Alsof ik het bij 2 letters lietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef Doff het volgende:
A la Folie... Pas du Tout
Waardevolle seconden verspeeld met het zoeke naar het juiste accent, dat ik dan toch niet kon vinden.
Is die zwangere-vrouw-film van Ozon?
quote:
Nee. En ook niet Pastiche Potiche. Misschien vergis ik me met de regisseur.quote:
Jammer, je hebt het punt toch echt verdiendquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef Flitspaal het volgende:
Ik kom er niet op.
Als je nou vroeg wie die vent is: Samuel Le Bihan.
Maar de films die ik zo op kan noemen met Samuel en Audrey samen zijn Venus Beauté en A la Folie...Pas du Tout.
Maar wat dat met dat blablablabla.
Ik zou hier geen punt voor willen, voor dit geleuter van mij.
Ja klopt! Schijnt een mooie film te zijn, ik moet hem nog steeds zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef Doff het volgende:
A la Folie... Pas du Tout
Waardevolle seconden verspeeld met het zoeken naar het juiste accent, dat ik dan toch niet kon vinden.
Is die zwangere-vrouw-film van Ozon? Ik heb in elk geval wat over die film gelezen, maar titel is me ontschoten.
Wéér een Franse film?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef Flitspaal het volgende:
Actrice.
-speelde niet in een film met Audrey Tautou
-won een César voor een rol in een film over familierelaties
-speelde in 2006 de rol van een pianiste met vreemde problemen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
La tourneuse de pagesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef Flitspaal het volgende:
Actrice.
-speelde niet in een film met Audrey Tautou
-won een César voor een rol in een film over familierelaties
-speelde in 2006 de rol van een pianiste met vreemde problemen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Welke regisseur is dit?
[ afbeelding ]
Ik ga slapen, antwoord staat in de spoiler
Deze vraag kan dus gedelete en vergeten worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OPSTARTER
Doe mij maar de volledige titels van alle Police Academy-films.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:28 schreef Patch het volgende:
Sjabloontje:
1 Police Academy
2 Police Academy 2: The First assignment
3 Police Academy 3: Mission Miami Beach
4 Police Academy 4:
5 Police Academy 5:
6 Police Academy 6: City under fire
7 Police Academy 7: Mission Moscow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |