Tot over 2.5 uur.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:35 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Als je naar groningen wil komen mag je mee eten
Is goed, je belt me maar als je op het station staatquote:
quote:
Sorry Draal, ik ga voor de lasagna.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Is goed, je belt me maar als je op het station staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef Myraela het volgende:
Flikker eens op met dat kinderachtige gehunt. Anders komt er gewoon helemaal geen topic meer.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef Myraela het volgende:
Flikker eens op met dat kinderachtige gehunt. Anders komt er gewoon helemaal geen topic meer.
Ik wist dat je m'n audi wel mooi vondquote:
Ja jullie geloven toch niet welkequote:
Dus een wat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef sharr het volgende:
We hebben zo'n nestje koolmeesjes in zo'n ventilatiegat hoog in de muur, ik hoorde allemaal superhoge piepjes dus ik wilde even kijken. Ik een trap gepakt, zie ik echt vier van die superkleine openstaande snaveltjes en dichtzittende oogjes, lange dunne nekjes, bijna geen vleugeltjes... Ohhhh, hoe ongelooflijk schattig.
Je weet dat dat sinds een tijdje illegaal is?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef sharr het volgende:
We hebben zo'n nestje koolmeesjes in zo'n ventilatiegat hoog in de muur, ik hoorde allemaal superhoge piepjes dus ik wilde even kijken. Ik een trap gepakt, zie ik echt vier van die superkleine openstaande snaveltjes en dichtzittende oogjes, lange dunne nekjes, bijna geen vleugeltjes... Ohhhh, hoe ongelooflijk schattig.
q7quote:
He watquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je weet dat dat sinds een tijdje illegaal is?
Liefquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef sharr het volgende:
verliefd worden op dieren. ik dacht dat je een normaal leuk meisje was maar dit gaat mij te verquote:
Zo schattig inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef sharr het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
verliefd worden op dieren. ik dacht dat je een normaal leuk meisje was maar dit gaat mij te ver
paar tienduizendjes minder.quote:
sryquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef Myraela het volgende:
Mooi, dat kan ie wel weer gebruiken vandaagquote:
Jeroen versus de Vogelsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:46 schreef sharr het volgende:
[..]![]()
Neehee, ik ben niet verliefd op ze maar gewoon ik voel me verliefd. Maar dat kan ook door Jeroen komen. Eerder denk ik.
Eyquote:
Hoeveel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Je mag die je nu hebt wel aan mij doneren.
Ik denk een BMW 118dquote:
quote:
Ja ik vind 'm ook erg leuk. In het wit of in bruin/donkergrijsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Van Flips favoriete merk naar mijn favoriete auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wit of grijs. Donkerbruine autosquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:55 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja ik vind 'm ook erg leuk. In het wit of in bruin/donkergrijs
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:55 schreef sharr het volgende:
Geilste auto ooit.Kan je er goed in neuken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:55 schreef sharr het volgende:
Geilste auto ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Van Flips favoriete merk naar mijn favoriete auto.
In het bruin/donkergrijs is ie tering mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat emogif jij mij, doe niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede tweede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:56 schreef Furdinand het volgende:
van deze auto krijg ik een hard piemeltje.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat emogif jij mij, doe niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede tweede
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hij zit in illigale handeltjes. een leraar verdient niet zoveel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Mijn leraar kwam met zoiets aanrijden:
[ afbeelding ]
maar dan in eht zilver...
beetje jaloers werd ik wel
Als ik daarin je straat binnen kom rijden? Wat dan, wat dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:58 schreef Flippiee het volgende:
Bah tis dat ik moet eten maar
Hier word ik rete geil van:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:57 schreef Furdinand het volgende:
hahaha ik was net aan het surfen en toen zag ik het weer. Bobbeldijk
quote:
Dan trouw ik met je. Nee echt, en daarna eis ik de auto op. En scheiden we weerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:59 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als ik daarin je straat binnen kom rijden? Wat dan, wat dan?
Beter iets dan niets.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan trouw ik met je. Nee echt, en daarna eis ik de auto op. En scheiden we weer
Wat is het danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Kan hij ook niets aan doen, mijn achternaam is ook niet zo tof
QFTquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef sharr het volgende:
Willen mensen plaatjes in spoilers doen oke alvast bedankt groetejs
De achternaam van Jeroen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wat is het dan? Ik wil graag lachen
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef sharr het volgende:
[..]
jouw achternaam is lekkerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef sharr het volgende:
[..]
de mijne welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hij zit in illigale handeltjes. een leraar verdient niet zoveel.
quote:
Die kleurenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Iewl een Busa
Doe mij maar een
[ afbeelding ]
Oh!quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:03 schreef sharr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
voeg haar toe dan dan weet ik wie jij bent.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Verdomme je bent 11 dagen ouder dan mij
Hihi. Jij bent exact even oud als mijn ex.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Verdomme je bent 11 dagen ouder dan mij
Hondaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Iewl een Busa
Doe mij maar een
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
Hmmm, weet niet of dat zo een goed idee is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
voeg haar toe dan dan weet ik wie jij bent.
wel de 4de he, niet de 5de.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Hihi. Jij bent exact even oud als mijn ex.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:06 schreef Beach het volgende:
Mijn trots in de achtertuinlelijk dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarmee regelt Beach wel ff de dames en blijf jij halfjankend met je rechterhand achter...quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Daarmee regelt Beach wel ff de dames en blijf jij halfjankend met je rechterhand achter...
deze stelling is onjuist.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Daarmee regelt Beach wel ff de dames en blijf jij halfjankend met je rechterhand achter...
Fotos van zijn motor in het fobo van Shar uploaden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hé lekker ding.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:06 schreef Beach het volgende:
Mijn trots in de achtertuinoh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
super tof
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Fotos van zijn motor in het fobo van Shar uploaden?
Een foto van mezelf werkt niet dus tjaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Fotos van zijn motor in het fobo van Shar uploaden?
je bent biologie aan het lerenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:10 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben keihard aan het leren, goed he!Als jullie denken iets aan je maag-darm stelsel te hebben, ik weet wat het is! Of nouja... Ik zou het moeten weten
eten erin, poep eruit!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:10 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben keihard aan het leren, goed he!Als jullie denken iets aan je maag-darm stelsel te hebben, ik weet wat het is! Of nouja... Ik zou het moeten weten
Waar heb ik dan last van?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:10 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb aambeien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:10 schreef Bloempje. het volgende:
Welke opleiding doe je?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:10 schreef Bloempje. het volgende:
Hij is goed, ik geef het toe.quote:
Zalfje dr op, klaar. Niet te hard persen, dan gaat het bloedenquote:
Oh, oke. Grutjes. En nu?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:12 schreef Ragboer het volgende:
Hoi Bloempje, ik vond het wel opwindend hoor, wij tweeën op de cam...
Even fappen.quote:
Fapfapfap!quote:
Ja, wil je ook gelijk even een stukje meesjorren?quote:
Neuh, dat mag je helemaal zelf doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, wil je ook gelijk even een stukje meesjorren?
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:17 schreef FreezePop het volgende:
http://www.ticketsnederla(...)sterdam-p-16911.html
Zal ik daar heen gaan?
Hoi vogel!quote:
Als jij die artiest leuk vindt, en je kan dan op die datum moet je gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:17 schreef FreezePop het volgende:
http://www.ticketsnederla(...)sterdam-p-16911.html
Zal ik daar heen gaan?
Hoeveel bier heb je nu op?quote:
74 euro is wel een grote hap. Ken niemand die wil en mn vader zou wel willen maar doet liever andere dingen met dat geld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Als jij die artiest leuk vindt, en je kan dan op die datum moet je gaan.
Dat is wel aardig wat inderdaad. En als je daar in je eentje staat is het wel wat minder leuk denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
74 euro is wel een grote hap. Ken niemand die wil en mn vader zou wel willen maar doet liever andere dingen met dat geld.
Dan ga je in je eentje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
74 euro is wel een grote hap. Ken niemand die wil en mn vader zou wel willen maar doet liever andere dingen met dat geld.
loquote:
Nog vogels gespot?quote:
jaquote:
En gisteren nog patsen dat je nergens last van hadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:23 schreef Bloempje. het volgende:
Kak, ik heb gisteren iets verkeerd gedaan met rennen ofzo, nou doet m'n voet zeer
Nopequote:
Welk gedeelte precies?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:23 schreef Bloempje. het volgende:
Kak, ik heb gisteren iets verkeerd gedaan met rennen ofzo, nou doet m'n voet zeer
Doe de groeten aan je zusje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Best goede rijles gehad, nu eten gr gr.
Ja, dat was blijkbaar een slecht planquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En gisteren nog patsen dat je nergens last van had![]()
Bovenop m'n voet, superraar. Normaal altijd last van m'n enkels als ik iets van sport doe.quote:
Zo kennen we je weerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat was blijkbaar een slecht planik voel me bijzonder oenig nu.
Eetse.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Best goede rijles gehad, nu eten gr gr.
Vast een overspannen spiertje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bovenop m'n voet, superraar. Normaal altijd last van m'n enkels als ik iets van sport doe.
quote:
Lekker tochquote:
allergisch voorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bohh lasagna of hoe je het ook typen mag.![]()
Heb ik ook gegetenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is echt zo lekkerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wut?quote:
Lactose allergie, met dingen zoals pizza en lasagna kan ik super weinig van eten, anders verdraagt mn maag het nietquote:
Ew, balen wel!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lactose allergie, met dingen zoals pizza en lasagna kan ik super weinig van eten, anders verdraagt mn maag het niet
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lactose allergie, met dingen zoals pizza en lasagna kan ik super weinig van eten, anders verdraagt mn maag het niet
Hey Leonard Hofstadter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mocht u nooit van schaliegas gehoord hebben, steun ons met uw stemquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:51 schreef dralion13 het volgende:
Klote regering
http://geenschaliegas.petities.nl/
BBTquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kijkte gij nooit Big Bang Theory ofwa
Volgens wikipedia is 70% van de wereld lactose intolerant. Niks raars aan dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wikipedia is een hoax.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is 70% van de wereld lactose intolerant. Niks raars aan dus.
Das inderdaad nogal triest, maar schaliegasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mocht u nooit van schaliegas gehoord hebben, steun ons met uw stem
Het zegt mij helemaal niks.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:54 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Das inderdaad nogal triest, maar schaliegas
Nequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
gelukkigquote:
#eetsmakelijkquote:
0kquote:
0kquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee want bron verplicht bij belangrijk onderwerp.
0kquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
http://www.eenvandaag.nl/(...)oefboring_schaliegas
Beter #Ragboer ofzo?? (geen idee hoe twitter werkt)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben verplicht dat te kijken omdat ouders.
#eetsmakelijk Ragboer.
Hihiquote:
Niks weten van twitterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Beter #Ragboer ofzo?? (geen idee hoe twitter werkt)
@RagboerUtreg Hey ragboer #eetsmakelijk xDquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Beter #Ragboer ofzo?? (geen idee hoe twitter werkt)
Ik begrijp hier echt niks van... Je wenst me een eet smakelijk neem ik aan..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
@RagboerUtreg Hey ragboer #eetsmakelijk xD
Ja, sorry. Ik heb geen twitter.quote:
Dat zag je toch bij EditieNL? Een trending topic makenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik begrijp hier echt niks van... Je wenst me een eet smakelijk neem ik aan..
Ik ook niet.quote:
Ja maar waarom een "#" ervoor?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat zag je toch bij EditieNL? Een trending topic maken
Daar snap ik nou ook geen ruk van.quote:
spannende dag...quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi
Ik wil ook dat het donderdag is![]()
![]()
is een hashtag, mensen die die hastag invullen in de zoeklijst kunnen dan zien wie dat woord heeft gebruikt.quote:
Soort thema.quote:
Dan zie ik Klipje weerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
spannende dag...
[..]waarom jij?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:01 schreef Beach het volgende:
[..]
@RagboerUtreg zondag rellen weer #hooligans
Ohjoh, komt goed. Echt keihard gezakt vorige keer of stomme foutjes? Gewoon proberen niet helemaal hysterisch zenuwachtig te zijn, je gaat het gewoon halenquote:
Tja dan kan ik je ook geen succes wensen vantevoren.quote:
Ik ben ook klinker.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:06 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb ook m'n rijbewijs. Overal afblijven graag.
Behalve klinker, die mag
Ik euhm.. 3 maanden?quote:
eerste keer gezakt door de zenuwen, werd me allemaal te veelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohjoh, komt goed. Echt keihard gezakt vorige keer of stomme foutjes? Gewoon proberen niet helemaal hysterisch zenuwachtig te zijn, je gaat het gewoon halen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik euhm.. 3 maanden?
Na een stuk of 50 lessen
quote:
Ik ben nog beginnend bestuurder.quote:
Oh naar welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eerste keer gezakt door de zenuwen, werd me allemaal te veeltweede keer omdat ik dat kkzebrapad niet zag, verder was het gewoon goed
kkcbr alles zemmels
Weet ik, ik heb m ook gehaald voor m'n autoquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb m ook gehaald voor m'n auto
Ja sssshtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |