quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:33 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Denk meer aan gebeurtenissen in de film die ik probeer uit te beelden.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:43 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Die ogen spelen vooral een belangrijke rol aan het einde van de film.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef Michelangelo2 het volgende:
En 'de kist' staat zelfs op de filmposter
Ik heb zo het gevoel dat dit geen mainstream film is. Mij zegt het iig niks.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:40 schreef Michelangelo2 het volgende:
Nog geen goede antwoorden.
Hint: nepogen
mwah, gewoon top-250 filmpjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat dit geen mainstream film is. Mij zegt het iig niks.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:53 schreef DragonFodder het volgende:
Pirates of the caribean: dead men's chest?![]()
quote:
Walgelijke filmquote:
Alsof ik het bij 2 letters lietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef Doff het volgende:
A la Folie... Pas du Tout
Waardevolle seconden verspeeld met het zoeke naar het juiste accent, dat ik dan toch niet kon vinden.
Is die zwangere-vrouw-film van Ozon?
quote:
Nee. En ook niet Pastiche Potiche. Misschien vergis ik me met de regisseur.quote:
Jammer, je hebt het punt toch echt verdiendquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef Flitspaal het volgende:
Ik kom er niet op.
Als je nou vroeg wie die vent is: Samuel Le Bihan.
Maar de films die ik zo op kan noemen met Samuel en Audrey samen zijn Venus Beauté en A la Folie...Pas du Tout.
Maar wat dat met dat blablablabla.
Ik zou hier geen punt voor willen, voor dit geleuter van mij.
Ja klopt! Schijnt een mooie film te zijn, ik moet hem nog steeds zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef Doff het volgende:
A la Folie... Pas du Tout
Waardevolle seconden verspeeld met het zoeken naar het juiste accent, dat ik dan toch niet kon vinden.
Is die zwangere-vrouw-film van Ozon? Ik heb in elk geval wat over die film gelezen, maar titel is me ontschoten.
Wéér een Franse film?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef Flitspaal het volgende:
Actrice.
-speelde niet in een film met Audrey Tautou
-won een César voor een rol in een film over familierelaties
-speelde in 2006 de rol van een pianiste met vreemde problemen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
La tourneuse de pagesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef Flitspaal het volgende:
Actrice.
-speelde niet in een film met Audrey Tautou
-won een César voor een rol in een film over familierelaties
-speelde in 2006 de rol van een pianiste met vreemde problemen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Welke regisseur is dit?
[ afbeelding ]
Ik ga slapen, antwoord staat in de spoiler
Deze vraag kan dus gedelete en vergeten worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OPSTARTER
Doe mij maar de volledige titels van alle Police Academy-films.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:28 schreef Patch het volgende:
Sjabloontje:
1 Police Academy
2 Police Academy 2: The First assignment
3 Police Academy 3: Mission Miami Beach
4 Police Academy 4:
5 Police Academy 5:
6 Police Academy 6: City under fire
7 Police Academy 7: Mission Moscow
Heel goed, maar geen punt helaas, Police Academy-vraag is gaande.quote:
Goede subtitel, verkeerde positiequote:
Op woensdag 11 mei 2011 08:58 schreef Patch het volgende:
Punt boeit me niet zo, wilde gewoon de openstaande vraag beantwoorden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Heel goed, maar geen punt helaas, Police Academy-vraag is gaande.
We kunnen natuurlijk geen vragen goedkeuren met het antwoord in spoiler-tags erbij...
Maar hij stond niet meer open.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:02 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Punt boeit me niet zo, wilde gewoon de openstaande vraag beantwoorden.
Allemaal goed, behalve 5 nog.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:12 schreef DragonFodder het volgende:
1 Police Academy
2 Police Academy 2: Their First assignment
3 Police Academy 3: Back in training
4 Police Academy 4: Citizens on patrol
5 Police Academy 5: Miami Beach
6 Police Academy 6: City under siege
7 Police Academy 7: Mission to Moscow
Waarom gedraag je je als een klein kindquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar hij stond niet meer open.
Maar je hebt gelijk, de volgende keer als dit voorkomt zal ik het antwoord erbij posten.
pot.. ketel..quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:22 schreef Mainport het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je als een klein kind
takes one to know onequote:Op woensdag 11 mei 2011 09:22 schreef Mainport het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je als een klein kind
Welverdiend puntjequote:
Police academy....quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:28 schreef DragonFodder het volgende:
mag ik 5 films met Steve Guttenberg, maar geen sequels
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:30 schreef Patch het volgende:
Zeus & Roxanne
Police Academy
Cocoon
High Spirits
It Takes Two
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:38 schreef Patch het volgende:
Short Cicuit vergeten !
oeh... dat ga ik me vandaag niet vergeven...
allemaal dingen die in de film voorkomenquote:
Zit wat inquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:53 schreef Patch het volgende:
[..]
allemaal dingen die in de film voorkomen
ananas: deze haalt ze elke dag voor haar vader
eihoofd: adam sandler, zo noemen ze hem en schildert ze hem
memory: geheugen
wafelhuisje: deze maakt ze elke dag weer
the sixth sense: deze kijkt ze elke dag weer
Yup, gisteren gezien, leuke film!quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:14 schreef Patch het volgende:
Enchanted
Patrick Demspey
Susan Sarandon
Amy Adams
Timothy Spall
James Marsden
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:24 schreef picodealion het volgende:
Heb je met opzet haar gezicht in het spiegelbeeld niet weggepaint?
Witches of Eastwick? Cher, Pfeiffer en Jack Nicholson?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:30 schreef wyccie het volgende:
Ik ben 99% zeker.
Titel en 3 namen.
[ afbeelding ]
Anders had ik het ook wel geweten.quote:
Ze voeren daar wel een raar ritueel uit, maar het is geen heksenfilm. Alhoewel...quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:33 schreef Asap het volgende:
Witches of Eastwick? Cher, Pfeiffer en Jack Nicholson?
Nee. De bekendste van deze 4 is de dame rechts op de achterbank, met een iets andere haarkleur dan we van haar gewend zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:54 schreef DragonFodder het volgende:
Is dat Bryce Dallas Howard in het midden?
Amerikaanse film. Moeder-dochterrelatie gone bad.quote:
quote:Her mother's friends (and members of the) kidnap
and take her "home" to the South, where they hope to explain her mother's history and to patch up the rift between mother and daughter
Ik denk dat het Eloise Hawking uit Lost is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:17 schreef Asap het volgende:
Ik zie rechtsboven de Harry Potter lerares, Maggie Smith
En die linksboven komt me ook bekend voor...
Die zit linksonderquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik denk dat het Eloise Hawking uit Lost is.
Lijkt meer Geena Davisquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:54 schreef DragonFodder het volgende:
Is dat Bryce Dallas Howard in het midden?
Ik ken er toch wel heel watquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef DragonFodder het volgende:
Volgens mij een gigantische chickflick, dé zwakke plek van zo'n beetje iedereen hier gok ik.
Dreamgirls ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef DragonFodder het volgende:
Volgens mij een gigantische chickflick, dé zwakke plek van zo'n beetje iedereen hier gok ik.
Volgens mij ook, niet gezien maar het ziet er wel zo uit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef DragonFodder het volgende:
Neen.quote:
Nee, maar wel een andere sisterhoodquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:55 schreef DragonFodder het volgende:
Dan gok ik een typische chickflicktitel: The sisterhood of the travelling pants
Ben weer terug van het kruipen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:56 schreef picodealion het volgende:
Nee, maar wel een andere sisterhood.
Good enough. DF +1quote:
Jij laat, ik danquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:05 schreef Doff het volgende:
Goldeneye
LOTR 1-3
Black Death
Ronin
Percy blabla...
Te laat.
Je hebt wel de 7e als ik goed telquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:05 schreef Doff het volgende:
Goldeneye
LOTR 1-3
Black Death
Ronin
Percy blabla...
Te laat.
Nope, andere nationaliteitquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:29 schreef Gillingham het volgende:
Wat een kwaliteit Michel.
Die voorste is misschien Travolta?
jou mag ik !quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik denk dat het Eloise Hawking uit Lost is.
mafkees, ik bedoel Annabella Sciorraquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:39 schreef Patch het volgende:
Dan zal die voorste ook wel niet Sean Astin of Roeland Fernhout zijn...
Eyes Wide Shut (als acteur) is de enige die ik zo gauw weet,quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:48 schreef Doff het volgende:
[ afbeelding ]
Geef mij drie films waarin hij acteerde en drie die hij regisseerde. In totaal wil ik zes films, dus geen overlappende titels.
Daar noem je meteen de mooiste op.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Eyes Wide Shut (als acteur) is de enige die ik zo gauw weet,.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:50 schreef Michelangelo2 het volgende:
In the Heat of the Night - regisseur
Out of Africa - regisseur
Tootsie - regisseur
Ik ken Zemeckis eigenlijk alleen van Back to the future en Forrest Gump ...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:16 schreef Doff het volgende:
Ja. Het gaat bij de films om onder andere Darabont, Altman en Zemeckis.
Asap+1quote:
Goed genoeg, The 7th voyage of Sinbadquote:
G*dverquote:
Ach het kost je een punt, maar het scheelt je verdere frustratiequote:
quote:The word "man" is said 203 times total in the movie.
quote:The word "fuck" is mentioned 59 times throughout the movie
Arme Doff greep er zojuist ook al net naast.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ach het kost je een punt, maar het scheelt je verdere frustratie
Kloptquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ach het kost je een punt, maar het scheelt je verdere frustratie
pico+1
[...]
Dat was gewoon een logische gok. Bovendien moet ik eens wat titels gaan onthoudenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Arme Doff greep er zojuist ook al net naast.
Las al iets over Mary and Chang? Had nog geen idee, maar had niet niet alles gelezen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:20 schreef picodealion het volgende:
Welke film zoek ik?
-edit-
Oeps, wel de namen weg editten...!
Nieuwe vraag komt eraan.
Chong,quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Las al iets over Mary and Chang? Had nog geen idee, maar had niet niet alles gelezen.
Jup. Hij is nog niet genoemd, maar ik ga 'm wel in mijn lijstje zettenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een andere deelnemer van het stonertoernooi?
Het is niet The Big Lebowski inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef Doff het volgende:
In The Big Lebowski wordt er veel vaker fuck gezegd toch? Het zal wel zo'n stoner-film zijn.
quote:All the wooden paddles were custom designed by the stars themselves. Check for one that says "17 yrs", noticing the year difference between the movie and the plot setting.
quote:Renée Zellweger auditioned for a larger role as one of the senior girls but was given the uncredited non-speaking role of ***.
Nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:33 schreef ShaoliN het volgende:
Hoe vaak heeft men fuck gezegd in Pulp fiction
Ah, die is nog leuk ook. Bij stonerfilms denk ik vaak toch aan films met een bedenkelijker niveau.quote:
Gil +1quote:
Nou, nomineer 'm zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah, die is nog leuk ook. Bij stonerfilms denk ik vaak toch aan films met een bedenkelijker niveau.
Helaas.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:45 schreef picodealion het volgende:
Ik ga gewoon een russische film noemen.
Battleship Potemkin.![]()
Ja hoor. De afgebeelde man is Aleksandr Dovzhenko. Earth is zijn bekendste film. Met de andere afbeelding verwees ik naar Arsenal/Arsenaal (1929).quote:
Earth staat op 135 van de lijst van Theyshootpictures.com.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nooit van gehoord... Zo obscuur ben ik niet van je gewend
Ik heb er maar zo'n 10 procent van gezienquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ken minimaal een kwart niet van die theyshootpictures lijsten
Ik wel meer niet, maar wel van de top 200.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ken minimaal een kwart niet van die theyshootpictures lijsten
Quoi?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh wacht... Ik had de verkeerde plaatjes dit is wel I Know What You Did Last Summer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |