Tot over 2.5 uur.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:35 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Als je naar groningen wil komen mag je mee eten
Is goed, je belt me maar als je op het station staatquote:
quote:
Sorry Draal, ik ga voor de lasagna.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Is goed, je belt me maar als je op het station staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef Myraela het volgende:
Flikker eens op met dat kinderachtige gehunt. Anders komt er gewoon helemaal geen topic meer.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef Myraela het volgende:
Flikker eens op met dat kinderachtige gehunt. Anders komt er gewoon helemaal geen topic meer.
Ik wist dat je m'n audi wel mooi vondquote:
Ja jullie geloven toch niet welkequote:
Dus een wat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef sharr het volgende:
We hebben zo'n nestje koolmeesjes in zo'n ventilatiegat hoog in de muur, ik hoorde allemaal superhoge piepjes dus ik wilde even kijken. Ik een trap gepakt, zie ik echt vier van die superkleine openstaande snaveltjes en dichtzittende oogjes, lange dunne nekjes, bijna geen vleugeltjes... Ohhhh, hoe ongelooflijk schattig.
Je weet dat dat sinds een tijdje illegaal is?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef sharr het volgende:
We hebben zo'n nestje koolmeesjes in zo'n ventilatiegat hoog in de muur, ik hoorde allemaal superhoge piepjes dus ik wilde even kijken. Ik een trap gepakt, zie ik echt vier van die superkleine openstaande snaveltjes en dichtzittende oogjes, lange dunne nekjes, bijna geen vleugeltjes... Ohhhh, hoe ongelooflijk schattig.
q7quote:
He watquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je weet dat dat sinds een tijdje illegaal is?
Liefquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef sharr het volgende:
verliefd worden op dieren. ik dacht dat je een normaal leuk meisje was maar dit gaat mij te verquote:
Zo schattig inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef sharr het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
verliefd worden op dieren. ik dacht dat je een normaal leuk meisje was maar dit gaat mij te ver
paar tienduizendjes minder.quote:
sryquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef Myraela het volgende:
Mooi, dat kan ie wel weer gebruiken vandaagquote:
Jeroen versus de Vogelsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:46 schreef sharr het volgende:
[..]![]()
Neehee, ik ben niet verliefd op ze maar gewoon ik voel me verliefd. Maar dat kan ook door Jeroen komen. Eerder denk ik.
Eyquote:
Hoeveel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Je mag die je nu hebt wel aan mij doneren.
Ik denk een BMW 118dquote:
quote:
Ja ik vind 'm ook erg leuk. In het wit of in bruin/donkergrijsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Van Flips favoriete merk naar mijn favoriete auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wit of grijs. Donkerbruine autosquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:55 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja ik vind 'm ook erg leuk. In het wit of in bruin/donkergrijs
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:55 schreef sharr het volgende:
Geilste auto ooit.Kan je er goed in neuken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:55 schreef sharr het volgende:
Geilste auto ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Van Flips favoriete merk naar mijn favoriete auto.
In het bruin/donkergrijs is ie tering mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat emogif jij mij, doe niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede tweede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |