Goed genoeg, The 7th voyage of Sinbadquote:
G*dverquote:
Ach het kost je een punt, maar het scheelt je verdere frustratiequote:
quote:The word "man" is said 203 times total in the movie.
quote:The word "fuck" is mentioned 59 times throughout the movie
Arme Doff greep er zojuist ook al net naast.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ach het kost je een punt, maar het scheelt je verdere frustratie
Kloptquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ach het kost je een punt, maar het scheelt je verdere frustratie
pico+1
[...]
Dat was gewoon een logische gok. Bovendien moet ik eens wat titels gaan onthoudenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Arme Doff greep er zojuist ook al net naast.
Las al iets over Mary and Chang? Had nog geen idee, maar had niet niet alles gelezen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:20 schreef picodealion het volgende:
Welke film zoek ik?
-edit-
Oeps, wel de namen weg editten...!
Nieuwe vraag komt eraan.
Chong,quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Las al iets over Mary and Chang? Had nog geen idee, maar had niet niet alles gelezen.
Jup. Hij is nog niet genoemd, maar ik ga 'm wel in mijn lijstje zettenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een andere deelnemer van het stonertoernooi?
Het is niet The Big Lebowski inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:24 schreef Doff het volgende:
In The Big Lebowski wordt er veel vaker fuck gezegd toch? Het zal wel zo'n stoner-film zijn.
quote:All the wooden paddles were custom designed by the stars themselves. Check for one that says "17 yrs", noticing the year difference between the movie and the plot setting.
quote:Renée Zellweger auditioned for a larger role as one of the senior girls but was given the uncredited non-speaking role of ***.
Nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:33 schreef ShaoliN het volgende:
Hoe vaak heeft men fuck gezegd in Pulp fiction
Ah, die is nog leuk ook. Bij stonerfilms denk ik vaak toch aan films met een bedenkelijker niveau.quote:
Gil +1quote:
Nou, nomineer 'm zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah, die is nog leuk ook. Bij stonerfilms denk ik vaak toch aan films met een bedenkelijker niveau.
Helaas.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:45 schreef picodealion het volgende:
Ik ga gewoon een russische film noemen.
Battleship Potemkin.![]()
Ja hoor. De afgebeelde man is Aleksandr Dovzhenko. Earth is zijn bekendste film. Met de andere afbeelding verwees ik naar Arsenal/Arsenaal (1929).quote:
Earth staat op 135 van de lijst van Theyshootpictures.com.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nooit van gehoord... Zo obscuur ben ik niet van je gewend
Ik heb er maar zo'n 10 procent van gezienquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ken minimaal een kwart niet van die theyshootpictures lijsten
Ik wel meer niet, maar wel van de top 200.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ken minimaal een kwart niet van die theyshootpictures lijsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |