quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:24 schreef picodealion het volgende:
Heb je met opzet haar gezicht in het spiegelbeeld niet weggepaint?
Witches of Eastwick? Cher, Pfeiffer en Jack Nicholson?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:30 schreef wyccie het volgende:
Ik ben 99% zeker.
Titel en 3 namen.
[ afbeelding ]
Anders had ik het ook wel geweten.quote:
Ze voeren daar wel een raar ritueel uit, maar het is geen heksenfilm. Alhoewel...quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:33 schreef Asap het volgende:
Witches of Eastwick? Cher, Pfeiffer en Jack Nicholson?
Nee. De bekendste van deze 4 is de dame rechts op de achterbank, met een iets andere haarkleur dan we van haar gewend zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:54 schreef DragonFodder het volgende:
Is dat Bryce Dallas Howard in het midden?
Amerikaanse film. Moeder-dochterrelatie gone bad.quote:
quote:Her mother's friends (and members of the) kidnap
and take her "home" to the South, where they hope to explain her mother's history and to patch up the rift between mother and daughter
Ik denk dat het Eloise Hawking uit Lost is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:17 schreef Asap het volgende:
Ik zie rechtsboven de Harry Potter lerares, Maggie Smith
En die linksboven komt me ook bekend voor...
Die zit linksonderquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik denk dat het Eloise Hawking uit Lost is.
Lijkt meer Geena Davisquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:54 schreef DragonFodder het volgende:
Is dat Bryce Dallas Howard in het midden?
Ik ken er toch wel heel watquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef DragonFodder het volgende:
Volgens mij een gigantische chickflick, dé zwakke plek van zo'n beetje iedereen hier gok ik.
Dreamgirls ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef DragonFodder het volgende:
Volgens mij een gigantische chickflick, dé zwakke plek van zo'n beetje iedereen hier gok ik.
Volgens mij ook, niet gezien maar het ziet er wel zo uit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef DragonFodder het volgende:
Neen.quote:
Nee, maar wel een andere sisterhoodquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:55 schreef DragonFodder het volgende:
Dan gok ik een typische chickflicktitel: The sisterhood of the travelling pants
Ben weer terug van het kruipen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:56 schreef picodealion het volgende:
Nee, maar wel een andere sisterhood.
Good enough. DF +1quote:
Jij laat, ik danquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:05 schreef Doff het volgende:
Goldeneye
LOTR 1-3
Black Death
Ronin
Percy blabla...
Te laat.
Je hebt wel de 7e als ik goed telquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:05 schreef Doff het volgende:
Goldeneye
LOTR 1-3
Black Death
Ronin
Percy blabla...
Te laat.
Nope, andere nationaliteitquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:29 schreef Gillingham het volgende:
Wat een kwaliteit Michel.
Die voorste is misschien Travolta?
jou mag ik !quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik denk dat het Eloise Hawking uit Lost is.
mafkees, ik bedoel Annabella Sciorraquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |