe alleen voor fout parkeren de sjaak geweest).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |